Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vasemman kyljen kipu

Anonyymi

Moikka!
Olen 26v mies, ja olen kärsinyt jo reilun viikon jatkuvasta kylki/rintakivusta. Olen käynyt vastaanotolla ja minulta on otetty EKG ja muutamia perusverikokeita jotka ovat olleet ok. Kipu sijottuu jonkun verran kainalosta alaspäin ja "kipupiste" on selkeästi tunnustettavissa painelemalla. Voisiko kyseessä olla vaan lihasjumi tai muu vastaava, liikunta on jäänyt ahdistuksen takia vähälle ja suurimman osan päivästäni vietän istuen (istumatyö). Jos jollakin olisi vastaavia kokemuksia vinkkejä tms olisin kiitollinen, tilanne ahdistaa minua jatkuvasti

5

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla on aina joskus ollut tuon tyyppisiä juttuja, laitajotakin kylmägeeliä, jos on lihasjumi alkaa helpottaan ja vaikka Paramaxia myös.

    • Anonyymi

      Mullakin oli ja on vähän vieläkin että en uskalla vasemmalla kyljellä nukkua kun yhtäkkiä iskee sydämen tienoille kipu. Kwrran heräsin siihen selällään nukkuessa ja pomppasin kivun takia seisaalleen, ja luulin että sydän pettää. Silloin kun käytin nuuskaa se tuli helpommin. Melkein heti jos menin illalla vasemmalle kyljelle makaamaan. Kova muljahdus tms. Sydämen tienoilla. Samoin jos tosi suolaista syö. Kävin lääkärillä ja sanoi että ei ole sydänperäinen ongelma koska se toimii hyvin sillä perustein että sinä kesänä juoksin ja lenkkeilin paljon. Noin 350 km yhteensä ja välillä juoksin tosiaan aivan täysilläkin että näkee maksimisykkeen... sain fysioterapeutilta venyttelyohjeita jotka auttoivat melkein jo samana päivänä. Mutta jos yhteys siinä oli myös nuuskaan. Nuuska sisältää suolaa ja nikotiini kutistua verisuonia ja nuuskassa sitä on tosi paljon. Joku rinta tai kylkiluhaksen jumitus se taisi olla kuitenkin. Nyt kun en käytä nuuskaa ei tule se kipu läheskään niin herkästi. Mutta en ole venytellyt, vaikka kannattaisi.

      Rintarangan avaus venytykset siis auttoivat niihin yllättäen iskeviin kipuihin.

      Mutta sydän ja kylkikivut pitää AINA tutkituttaa lääkärillä tai kahdella!

      • Anonyymi

        Kiitos! Mulla on reilu vuosi sitten ultrattu sydän rytmihäiriöiden vuoksi, ja myöskin ihan muutaman viikon sisään katsottu ekgtä ja kuunneltu sydäntä, ehkä tämä kallistuu tuonne rinta jumien puolelle


    • Anonyymi

      Entinen toimistotyöntekijä. En usko että lihasjumi tai muu tuossa kohtaa. Itsellåkin ollut koronan tultua paljon kipuja yläkropassa keuhkojen alueella. Ennen ei ollut. Saattaa jatkua kivut keuhkoissa parikin kuukautta ja vaihtavat jopa paikkaakin. Kivut ovat todellakin ajoittain sietämättömän kovia. Huomaa kuinka hengitys vaikeutuu. Minulla on astma muttei ole sitä tämä. Viekkaan koronaviruksen tekosiksi koska ei ole ollut koskaan ennen vastaavaa. Kivut häviävät sitten taas kyllä jossain vaiheessa. En ole käynyt lääkörissä, se on täysin turhaa jos muutenkin pärjää. Snapsi pari auttaa.

    • Anonyymi

      Onko kipu jo hellittänyt aloittajalla..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2200
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1916
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      72
      1590
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1578
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1482
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe