Miksen mie saisi kulkea tiellä vanhalla traktorilla pyörällä tai ävelken enkä? Jos menen omaan metsään kohta on naapurin poika isolla.traktorilla tien tukkona ja huutaa pois köyhät alta ja heti on kertomassa leski äidillensä mitä minä omin tekemässä ja kohta naapurin akka Facebookissa sen miltä muksun hoidolta ehtii jos olen maantiellä pyörällä peltonani katsomassa yms heti juorut kännissä se siä oli minä en saisi kulkea en saisi hengittää ilman naapurin lupaa.
Nuoret isännät
Anonyymi
4
146
Vastaukset
- Anonyymi
Äiti äiti tämmönen kirjotus oli netissä en puhu omalle.akalle mitään ei auteta nasouris puhutaan sontaa siitä kaikille vaikka ilman kuittia korjaan koneita yms siis ilman kuittia
- Anonyymi
Enhän minä käytä miyyöön mutta naapurin poika ottaa ja akkani veli ottaa ite huolehdin thai poimijoista äiti niitä no sielä äiti THAI
- Anonyymi
Kyllä on vaikeeta toi suamen kieli.
- Anonyymi
Votsi on KINGI
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358