Miten luokkalaisesi hiket pukeutuvat? Minun luokallani on yksi kunnon hikari, joka pukeutuu joka päivä ruskeaan kauluspaitaan ja mustaan hameeseen. Ulkona käyttää vielä sellaista pitkää kaulustakkia ja näyttää yliopistosta karanneelta. Siihen vielä isot silmälasit ja kaksi lettiä niin näyttää kyllä stereotypiseltä hikeltä. Mitenkäs muiden hiket? Onko tämä vaan poikkeus?
Stereotypinen hikke
4
106
Vastaukset
- Anonyymi
Lol. En näe mitään stereotypiaa siinä, että pitää huolta ulkonäöstään ja on oma tyyli.
- Anonyymi
Onko sulla mahdollisesti joku ongelma? Ainakin vaikuttaa siltä, että on. Ongelman nimi on asennevamma. Kannattaa korjata ongelma itse, ettei joku korjaa sitä nyrkin avulla.
- Anonyymi
Täällä on ollut viimeaikoina aika asennevammaista porukkaa. Hieman tuntuu, että sama tyyppi kirjoittanut kaikki ne aloitukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on ollut viimeaikoina aika asennevammaista porukkaa. Hieman tuntuu, että sama tyyppi kirjoittanut kaikki ne aloitukset.
Nähtävästi jollain niin tylsä elämä, ettei ole muuta huvia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192596Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681078Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2091030- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38921- 47894
- 36866
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke122842Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812- 3746