Mikähän tuli kun piti nightwish bändistä erota?
Onko Turusen Tarjaa näkynyt Kiteellä?
8
992
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös tuo nainen käy Suomessa vain, kun kerää rahaa tv-ohjelmissa ulkomailla elämiseen.
- Anonyymi
Tarja kiertää ulkomailla. Niinhän se ex orkkakin vaan kerää rahaa. Tarjalla on kysyntää maailmalla, erittäin suosittu laulaja. Tarjan ei tarvitse laulaa ilmaiseksi.
- Anonyymi
Ei ole millään lailla kuluisa maailmalla. Harva tunnistaa koko ihmistä.
- Anonyymi
Makuja on monia. Nyt on bändillä hyvä ja monipuolinen solisti.
- Anonyymi
Tarja erotettiin, koska hänelle nousi päähän se ja hänen managerinsa ei päästänyt Tarjaa aina keikoille jos hänen mielestä paikka oli sopimaton tälle narvon leidille. Siis manageri pilasi suhteet Nightwish yhtyeen johtajaan.
- Anonyymi
Tarjan avulla tahkottiin rahaa. Vasta manageri huomasi tilanteen. Maailman kiertueilla ei tarvitse laulaa ilmaiseksi.
- Anonyymi
Turuskalle nousi keltainen neste päähän ilman manageriaankin. Neiti alkoi luullla itsestään aivan liikoja ja kuvitteli ettei bändi ole mitään ilman häntä.
Johan se silloin aikoinaan juoruttiin julki monestakin suusta.
Hyvinpä tuo on Nightwish pärjännyt ilman Turuskaakin.
- Anonyymi
Onko isosta kartanosta vai mökistä tää tyttö lähtöisin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651433Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109875YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57724
- 57700
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39687Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025655Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66643Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69641Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41637