ja sinä mut, niin kyllä meidän pitäisi se jotenkin jo toiselle saada varmistettua, ettei kumpikaan luule muuta. Haluan sut.
Jos haluan sut (tai kun)
68
1922
Vastaukset
- Anonyymi
Ehottomasti pitäisi :)
- Anonyymi
Taitaa suurinosa täällä olla samaa mieltä :)
- Anonyymi
Pitäisi, mutta ei se täällä palstameiningillä ainakaan varmistu.
- Anonyymi
Ei niin. Tarkoitinkin, että varmistettua oikeasti. Täällä ei ole kuin kuvitelmia. Koskaan ei tiedä erehtyykö. Aloitus oli naiselta.
- Anonyymi
En kyllä ymmärrä miksi tuo yksi kommentti poistettiin.
Ehdin siihen vastatakin. - Anonyymi
Maonisun <3
;)))) - Anonyymi
Tottakai nainen, mutta luulen että sulla on ollu koko ajan joku toinen mies.
- Anonyymi
Hyviä haluja sulle aloittajan kanssa.
- Anonyymi
Nyt sekoitat toiseen naiseen. Olen ollut koko ajan sinkku :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt sekoitat toiseen naiseen. Olen ollut koko ajan sinkku :)
Taitaa olla niin että sillon kun joka aloittajalle on että tottakai nainen niin millään oikealla ei liene väliä, hauskanpito on se pääasia.
- Anonyymi
Ei mulle ole toista miestä eikä nuo vastaukset sulle ole edes multa (aloittajalta).
Miksi niin luulet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyviä haluja sulle aloittajan kanssa.
Kiitos myös aloittajan puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulle ole toista miestä eikä nuo vastaukset sulle ole edes multa (aloittajalta).
Miksi niin luulet?Koska olet niin kaunis, saat kenet vaan.
- Anonyymi
Hyvin yksinkertaista, ei muuta kuin puhumaan suomea hänen kanssaan, sillä tavalla asiat varmistuu taatusti.
- Anonyymi
10
- Anonyymi
Ei me nähdä ihan päivittäin.
- Anonyymi
Sä siis halluut munt?
Noh.
Mä halluun sunt.
😘- Anonyymi
Sunt sunt jos hän olet.
- Anonyymi
Kerro tuo viestintä hänelle, sillä se selviää.
- Anonyymi
Oiiii iihanaa😍❤️ noin paljon tunnisteita. Miten uskalsitkaan laittaa 🥰🤩
- Anonyymi
Noin paljon emojeita. Miten sä osasit :)
- Anonyymi
Ihana guru olet.
- Anonyymi
Varmuusketju
Varmat päivät
Varmuusvakuutus
Lopputulos ;
Mikään ei oo varmaa
Terveisin
Vakuutusyhtiö Varma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana guru olet.
Eiku mä oon pupu vaa :DD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmuusketju
Varmat päivät
Varmuusvakuutus
Lopputulos ;
Mikään ei oo varmaa
Terveisin
Vakuutusyhtiö VarmaVarma ei ole vakuutusyhtiö. Varma on eläkevakuutusyhtiö. Se on ihan eri asia.
Terveisin IF. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä Oiiii kommentin kirjoittaja en ole kirjoittanut noita muita vastauksia tuohon Miten sä osasit kysymykseen, vaikka ne näyttävät "minä" muodon takia mun laittamilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä Oiiii kommentin kirjoittaja en ole kirjoittanut noita muita vastauksia tuohon Miten sä osasit kysymykseen, vaikka ne näyttävät "minä" muodon takia mun laittamilta.
Ok, tyyli vähän vaihtuikin. Eikä nuo kaikki vastaukset ole multa. Taitaa olla useampi siinä rollaamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hehe... 😂😂😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, tyyli vähän vaihtuikin. Eikä nuo kaikki vastaukset ole multa. Taitaa olla useampi siinä rollaamassa.
Lapset on terveitä kun ne leikkii 😂
- Anonyymi
puhut kuin olisit ostoksille menossa...
- Anonyymi
No ehkä olen menossa ostoksille. Joitain tekis mieli shoppaa, en vaan keksi mitä.
- Anonyymi
Minä näen nainen miten epäonnistunut ja vajavainen olen. Nolottaa sellaisetkin asiat joiden ajattelin vielä vuosi sitten olevan hyviä ja oikeita. Melkein aina on parempi olla hiljaa, paitsi silloin jos rakastaa.
- Anonyymi
Mikä nyt nolottaa? Hetkittäin muakin vaikka mikä, mutta antaa nolottaa, rakkaus on tärkein. Nolous on aika lyhytaikainen olotila, eikä satu yhtään. Rakkaus on tärkeämpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä nyt nolottaa? Hetkittäin muakin vaikka mikä, mutta antaa nolottaa, rakkaus on tärkein. Nolous on aika lyhytaikainen olotila, eikä satu yhtään. Rakkaus on tärkeämpi.
Koska olen uskonut asioita jotka ei ole tosia. En voi uskoa sellaisia ja se tuntuu pahalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olen uskonut asioita jotka ei ole tosia. En voi uskoa sellaisia ja se tuntuu pahalta.
Oletko varma ettei ne ole totta? Kysyitkö toiselta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma ettei ne ole totta? Kysyitkö toiselta?
Ne ei liity häneen enkä kerro niistä tänne. Vaikka voin olla väärässä hänestäkin. Mutta toivottavasti en. Ei järki sano että hän kaipaa, mutta sydän sanoo tai toivoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ei liity häneen enkä kerro niistä tänne. Vaikka voin olla väärässä hänestäkin. Mutta toivottavasti en. Ei järki sano että hän kaipaa, mutta sydän sanoo tai toivoo.
Eli sua nolottaa jokin häneen liittymätön asia? Voisin lainata tuon viimeisen lauseen. Ei mullakaan järki sano, että mies kaipaisi, mutta sydän on ihan eri mieltä. Älä anna nolouden tulla teidän väliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sua nolottaa jokin häneen liittymätön asia? Voisin lainata tuon viimeisen lauseen. Ei mullakaan järki sano, että mies kaipaisi, mutta sydän on ihan eri mieltä. Älä anna nolouden tulla teidän väliin.
En anna. Se on hyväkin että tunnistan erheeni, mutta harmittavat kuitenkin. Mutta jos hän ihan todella rakastaa minua, niin ei minulle ole mitään suurempaa iloa tässä elämässä. En halua siksi että sille on mitään ylimääräistä estettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En anna. Se on hyväkin että tunnistan erheeni, mutta harmittavat kuitenkin. Mutta jos hän ihan todella rakastaa minua, niin ei minulle ole mitään suurempaa iloa tässä elämässä. En halua siksi että sille on mitään ylimääräistä estettä.
Oletus ei ole tiedon väärtti. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletus ei ole tiedon väärtti. Sivusta.
On se hyvä että teitä ammattimasentajiakin on. Muutenhan ihmisiä voisi kuvitella kivoiksi.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tekee virheitä, ei se ole niin vakavaa. Voisin taas lainata sua, kun mullekin hän olisi suurin ilo. Toivottavasti kaikki selviää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tekee virheitä, ei se ole niin vakavaa. Voisin taas lainata sua, kun mullekin hän olisi suurin ilo. Toivottavasti kaikki selviää..
kuule kyllä se vaan on niin että asioiben on pakko selvitä jotakin kautta sillä mina en periksi anna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuule kyllä se vaan on niin että asioiben on pakko selvitä jotakin kautta sillä mina en periksi anna
tuo on hyvä pointti
- Anonyymi
sinä et halua kuin surun, suon varjellun luo viettävän tien vain kivi maalattu, puhu Luojallesi, ei ole ketään muita apunasi, ehkä seuranasi, jokainen vain omissa harhoissaan, Jeesus on Jumala Poigu ainu tsirb bsirbs kindusie säge heläh dää, MÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
KYTÄT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
rauhallista illanjatkoa, turvallista turvallisuuden suomaa turvallisuutta, mistä voit rauhoittua rauhallisuuteen :)
Hän elää!
:)
https://www.youtube.com/watch?v=eeqGuaAl6Ic- Anonyymi
Varma ku varma
Jäänsärkijäkinkö - Anonyymi
nyt en jaksa tarttua tobellisuuteen kun tuntuu että sekin huntisn himpassa
- Anonyymi
samoin haluun sut sua sua sutt sutt.
- Anonyymi
Haluu vaan mutta t en ole. Niin ei pidä luulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluu vaan mutta t en ole. Niin ei pidä luulla.
ei tarvikkaan kaikki käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei tarvikkaan kaikki käy.
Huojentava tieto että kelpaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huojentava tieto että kelpaan.
juu mä en ole niin kauhean ronkeli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juu mä en ole niin kauhean ronkeli.
No sehän vasta hyvä tieto on. Koska yhdytään?
- Anonyymi
Joo, no vaikka punainen kaulahuivi tai joku outo ele, jossa ei tule väärinkäsityksen mahdollisuuksia
- Anonyymi
Mulla ei taida olla punaista. Sellainenko pitäisi hankkia? Tykkäisin enemmän vaikka keltaisesta, mutta ei sellaistakaan ole valmiina. Laita sä punainen ja mä kommentoin, että onpas kivanvärinen kaulaliina.. noin niinku merkiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei taida olla punaista. Sellainenko pitäisi hankkia? Tykkäisin enemmän vaikka keltaisesta, mutta ei sellaistakaan ole valmiina. Laita sä punainen ja mä kommentoin, että onpas kivanvärinen kaulaliina.. noin niinku merkiksi.
siita tulisikin sitten huisin hauska sanon minä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuule pasi mina palellun mekko b´aatteisiin kun ulkona on kulmä ajattelitko sina sita ja toiseksi meonaatko sina halulta seksiä vai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuule pasi mina palellun mekko b´aatteisiin kun ulkona on kulmä ajattelitko sina sita ja toiseksi meonaatko sina halulta seksiä vai
vastaa jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vastaa jo
oikein meni minun arvaus myönna vaan pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vastaa jo
Ei ole sinulle. En vastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oikein meni minun arvaus myönna vaan pois
pasi rakas selvitib asian tietokoneelta joten ala nyt vaan loukkaannu minulle menen oltapalalle joten palataan taas guomenna terv seija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on sita aina valilla vailla minakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on sita aina valilla vailla minakin
kuule kyllä minakin aina sksiä kaipaisin se on aivan tosi juttu sanon mina toiseksi kuka jaksaa aina olla jalat ristissä ei sekaan ole minun mielestani kovin hauskaa jos tarkemmin ajattelee tassa mita kirjoitin niin joka sana on totta voi olla etta kohta kuuntelen yhben lukukirjan loppuun kun sekin on taas jaanyt vahan kesken mina rakastan sinua edelleen byt mina jopa muistin tamankin kirjoittaa ennen kuin olisit ehtinyt kysyä seija nyt lopetan talta paivalta palataan huomenna jos on jotakin niin kirjoita koneelle luen ne sitten aamulla kun herään terv sama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuule kyllä minakin aina sksiä kaipaisin se on aivan tosi juttu sanon mina toiseksi kuka jaksaa aina olla jalat ristissä ei sekaan ole minun mielestani kovin hauskaa jos tarkemmin ajattelee tassa mita kirjoitin niin joka sana on totta voi olla etta kohta kuuntelen yhben lukukirjan loppuun kun sekin on taas jaanyt vahan kesken mina rakastan sinua edelleen byt mina jopa muistin tamankin kirjoittaa ennen kuin olisit ehtinyt kysyä seija nyt lopetan talta paivalta palataan huomenna jos on jotakin niin kirjoita koneelle luen ne sitten aamulla kun herään terv sama
Mene trölli jo nukkumaan En tajua miksi näitä sotket. Minä (ap) en edes lue sinua.
- Anonyymi
Et halua, olet jäänyt vain kiinni tunteeseen
- Anonyymi
Älä tule kertomaan muille mitä ne haluaa. Tässä ei ole niin paljon tekstiä, että älykkökään voisi tuota päätellä. Sinä et ole älykkö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä tule kertomaan muille mitä ne haluaa. Tässä ei ole niin paljon tekstiä, että älykkökään voisi tuota päätellä. Sinä et ole älykkö.
Kyllä ne älyköt vaan osaa päätellä.
- Anonyymi
Kyllä minä miehenä sanoisin aloittajalle, että saat minkä haluat. Uskallusta ja rohkeutta sinulle.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 897295
- 383449
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021826- 24970
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32863Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk48773Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642