Äidin toiminta

Anonyymi

Mitä mieltä äidin toiminnasta... Lähti kahden tyttömme ja äitinsä kans kesälomareissuun. Tytöt tutustui uusin ystäviin mökin pihalla. Tytöt oli lähdössä kotiin samana päivänä, joten pyysivät tyttöjä jäämään vielä. Koska ei ollut vissiin muuta vaihtoehtoa, niin tytöt jä isä tulivat huoneistoon nukkumaan, missä oli siis tää isä tyttönsä minun tytöt, tyttöjen mummo ja ex.
Tänä aikana minä kotona pakkasin kamoja ja muutin pois. Päätös oli tehty ennakkoon, mut tytöt ei sitä vielä tiennyt.
Tytöt tuli reissusta kotiin, niin viikko siitä olivat pyydelleet tyttöjä kylään, niin tuli isä ja tytöt viikoksi asumaan heidän kotiin.
Tästä jonkun ajan mentyä, tyttäreni tuli koulusta ja alkoi minulle karjua et jos minulla on naisia kotona joskus niin ne saa kärsiä. Tyttäreni sanoi et tulee ja repii hiukset päästä ja teippaa suun ja sieraimet tukkoon. Yritin selittää, että minulla ei ole ketään. Kunnes tyttö itkien kertoi tämän kesäloma uuden tuttavuuden. Totes jutellessa, et haluais kuolla pois. Ja oli äidille piirtänyt piirustuksen missä oli isi ja äiti ja paljon sydämmiä. Ja kertonut äidille et haluais et isi tulee kotiin. Molemmat tytöt kertoi et halusivat tytöt kylään, mut ei isiä.Nyt lähdössä miehen paikkakunnalle ja aikovat yöpyä heidän luona. Ja äidin ollessa asioilla ovat hoidossa uudella tuttavuudella. Tytär pyysi äitiä et haluais hotelliin, mut äiti totes et aikuiset päättää tämmöset asiat.
Äidin kans ollaan aikoinaan sovittu et lapsille ei näytetä kuin vähintään vuoden tuttavuudet.

P.K

6

951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      putosin kärryltä alussa..

      tyttölapset perheessä tekevät miehestä vähän tuommoisen....
      ehkä tunteellisen, ehkä suhteellisen, että totta ei ole totta kun kusee siihen
      ja niin edelleen

      mun kysymys on että eikö pumpulle käy?
      naisten sosiaalinen peli niin kun leikkii sitä, niin se kävisi miehen pumpulle

      toisaalta tyttölasten kanssa, ehkä saattaisikin elää pitkään tai kuinka?

      toisaalta kun miesten mies selviää jonkun keskiiän ylitse, niin voisi elää pidempään jos elämässä on edes joku pieni päämäärä tai mielenkiinto

      naisten kanssa siis ei tule ikävää kun kuvioita riittää
      aivoja siihen ei tarvita ja sydäntä vähemmän

      erokin on osa ratkaisua
      ei mahdu miehen käsitykseen

      -----> jättää niitä ja paeta kun vielä voi
      ehkä aloittaa alusta

      naiset siis kaikki ovat (tähän kirosana)
      varsinkin anoppi ja myös oma äitinsä....pitävät yhtä

      miehisyys kateissa tai toisinpäin löystymässä

      kun vielä olet nuori ja onni on rikki, niin rakenna uudestaan
      miehellä kun lisääntymisen kyky jatkuu läpi elämän
      mutta naisilla loppuu
      NIIN JÄTÄ VANHA HEVONEN RAUHAAN JA OTA UUSI
      ellei vanha hevonen vielä lisääntyy
      silloin ajaa sitä loppuun

      tietenkin vanha pesä on uutta parempi
      ellei lisääntyminen ole jumalaa tärkeämpi
      siinä punnitaan sydän vastaan molo

      onkos tyttölasten kanssa että kamalaa jättää niitä vieraille miehille?
      ehkä mä en ymmärrä asioita
      toisaalta joo ja toisaalta ei
      miehen kuuluu olla kateellinen mistä naiset pitävätkin että saavat torua miestä mielensä määrin
      ja toisaalta miehen kuuluu olla sekaantumatta naisten asioihin
      nainen kylmäverisesti leikkaa miestä pois laskusta
      naisenemmistössä lesboaikeet kukkivat
      miten niiden kaikkien kanssa tullaan toimeen?
      kun käy ylivoimaiseksi
      tai olla ottamatta päähän mitään ja jatkaa vain
      no, ei ainakaan mun kohdalla toiminut

      itse tiedän ainakin olla leikkimättä huora-leikkejä
      valtio muuten leikkii niitä edelleen

      • Anonyymi

        mitä vanhetessaan huomaa, että jokainen aikuinen on valmis pettämään
        he kävelevät asioilla vain kuvittelemassa petosta
        eivät välttämättä aloita tai osaa
        mutta koko ajan mielessä vieraiden kanssa oleskelu
        mutta aika moni miettii sitä ja aika paljon
        iso osa ovat heti valmiita

        ja mikä se on, että ikää tulee, eikä saa kustua edes simppelisti
        joku pitää siinä


    • Anonyymi

      Jooo taisit tipahtaa.... Kyse äidin toiminnasta lapsia kohtaan. Saa tutustua uusiin, kunhan ei tuo kotiin, samalla ovenavauksella kun isä lähtee....

    • Olipas julmaa.

    • Anonyymi

      Tosi ikävää ja vastuutonta mielestäni ventovieraita päästää lapsien elämään. Pedofiilien unelma-aikaa pikasuhteiden helppouden vuoksi. En nyt taho pelotella mutta sun ehdottomasti saatava tietää mikä tytöllä on miestä vastaan kerran ei sitä kotiinsa halunnut eikä sen luokse vastavierailulla vaan mieluummin hotelliin. Toivottavasti kaikki on hyvin.

      • Anonyymi

        Mistä hitosta voi tietää onko se uusi tyyppi edes luotettava? Kaikenlaisia liippejä liikaa vapaana. Ja sun kerrottava tytöllesi että jos joskus jonkun löydät, et lastasi unohda uuden kumppanisi takia eikä kukaan hänen ylitseen kävele. Tyttö oli ilmeisesti huolissaan että sinäkin hylkäät. Puhu jotta hän tietää olevansa sinulle tärkeä. Jotkut heittävät lapsensa uusien suhteiden tieltä syrjään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe