Vaimo ei halua

Anonyymi

....että kosken mitenkään alapäähän.
Seksi on pakkopullaa hälle ja ei saa kestää kauaa.
Esileikkiä ei ole enään.
Hän ei halua että kosken alapäähän muuten.
rintoihin myös ei saa koskea.
Yhdessä oltu kauan.

Mitähä hänellä voisi olla kun seksiä ei tee mieli?
Kysynyt olen useasti mutta ei tuu muuta kun että on oltu kauan yhdessä ja ei halua enään... eikä kuulemma halua muitakaan?

Tuntuu siltä kun ollu vieraissa niin seksi on loppunut.

62

6457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käykääs juttelemassa tunteista ja tuntemuksista jonkun ammattilaisen luona yhdessä. Näihin tarttee usein jonkun ulkopuolisen avuksi. Et ainakaan menetä mitään.

      • Anonyymi

        En ole aloittaja. Me ravasimme aikanan noissa kaikissa hevonpaskan terapeuteilla. Joutavia lässyttäjiä joista ei oikeasti ole mitään apua. Kokeilla saa toki ja kannattaa ehdottomasti. Paljon en jättäisi niiden varaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aloittaja. Me ravasimme aikanan noissa kaikissa hevonpaskan terapeuteilla. Joutavia lässyttäjiä joista ei oikeasti ole mitään apua. Kokeilla saa toki ja kannattaa ehdottomasti. Paljon en jättäisi niiden varaan.

        Ihme hiihtäjiä nämä ukot mikään ei ole hyvä antaa se muija tai ei niin sama vollotus päällä..
        Hankkikaa silikoni Sanni ja pökkikää sitä jos ei miellytä.


      • Anonyymi

        Alottaja..
        Vaimo ei suostu mihinkään ulkopuoliseen apuun, olen kysynyt monesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alottaja..
        Vaimo ei suostu mihinkään ulkopuoliseen apuun, olen kysynyt monesti.

        Sitten sitä ei vaan nyt kiinnosta touhuta itse olen 53.v.eukko ja ei aina ei vaan nappaa miehen kanssa oltu kohta 32.vuotta yhdessä..
        Sellanen jatkuva vaakajumppa alkaa maistua puulta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten sitä ei vaan nyt kiinnosta touhuta itse olen 53.v.eukko ja ei aina ei vaan nappaa miehen kanssa oltu kohta 32.vuotta yhdessä..
        Sellanen jatkuva vaakajumppa alkaa maistua puulta..

        Mikä sinua kiinnostaisi, voitko hieman avata, olisi kiva miehenä tietää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten sitä ei vaan nyt kiinnosta touhuta itse olen 53.v.eukko ja ei aina ei vaan nappaa miehen kanssa oltu kohta 32.vuotta yhdessä..
        Sellanen jatkuva vaakajumppa alkaa maistua puulta..

        Et siis halua enää (seksuaalisesti) omaa miestäsi.

        Mutta nyt se olennainen kysymys:

        Teettekö te naiset tuota (siis oman miehenne kanssa kieltäydytte seksistä, muutenkin kuin vain poikkeuksellisen huonon päivän takia) kenelle/mistä syystä?

        1) kaikille miehille / joka tapauksessa

        vai

        2) seksuaalisesti huonoille miehille, joko kostoksi tai ainakin siksi, että jos mies on kohdellut sinua seksuaalisessa mielessä huonosti jo vuosia, niin lopahtaahan siinä seksihalut...

        Ai että mikäkö on "seksuaalisesti huono mies" ?

        No, se on mies, joka on kiinnostunut vain omasta nautinnostaan, mutta jota vaimonsa nautinto ei kiinnosta pätkääkään.

        JOS kyse on siitä, että olet vuosia saanut kyllä seksiä, mutta et koskaan tai lähes et koskaan orgasmia, niin silloin voisin jotenkin ymmärtääkin sen, ettei seksi enää huvita, jos siitä ei ole koskaan nauttinutkaan.

        MUTTA jos miehesi seksitavoissa sensijaan ei ole mitään vikaa, niin silloin tuollainen käytös on itsekästä: Tuomitset siis yksipuolisella tuomiolla miehesi seksittömään elämään !

        Ja vielä naiset:
        JOS tuo seksihalujen sammuminen johtuu miehen huonoista seksitavoista (mies ei välitä naisen nautinnosta tai pahimmillaan jopa satuttaa naista seksin yhteydessä), niin naiset:

        Miksi miestä parisuhteeseen valitessanne kiinnitätte:

        1) liikaa huomiota miehen pituuteen, lihaksikkuuteen ja varallisuuteen/tulotasoon

        JA

        2) Liian vähän huomiota miehen seksitapoihin, ja yleisemminkin siihen, miten mies sinua kohtelee?

        Itse hankin ulkomaalaisen vaimon, ja vaimoni arvostaa minua:

        1) älykkyyteni ja osaamiseni takia

        ja

        2) koska kohtelen vaimoani hellyydellä ja rakkaudella.

        Suominaiset sensijaan ovat pääosin hyljeksineet minua vain siksi, että olen 170 cm / 58 kg mies.

        Joskus nuorena minulla oli n. vuoden ajan suomalainen tyttöystävä, joka oli hellä, rakastava, uskollinen ja luotettava (siis kaikkea sitä, mitä suurin osa muista suomalaisnaisista ei ole). Ikävä kyllä tämän ex-tyttöystävän älyllinen taso oli lähinnä olematon. Päädyin lopulta jättämään hänet, vaikka jos olisin silloin tajunnut, miten järkyttävä vaikea on löytää kunnollista ja sitoutumishaluista naista, niin olisi varmaan kannattanut ottaa tuo silloinen tyttöystävä vaimokseni. Vaikka hänellä olikin järkyttävän alhainen älyllinen taso, niin toisaalta: eihän se ollut millään tavalla hänen oma syynsä, hän vain oli saanut sellaiset geenit vanhemmiltaan, jotka eivät tee älykkääksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis halua enää (seksuaalisesti) omaa miestäsi.

        Mutta nyt se olennainen kysymys:

        Teettekö te naiset tuota (siis oman miehenne kanssa kieltäydytte seksistä, muutenkin kuin vain poikkeuksellisen huonon päivän takia) kenelle/mistä syystä?

        1) kaikille miehille / joka tapauksessa

        vai

        2) seksuaalisesti huonoille miehille, joko kostoksi tai ainakin siksi, että jos mies on kohdellut sinua seksuaalisessa mielessä huonosti jo vuosia, niin lopahtaahan siinä seksihalut...

        Ai että mikäkö on "seksuaalisesti huono mies" ?

        No, se on mies, joka on kiinnostunut vain omasta nautinnostaan, mutta jota vaimonsa nautinto ei kiinnosta pätkääkään.

        JOS kyse on siitä, että olet vuosia saanut kyllä seksiä, mutta et koskaan tai lähes et koskaan orgasmia, niin silloin voisin jotenkin ymmärtääkin sen, ettei seksi enää huvita, jos siitä ei ole koskaan nauttinutkaan.

        MUTTA jos miehesi seksitavoissa sensijaan ei ole mitään vikaa, niin silloin tuollainen käytös on itsekästä: Tuomitset siis yksipuolisella tuomiolla miehesi seksittömään elämään !

        Ja vielä naiset:
        JOS tuo seksihalujen sammuminen johtuu miehen huonoista seksitavoista (mies ei välitä naisen nautinnosta tai pahimmillaan jopa satuttaa naista seksin yhteydessä), niin naiset:

        Miksi miestä parisuhteeseen valitessanne kiinnitätte:

        1) liikaa huomiota miehen pituuteen, lihaksikkuuteen ja varallisuuteen/tulotasoon

        JA

        2) Liian vähän huomiota miehen seksitapoihin, ja yleisemminkin siihen, miten mies sinua kohtelee?

        Itse hankin ulkomaalaisen vaimon, ja vaimoni arvostaa minua:

        1) älykkyyteni ja osaamiseni takia

        ja

        2) koska kohtelen vaimoani hellyydellä ja rakkaudella.

        Suominaiset sensijaan ovat pääosin hyljeksineet minua vain siksi, että olen 170 cm / 58 kg mies.

        Joskus nuorena minulla oli n. vuoden ajan suomalainen tyttöystävä, joka oli hellä, rakastava, uskollinen ja luotettava (siis kaikkea sitä, mitä suurin osa muista suomalaisnaisista ei ole). Ikävä kyllä tämän ex-tyttöystävän älyllinen taso oli lähinnä olematon. Päädyin lopulta jättämään hänet, vaikka jos olisin silloin tajunnut, miten järkyttävä vaikea on löytää kunnollista ja sitoutumishaluista naista, niin olisi varmaan kannattanut ottaa tuo silloinen tyttöystävä vaimokseni. Vaikka hänellä olikin järkyttävän alhainen älyllinen taso, niin toisaalta: eihän se ollut millään tavalla hänen oma syynsä, hän vain oli saanut sellaiset geenit vanhemmiltaan, jotka eivät tee älykkääksi.

        Ei, suomalaiset naiset eivät ole pääsääntöisesti hyljeksineet sinua siksi että olet 170 cm / 58 kg. Joku muu sinussa mättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aloittaja. Me ravasimme aikanan noissa kaikissa hevonpaskan terapeuteilla. Joutavia lässyttäjiä joista ei oikeasti ole mitään apua. Kokeilla saa toki ja kannattaa ehdottomasti. Paljon en jättäisi niiden varaan.

        Tämä totta, paskanlässyttäjistä ei ole apua, terapeutit on usein pellejä. Ei kaikki. Ylimielisiä neuvovat muita ja omassa elämässä tekevät toisin. Parempi olisi jos vaikka panisit muijaasi väkisin ja tuottaisit orgasmin, jotta haluisi lisää. Muijasi on tod.näk. teeskennellä orgasminsa kanssasi kun on noin haluton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis halua enää (seksuaalisesti) omaa miestäsi.

        Mutta nyt se olennainen kysymys:

        Teettekö te naiset tuota (siis oman miehenne kanssa kieltäydytte seksistä, muutenkin kuin vain poikkeuksellisen huonon päivän takia) kenelle/mistä syystä?

        1) kaikille miehille / joka tapauksessa

        vai

        2) seksuaalisesti huonoille miehille, joko kostoksi tai ainakin siksi, että jos mies on kohdellut sinua seksuaalisessa mielessä huonosti jo vuosia, niin lopahtaahan siinä seksihalut...

        Ai että mikäkö on "seksuaalisesti huono mies" ?

        No, se on mies, joka on kiinnostunut vain omasta nautinnostaan, mutta jota vaimonsa nautinto ei kiinnosta pätkääkään.

        JOS kyse on siitä, että olet vuosia saanut kyllä seksiä, mutta et koskaan tai lähes et koskaan orgasmia, niin silloin voisin jotenkin ymmärtääkin sen, ettei seksi enää huvita, jos siitä ei ole koskaan nauttinutkaan.

        MUTTA jos miehesi seksitavoissa sensijaan ei ole mitään vikaa, niin silloin tuollainen käytös on itsekästä: Tuomitset siis yksipuolisella tuomiolla miehesi seksittömään elämään !

        Ja vielä naiset:
        JOS tuo seksihalujen sammuminen johtuu miehen huonoista seksitavoista (mies ei välitä naisen nautinnosta tai pahimmillaan jopa satuttaa naista seksin yhteydessä), niin naiset:

        Miksi miestä parisuhteeseen valitessanne kiinnitätte:

        1) liikaa huomiota miehen pituuteen, lihaksikkuuteen ja varallisuuteen/tulotasoon

        JA

        2) Liian vähän huomiota miehen seksitapoihin, ja yleisemminkin siihen, miten mies sinua kohtelee?

        Itse hankin ulkomaalaisen vaimon, ja vaimoni arvostaa minua:

        1) älykkyyteni ja osaamiseni takia

        ja

        2) koska kohtelen vaimoani hellyydellä ja rakkaudella.

        Suominaiset sensijaan ovat pääosin hyljeksineet minua vain siksi, että olen 170 cm / 58 kg mies.

        Joskus nuorena minulla oli n. vuoden ajan suomalainen tyttöystävä, joka oli hellä, rakastava, uskollinen ja luotettava (siis kaikkea sitä, mitä suurin osa muista suomalaisnaisista ei ole). Ikävä kyllä tämän ex-tyttöystävän älyllinen taso oli lähinnä olematon. Päädyin lopulta jättämään hänet, vaikka jos olisin silloin tajunnut, miten järkyttävä vaikea on löytää kunnollista ja sitoutumishaluista naista, niin olisi varmaan kannattanut ottaa tuo silloinen tyttöystävä vaimokseni. Vaikka hänellä olikin järkyttävän alhainen älyllinen taso, niin toisaalta: eihän se ollut millään tavalla hänen oma syynsä, hän vain oli saanut sellaiset geenit vanhemmiltaan, jotka eivät tee älykkääksi.

        Mä haluan miestäni todella paljon. Ja annan suuseksiä ja kaikkee mitä haluaa. Ja jos haluaa mun pukeutuvan johonkin niin pukeudun. Ja onko sen pakko olla vaakaa joka kerta. Voi ratsastaakki tai takaapäin. Mielikuvitusta kehiin ihmiset. Älkää tehkö seksistänne parisuhteissa pakkopullaa. Tehkää nautittavaa. Tokihan se on hankalaa jos toinen ei puhu tai sano mitää että mikä on vikana. Mä ainakin tottelen aviomiestäni. Kun hän antaa yhtään merkkejä että haluaa pillua niin olen valmis. Ja välillä hän sanoo että tule makkariin mun kans. Toki voi tarkoittaa pelkkää löhöilyäkin mutta tottelen ja menen. Ihanat öljyilyt ja hieronnat ja imuutukset ja panemiset.


    • Anonyymi

      Aloittaja... vaimoa ei oo kiinnostanu seksi hirveesti 7 vuoteen.
      Epäilen että 7 v sitten kun alkoi kavereiden kanssa bilettää niin on tapahtunut jotain...
      Minkä jälkeen seksi ei kiinnosta enään oman miehen kanssa..

      Olen käynyt tunteiden kanssa taistelua jonkin aikaa ja ero on ollut pitkään mielessä.

      • Anonyymi

        Miten tuet vaimoasi ilmaisemaan omaa naiseuttaan, itseään naisena? ja etenkin seksuaalisena olentona.
        Vietteletkö? Vihjailetko?
        Toki, itse tunnet vaimosi parhaiten ja tiedät, mikä hänet sytyttää parhaiten.

        Jos mies on sellainen "ruinaaja," niin kyllähän siinä halut lähtee.
        Nainen haluaa tuntea itsensä halutuksi ja "saalistamisen" arvoiseksi, kun siis mies näkee hiukan vaivaa, niin pysyy se intohimon liekki paljon lämpöisempänä, nainen tuntee itsensä arvostetuksi. Ja samaan aikaan, nainen haluaa tuntea miehestä turvallisen maskuliinisuuden, mutta myös sen pienen häivähdyksen "petoa," siis sitä saalistajaa. Pitää voida luottaa, että voi antautua. Terveesti maskuliininen mies tietää, mitä haluaa, eikä epäröi tuoda sitä tyylikkäästi esille, mutta ei menetä kasvojaan, jos kohdetta ei kiinnosta.

        Siis noin rankasti yleistäen maskuliini- ja feminiinienergioissa. Toki jokainen on yksilö.
        Ja jos esim. vaimosi on lähtökohtaisesti enemmän maskuliinienergiassa, kuin sinä, tämän kääntäminen intohimoksi tapahtuu vain siten, että sinä nouset omassa maskuliinisuudessasi voimakkaammaksi. Jolloin hänen feminiinienergiapuolensa "joutuu antautumaan" tälle maskuliinisuudelle. Joka on siis luontainen tapa reagoida feminiinienergialle ja sen pohjimmainen tarve.
        Yksinkertaisimmillaan tämä voi tapahtua muutaman sekunnin aikana, ei välttämättä tarvita edes kosketusta, pelkkä katse riittää. Sellainen "riisuin sinut alastomaksi, mitäs siitä sanot" -tyyppinen katse. Tässä hyvä esimerkki juuri tästä energiabalanssista, mistä puhun: https://www.youtube.com/watch?v=VLPZ84AvjYc

        Ja toki "tuotteen" pitää olla kunnossa, etenkin pitkässä suhteessa "jyystäminen" lopauttaa intohimon helposti. Jos on mahdollista, että vaimosi pitää sinua mileikuvituksettomana, niin ehkä voit miettiä jotain uusia juttuja, joilla yllättää? Koskas se 50 shades of grey ilmestyikään....? Itse en ole sitä nähnyt enkä lukenut, mutta kuulemma on toiminut todella monille naisille jonkinlaisena "vapauttajana" seksuaalisuuden suhteen. Jos vaimosi on lukenut sen (tai jotain vastaavaa) ja pitää sinua täysin kyvyttömänä vastaaviin tempauksiin, niin jäähän siinä odotukset täyttymättä (etenkin, jos ei itse niitä osaa kommunikoida).

        Voin toki puhua vain omasta puolestani (n44v) koko tässä tekstissä, mutta itse en ole/en jää suhteeseen, jossa ei ole seksiä. Ja jos seksi on pelkkää "valot pois, peiton alla, lauantai-iltana saunan jälkeen max 5min." -tyyppistä, ei jaksa kiinnostaa kovin pitkään.
        Intohimon siemeniä pitää kylvää arjessa sinne tänne, pitkin päiviä ja viikkoja. Molemmin puolin.

        Ehkä voit sanoa tuon vaimollesi: "huomasin, että 7v sitten aloit bilettää ja jokin on muuttunut. Kaipaan läheisyyttä kanssasi, onko jotakin, mitä toivoisit minulta?"
        Toivottavasti sitten pääsette keskusteluun. Ja jätä miettimis- ja vastausaikaa, voit painottaa asiasi siihen, miltä sinusta tuntuu seksittömyys.

        Erilaiset metodit voivat toimia tässä, joku saattaisi tykätä romanttisesta illallisesta, joku puhuu helpommin automatkalla (katsomaan jotakin), joku saunassa, joku mökillä, joku reagoi kirjeeseen jne.

        Tai kirjoita "novelli" johon laitat kaiken, mitä haluaisit seksin suhteen (etenkin kannattaa korostaa sitä, miten nautit nautinnon tuottamisesta naisellesi, mahdollisimman yksityiskohtaisesti) ja jätät sen "vahingossa" tietokoneelle auki vaimosi luettavaksi. Huom! joko hänen nimeään käyttäen tai sitten ilman nimeä ja asiakirjaan/muistioon, ei mihinkään nettipalstalle...

        Keinoja on, kun mielikuvituksen päästää valloilleen ja on jotain lähtökohtia.

        Ja toki, jos jompikumpi on kovin estynyt, niin sittenhän se keskustelu on mahdotonta.
        Exää "koulutin," kun tajusin, miten häneen pääsee käsiksi: heti rakastelun jälkeen raukeana sängyssä maaten tai sitten sähköpostikirjeellä (oli etäsuhde). Hän kyllä ujosteli ja punasteli kovasti, mutta jossain kohtaa alkoi sitten kyllä avautua omistakin fantasioistaan, joita kyllä sitten riitti!

        Eikä kaikkia edes toteutettu koskaan, mutta toimivat hyvin arjessa pieninä vihjauksina siellä täällä, loppujen lopuksi vain sana tai kaksi, jotka viittasivat johonkin merkitykselliseen riitti saamaan vinon hymyn huulille ja pienen kivan kihelmöinnin kroppaan.

        Olettaen, että haluat siis yrittää suhteenne elävöittämistä, niin kirjoitin, toki jos olet enemmän eroon jo kallellasi, niin pistä sitten toimeksi. Tai ainakin kerro vaimollesi, että nyt ei olla näköjään enää parisuhteessa ja kämppiksenä eläminen ei oikein enää maistu... Voihan olla, että siitäkin herää jotakin hänessäkin.


    • Anonyymi

      Joo kiva tuttu juttu "rintasyöpä" Rumba käyty läpi... Eipä jaksa enää ängetä kikkelinä väliin kun menkka pimnpa kalenterista löydy muutaku Tamo suppoa pimppeliin,,, ääh kun tekis mieli mutta ei voi tehdä..... Semmosta se on Suomi Saimaan norpan Nestorin elo:-)

    • Anonyymi

      Kiimaisia naisia on tienoot täynnä. Heiltä lohkeaa.

      • Anonyymi

        Kyllä on heikkoa löytää...rimaa pitäisi laskea liikaakin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Voitko käyttää kieltäsi esileikissä ? Pitäisikö hän siitä ?

      • Anonyymi

        no ett oo näköjään säkään vähään aikaan saanu =D


    • Anonyymi

      Kuulostaa todella tutulta. Meillä se oli niin, että exä käytti seksiä vallankäytön välineenä. Jos halusi itselleen jotakin, mihin omat varat eivät riittäneet, tai muuten vain ei halunnut maksaa itse, niin seksiä ei tullut ennen kuin sai tahtonsa läpi. Alkuun, kun keksi jotakin haluavansa, antoi ymmärtää, että olisi seksiä tiedossa ja sitten kun sai haluamansa, niin ikäänkuin kiitokseksi oli seksiä. Siinä välissä ei seksiä tippunut, ennenkuin sai tahtonsa läpi. Pisimmät kinekset 9kk. Sitten jos ja kun runkkaili paineitaan pois, alkoi syyllistäminen siitä, että "sinä haaveilet jostakin toisesta", jne. Mihinkään pariterapioihin tai muuhun ei suostunut lähtemään. Silloin kun seksiä oli, se oli hänen osaltaan passiivista ja hyvin konservatiivista. Hän kuitenkin kertoi nauttivansa siitä ja että sai orgasmin ja läheisyyttä, jne. Siksi ihmettelin, miksi hän ei halunnut sitä säännöllisesti. Itse epäili, että olisi "jollakin tapaa aseksuaali". Eron jälkeen näytti seksi maittavan, kun etsi uutta kupattavaa itselleen, ei ollut aseksuaalisuudesta tietoakaan. Eikä näytä olevan vieläkään parisuhteessa. Itselläni loppuivat nuo ongelmat eron jälkeen, eikä nykyisenkään rouvan kanssa noita ongelmia ole, jos rouvaa ei haluta, hän kuitenkin saattaa ottaa suihin, tai lähtee käymään lenkillä, että saan rauhassa runkkailla. Sama toimii toisinkin päin.
      Että kyllä se joskus akka vaihtamalla paranee, ja varmaan paranee ukkokin ihan samalla lailla.

    • Anonyymi

      Elämä on liian lyhyt kinuta puolisolta seksiä. On niitä muitakin vakoja, kun vähän hakee🤭

    • Anonyymi

      Onko mahdollista että vaimosi on kokenut jotain traumaattista, esim seksuaalista väkivaltaa?

    • Anonyymi

      ei kai kukaan samalla mopolla halua koko ikäänsä ajaa

      • Anonyymi

        Just.
        Vaihtoon .
        Seksuaalinen halu on halu ja tärkeää, miehinen mies terve ja kyvykäs niin nainenkin pitäisi olla naiseuden ja seksuaalinen olento parisuhteessa muuten kaverisujde eikä mies voi hyvin mutta tuskin ilman seksiä nainenkaan, terveessä ruumiissa terveet halut......


    • Anonyymi

      Naiset ovat jotenki niin herkkiä, en tiiä tappausta tarkemmin. Jos siinnot menny vaan vittuileen sen verran pahasti eukolles ja emännillä ku on norsun muisti niin ussein siinä näin käy. Hyvä sääntö tai toteamus: Jumala antaa anteeksi aina ja unohtaa, mies ei anteeksi anna, mutta unohtaa, nainen antaa anteeksi mutta ei unohda koskaan. Kahen keskinen puhelu terapia pittäis ottaa joutuin, eikä sitä normaalia käräjöintiä josa kumpiki on syyttelijänä, juryna ja tuomarina samalla kertaa ja yhteen ääneen ajan säästämiseksi. Traditio jatkuu sekä jatkuu lusikoijen jakkoon asti ja ussein senkin jäläkeen eikä se kumppani siittä parane joka on vaan kummallista.

    • Anonyymi

      Vahvalla kokemuksella voin sanoa että heitä se akka mäkeen ja hommaa uusi.

    • Anonyymi

      Viisainta ottaa avioero, tai sopia, että mies käy vieraissa ja sillä selvä.

    • Anonyymi

      Tee hänelle selväksi että hänellä on velvollisuus antaa sinulle pillua aina kun haluat.

    • Anonyymi

      Rynkytä kunnolla perseeseen voimalla kostoksi. On sen ansainnut. Akka luulee itsestään liikoja.

    • Anonyymi

      Ei välttämättä ole käyny vieraissa, ehkä haluaisi jotain uutta, kokeile jotain erilaista, yllättävää.

    • Anonyymi

      Aikas mielenkiintosia kommentteja, lähinnä miesten puolelta, mut mulla oli 14 vuotta minun puolelta vonkaamista. Miehellä stressiä, töissä rankkaa yms. Voin kertoo, että pihtari miekkonen on jäätävän huono yhtälö seksiaddiktin kanssa.
      No, sain aina kuitenkin orkkuni kun hän sanoi, että tuu nyt siihen päälle kun sä osaat ton homman. Vitun laiska mies!
      Nykyään elän yksin ja saan paremmat orkut kaskenäni.
      Eikä kannata kommentoida esim. ulkonäköö, oon kyllä ihan pantavan näkönen mimmi!

    • Anonyymi

      Pumpattava barbaralla ei ole noita vikoja

    • Anonyymi

      Olen tehnyt vaimolleni selväksi, että pillua ei sitten puhtailla. Hyvin on hommansa hoitanut. Hän nimittäin tietää sen, että muuten löytää itsensä pihalta.

    • Anonyymi

      Pappa 54v neuvo:

      Jos akka ei anna persettä eikä muna kiinnosta jos kerran reilusti ja suoraan on kysytty niin eropaperit pöytään ja ämmä pihalle.
      Simple as that.

      Itse vaihdoin haluttoman ja muodottomaksi lihoneen eukkoni uuteen, nuorempaan ja kauniimpaan. Juu saatte olla kateellisia, ihan niin paljon kuin tahdotte.
      Uusi vaimo on 159cm ja 52kg erittäin viehättävä tummaverikkö ja tykkää kovasti naida ja riettailla. Harva se ilta kömpii peittoni alle eikä sillä ole iltasatu mielessä.
      Viikonloppuisin kun kämppä tyhjenee muksuista tai jos ollaan kahden mökillä, hän viekoittelee mua hepeneet yllään ja leluistakin tykkää.
      Kuuteen vuoteen oon saanu tasokasta pillua enemmän kuin koskaan. Itse olen 190cm ja 95kg kunnostani huolehtiva mies ja tykkään kovasti eukkoni muodokkaasta perseestä ja tiukasta liukkaasta pillusta.
      Moni mies haluaisi naiseni päälle, on kertonut kuinka himoissaan äijät sitä baarissa vonkaa kun oma akka perse homeessa pihtaa.

      Nyt ollaan taas reissuun lähdössä ja hotellissa saadaan taas nussia mielin määrin. Ja mikä parasta, naiseni tykkää myös ottaa kuppia joten ei tule mäkätystä siitäkään.

      Tietysti toivoisin että tällaisia naisia riittäisi jokaiselle puutteessa elävälle mutta ei näitä riitä kaikille paskahousuille.
      Koska niitähän te luuserit olette suurimmaksi osaksi. Jotain munattomia pikkuinsinöörin niljakkeita jotka ei osaa polkupyörän rengasta vaihtaa. Reppanoita.
      Tekisitte töitä niinkuin kunnon miehet.

      Vaimo on töissä suuressa ja tunnetussa firmassa ylempien toimihenkilöiden kanssa ja kertoo näistä pikkutakkisurkimuksista joilla on tesla mutta ei munia.
      Tunsitko homo piston sydämessäsi?
      Naisellani on kotona mies jolla on työn kovettamat kourat ja kyrpä jolla hoidella hommat.
      Niin se kuulkaa pojat on että nainen tarvitsee miehen eikä puppelipoikia.

      • Anonyymi

        Oikea meininki 🤣

        Kaikilla se ero ei vaan ole mahdollinen. Itsellä tekee mieli pistää paperit pöytään ihan samoista syistä ja tarjolla olisi jo koeajettuakin ihanaa naista joiden kanssa seksi sujuu. Meidän ero olisi vaan seitsennumeroisista summista tappelua ja tulisi liuta työttömiä. Joutuu vaan vetämään hampaat irvessä ja nussimaan sitten muita sitten kun ehtii. Pihtariakka murjottaa tyytymättömänä kotona ja vaatii sitä ja tätä ja tuota, kun vaan tajuaisi, että ihan vaan nahkavisa auki, niin minuakin kiinnostaisi taas vähän vittu "sisustaa"

        Mutta hyvin vedetty sulla.


      • Anonyymi

        Yks pikkuinen kysymys. Mitä ihmettä teet sitte näillä sivuilla. Ja tuossa oli paljon tekstejä luettavana ennen kun oot kirjottanu omas. Sulla on kuule duunari liikaa aikaa siä. Hemmottelevtämäki aika sitä naistas. N urheilullinen.
        Äläkä arvostele muita. Vaikka se kohottaaki näköjään sun olemusta ja kiillottaa kruunua. Mut edestäs löydät kun muita arvostelet ja nimittelet. Pappa 54. Ja miksi vaihdoit naista. Miksi et tehnyt töitä entisen suhteesi kanssa. Ei naiset oo rättejä joita heitetään pois kun ei huvita.


    • Anonyymi

      Tyypillinen suomalainen akka. Suosikaa ulkolaisia pitävät miehestään huolta.

    • Anonyymi

      Jotenkin niin väärin...akat joilla on ukko eivät halua seksiä ja ne akat ketkä haluais seksiä ei löydy ukkoa!!

      • Anonyymi

        Allekirjoitan todella!!


      • Anonyymi

        Meillä on juuri tuollainen tilanne. Vaimoke ei halua seksiä ja tässä suhteessa olen joutunut runkkaaman enemmän kuin koskaan ennen. On seksikertoja ollut, mutta yleensä hän on saanut tyydytyksen ja minä olen joutunut hoitelemaan itseni omin käsin kun häntä ei huvita.

        Jos joku aseksuaalimies, tai erittäin vähään seksiin tyytyvä haluaa tulla hakemaan häntä muuten ihan hyväksi puolisoksi ja ystäväksi, niin nyt lähtee ulosvienti hinnalla. Voin auttaa uloskantamisessa.

        On muuten ihan hyvä ja reipas vaimo, osaa keskustella ja kuunnella, on huomioonottava, ihan hyvännäköinen ja ahkera. Ei ole lapsia, joten pillu on edelleen hyvää ja tiukkaa tavaraa. Tosin, sitä ei saa käytellä, mutta mitäpä sinä aseksuaali sellaisesta välittäisitkään. Jos vikoja kertoo, niin hän sotkee hieman, ei jaksa laittaa tavaroitaan paikalle ja seksi ei kiinnosta.

        Kiinnostuneet, ottakaa tähän ketjuun yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on juuri tuollainen tilanne. Vaimoke ei halua seksiä ja tässä suhteessa olen joutunut runkkaaman enemmän kuin koskaan ennen. On seksikertoja ollut, mutta yleensä hän on saanut tyydytyksen ja minä olen joutunut hoitelemaan itseni omin käsin kun häntä ei huvita.

        Jos joku aseksuaalimies, tai erittäin vähään seksiin tyytyvä haluaa tulla hakemaan häntä muuten ihan hyväksi puolisoksi ja ystäväksi, niin nyt lähtee ulosvienti hinnalla. Voin auttaa uloskantamisessa.

        On muuten ihan hyvä ja reipas vaimo, osaa keskustella ja kuunnella, on huomioonottava, ihan hyvännäköinen ja ahkera. Ei ole lapsia, joten pillu on edelleen hyvää ja tiukkaa tavaraa. Tosin, sitä ei saa käytellä, mutta mitäpä sinä aseksuaali sellaisesta välittäisitkään. Jos vikoja kertoo, niin hän sotkee hieman, ei jaksa laittaa tavaroitaan paikalle ja seksi ei kiinnosta.

        Kiinnostuneet, ottakaa tähän ketjuun yhteyttä.

        Mikä alunperin innosti naisessasi. Ja mitä on tapahtunu että ootte menny tähän pisteeseen. Tehkää töitä suhteenne eteen. Ei toista noin vaan tää kaupata. Teetkö itse kaikkesi että voit arvostella. Autat häntä. Tuet häntä. Olet romanttinen. Viettelevä. ....


    • Anonyymi

      Jos on varaa, niin vaihtoon vaan. Turha itkeä tyhjän perään.

    • Anonyymi

      Sama täällä mutta tein ratkaisun jolla tilanne muuttui.Tällä hetkellä kaksikin naista jotka tykkäävät seksistä ja saa halutessaan.Tulin siihen tulokseen että pitäköön tunkkinsa jos ei kiinnosta mikään.

    • Anonyymi

      Muistathan silti varmistaa suostumuksen ennen yhdyntään ryhtymistä?

    • Anonyymi

      Moni mies arvostaa tuollaista naista, joka haluaa olla vain väline miehen pussien tyhjennykseen.

      • Anonyymi

        kyllähän semmoinen on ihan hyvä juttu seksihommissa. parisuhteessa toki eri asia, kun joutuu muunkin elämän jakamaan sen tyypin kanssa, koska ei se elämä ihan pelkkää panemista voi olla.


    • Anonyymi

      Sulla aloittaja menee huonosti.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Naiset luulee että miehelle riitää seksi jossa hän kääntää kylkeä ja kuivaan tussuun ängetään kalu väkisin. Mihinkään ei saa katsoa ei koskea. Ei se penis ole ainoa asia joka siitä tilanteesta tekee seksiä. Miehet on visuaalisia olentoja meidän tarvitsee saada koskea haistaa maistaa ja tuntea olevansa haluttu ehkä jonkinasteista jännitystä ja leikkisyyttä niin että nainen on siinä mukana. Jos se on vastenmielistä naiselle se ei paljoakaan eroa raiskauksesta joka ei itseäni ainakaan houkuttele millään tavalla.

      Tällaisessa tilanteessa naiset ja miehet kun puoliso ei vetoa seksuaalisesti lusikka kauniiseen käteen ja teette tilanteelle jotain. On se sitten hormoonihoitoa viagraa tai mitä tahansa leikkejä jotka saa teidät haluamaan. Jos ei onnistu suhteenne on käytännössä katsoen ohi ja lähinnä kämppäkaveruutta.
      M47

      • Anonyymi

        Suosittelen kaikille redditistä sellaista ryhmää kuin dead bedroom.


      • Anonyymi

        Niimpä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllähän se niin on, että tämä ketju kannattaa pitää tulilla. Kannustan kaikkia miehiä/naisia hakemaan seksiä liiton ulkopuolelta. Muistatko panemisen alkuvuosina?? Sitä saa kun vaihtaa...rakastuminen uudestaan on myös kokemus jota on kiva muistella. Elämä on lyhyt muistakaa.

      • Anonyymi

        Heti jos puoliso pihtaa, puoliso laitetaan pihalle, suhde jäihin ja uutta hakemaan. HETI!

        Pihtaamisesta ei tilanne parane. Vielä pahempi jos puoliso käyttää seksiä kiristyksen välineenä tai aseena. Silloin suhde päättyy siihen. Seksiä pitää haluta antaa toiselle ja toista tulee haluta. Ellei näin ole, silloin kyse ei ole mistään suhteesta vaan pelkästään kahdesta kämppiksestä jotka ovat toisilleen pelkkiä esteitä rakastavan parisuhteen hankkimisessa.

        Suosittelen kaikille tekemään sellaisen testin suhteen ensimmäisenä vuotena että pidätte kolmen kuukauden aikarajan. Jos olette tehneet aina aloituksen seksiin, älkää enää tehkö minkäänlaisia aloituksia. Jos kolmen kuukauden sisällä ei toinen osapuoli ole avannut suutaan ja ihmetellyt että miksi seksiä ei ehdoteta, silloin suhde päättyy. Ei mitään selityksiä, katumuksia tai muutakaan. Lusikat jakoon ja eteenpäin yksinään.

        Huomatkaa myös että jos toinen osapuoli ihmettelee miksi SINÄ et ole tehnyt aloitetta, se EI OLE ALOITE seksiin tuon kyseisen osapuolen toimesta! Seksielämää ja sen aktiivisuutta ei voi sälyttää pelkästään toisen osapuolen harteille. Seksielämä kuuluu suhteessa molemmille yhtä paljon. Jos sitä ei toinen vaali, eli tee aloitteita ja suunnittele seksiä etukäteen, vaan pelkästään suostuu ehdottomaasi seksiin, se ei osoita että sinua HALUTTAISIIN! Ellei kumppani kolmen kuukauden aikana tee aloitetta seksiin, silloin kumppanin täytyy mennä vaihtoon!

        Vaikka kumppaninne väittäisi ihan mitä tahansa, niitä selityksiä ei kuunnella vaan suhde päättyy siihen.

        Mikään tekosyy ei tuota kumoa! Vaikka olisi kuinka väsynyt, kuinka sairas, kuinka heikko, kuinka stressaantunut, mutta ellei aloitetta tule, silloin kumppani yksinkertaisesti jätetään!

        Seksissä ja rakastelussa on vissi ja tärkeä ero! Toista harrastetaan siksi että halutaan saada orgasmi. Toista harrastetaan siksi että toisen kanssa halutaan tehdä kahdestaan hyvää! Vain toisessa on tunteet mukana.

        Joko halutaan orgasmi, tai sitten halutaan rakastella. Jos seksiin vain suostutaan ja aloitettaita ei koskaan tehdä, silloin kumppanilla on kyse vain hänen oman orgasmin haluamisesta, ei halusta rakastella sinun kanssa!

        Kommunikointi parisuhteessa on tärkeintä ja aloite kertoo siitä kaikkein kuuluvimmin.

        Elämä olisi paljon onnellisempaa jos pihtarit jätettäisiin heti kun heidän pihtaaminen alkaa paljastumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heti jos puoliso pihtaa, puoliso laitetaan pihalle, suhde jäihin ja uutta hakemaan. HETI!

        Pihtaamisesta ei tilanne parane. Vielä pahempi jos puoliso käyttää seksiä kiristyksen välineenä tai aseena. Silloin suhde päättyy siihen. Seksiä pitää haluta antaa toiselle ja toista tulee haluta. Ellei näin ole, silloin kyse ei ole mistään suhteesta vaan pelkästään kahdesta kämppiksestä jotka ovat toisilleen pelkkiä esteitä rakastavan parisuhteen hankkimisessa.

        Suosittelen kaikille tekemään sellaisen testin suhteen ensimmäisenä vuotena että pidätte kolmen kuukauden aikarajan. Jos olette tehneet aina aloituksen seksiin, älkää enää tehkö minkäänlaisia aloituksia. Jos kolmen kuukauden sisällä ei toinen osapuoli ole avannut suutaan ja ihmetellyt että miksi seksiä ei ehdoteta, silloin suhde päättyy. Ei mitään selityksiä, katumuksia tai muutakaan. Lusikat jakoon ja eteenpäin yksinään.

        Huomatkaa myös että jos toinen osapuoli ihmettelee miksi SINÄ et ole tehnyt aloitetta, se EI OLE ALOITE seksiin tuon kyseisen osapuolen toimesta! Seksielämää ja sen aktiivisuutta ei voi sälyttää pelkästään toisen osapuolen harteille. Seksielämä kuuluu suhteessa molemmille yhtä paljon. Jos sitä ei toinen vaali, eli tee aloitteita ja suunnittele seksiä etukäteen, vaan pelkästään suostuu ehdottomaasi seksiin, se ei osoita että sinua HALUTTAISIIN! Ellei kumppani kolmen kuukauden aikana tee aloitetta seksiin, silloin kumppanin täytyy mennä vaihtoon!

        Vaikka kumppaninne väittäisi ihan mitä tahansa, niitä selityksiä ei kuunnella vaan suhde päättyy siihen.

        Mikään tekosyy ei tuota kumoa! Vaikka olisi kuinka väsynyt, kuinka sairas, kuinka heikko, kuinka stressaantunut, mutta ellei aloitetta tule, silloin kumppani yksinkertaisesti jätetään!

        Seksissä ja rakastelussa on vissi ja tärkeä ero! Toista harrastetaan siksi että halutaan saada orgasmi. Toista harrastetaan siksi että toisen kanssa halutaan tehdä kahdestaan hyvää! Vain toisessa on tunteet mukana.

        Joko halutaan orgasmi, tai sitten halutaan rakastella. Jos seksiin vain suostutaan ja aloitettaita ei koskaan tehdä, silloin kumppanilla on kyse vain hänen oman orgasmin haluamisesta, ei halusta rakastella sinun kanssa!

        Kommunikointi parisuhteessa on tärkeintä ja aloite kertoo siitä kaikkein kuuluvimmin.

        Elämä olisi paljon onnellisempaa jos pihtarit jätettäisiin heti kun heidän pihtaaminen alkaa paljastumaan.

        Helvetin hyvä kirjoitus. En minäkään katsele kauaa naista jolta ei heru pillua. Meillä kun ei mitkään päänsärky selitykset sun muut kelpaa jos minua panettaa. Muija saa kyllä kiltisti avata pillunsa jotta saan kyrvän survottua sisään oli hänen olotilansa mikä hyvänsä ja panen häntä niin kauan kunnes saan tyydytyksen. Sama koskee suuseksiä. Hän saa kyllä luvan imeä kulliani halusi tai ei.


    • Anonyymi

      Pitäisikö miesten jotka ei saa ottaa yhteyttä..?

    • Anonyymi

      Meillä meni näin: Jo pitkään meidän seksi oli seuraavanlaista. Suudeltiin, hyväilin rintoja ja erityisesti nännejä. Sitten siirsin käden pimpille ja sormella klitorista ja emätintä hyväillen.
      Seuraavaksi siirryin nuolemaan pillua.
      Iimin klitorista ja vaimo toppuutteli, ettei vielä! Orgasmihan sieltä tuli. Sitten tuli aina minun vuoroni, Vaimo oli tarkka, että kondomi oli paikallaan ennee kuin pyrin sisään. Vaikka loppuvaiheessa vaimolla oli ikää 52, niin raskaaksitulemisen pelko oli läsnä. Sitten se pahin kohta: minulla oli ikää vähän enemmän, joten en ollut enää nuori ori. Kullini olisi tarvinnut vähän huomiota eli vaimon kättä hyväilemään. No, sitä ei tullut. ja sitten piti se kondomi saada sen puolivelton kullin päälle. Kun tämä ei tahtonut onnistua, vaimo kerran sanoi, ellet pysty niin annetaan olla.
      Sen jälkeen ei olla edes yritetty. Se loppui siihen. Juuri kun ajattelio. että nyt ei tarvi enää sählätä kondomien kanssa, kun vaimon kuukautiset loppui. Mutta loppuikin kaikki seksi.
      Siitä on nyt toistakymmentä vuotta. Ja me masturboimme tahoillamme. Nukumma eri huoneissa. Olen hankkinut salaa seksivälineitä ja vaimo pärjäilee suihkun ja oman käden kanssa. Olen tyytynyt tilanteeseen.

      • Anonyymi

        Voi teitä. Olis pitäny olla öljy pullo tai liukaste vieres niin olis vaimo voinu hieroo öljyä kulliin ja saada hereille. Niin minä ainakin teen kun haluan munaa. Ja haluan että mieskin laukee enkä vain minä. Ja pukeudun välillä seksikkäisiin verkko vaatteisiin ja muihin asuihin piristääkseni hetkiä. Ostimme yhdessä nuo asusteet. Ja mies vähän ekstraa päälle. Otan suihin välillä aluksi,nuolen ja imen. Ja hieron ja kullin sivussa on kuulemma alueet joita hieromalla saa kovaksi. Ja saan tullabraskaaksi jos on tullakseen niinpä naimme paljaalla. En haluisi muutenkaan kondomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi teitä. Olis pitäny olla öljy pullo tai liukaste vieres niin olis vaimo voinu hieroo öljyä kulliin ja saada hereille. Niin minä ainakin teen kun haluan munaa. Ja haluan että mieskin laukee enkä vain minä. Ja pukeudun välillä seksikkäisiin verkko vaatteisiin ja muihin asuihin piristääkseni hetkiä. Ostimme yhdessä nuo asusteet. Ja mies vähän ekstraa päälle. Otan suihin välillä aluksi,nuolen ja imen. Ja hieron ja kullin sivussa on kuulemma alueet joita hieromalla saa kovaksi. Ja saan tullabraskaaksi jos on tullakseen niinpä naimme paljaalla. En haluisi muutenkaan kondomia.

        Ei siinä öljyt tai muut olisi auttaneet, kun vaimolla oli asenne, ettei kulliin voinut koskea. Kun yritin ohjata kättä sinne, niin vastaus oli käden pois nykäisy ja tiuskaisu, että inhottaa tuommoinen. Kun itse sai, niin ukon saannilla ei ollut niin väliä. Valitettavasti.


    • Anonyymi

      Sanot akalles, et lähet vieraisiin.

    Ketjusta on poistettu 177 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe