Hyvin kilpailuhenkiseksi itseään luonnehtiva Aki Riihilahti on Tanssii Tähtien Kanssa -kisassa mukana erityisestä syystä:
https://www.suomi24.fi/viihde/aki-riihilahti-sai-aidiltaan-viiltavan-kommentin-ei-aanesta-omaa-poikaa-ttk-ssa-vaan?s24
Oho! Aki Riihilahti sai äidiltään viiltävän kommentin - Ei äänestä omaa poikaa TTK:ssa, vaan...

4
964
Vastaukset
- Anonyymi
Hienosti Aki paransi tanssiaan tällä viikolla!
- Anonyymi
Kyllä äiti tietää että ...Hmm...Se mikä on itselle mieluista ei välttämättä ole perheelle hyväksi...
- Anonyymi
Nähdäänkö tuimaa, kiihkeää tangoa, viettelevää rumbaa, riemukasta sambaa, raivokasta paso doblea vai leikittelevää jiveä kun Aki heittäytyy Samin kanssa p.vaihtoviikon tanssiesitykseen?
Veikkaisin viimeksi mainittua ja jalkapalloasussa pallo mukana kuvioissa.
Oikeastaan kenenkään muun esitys ei juurikaan kiinnosta saman sukupuolen tanssiviikolla koska muille osallistujille se ehkä on ns muodikasta ja kivaa.- Anonyymi
Korjaus: Markon kanssa, ei Samin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956828- 1592016
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501088Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919