Uskomattomia törkykommentteja

Anonyymi

Miten ihmeessä ihmisistä saa kirjoitella näin järkyttäviä kommentteja? Miltä tuntuisi kirjoittajasta, jos häntä jatkuvasti solvattaisiin samalla tavalla? Miten tällaiset kirjoittelut saadaan loppumaan? Ryhmäkanne kehiin, jotta tällaiset kirjoittelut saadaan loppumaan.

107

1400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen miettinyt ihan samaa ja eletään vuotta 2021. Tämä on heittämällä pahin pesäke juoru sivuista.

• Anonyymi

Samaa mieltä.Kuinka voi ihmisillä olla halu mollata muita.Toivon vain että kohteet eivät lue tätä sivustoa.Miksi tämä sivusto on edes olemassa ?Toivon että ihmiset löytää jotain muuta sisältöä elämäänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä.Kuinka voi ihmisillä olla halu mollata muita.Toivon vain että kohteet eivät lue tätä sivustoa.Miksi tämä sivusto on edes olemassa ?Toivon että ihmiset löytää jotain muuta sisältöä elämäänsä.

osa kunnialoukatuistahan on jo haudasa- se ei tunnu kirjoittajia haittaavan.

turha haastaa- ne on isojen lehtitalojen 'dirtyharryjä' jotka on tori-verkkojen ja julkisten tietokone-yhteyksien kautta toiminnassa- eli ei voida koskaan tietää esim kuka kirkoittaa 'raili suominen'- nimimerkin kautta....jne?

toivois että tajutaan kaikki kuitenkin nettilukutaito- kukapa näitä juttuja uskoo - kun tietää että kyse on vaan joidenkin valtapiirien kädenv''nnöistä?

toista se on kun tavalliset ihmnisetkin leimataan ties miksi- ja elämät tuhotaan sillälaila.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17112483/gang-stalkingin(joukkokiusaaminen-jengikiusaaminen-joukkoseuranta)kiusattujen-ryhma-viestit-katoaa

• Anonyymi

Olen miettiny aivan samaa kuin te et mitä ihmettä ihmisten päässä liikkkuu!!!. Arvostella voi mutta eihän ihan miten!!!. Olaan kyl melko törkyturpia!!!. Olen aikonut tähän lopettaa täällä koska ei mitään järkevää!!! Ja jos mielestäsi kommentoit asiallisesti ei kiinnosta ja jopa poistetaan !! Hyvä et on muitakin samaamieltä!! Tähän loppuu mun käynti keskustelu palstoilla!!!.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen miettiny aivan samaa kuin te et mitä ihmettä ihmisten päässä liikkkuu!!!. Arvostella voi mutta eihän ihan miten!!!. Olaan kyl melko törkyturpia!!!. Olen aikonut tähän lopettaa täällä koska ei mitään järkevää!!! Ja jos mielestäsi kommentoit asiallisesti ei kiinnosta ja jopa poistetaan !! Hyvä et on muitakin samaamieltä!! Tähän loppuu mun käynti keskustelu palstoilla!!!.

Kiitos ja näkemiin. Voit pyytää poistamaan tän mielipiteen niin monta kertaa kuin haluat.
        Poistu kaikilta muiltakin palstoilta samalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä, hyvä! Adios oikein paljon äläkä palaa!
        Jos tarkoitat kommentteja Aitolehdestä, ne eivät ole mitään verrattuna hänen exänsä nykyiseen naisystävään. Ne ylittävät kaiken järjen ja moraalin rajat!! Taidat olla yksi niistä kirjoittelijoista. Mutta hyvä siis, adios!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

osa kunnialoukatuistahan on jo haudasa- se ei tunnu kirjoittajia haittaavan.

turha haastaa- ne on isojen lehtitalojen 'dirtyharryjä' jotka on tori-verkkojen ja julkisten tietokone-yhteyksien kautta toiminnassa- eli ei voida koskaan tietää esim kuka kirkoittaa 'raili suominen'- nimimerkin kautta....jne?

toivois että tajutaan kaikki kuitenkin nettilukutaito- kukapa näitä juttuja uskoo - kun tietää että kyse on vaan joidenkin valtapiirien kädenv''nnöistä?

toista se on kun tavalliset ihmnisetkin leimataan ties miksi- ja elämät tuhotaan sillälaila.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17112483/gang-stalkingin(joukkokiusaaminen-jengikiusaaminen-joukkoseuranta)kiusattujen-ryhma-viestit-katoaa

Vittuilu on päivän sana jos ei siinä pärjää, on vain lyötävä nenuun, vanhanaikaisesti

• Anonyymi

George Orwell kertoo kirjassaan Eläinten vallankumous tarkasti mitä maailmalla on menossa.
        https://www.lily.fi/blogit/koko-lailla-kirjallisesti/george-orwell-elainten-vallankumous/
        Vaan kuinkas sitten kävikään… Orwell kuvaa suorastaan julman tarkasti, millaisia luonnetyyppejä eri eläimet edustavat ja miten näiden yhteistyö sujuu, puhumattakaan siitä, miten maatilalla johtoasemaa pitävät siat muuttuvat valtansa myötä.

Poliisi sai uusia valtuuksia kansalaisten Maalittamiseen ilman asianosaosen MYÖNTYMYSTÄ.
        Aika näyttää mitä sakkia poliisimme on.
        Nyt jo pistävät seurantaa Puhelimeen Nettiin Autoon YMS MAALITUS"KIRUTUSTA.

• Anonyymi

Martinasta kirjoitetaan lähinnä totuuksia, mutta Sofiasta naurettavan lapsellisia aloituksia, esim. mistä löytyy Sofian hinnasto. Mitä liikkuu tän ihmisen päässä....

• Anonyymi

No justiinsa joo! 🤦 Vai että totuuksia Martinasta?! Ja vain valheita Sofiasta.. Huh huh....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No justiinsa joo! 🤦 Vai että totuuksia Martinasta?! Ja vain valheita Sofiasta.. Huh huh....

Onko se sitten sun mielestä reilua, miten Hannua haukutaan? Ruma, vastenmielisen näköinen, ruma suu, rumat sieraimet, tyhjä katse, ällöttävä, tyhmä, yksinkertainen....

Vai onko Sofia vain joku pyhimys, jota ei saa haukkua, mutta muita saa täysin vapaasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se sitten sun mielestä reilua, miten Hannua haukutaan? Ruma, vastenmielisen näköinen, ruma suu, rumat sieraimet, tyhjä katse, ällöttävä, tyhmä, yksinkertainen....

Vai onko Sofia vain joku pyhimys, jota ei saa haukkua, mutta muita saa täysin vapaasti?

Martinaa ja Hannua saa haukkua. Sofiaa ei koska rasismi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järkyttävää käytöstä!!

• Anonyymi

Eikös tää sofia ole huumeen käyttäjä ja huume rahoilla elänyt onko kaikki marokkolaiset rikollisia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös tää sofia ole huumeen käyttäjä ja huume rahoilla elänyt onko kaikki marokkolaiset rikollisia

Ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei.

Ei vai? Vaikka on tuomittu huume ja rahanpesu rikoksista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä rasismi?
        Sofia on suomalainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olethan sä parhaasi tehnyt Sofiaa haukkuessasi. Äläpä nyt esitä itse pyhimystä! Mutta poistu kiitos vaan ja tee se heti nyt!

• Anonyymi

Fendi on halvan näköinen merkki, ihan feikin näköinen.

• Anonyymi

Ei muuta kuin sivustolle rekisteröitymis pakko, ei anonyymejä kommentoijia niin loppuu se solvaaminen. Mutta kun sen halutaan jatkuvan. Se tuo rahaa tälle firmalle.

• Anonyymi

Jaaha, ap:lla taas tämä vaihde päällä 😆.

• Anonyymi

Ylläpitohan yllytti sitä hullua stalkkeria julkaisten sen luokattoman kirjoituksen. Mut en usko, et Martina ym. lukee näitä.

• Anonyymi

Olen huomannut, että ainakin ajoittain Martina lukee näitä kommentteja, varsinkin häneen itseensä kohdistuvia, ainakin instaan on tehty hyvin äkkiä korjausliike, jos täällä on huomautettu jostain kirjoitusvirheestä.

Tosiasia hänen kohdalla on, ettei osaa oikeinkirjoitusta , ei suomeksi eikä englanniksi, tuskin millään muullakaan kielellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen huomannut, että ainakin ajoittain Martina lukee näitä kommentteja, varsinkin häneen itseensä kohdistuvia, ainakin instaan on tehty hyvin äkkiä korjausliike, jos täällä on huomautettu jostain kirjoitusvirheestä.

Tosiasia hänen kohdalla on, ettei osaa oikeinkirjoitusta , ei suomeksi eikä englanniksi, tuskin millään muullakaan kielellä.

Tämänkin kommentin ainoa tarkoitus oli haukkua Martinaa. Tässä kielitaitoa. Luuletko, että mahdollisista kirjoitusvirheistä Martina tarvitsee vinkin joltain palstalaiselta ? Nyt asetat kyllä palstakommentoijat turhan isoon rooliin. Eiköhän ihmiset, jotka tekevät töitä hänen kanssaan, sentään lue ja tarvittaessa huomauta virheistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Martina näitä lukee, sen verran itserakasta kiinnostaa, jos vaikka jotain kehuja olisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, oon huomannut saman. :D)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Anonyymi

Täällä ei ole edes ne pahimmat haukkumiset.

• Anonyymi

Olen kommentoija, joka elää niin, ettei anna aihetta mihinkään törkykirjoituksiin. Martina, Maisa ja muut sen laadun kumppanit ovat valkoista roskaväkeä ja tekevät ja sanovat kaikkea alta riman. Ja omasta halustaan ovat lehtien palstoilla ja muutenkin tykkäävät olla julkisuuden henkilöitä. Kun kerran ovat niin tyhmiä, että luulevat heistä kirjoitettavan ja puhuttavan vain positiivisia asioita, niin ovat vielä tyhmempiä kuin moni uskoisi.

• Anonyymi

Martina tekee töitä ja elättää kahta lastaan sofia on pata laiska joka on elänyt miesten siivellä ja käyttänyt niko ranta ahon kanssa huumeita nyt elää Stefun siivellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina tekee töitä ja elättää kahta lastaan sofia on pata laiska joka on elänyt miesten siivellä ja käyttänyt niko ranta ahon kanssa huumeita nyt elää Stefun siivellä

Sofia on parasta aikaa ehdollisessa vankeudessa huumeista ja rahanpesusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän Martinakin on tehnyt eli lokkina elellyt. Nyt vaan on pakko hankkia ihan itse rahaa myymällä toisilta kopioituja valmennusohjelmia ja esiintymällä kaiken maailman typerissä ohjelmissa kuten Iholla-sarjassa muiden yhtä tyhmien WT-tyyppien kanssa. Itse haastatteluissa kertoi elävänsä Stefanin rahoilla ja pitävänsä omat rahat ominaan. Kehitteli riitoja Stefanin kanssa, että sai lepytykseksi setelinipun tai ylellisyystavaroita. Nyt ei enää, kun ei ole eikä tule rahakasta äijää elättämään. Sitä paitsi Esko elättää oman tyttärensä, eikä se nuorempikaan pelkästään äitinsä niskoilla ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaiva suomenkielen kirjoitusoppi esiin. ??? Pata, Laiska, Niko, Ranta Aho....????

• Anonyymi

Annat todellakin aihetta omalla käytökselläni! Tuollainen onneton haukkuja ihminen puhuu kaikista ihmisistä samalla tavalla eikä tulevaisuus ole kovin ruusuinen!

• Anonyymi

Annat todellakin aihetta omalla käytökselläni! Tuollainen onneton haukkuja ihminen puhuu kaikista ihmisistä samalla tavalla eikä tulevaisuus ole kovin ruusuinen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikein kaksi kertaa sinun piti laittaa tuo onneton kirjoituksesi, että omalla käytökselläSi annat aihetta :) Martinan elämä ei ole kovin ruusuista. vätyksistä nobodyihin ja siitä roistoihin, Juupa juu. Mutta mies se on oltava rinnalla, vaikka sitten huonompikin :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toihan oli vaan totuus Sofiasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toihan oli vaan totuus Sofiasta

Ja Martinasta. Aikamoisia WT-tyyppejä kumpikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikein kaksi kertaa sinun piti laittaa tuo onneton kirjoituksesi, että omalla käytökselläSi annat aihetta :) Martinan elämä ei ole kovin ruusuista. vätyksistä nobodyihin ja siitä roistoihin, Juupa juu. Mutta mies se on oltava rinnalla, vaikka sitten huonompikin :D

Eipä kovin ruusuinen elämä ole kommentoijillakaan. Onnellinen ja tasapainoinen ihminen ei toisia hauku tai nimittele!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä kovin ruusuinen elämä ole kommentoijillakaan. Onnellinen ja tasapainoinen ihminen ei toisia hauku tai nimittele!

Kirpaisiko totuus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirpaisiko totuus?

Kyllä kirpaisee ja kovaa :) Oikeesti olen syvästi järkyttynyt ihmisten käytöksestä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirpaisiko totuus?

Ja se miten onnettomia ihmiset ovat nykyään. Ei kyllä kateeksi käy :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totuus on, että Martinan lasten isät osallistuvat varmasti myös lapsista aiheutuviin kustannuksiin. Vai onko Martina ns. yksinhuoltaja ???? Epäilen suuresti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaiva suomenkielen kirjoitusoppi esiin. ??? Pata, Laiska, Niko, Ranta Aho....????

Taitaa olla itse Martinan kirjoituksia, tasosta päätellen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia on parasta aikaa ehdollisessa vankeudessa huumeista ja rahanpesusta.

Uusi juttuko? Ihan totta:D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten on oman tulevaisuutesi laita, kirjoitustaidosta päätellen ei kovinkaan ruusuinen !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten on oman tulevaisuutesi laita, kirjoitustaidosta päätellen ei kovinkaan ruusuinen !

Tulevaisuudesta ei tiedä kukaan, mutta en koskaan hauku enkä nimittele toisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totuus on, että Martinan lasten isät osallistuvat varmasti myös lapsista aiheutuviin kustannuksiin. Vai onko Martina ns. yksinhuoltaja ???? Epäilen suuresti.

Se vanhempi tyttö asuu isänsä kanssa Espoossa ja on siellä kirjoilla. Älkää kysykö, mistä tiedän, kunhan tiedän. Kalasatamassa ei hänellä ollut omaa sänkyäkään, kertoi Martina omin sanoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se vanhempi tyttö asuu isänsä kanssa Espoossa ja on siellä kirjoilla. Älkää kysykö, mistä tiedän, kunhan tiedän. Kalasatamassa ei hänellä ollut omaa sänkyäkään, kertoi Martina omin sanoin.

Eilen tanssikisoissa sanottiin kotipaikaksi Helsinki. Eli se taas siitäkin valeesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sittenhän nuo ovat patalaiskoja molemmat, kuvauksia ja kaupallisia yhteistöitä tekevät molemmat.
        Sofia on vaan saavuttanut jo ajat sitten maailmanmestaruuden lajissaan, hän voi jo nautiskella elämästä, toinen joutuu rääkkäämään itseään hulluuteen asti ja ilman tuloksia.

En tiedä, mitä olet käyttänyt, mutta sekavaa on tekstisi. Vaiko kiihkoissasi Sofiaa yrität mustamaalata? Hukkaan menee yrityksesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, onnellinen, elämäänsä tyytyväinen ihminen ei mollaa eikä hauku muita, elää omaa tasapainoista elämäänsä eikä kyttäile muiden virheitä. Pahimmat haukkujat ovat ise onnettomia, elämäänsä kyllästyneitä, luusereita, todella yksinkertaisia ihmisiä, kirjoituksen taso ja kielioppivirheet paljastavat näiden ihmisten sivistyksen, yrittävät sitten päteä täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän Martinakin on tehnyt eli lokkina elellyt. Nyt vaan on pakko hankkia ihan itse rahaa myymällä toisilta kopioituja valmennusohjelmia ja esiintymällä kaiken maailman typerissä ohjelmissa kuten Iholla-sarjassa muiden yhtä tyhmien WT-tyyppien kanssa. Itse haastatteluissa kertoi elävänsä Stefanin rahoilla ja pitävänsä omat rahat ominaan. Kehitteli riitoja Stefanin kanssa, että sai lepytykseksi setelinipun tai ylellisyystavaroita. Nyt ei enää, kun ei ole eikä tule rahakasta äijää elättämään. Sitä paitsi Esko elättää oman tyttärensä, eikä se nuorempikaan pelkästään äitinsä niskoilla ole.

Luulenpa että Mara ei elätä kumpaakaan lastaan yhtään mitenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina on aivan omin sanoin kertonut, että hän käyttää ansaitsemansa rahat pelkästään itseensä. Lasten vaatteetkin on näköjään sponssigamaa. Eihän se huonekalujakaan ole itse hankkinut, ei sänkyäkään, joka on Unikulmasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina on aivan omin sanoin kertonut, että hän käyttää ansaitsemansa rahat pelkästään itseensä. Lasten vaatteetkin on näköjään sponssigamaa. Eihän se huonekalujakaan ole itse hankkinut, ei sänkyäkään, joka on Unikulmasta.

Vale, vale vale, vale.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja käyttää yhä huumeita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vale, vale vale, vale.

Mikä tuossa kommentissa oli muka valetta? Totta joka sana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Typerää höpötystä koko kommentti ja vailla mitään totuuspohjaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisen on pakko olla kirjoilla jossakin. Se ei tarkoita sitä, että viikko-viikko systeemi ei olisi käytössä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaista luuloa tuskin kannattaa julistaa tälläkään palstalla. Joka tapauksessa luulosi on väärä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmasti ole sanonut näin. Mikä pointti syytää näitä valheita palstoille, kun ne eivät luonnollisesti uppoa keneenkään ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tuossa kommentissa oli muka valetta? Totta joka sana.

Ei todellakaan ole totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö että kaikki liikunta ohjelmat on joku joskus keksinyt. Samoin ravinto-ohjeet.
        Kenen ohjeita ne arvostamasi Pia, Oona ja Jutta käyttää, keksii itse vai?

Onko siinä jotain pahaa, jos isät osallistuu lastensa kustannuksiin?

Ja edelleenkin ne Stefun rahat, sua vaivaa, miksi ne sua niin pirusti kiinnostaa, että jaksat vuosikaupalla joka kommentissa olla niistä huolissasi. Nehän ei kuulu sinulle pennin vertaa.

Ja lehdista voimme kaikki tarkistaa, mitä ja miten Martina kertoi noista lepyttelylahjoista.

Mitä sä hyödyt itse vuosikausien valehtelusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida olla omaa sänkyä tässä uudessakaan asunnossa, ja kuinka paljon nuorempi ehtii nukkua omassa sängyssä, todella paljon hoidossa, kun äiti lentelee sinne tänne vähän väliä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sittenhän nuo ovat patalaiskoja molemmat, kuvauksia ja kaupallisia yhteistöitä tekevät molemmat.
        Sofia on vaan saavuttanut jo ajat sitten maailmanmestaruuden lajissaan, hän voi jo nautiskella elämästä, toinen joutuu rääkkäämään itseään hulluuteen asti ja ilman tuloksia.

En tiedä, mitä olet käyttänyt, mutta sekavaa on tekstisi. Vaiko kiihkoissasi Sofiaa yrität mustamaalata? Hukkaan menee yrityksesi.

Se on aloittanut jo🍾

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofialla ei ole kahta eri miehen lasta eikä Martina elätä lapsistaan kumpaakaan. Stefu maksaa hyvät elarit ja Eerikäinen asuu isällään. Martinalle ei pitäisi mitenkään kuulua se, miten joku Sofia tai joku muu nainen elää ja kenen kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina eli Stefun rahoilla, tämä totuus ja piste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eilen tanssikisoissa sanottiin kotipaikaksi Helsinki. Eli se taas siitäkin valeesta.

Saako Martina enemmän tukia Kelasta, kun molemmat tytöt hänen luonaan kirjoilla, vaikka vanhempi asuu isällään Espoossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja käyttää yhä huumeita.

Kyllä sen kaikki tietää et Sofia käyttää huumeita.☠️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vale, vale vale, vale.

Kyllä Sofia käyttää huumeita, totta kirjoitit.

• Anonyymi

Jotain täytyy olla pielessä näiden törkykirjoittajien elämässä.

• Anonyymi

... tai peräti kaikki.

• Anonyymi

Kyllä, ei kukaan normaali ihminen kirjoittele törkeyksiä.

• Anonyymi

En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin!

• Anonyymi

Hiljaa tai Annika Saarikko istuu päällesi ja pieraisee!

• Anonyymi

Asiat täytyy olla ihmisellä huonosti jos ei ymmärrä aloitusta. Levy juuttunut jumiin kun sama paskan jauhanta jatkuu.

• Anonyymi

Totta!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Noiden kommenttien mukaan, kukaan Martinan tai Maisan fanit eivät ole normaaleja, selväjärkisyydestä puhumattakaan.

• Anonyymi

Keskustella pitää saada, ja mielipiteensäkin luultavasti vielä saisi sanoa.
      Mutta ei ihmisten olemusta tarvitse haukkua. Ulkonäkö jokaisella on mikä on, sille ei paljon voi mitään.
      Mielestäni vain julkisuuden ihmisten käytös voi olla arvostelun kohteena, koska jokainen pystyy siihen sentään vaikuttamaan.
      Jos käytökseensä ei pysty vaikuttamaan, silloinon paras pysyä pois julkisuudesta.
      Oikeudenmukainen on jokaisen oltava, sekä ystävällinenkin voi olla, ei ole pakko joka toinen sana olla kirosana tms.
      Sivistynyttä ja kohteliasta arvostelua toivotaan, sitä on mukavampi lukeakin.

• Anonyymi

Lainattu keskuteluketjuista

Mutta Thermanien sukuun ei kelvannut, tietenkään. Olisi mielenkiintoista tietää, millä Martina kiristi Stefania, että sai estettyä eron ja verotti Stefanin börssiä melkein kymmenen vuotta. Jaa'a, silloin kun "Katiska" repesi, Martina sai liukkaasti kenkää... Eikä saanut edes erorahoja.

Martinalle nimenomaan se näyttää olevan just mies. Uutta miestä pitää metsästää heti entisen häivyttyä maisemista. Riitaisan suhteen ja eron jälkeen on ollut jo kolme mieskokelasta kierroksessa ja esitelty lapsille n. 1,5 vuoden sisään. Miehen perässä reissasi korona-aikaan useamman kerran ulkomaille (Espanja, Dubai, Tukholma). Onhan se nähty että Martina ei tule toimeen ilman miestä; ihan sama mitä lapset sanovat ja miten he pärjäävät. Lasten isät huolehtivat lapsista paremmin kuin jatkuvasti poissaoleva "leijonaemo". Koirastakin pitää parempaa huolta kuin tytöistä. Ja itsestään varsinkin... :(

Sama kuin Stefu. Martina laittaa kuvaa, kun on hetken Vikken kanssa. Esko hoitaa kaikki muut lapsen suhteen. Ottaa tosin lomille hetkeksi, että kuvaa saa taas, kun täytyy esittää perhe elämää. Ja aina pois Vikken elämästä, kun jotain tapahtuu. Suosii tätä Stefun lasta, kun rahaa takana. Sitä sitten joutuu ikävä kyllä hoitamaan.

Nämä kaikki on varamasti samalla kynällä kirjoitettuja tekstejä.
      Nämä aiheet toistuu jatkuvasti keskusteluissa, papukaijan lailla jauhaa näitä.

• Anonyymi

Ei varmasti ole saman henkilön kirjoituksia. Papukaija oot ite Sofia-juttuinesi. Sun kirjoitukset toki tunnistaa oitis.

• Anonyymi

Mitäs noista, nehän on kaikki vaan höpö höpö juttuja, joissa ei ole hiuskarvan vertaa mitään totuden häivääkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs noista, nehän on kaikki vaan höpö höpö juttuja, joissa ei ole hiuskarvan vertaa mitään totuden häivääkään.

Kaikki tietävät itse mikä on totuus omassa elämässä, myös omaiset ja ystävät tietenkin kaikki kaverit myös.♥️♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmasti ole saman henkilön kirjoituksia. Papukaija oot ite Sofia-juttuinesi. Sun kirjoitukset toki tunnistaa oitis.

Sofia ei kiinnosta yhtään.
        Joten mitä sä ruikutat siitä sofiasta.

• Anonyymi

Älä itke! Julkkistyrkyt on julkkistyrkkyjä. Kannattaa pysyä taviksena, jos ei halua, että kommentteja tulee. Vai oikeestiko kuvittelet, että julkkistyrkyistä saisi kirjoitella vain hyvää ja positiivisia asioita eikä yhtään arvostelua/negaa? Sitä saa mitä tilaa. Mene muualle itkemään, jos et näitä kommentteja kestä lukea. Kuka sun käskee täällä päivystää? Hus hus!

• Anonyymi

Julkisuus on joillekin huumetta. Ei mulla muuta.

• Anonyymi

Jaa-a. Mietipä itse mitä kirjoittelet päivästä toiseen täällä, mutta kun huomaat Martinasta kirjoitettavan kritiikkiä, sinähän alat vaatimaan ryhmäkannetta. Kuolen nauruun! Eiköhän se ole ko. henkilön oma asia nostaa esim. kunnianloukkaussyyte, jos kokee itseään loukatun tai jos on levitetty valheellista tietoa. Mitä se sun napaa kalvaa?
      Voithan sä toki nostaa moisen kanteen niitten Martina-fanilaisten kanssa. Mitä täällä uliset?

• Anonyymi

On olemassa sananvapaus ja VASTUU!
      Jokaisen kunnia ja yksityiselämä on turvattu myös perustuslaissa.

• Anonyymi

Joillekkin maalittaminen on kuin huumetta. Ei minulla muuta.

• Anonyymi

Rikoslaissa on kielletty mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levittäminen ja kunnianloukkaus.

• Anonyymi

Vaikka on olemassa sananvapaus, niin mitä tahansa ei saa kenestäkään sanoa. Onhan noita kansanedustajiakin joutunut lakitupaan sanomisistaan ja kirjoituksistaan.
      Osa syystä ja osa vähän syyttäkin. Mutta, laki on laki.

• Anonyymi

Mitäpä muuta sitä valkoisesta roskasta kirjoittaisi kuin törkyä? Ehhehhee...

• Anonyymi

En usko että Marttina lukee näitä palstoja, naisella on niin hyvä itsetunto ja sen tason urheilija ja aikaansaava tyyppi, että on takuulla keskittynyt hyvään palautumiseen ja omaan hyvinvointiin silloin kun jää vuorokaudesta aikaa. Hänellä ei ole mitään syytä lukea näitä palstoja.
      Moni täällä kirjoittava juoruista elävä solvaaja on omassa elämässään ilmeisen epäonnistunut, koska ei kukaan hyvinvoiva ihminen uhraa aikaansa paskaan. Näin se vain menee.

• Anonyymi

Täytyy muistaa, et noita törkyjuttuja kirjoittaa vain muutama säälittävä tyyppi. Miksi Mara tai kukaan muukaan uhraisi aikaansa niihin-

• Anonyymi

Jokainen sanottu/kirjoitettu lause tulee itseään vastaan tulevaisuudessa. Muistakaahan tämä!

• Anonyymi

Uhkailija on taas vauhdissa!!! Koska Martina joutuu tilille valheistaan, kysyn???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uhkailija on taas vauhdissa!!! Koska Martina joutuu tilille valheistaan, kysyn???

Ei ole uhkaus vaan universumi toimii näin. Paha tulee pahan luo ja hyvä hyvän. Kirjoitukset, sanat, ajatukset..

• Anonyymi

Törkykirjoittelija on aina hyvin säälittävä tapaus. Haluaa olla esillä ja haluaa provosoida.

• Anonyymi

Kirjoittaja ei ole väkisin halunnut julkkikseksi, esim. salarakkaana. Sitä saa mitä tilaa!

• Anonyymi

Kirjoittajan idoli Sofia tuli julkisuuteen oikein salarakkaiden salarakkaana kun tapaili entisen ystävänsä avomiestä salassa oman miehensä ollessa vangittuna. Kun sai mieheltään kenkää niin kantoi vielä kassinsa toisen naisen kotii,n vaikka edellisen tavarat olivat vielä siellä. Eikä ollut edes ensimmäinen kerta. Jo ensimmäisen aviomiehensä kohdalla tapahtui samoin. Eli Sofia sisään ennenkuin entinen ehti hakea tavarat pois.
        Ja nyt tuosta sala"rakkaudesta" johtuu että sai oikein tv-sarjan ja se on nyt sitten ainoa "ansio" mistä saa jonkinverran myös rahaa. Eli tienaa hyvin sala"rakkaudella" unohtamatta tietenkään tuomiota, joka on luku sinänsä.

• Anonyymi

Tämä, jos mikä on juoruamista ja toisten asioihin puuttumista. Mitä se kenellekään kuuluu, mitä he tekevät omissa ihmissuhteissaan. Sitten kun joku teistä joutuisi jonkun heistä kiusaamiksi, ahdistelluiksi tai kiristämiksi, niin omien oikeuksiensa puolustaminen voisi olla oikeutettua ja sen pahatekijän repiminen julkisesti perusteltua. Nythän te revitte heidän elämäänsä , josta eivät ole pätkääkään selitysvelvollisia teille juoruilijoille.
      Keskusteluista löytyy niitäkin aiheita, joissa joku on joutunut kaltoin kohdelluksi, satutetuksi ja hyväksikäytetyksi jonkun tietyn ihmisen taholta. Menkää kivittämään se tyyppi ja puolustamaan heitä, jotka ovat joutuneet uhriksi sille narsistille.

• Anonyymi

Jos julkimo mokailee ym. on siitä maksettava.

• Anonyymi

Jos haluaa elää julkkiksena, se ei aina ole pelkkää päivänpaistetta.

• Anonyymi

05:19, sinullekko siitä pitää maksaa? Kerro millä perusteella.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei meidän tarvitse huolehtia näistä kommenteista. Jokainen ilkeä ajatus tai sana palaa takaisin aivan varmasti jossain vaiheessa elämää. Enpä haluaisi olla tälläisen henkilön housuissa silloin :(

• Anonyymi

julkisuuden varjopuolet, pitää ottaa vastaan se mitä tulee. eikä kaikkeen voi vaikuttaa. nykyään somessa muutenkin moni asia on valheellista, eikä lähimainkaan sitä miltä vaikuttaa ulkoisesti.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8078
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3862
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1906
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1340
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1163
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      31
      1089
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      11
      885
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      847
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      822
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      27
      772
    Aihe