Nimikirjaimet ovat henkilöillä samat, mutta tuskin polkunsa yhteinen hamaan hautaan saakka? Milloin tämä unelmaliitto särkyy ja Joel maksaa Jannin ulos kyyhkyläisten lemmenpesästä?
Antakaa palaa valistuneita arvauksia!
Milloin uumoilet Joel Harkimon ja Janni Hussin eroavan?
29
2360
Vastaukset
- Anonyymi
Puhutko nyt kuitenkin Anne Hissistä?
- Anonyymi
Itsestään puhuu. Ei ole mitään mieltä miettiä tuntemattomien nuorten ihmisten liiton kestävyyttä. Jotain omaa häikkää tuossa on takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsestään puhuu. Ei ole mitään mieltä miettiä tuntemattomien nuorten ihmisten liiton kestävyyttä. Jotain omaa häikkää tuossa on takana.
👍👍👍
- Anonyymi
heti kun joku NAINEN osoittaa kiinnostuksensa hörökorvaan
- Anonyymi
Todella suloinen pariskunta. Ja Janni kovin kaunis❤️ Yhdenkään ihmisen liiton kestävyydestä ei ole takeita, mutta aito rakkaus auttaa. Toivottavasti kestää läpi elämän☺️
- Anonyymi
Kuten Jannin oma lätkäjätkä ja se rakkaus. :)
- Anonyymi
alle vuodessa ero tulee...joel laittaa rahahanat ja luottokortin kiinni niin janni lähtee...ja eihän tää mikä rakkaus suhde ole , ainakaan jannin puolelta tai tavallaan on ..nimittäin rakkaus rahaa
- Anonyymi
Joel on vätys, ei se itse saa mitään aikaan, isin tai jonkun muun täytyy potkia poikaa persuksille.
- Anonyymi
Juu ei kai tuolla pellellä mitään rahas ole. Isän firmoissa suojatyöpaikalla.
- Anonyymi
Ihana rakastava pari Stefu ja sofia vois ottaa mallia miten oikeesti rakastetaan toista
- Anonyymi
Hjälmäri ajaa morris miniään.
- Anonyymi
Tämä on suhde, joka kestää, jos Janni vaan jaksaa olla kärsivällinen. Sammakkohan se mies on, mutta isän rahoilla pitää prinssin pukua. Jannilla on kaikki: kauneus, äly ja tukeva yliote hönöstä sulhostaan. Ehdottomasti win-win suhde. Kestävyyspotentiaali vähintään 9/10.
- Anonyymi
Ja sivupanoilla voi aina hakea alfa-jännää!
- Anonyymi
Jari-Matti Latvala pääsi lipaisemaan.
- Anonyymi
Jos Janni sivupanoaa, niin tarkoittaako se avioeroa?
- Anonyymi
Hussin kannattaisi saada se lapsi alulle mahdollisimman pian, näin sitoudutaan Jalliksen rahoihin lapsen kautta.
Näinhän se Merikukkakin teki.- Anonyymi
Kyllä sitä kohti ollaan koko ajan menossa vauhdilla..
- Anonyymi
Hetimiten kun Hannu kohtaa Ismon, tuon miehisen miehen.
- Anonyymi
Kansa vaatii Jannin ja Jollen eroa. Janni on seksikäs nainen, Jolle pelkkä poika ja vätys.
- Anonyymi
Luulen, että rakastuin Janni Hussiin. Taidanpa yrittää sitä
- Anonyymi
olisko jolle mitään jos sen isi ei olis rikas? jolle: sinä et ole mitään, keuli nyt isäs rahoill. Janni jättää sut pian...
- Anonyymi
Sitten ku jollukka jää kiinni isänsä jalanjäljistä eli niistä muista naisista. Tuskin Janni sitä alkaa katteleen.
- Anonyymi
Katkera ihminen on aloituksen tekijä kaikille pareille kenellä menee hyvin.
Itse saa yksinään siellä sohvannurkassa tänne kirjoitella typeriä haukkuma viestejä 24/7. Janni on suloinen ja Joel ihana.
Heillä todella onnellinen liitto ja varmaan pian häät.- Anonyymi
Todellakin sairas ihminen ,kyselee ihmisten suhteen kestävyyttä juorupalstoilla.👀👀
- Anonyymi
tosiasiassa kumpikaan ei omista taloa isi maksaa ja omistaa venäläisillä rahoilla
- Anonyymi
Jannin ja Jollen erotilitys
V**** mitä paskaa💩 - Anonyymi
Lyhyt avioliitto oli, 2 vuotta.
- Anonyymi
Ero paukahti kyllä nopeaan, kaksi vuotta on lyhyt liitto.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147274
- 594702
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434624- 753368
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 301768
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261747Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411610- 341509
- 1431277