Olen ostamassa uutta Mazda 6:sta ja nuo sopimusehdot mietityttää. Minkälaisia korkoprosentteja olette saaneet osamaksusopimuksiin ja kuinka suuret vakuutusmaksut olette silloin maksaneet kuukausittain?
Mazdan ostossa korot ja vakuutukset
4
809
Vastaukset
- Tuore omistaja
Hieman käytetty vm. 2003 aj. 30000 km, irtosi liikkeestä 3,9% korolla, eikä muita kuluja. Eli pankin kautta olisi lainoitus tullut huomattavasti kalliimmaksi. Sattui kyllä juuri olemaan tuo korkotarjous. Autoon tuli otettavaksi laaja kaskovakuutus n. 300 euron omavastuulla. Vakuutuskirjaa ei vielä ole tullut, mutta hinta lienee n. 200 - 250 euroa/v.
- Kuskaaja
Miten tuo vakuutuksen vuosimaksu on noin alhainen? Eräs Mazda-kauppias ehdotti 66€ kuukaudessa liikenne kasko!
- tarjous saatu
Kuskaaja kirjoitti:
Miten tuo vakuutuksen vuosimaksu on noin alhainen? Eräs Mazda-kauppias ehdotti 66€ kuukaudessa liikenne kasko!
Tämä 66€/kk pitää paikkansa. Elikä 792€ vuosi. DNA mainosta mukaillen "Ihanan kallista".
- Tuhkis
Taitaapi olla tuolla omavastuulla ainakin ilman bonuksia kuukausimaksu tuo 200e, eikä vuosimaksu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703