Luuletko, että ollaan ihan selvinpäin ? Onko jännityksen värinää havaittavissa ilmassa ? Pelkät ajatukset niin mukavasti kuumottaa 🔥❤🔥❤🔥❤🔥❤🔥❤🔥❤🔥
Mites se meidän tuleva hääyö ?
13
95
Vastaukset
- Anonyymi
Hah, saat kuule mies odotella hääöitä. En mene naimisiin. Parempi näin.
- Anonyymi
Yksi hääyö on koettu ja se riittäköön. En halua enää naimisiin, kihloissa voidaan olla.
- Anonyymi
Naimisiin mennään ja kyllä haluan olla ikuisesti sinun
- Anonyymi
Epäilen, että sulhanen on niin kännissä, että sammuu jo hotellihuoneen ovelle : D
- Anonyymi
Sitten pitää bestman tai appiukko pyytää apuun ...
- Anonyymi
En mene enää naimisiin, olen huomannut, että mulle ei yksi riitä 🦋
- Anonyymi
Se on oikein.
- Anonyymi
Vain sinun päiväunelmissa 💘
- Anonyymi
ei kukaan järkevä enää unelmoi häistä tulee salamarakkaus ja uusi ja uusi
- Anonyymi
Tietenkin käyttöön se vanha perinne jossa kylän vanhin korkkaa morsiammen ensin.
- Anonyymi
Pitäisi sitten olla sekin tapa vallalla, että morsian olisi impi ennen häitä. Taitaa nykyajan morsiamet olla jo moneen kertaan korkattuja häittensä aikana.
- Anonyymi
juu eiköhä me olla selvinpäin, haluun tuntee kaiken ihanan. on jännitystä ilmassa. en malta odottaa
- Anonyymi
Eih mä lahoan iha just koht 😘😘😘😘😘😘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832