On niin henossa kunnossa ja paikat puhtaat ei voi kuin kehua,Eilen illalla Kannuksen keskustaa ihaillessani minulta tippui jotakin todella arvokasta siihen alkon viereen mutta koska olen niin köyhä niin annetaan löytäjän pitää,Ps Keskustan maiitessani en nyt tässä mainosta kyseistä puoluetta vaan Kannuksen keskeisintä paikkaa joka löytyy mm kartalta jopa GoogleMaps palvelimesta,
Repii kun Kannuksen
Anonyymi
5
865
Vastaukset
- Anonyymi
On hyvä kun Keskustaa siivotaan. Hyvä kuva kaupungista jää.
- Anonyymi
persut ei käytä alkoholia..
- Anonyymi
son poliisi asia kun laittaa ihmisten nimiä.yleisellä tasolla voidaan puhua paskaa..
- Anonyymi
Aika törkeää laittaa sivullisten nimiä tänne, jotka ei liity asiaan mitenkään. Kuka kusipää täällä sivullisia mollaa, laita nimesi ei tarvitse ylläpitäjältä kysyä, sitten laitan nimesi julki.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv243809Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?342411- 612369
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362217Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.512158- 1402094
- 341755
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi281671- 331669
- 1291460