Moni animen katsoja tai manganlukija on ehkä jo tutustunut kiinalaisiin animaatioihin (donghua) sekä korealaisiin ja kiinalaisiin sarjakuviin (manhwa, manhua)? Niin ajattelin kysyä onko kellään suosituksia näistä "uusista lajeista" jotka saattaisivat kiinnostaa anime ja mangafaneja?
Itse olen seurannut seuraavia:
- Heaven Official's Blessing (kiinalainen fantasia/romantiikka animaatio, on muuten Netflixissä (tekstitys englanniksi, ei suomeksi)
- Grandmaster of Demonic Cultivation / Founder of Diabolism (kiinalainen fantasia animaatio)
- Take my Brother Away (kiinalainen slice of life komedia animaatio)
- Link Click (kiinalainen jännitys/rikos (vähän scifiä) sarja)
- Skeleton Soldier Couldn't Protect the Dungeon (korealainen fantasiasarjakuva)
Onko siis teillä mitään kokemuksia tai jopa suosituksia?
Jos et vielä ole tutustunut kiinalaisiin tai korealaisiin sarjoihin, niin sarjakuvia on tarjolla vaikka mitä genreä "webtoon" tyylisiä. Pari vuotta sitten tulleet animesarjat "Tower of God" ja "God of Highschool" perustuivat korealaisiin webtooneihin. Kiinalaiset animaatiot aika usein seikkailu/romantiikka/historiallinen genre - jotkut on 3D animoituja, mutta moni ihan "tavallisesti" 2D niinkuin japanilaiset animet.
Korealaiset ja kiinalaiset sarjat ja sarjakuvat
Anonyymi
0
359
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259