Nuoret isännät

Anonyymi

Miksen mie saisi kulkea tiellä vanhalla traktorilla pyörällä tai ävelken enkä? Jos menen omaan metsään kohta on naapurin poika isolla.traktorilla tien tukkona ja huutaa pois köyhät alta ja heti on kertomassa leski äidillensä mitä minä omin tekemässä ja kohta naapurin akka Facebookissa sen miltä muksun hoidolta ehtii jos olen maantiellä pyörällä peltonani katsomassa yms heti juorut kännissä se siä oli minä en saisi kulkea en saisi hengittää ilman naapurin lupaa.

4

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Äiti äiti tämmönen kirjotus oli netissä en puhu omalle.akalle mitään ei auteta nasouris puhutaan sontaa siitä kaikille vaikka ilman kuittia korjaan koneita yms siis ilman kuittia

• Anonyymi

Enhän minä käytä miyyöön mutta naapurin poika ottaa ja akkani veli ottaa ite huolehdin thai poimijoista äiti niitä no sielä äiti THAI

• Anonyymi

Kyllä on vaikeeta toi suamen kieli.

• Anonyymi

Votsi on KINGI

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      109
      742
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      58
      741
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      626
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      199
      518
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      516
    6. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      70
      496
    7. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      484
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      50
      484
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      36
      450
    10. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      81
      444
    Aihe