Vittumaisen naapurit

Anonyymi

Ihmettelen suuresti miksi alta 15 vuotiaat eivät saa ajaa pellolla omilla pikku crosseilla ilman että poliisin tarvii tulla vikisee ja vittuilemaan. Jonkun on tarvinnut ilmoittaa asiasta, tulis ilmoittaja mulle henkilökohtaisesti kyselemään tai urputtamaan kerron kyllä että saavat ajaa pellolla. Näistä kahdesta tulee varmasti liikkeessä hyviä kuskeja kun osaavat käsitellä ajokkiaan tilanteissa koska ovat harjoitelleet.
Osaavat muuten ajaa autollakin, jopa yleisellä tiellä.
Ei aina tarvitse olla niin kuin suomen laki, aina kieltämässä, koskaan ei ole mikään sallittua laissa.

15

1548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä sä urputat juntti. Osta oma maatila jossa ei ole naapureita. Eiköhän sitten saa ajaa. Lisäksi on semmoisia ratoja joten vie jonnet sinne ajamaan. Tollo!

    • Anonyymi

      Eikö laki koske myös kuurolan hihhuli perhettä. Vai kuvittelevatko he oleva jumalasta seuraavia

    • Anonyymi

      ko mukuloista ei todellakaan tule hyviä kuskeja , täysiä vat.....ä koko perhe

    • Anonyymi

      jos tulee isäänsä joka koheltaa aina rajua ylinopeutta , niin tuleeko siitä sitten hyvä kuski

    • Anonyymi

      Eikö siihen ajeluun ole maanomistajan lupaa vai mistä kiikastaa? Jos ei lupaa, niin aiheesta valittavat. Kenenkään pelloille ei ole lupa mennä ajelemaan omin päin. Eli vaikka se on "vain" pelto, niin silti maanomistajan lupa tarvitaan.

    • Anonyymi

      Ette myöskään voi häiriköidä naapureita jatkuvalla ärsyttävällä pärinällä. Hyvä että joku on ilmoittanut. Vaikutat varsin itsekkäältä 'minä minä ' tyypiltä.

    • Anonyymi

      Valittaja oli kait kuuro mykkä sokea veteraani naapurista?

    • Anonyymi

      Jokainen teko ilmaisee tekijänsä.

      • Anonyymi

        Ooksää kännissä, ei päätä eikä häntää


    • Anonyymi

      Säpilänniemessä ajetaan autolla pientä peltoa ympäri (on kait heidän oma), mutta ei kiva kuunnella samaa meteliä tunnista toiseen...

    • Anonyymi

      En ole SE naapuri, mutta arvostan jos poliisit tulivat ohjeistamaan. Saisivat puuttua useamminkin kylänraitilla ja ihmisten takapihoilla ja edustoilla rällääviä, huutavia, renkaita kirskuttavia kuskeja. Mutta jos kotona ei hyviä tapoja opeteta, noudateta tai vaadita niin lopputulos on sama kuin edellinen kirjoittaja. Heti herne nenään kun asiat ei mene sillälailla kun itse haluaisi tai kun maailmassa on vain minä minä minä

    • Anonyymi

      Aloittaja on ihan itse Vittumainen Naapuri!!!
      Lakkaa se toisten häiriköinti ja opeta mukulas tavoille. Lienee tosin vaikeaa, jollei itsekkään osaa olla.
      Kunnan sossusta saat apua lastesi sekä itsesi tavoille oppimiseen. Suosittelen.

    • Anonyymi

      Aloittajalla ei ole muksuja eikä mukuloita mutta oma maatila on missä voi vaikka muutkin luvan saaneet ajaa.

      • Anonyymi

        Aloittaja on juuri tämä jonka mukulat tään häiriköinnin aloitti.


    • Anonyymi

      Se on sellainen ikä se viisitoista, että ollaan olevinaan.
      Jos ei viisitoistavuotias tiedä mitä saa tehdä ja mitä ei saa, niin paras ottaa nokkaan kiinni ja vääntää. Kyllä kohta muistuu mieleen mitä saa tehdä ja mitä ei saa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe