Hei Savon seutu!
Kuopion ja Siilinjärven alueelle tarvitsemme porukkaamme lisävahvistusta rakennussiivoukseen, loppusiivoukseen ja muuttosiivouksiin.
Tehtävänä on uudiskohteiden ja linjasaneerauskohteiden rakennus- ja muut siivoustyöt. Tulet tekemään monipuolisia töitä niin muuttosiivouksissa, työmaakopeilla ja rakennustyömailla. Voit olla joko osa-aikainen tai kokoaikainen työntekijä oman tilanteesi mukaan.
Toivomme sinulta:
-työturvallisuuskorttia (tai hankitaan)
-kokemusta siivouksista, rakennussiivous eduksi
-ajokortti B ja oman auton käyttö eduksi, muttei pakollinen
-hyvää fyysistä kuntoa, itsenäistä työotetta ja oikeaa asennetta työtä kohtaan
Palkkaus rakennusalan TESin mukaan, hyvälle tekijälle 12,50€ tunti.
Otathan yhteyttä nopeasti, työt alkaa heti.
Soita ja kysy lisää tehtävästä!
Heidi Al-Khykane 0447450876
Aluevastaava Itä-Suomi
H&H Rakennuslogistiikka Länsi-Suomi Oy
Kuopio! Töitä tarjolla!
Anonyymi
1
88
Vastaukset
- Anonyymi
Töitä tarjolla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv243809Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?342411- 612369
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362217Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.512158- 1402094
- 341755
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi281671- 331669
- 1291460