Vittumaisen naapurit

Anonyymi

Ihmettelen suuresti miksi alta 15 vuotiaat eivät saa ajaa pellolla omilla pikku crosseilla ilman että poliisin tarvii tulla vikisee ja vittuilemaan. Jonkun on tarvinnut ilmoittaa asiasta, tulis ilmoittaja mulle henkilökohtaisesti kyselemään tai urputtamaan kerron kyllä että saavat ajaa pellolla. Näistä kahdesta tulee varmasti liikkeessä hyviä kuskeja kun osaavat käsitellä ajokkiaan tilanteissa koska ovat harjoitelleet.
Osaavat muuten ajaa autollakin, jopa yleisellä tiellä.
Ei aina tarvitse olla niin kuin suomen laki, aina kieltämässä, koskaan ei ole mikään sallittua laissa.

15

1596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä sä urputat juntti. Osta oma maatila jossa ei ole naapureita. Eiköhän sitten saa ajaa. Lisäksi on semmoisia ratoja joten vie jonnet sinne ajamaan. Tollo!

• Anonyymi

Eikö laki koske myös kuurolan hihhuli perhettä. Vai kuvittelevatko he oleva jumalasta seuraavia

• Anonyymi

ko mukuloista ei todellakaan tule hyviä kuskeja , täysiä vat.....ä koko perhe

• Anonyymi

jos tulee isäänsä joka koheltaa aina rajua ylinopeutta , niin tuleeko siitä sitten hyvä kuski

• Anonyymi

Eikö siihen ajeluun ole maanomistajan lupaa vai mistä kiikastaa? Jos ei lupaa, niin aiheesta valittavat. Kenenkään pelloille ei ole lupa mennä ajelemaan omin päin. Eli vaikka se on "vain" pelto, niin silti maanomistajan lupa tarvitaan.

• Anonyymi

Ette myöskään voi häiriköidä naapureita jatkuvalla ärsyttävällä pärinällä. Hyvä että joku on ilmoittanut. Vaikutat varsin itsekkäältä 'minä minä ' tyypiltä.

• Anonyymi

Valittaja oli kait kuuro mykkä sokea veteraani naapurista?

• Anonyymi

Jokainen teko ilmaisee tekijänsä.

• Anonyymi

Ooksää kännissä, ei päätä eikä häntää

• Anonyymi

Säpilänniemessä ajetaan autolla pientä peltoa ympäri (on kait heidän oma), mutta ei kiva kuunnella samaa meteliä tunnista toiseen...

• Anonyymi

En ole SE naapuri, mutta arvostan jos poliisit tulivat ohjeistamaan. Saisivat puuttua useamminkin kylänraitilla ja ihmisten takapihoilla ja edustoilla rällääviä, huutavia, renkaita kirskuttavia kuskeja. Mutta jos kotona ei hyviä tapoja opeteta, noudateta tai vaadita niin lopputulos on sama kuin edellinen kirjoittaja. Heti herne nenään kun asiat ei mene sillälailla kun itse haluaisi tai kun maailmassa on vain minä minä minä

• Anonyymi

Aloittaja on ihan itse Vittumainen Naapuri!!!
      Lakkaa se toisten häiriköinti ja opeta mukulas tavoille. Lienee tosin vaikeaa, jollei itsekkään osaa olla.
      Kunnan sossusta saat apua lastesi sekä itsesi tavoille oppimiseen. Suosittelen.

• Anonyymi

Aloittajalla ei ole muksuja eikä mukuloita mutta oma maatila on missä voi vaikka muutkin luvan saaneet ajaa.

• Anonyymi

Aloittaja on juuri tämä jonka mukulat tään häiriköinnin aloitti.

• Anonyymi

Se on sellainen ikä se viisitoista, että ollaan olevinaan.
      Jos ei viisitoistavuotias tiedä mitä saa tehdä ja mitä ei saa, niin paras ottaa nokkaan kiinni ja vääntää. Kyllä kohta muistuu mieleen mitä saa tehdä ja mitä ei saa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      3013
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1467
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      220
      1326
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1151
    6. 37
      1021
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1012
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      957
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      877
    Aihe