Martinan mersu herättää ansaittua kateutta

Anonyymi

Martina Aitolehti on menestynyt ikinuori nainen ja herättää ansaistsemaansa huomiota kaikkialla. Myös Mercedes Benzin pääkonttoriassa Saksassa kaunis, nuorekas, menevä ja salaa miehiin vetoava energiapakkaus on pantu merkille ja nyt Martina ajeleekin upouudella ekologisella sähkömersulla.

Lähiöiden ylipainoiset kuluttavissa tavishomissa itseään kuluttavat tai työttöminä luuraavat,ehkä yksinhuoltajat tai sellaisen taustan omaavat, kerros- tai halvoissa vanhoissa rivitaloissa asuvat, joita ihmisoikeussopimusten nojalla kutsutaan ihmisiksi, saattavat olla hyvinkin kateellisia Martinan luksus-elämäntyylistä, milloin lihaksikkaan ja varmasti potenssiltaan kestävän jääkiekkorakkaan, milloin jonkun muun kiinnostavat ja kuuluisan henkilön kanssa parisuhteessa ollen, joka on seurausta Martinan menestyksestä ja kuuluisuudesta.

Kateus on ymmärrettävä tunne. Kela ei vielä korvaa hoitoja, ei terapiaa eikä lääkkeitä, mutta moniin muihin asioihin tavis- ja yh-arjessa voi saada yhteiskunnan tukea ja apua.

Sähköinen Mercedes Benz on todella mukava perheauto, jolla on kiva kuskata perheen lapsia kehittäviin ja kiinnostaviin harrastuksiin, joihin niihinkään köyhemmillä ei välttämättä ole varaa ja sekin saattaa herättää kateutta Nissan Micrallaan lapsiaan hyväksikäyttötallille kuskaavissa kenkälaatikoissa asujissa.

Lähetänkin tässä lentosuukkoja kauniille ja seksikkäälle Martinalle. On aina ilo seurata menestystä.

249

1981

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ahaa, pitääkö saada kunnon paskamyrsky aikaan taas kerran🙈
      Uotellaan, koska tulee Hangon pojan poikuuden vienti, rattis käry, Sohvin tekonutturan pyöräytys, talukauppias jne jne jorinat😂😂😂Uotellaan.

      • Anonyymi

        No senkun irrotat sen tapin sieltä takapäästäsi ja päästät paineen purkautumaan.


    • Anonyymi

      Olkoon mitä vaan...mutta Mara on kyllä timantinkova bisnesnainen..
      Mä olen jo niin vanha akka, etten ole edes kateellinen ;D

      • Anonyymi

        Ei kuule ole nuorempikaan, mistä olisi😂


    • Anonyymi

      Miksi kukaan olisi leasingautosta kade, tuollaisen voi liisata jokainen, jolla on säännöllisiä tuloja.
      Hyvin monella on nykyään leasingauto, se on helppo vaihtaa aina uudempaan. Hyvä valinta sellaiselle, joka vaihtaa autoa säännöllisesti.
      Martinalla ei ole mitään omaa. Asuu vuokralla, auto on liisattu, mökit ja huonekalut pummittuja, tissit, tukka, kynnet ja muutkin muuta, kuin omaa,..
      En ihan oikeasti tiedä mitään syytä kadehtia jotain lainakärryä.

      • Anonyymi

        Tietysti Maran fanittajille leasing-auto on jotain aivan uskomattoman hienoa, koska heillä ei varmasti ole luottotietoja senkään vertaa, mitä idolillaan on ollut. Ei saa liisattua edes skootteria, jos ei oo manii. Autosta puhumattakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti Maran fanittajille leasing-auto on jotain aivan uskomattoman hienoa, koska heillä ei varmasti ole luottotietoja senkään vertaa, mitä idolillaan on ollut. Ei saa liisattua edes skootteria, jos ei oo manii. Autosta puhumattakaan.

        Onko auto joku ylpeilyn aihe? Mä en ikinä kiinnitä autoihin mitään huomiota, sen verran katson vain etteivät päälle tule.
        Sen mä tiedän, että joku bemari on mulkunjatke, mutta minkä jatkeena naiset autoja käyttävät ja mitä autoja?
        Käytän takseja tai omaa kuskiani, mutta jos ikioman auton haluaisin, niin haluaisin vanhan museoauton, sellaisen koppimallisen. Merkkiä en tiedä.
        Autollahan liikutaan paikasta A paikkaan B, sama kai mikä se auto on, kunhan se vaan liikkuu.


      • Anonyymi

        Martina voisi jo aikuistua ja viisastua mutta eipä taida tämä nainen ikinä muuttua.


      • Anonyymi

        Se vain, että töytyy olla sopivasti massia kyetäkseen maksamaan kalliista autosta ja hyvällä paikalla sijaitsevasta perheasunnosta. Ei löydy ihan jokaiselta. Etenkään auton omistaminen, puhumattakaan kalliista autosta, ei edes ole järkevää. Sama koskee Stadin isoja keskustakämppiä. Autot leasingilla ja kämppä työsuhdeasunnoksi; yrittäjällä on varaa valita. Edellyttäen, että yritys tekee tulosta eli rahaa. Ja Martinan yritys tekee. Ikävää, jos se aiheuttaa närästystä kateellisten mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko auto joku ylpeilyn aihe? Mä en ikinä kiinnitä autoihin mitään huomiota, sen verran katson vain etteivät päälle tule.
        Sen mä tiedän, että joku bemari on mulkunjatke, mutta minkä jatkeena naiset autoja käyttävät ja mitä autoja?
        Käytän takseja tai omaa kuskiani, mutta jos ikioman auton haluaisin, niin haluaisin vanhan museoauton, sellaisen koppimallisen. Merkkiä en tiedä.
        Autollahan liikutaan paikasta A paikkaan B, sama kai mikä se auto on, kunhan se vaan liikkuu.

        Mä olen nainen. Ajan Mersulla, koska voin. Käyttövarma, vakaa ja hyvä ajaa. En kanna syyllisyyttä siitä, että haluan ajaa hyvällä autolla. Kukin haluamallaan tavalla ja tyylillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko auto joku ylpeilyn aihe? Mä en ikinä kiinnitä autoihin mitään huomiota, sen verran katson vain etteivät päälle tule.
        Sen mä tiedän, että joku bemari on mulkunjatke, mutta minkä jatkeena naiset autoja käyttävät ja mitä autoja?
        Käytän takseja tai omaa kuskiani, mutta jos ikioman auton haluaisin, niin haluaisin vanhan museoauton, sellaisen koppimallisen. Merkkiä en tiedä.
        Autollahan liikutaan paikasta A paikkaan B, sama kai mikä se auto on, kunhan se vaan liikkuu.

        Stadissa on vmäistä liikkuu autolla ja ettiä parkkipaikkaa , välillä se näköjään huutaa perkele ja hakkaa auton rattia. Nähty liikenteessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen nainen. Ajan Mersulla, koska voin. Käyttövarma, vakaa ja hyvä ajaa. En kanna syyllisyyttä siitä, että haluan ajaa hyvällä autolla. Kukin haluamallaan tavalla ja tyylillä.

        Järkinainen. Jos tämä olisi yhtään privatimpi palsta, pyytäisin puhelinnumeroasi. Olen huomannut, että mersuilla ja muilla arvoautoilla ajelevat naiset ovat yleensä myös todella hyvännäköisiä ja tyylikkäitä. Se ilmeisesti kertookin siitä, että he ovat myös henkisesti terveitä ihmisiä ja siten oikein ihanteellisia kumppaneita. Veikkaan, että sinullakin on älyllisiä ja urheilullisia harrastuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stadissa on vmäistä liikkuu autolla ja ettiä parkkipaikkaa , välillä se näköjään huutaa perkele ja hakkaa auton rattia. Nähty liikenteessä.

        Stadissa pitäisi köyhille olla omat rännikadut, joille voisivat ne invamoponsa parkkeerata pois liikenteen jaloista. Auton omistamiseen tulisi säätää tuloraja, etteivät olisi tukkimassa muiden ajoväyliä. Ratikka sopii köyhille ja sähköpotkulaudat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti Maran fanittajille leasing-auto on jotain aivan uskomattoman hienoa, koska heillä ei varmasti ole luottotietoja senkään vertaa, mitä idolillaan on ollut. Ei saa liisattua edes skootteria, jos ei oo manii. Autosta puhumattakaan.

        Auto nyt on maailman huonoin sijoitus. Liisari antaa mahdollisuuden vaihtaa ja yritystaloudessa järkevää meillä on kaksi liisaria ihan työn kautta. Ei ole omia autoja. Mulla on ollut välillä myös yksityisliisari. Mitäön järkeä sijoittaa autoon. Kummallakin meillä vielä hyvä etu palkan päälle. Ei valittamista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auto nyt on maailman huonoin sijoitus. Liisari antaa mahdollisuuden vaihtaa ja yritystaloudessa järkevää meillä on kaksi liisaria ihan työn kautta. Ei ole omia autoja. Mulla on ollut välillä myös yksityisliisari. Mitäön järkeä sijoittaa autoon. Kummallakin meillä vielä hyvä etu palkan päälle. Ei valittamista!

        Liisarit ovat BMW ja Audi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stadissa pitäisi köyhille olla omat rännikadut, joille voisivat ne invamoponsa parkkeerata pois liikenteen jaloista. Auton omistamiseen tulisi säätää tuloraja, etteivät olisi tukkimassa muiden ajoväyliä. Ratikka sopii köyhille ja sähköpotkulaudat.

        Oi kamala jos sulle sattuis jotain ja joutusit ajaa körryyttelleen inva mopolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkinainen. Jos tämä olisi yhtään privatimpi palsta, pyytäisin puhelinnumeroasi. Olen huomannut, että mersuilla ja muilla arvoautoilla ajelevat naiset ovat yleensä myös todella hyvännäköisiä ja tyylikkäitä. Se ilmeisesti kertookin siitä, että he ovat myös henkisesti terveitä ihmisiä ja siten oikein ihanteellisia kumppaneita. Veikkaan, että sinullakin on älyllisiä ja urheilullisia harrastuksia?

        Ja Mersulla ajavalla naisella, kuulemma irtoo aika helposti p....a.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Mersulla ajavalla naisella, kuulemma irtoo aika helposti p....a.

        Kielenkäyttösi perusteella et tunne ensimmäistäkään. Kuulemma-jutut jätän omaan arvottomuuteensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auto nyt on maailman huonoin sijoitus. Liisari antaa mahdollisuuden vaihtaa ja yritystaloudessa järkevää meillä on kaksi liisaria ihan työn kautta. Ei ole omia autoja. Mulla on ollut välillä myös yksityisliisari. Mitäön järkeä sijoittaa autoon. Kummallakin meillä vielä hyvä etu palkan päälle. Ei valittamista!

        Ja kulut saa vähentää yritystoiminnasta, eli veronmaksaja maksaa Martin Mersun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkinainen. Jos tämä olisi yhtään privatimpi palsta, pyytäisin puhelinnumeroasi. Olen huomannut, että mersuilla ja muilla arvoautoilla ajelevat naiset ovat yleensä myös todella hyvännäköisiä ja tyylikkäitä. Se ilmeisesti kertookin siitä, että he ovat myös henkisesti terveitä ihmisiä ja siten oikein ihanteellisia kumppaneita. Veikkaan, että sinullakin on älyllisiä ja urheilullisia harrastuksia?

        Sulla ei taida seistä...paistaa tekstin läpi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko auto joku ylpeilyn aihe? Mä en ikinä kiinnitä autoihin mitään huomiota, sen verran katson vain etteivät päälle tule.
        Sen mä tiedän, että joku bemari on mulkunjatke, mutta minkä jatkeena naiset autoja käyttävät ja mitä autoja?
        Käytän takseja tai omaa kuskiani, mutta jos ikioman auton haluaisin, niin haluaisin vanhan museoauton, sellaisen koppimallisen. Merkkiä en tiedä.
        Autollahan liikutaan paikasta A paikkaan B, sama kai mikä se auto on, kunhan se vaan liikkuu.

        Nauru pidentää ikää .🤢😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi kamala jos sulle sattuis jotain ja joutusit ajaa körryyttelleen inva mopolla.

        Voisi käydä niinkin ettei pystyis ajamaan edes sillä, taitaa tuo hänen päänsä olla jo lähellä sitä kuntoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stadissa on vmäistä liikkuu autolla ja ettiä parkkipaikkaa , välillä se näköjään huutaa perkele ja hakkaa auton rattia. Nähty liikenteessä.

        Onhan se niin huikeen mageeta ja siistii sekä nättii, kun vielä tämä itseoppinut hyvinvointivalmentaja pysäköi luksus Mersunsa ratikkakiskojen päälle, siinä sitä älyä ja fiksuutta tarvitaan !

        Hgin keskustassa auto enemmänkin rasite kuin hehkutuksen aihe.

        Kirjoitus taitaa tulla Roopeboyn koneelta, mutta kaiken muun scheissen joukkoon mahtui muutama ajatus- ja kirjoitusvirhe. Sorry.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei taida seistä...paistaa tekstin läpi...

        Höpöhöpö. Kun joku kommentoi asiallisesti ja ilman moukkamaista kielenkäyttöä, niin vähän vaillinaisemmalla sivistyksellä polkujaan kahlaavat kiirehtivät aiheettomaan solvaamiseen. Ymmärtäähän tämän, vaikka välillä kyllästyttääkin, että kaikille ei ole suotu saman verran kapasiteettia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei taida seistä...paistaa tekstin läpi...

        Ei seiso rumille eikä köyhille. Se on oikein hyvä, ei tule tehtyä evolutiivisia virheitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen nainen. Ajan Mersulla, koska voin. Käyttövarma, vakaa ja hyvä ajaa. En kanna syyllisyyttä siitä, että haluan ajaa hyvällä autolla. Kukin haluamallaan tavalla ja tyylillä.

        Mersu se on A-sarjan hinnat alkaen mallikin tietysti.


      • Anonyymi

        Moni. Tosi moni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Mersulla ajavalla naisella, kuulemma irtoo aika helposti p....a.

        Anonyymi. Mitenkä se sen irroneen paikalleen asentaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei seiso rumille eikä köyhille. Se on oikein hyvä, ei tule tehtyä evolutiivisia virheitä.

        ...Eiväkä ne kirkonkellotkaan kumise enää köyhille...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vain, että töytyy olla sopivasti massia kyetäkseen maksamaan kalliista autosta ja hyvällä paikalla sijaitsevasta perheasunnosta. Ei löydy ihan jokaiselta. Etenkään auton omistaminen, puhumattakaan kalliista autosta, ei edes ole järkevää. Sama koskee Stadin isoja keskustakämppiä. Autot leasingilla ja kämppä työsuhdeasunnoksi; yrittäjällä on varaa valita. Edellyttäen, että yritys tekee tulosta eli rahaa. Ja Martinan yritys tekee. Ikävää, jos se aiheuttaa närästystä kateellisten mieleen.

        Herää kysymys, missä on hesassa (keskustan seutuvilla) hyviä perheasuntoja?
        Siis ihan karmea paikka. Se minkä olen hesassa käynyt, niin kova kiire on pois. Ankea ja luotaantyöntävä koko kaupunki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen nainen. Ajan Mersulla, koska voin. Käyttövarma, vakaa ja hyvä ajaa. En kanna syyllisyyttä siitä, että haluan ajaa hyvällä autolla. Kukin haluamallaan tavalla ja tyylillä.

        Joo. Ollaan vaimon kanssa oltu mersuihmisiä nyt viitisen vuotta. Ennen sitä ajeltiin isoilla tuonti jenkeillä joissa oli ihan aitoa luksusta ja tilan tuntua. Mutta koska EU niin nyt on kolme mersua perheessä. Tai omani on AMG sportti. Onhan siinä vauhtia ja voimaa mutta aika kolkko ajettava. Eikä suomessa saa kuitenkaan edes ajaa kolmeasataa kuin suljetuilla radoilla. Aikasen paljon on noissakin kaikissa ollut korjattavaa uusiksi autoiksi. Jopa tehtaan takaisin kutsu oli edellisessä yksilössä. Alkaa hiipiä mieleen epäilys että kaikki eurooppalaiset autot on loppupeleissä aika keskinkertaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se niin huikeen mageeta ja siistii sekä nättii, kun vielä tämä itseoppinut hyvinvointivalmentaja pysäköi luksus Mersunsa ratikkakiskojen päälle, siinä sitä älyä ja fiksuutta tarvitaan !

        Hgin keskustassa auto enemmänkin rasite kuin hehkutuksen aihe.

        Kirjoitus taitaa tulla Roopeboyn koneelta, mutta kaiken muun scheissen joukkoon mahtui muutama ajatus- ja kirjoitusvirhe. Sorry.

        Siunattu oon Mersulla ja niin kiitollinen siitä.
        Niin siistii on ja mageeta.
        Näkeehän kaikki varmasti mä oon rikas ja asun rikkaitten alueella.


    • Anonyymi

      Yleensä kadehtijat ja inststirkistelijät ovat niitä, jotka eivät viitsi tai uskalla tehdä elämässään mitään sellaista, jossa joutuisi kehittymään ihmisenä.
      Tiedättekö kuinka monta kertaa nämä juoruakat/-ukot ja kadehtijat ovat yrittäneet tehdä jotakin sellaista mikä veisi heitä elämässään eteen päin.... Tasan nolla kertaa.
      He vain istuvat ahterillaan ja mollaavat ja kadehtivat menestyjiä. Mutta se on heidän tietoinen valinta.

      • Anonyymi

        Juuri näin.


      • Anonyymi

        Niin tarkoitatko sellaista että olis käyny koulua enemmän kun ala-asteen.


      • Anonyymi

        Ainakin koulua on käyty enemmän, kuin vain ala-aste, tekisi hyvää myös itsellesi, niin oppisit kirjoittamaan....eteenpäin.... hahhhaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tarkoitatko sellaista että olis käyny koulua enemmän kun ala-asteen.

        ..Näihin hommiin pelkkä kiertokoulukin jo riittänee...


    • Anonyymi

      Kuka kade leasingmersusta ja vuokrakämpästä🤨En oikein tajua. Onneton julkisuudessa riippuva keski-ikäinen nainen joka vaihtaa miehiä aika tiheään.

      • Anonyymi

        Näköjään näitä kateellisia esittäytyy juurikin tällä palstalla.


      • Anonyymi

        Kun kyllästyy. sitä vaihtaa käytetyn tuoreempaan. Toisilla on varaa valita.


      • Anonyymi

        Aloitushan oli selvää provoa, taisi olla jopa Roopen kirjoittama hehkutus, joka naurettavuudessaan aivan kioskikirjallisuuteen verrattavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kyllästyy. sitä vaihtaa käytetyn tuoreempaan. Toisilla on varaa valita.

        Jos oikein usein vaihtaa...se tulee yhtä kalliiksi kuin kerralla uuden ostaminen....


    • Anonyymi

      Luulen, että ketjun aloittaja halusi, että p***a lentää tuulettimeen, ja keskustelu alkakoon.

      • Anonyymi

        Näin hän aina tekee aloituksia, elkää ottako kantaa, koska sitä hän odottaa hartaasti, et myrsky ja kateus pukkaa päälle.


      • Anonyymi

        Juuri näin, pikkuisen naurattaa, kuin horroksesta herättäisiin, eikä muuta kuin paska lentämään, eli halpaan lankaan menivät taas kerran.
        Ps. "Kuka muka kade..." 😄 voi teitä kaunaisia Marttan kadehtijoita♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, pikkuisen naurattaa, kuin horroksesta herättäisiin, eikä muuta kuin paska lentämään, eli halpaan lankaan menivät taas kerran.
        Ps. "Kuka muka kade..." 😄 voi teitä kaunaisia Marttan kadehtijoita♥️

        Martina ei mieti ympäristöä kun ajaa vuokratulla mersulla. Ajattelee ainoastaan itseään as always.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ei mieti ympäristöä kun ajaa vuokratulla mersulla. Ajattelee ainoastaan itseään as always.

        🙈🙈🙈🙈Lueppa nyt kommenttisi uudestaan. Voi pyhä jysäys, että vuokrattu auto saastuttaa enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ei mieti ympäristöä kun ajaa vuokratulla mersulla. Ajattelee ainoastaan itseään as always.

        What ?! Leasingauto on ympäristölle haitallisempi, kuin oma ? Täytyy sanoa, että kateus tekee tyhmäksi. Todella tyhmäksi.


      • Anonyymi

        Sun tulisuudelmasi tähden k...n kenkkään ja nyt p....a varpusparvena vain lentää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin hän aina tekee aloituksia, elkää ottako kantaa, koska sitä hän odottaa hartaasti, et myrsky ja kateus pukkaa päälle.

        Äläpä neuvo itseäsi huomattavasti fiksumpia!! Annan sulle ilmaiseksi yhden neuvon: Pysy poissa täältä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä neuvo itseäsi huomattavasti fiksumpia!! Annan sulle ilmaiseksi yhden neuvon: Pysy poissa täältä!!

        Noh noh. Yksikään Martina hateri ei voi millään perusteella luonnehtia itseään muita fiksummaksi. Syykin on aivan ilmeinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä neuvo itseäsi huomattavasti fiksumpia!! Annan sulle ilmaiseksi yhden neuvon: Pysy poissa täältä!!

        😂😂😂 hengitä välillä! Miten se menikään, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Jos olisin sinä, keskittyisin nyt vaikka Hesarin lukemiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä neuvo itseäsi huomattavasti fiksumpia!! Annan sulle ilmaiseksi yhden neuvon: Pysy poissa täältä!!

        No onpa viesti ja luuletko olevasi fiksu, kun tuommoisia kirjoittelet?
        Sorry, kun täytyy oikaista luulojasi: et ole sieltä fiksuimmasta päästä alkuunkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh noh. Yksikään Martina hateri ei voi millään perusteella luonnehtia itseään muita fiksummaksi. Syykin on aivan ilmeinen.

        Sinä olet juuttunut hateri-sanan toistoon, keksi välillä jotain muuta.


    • Anonyymi

      Ei ole sähköauto. Aloittaja ei edes sitä ymmärrä.

      • Anonyymi

        Autosta kertova uutinen kertoo olevan bensakoneella, mutta toinen uutinen kertoo kiekkoilijarakkaan ladanneen autoa sähköllä. Eikö Martina voisi pyytää Tekniikan Maailmaa tekemään uutisen autostaan, niin saataisiin faktat kohdalleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autosta kertova uutinen kertoo olevan bensakoneella, mutta toinen uutinen kertoo kiekkoilijarakkaan ladanneen autoa sähköllä. Eikö Martina voisi pyytää Tekniikan Maailmaa tekemään uutisen autostaan, niin saataisiin faktat kohdalleen.

        Martinalla bensa- tai mahdollisesti dieselauto ja Hannulla sähköauto. Kaksi eri autoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinalla bensa- tai mahdollisesti dieselauto ja Hannulla sähköauto. Kaksi eri autoa.

        Martinan auto on 4 litran bensakoneella, hirveä syöppö, outo valinta autoksi, kun valinnanvaraa olisi vaikka kuinka, juurikin Mersuissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan auto on 4 litran bensakoneella, hirveä syöppö, outo valinta autoksi, kun valinnanvaraa olisi vaikka kuinka, juurikin Mersuissa.

        Mutta oma valintansa, kuten kuuluukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinalla bensa- tai mahdollisesti dieselauto ja Hannulla sähköauto. Kaksi eri autoa.

        No eikös se sähköautokin ole Martinan nimissä vai miksi kirjoitettiin, että menettäisi sen erossa?


    • Anonyymi

      Mikäs se ikävä komentti tuolla alussa oli yksinhuoltajista...mitens sen Martinan huoltajuusasiat oikein olikaan...?

      • Anonyymi

        Uskon aloituksen olevan provo. Diggaan Martinasta, mutta en todellakaan allekirjoita ap:n ylimielistä tyyliä. Veti yli aiheuttaakseen paskamyrskyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon aloituksen olevan provo. Diggaan Martinasta, mutta en todellakaan allekirjoita ap:n ylimielistä tyyliä. Veti yli aiheuttaakseen paskamyrskyn.

        Joo, tämmöinen tyyli aloittajalla, ei kannata kommentoida, aloituksen tarkoitus pelkkä paskamyrsky.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tämmöinen tyyli aloittajalla, ei kannata kommentoida, aloituksen tarkoitus pelkkä paskamyrsky.

        Halluuko hän että kaikki on ihan hyrskynmyrskyn?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tämmöinen tyyli aloittajalla, ei kannata kommentoida, aloituksen tarkoitus pelkkä paskamyrsky.

        Miksi kommentoit???????


    • Anonyymi

      Varmaan luxusta Martinalle, kaikkien ulosotto velkakierteessä olleelle. Ja onhan se varmaan kivempi istua Mersun penkillä, kuin syytetyn penkillä oikeudessa. Toivottavasti ei juo viiniä, ennenkuin lähtee liikenteeseen, ja muistaa katsastaa autonsa, eikä pysäköi ratikka kiskoille.

      • Anonyymi

        🤢🤢


    • Anonyymi

      Ei tullut Martinasta rouva Thermannia, vaikka oli Mersu perseen alla😂😂😂😂😂

      • Anonyymi

        Martina on aivan varmasti kiitollinen tästä. Miksi ei olisi, kun itse lopulta ymmärsi viheltää pelin poikki.


    • Anonyymi

      Miksi pitää ajaa yli 100 000 euron arvoisella leasing autolla???😂😂😂😂😂😂

      Mitä se kertoo ihmisestä, joka ei tarvitse työssään autoa eikä välttämättä muutenkaan?

      • Anonyymi

        🤢😂🤢👍


      • Anonyymi

        Miksi kuvittelet tietäväsi jonkun sinulle tuntemattoman ihmisen tarpeen autoon ? Sinäkö sen tarpeen oletat määritteleväsi ? Alkaa mennä omituiseksi tämä kommentointi.


    • Anonyymi

      Meijän heimo ain käyttää Mersua.

      • Anonyymi

        Meidän heimo käyttää aina neliveto Audia 👍


    • Anonyymi

      Ei Martina mitään ymmärtänyt kävi vain joka kanavassa sekoilemassa.

    • Anonyymi

      Tyhmä on kuin saapas kouluja käymätön ja verbaaliset taidot heikot sanavarasto niukka.
      Mersulla raukka koittaa kompensoida sivistyksen puutetta ja huonoa mainettaan.

      • Anonyymi

        🤢Voi viturainen kun taas naama on joillakin vihreänä .🤢


      • Anonyymi

        Tämä oli paras kommentti tähän menessä ! Täysin samaa mieltä.
        Jotenkin aivan naurettava yhtälö, kun ala-astetasoinen sivistymätön moukka yrittää tehdä itsestään suuren luokan bisnessnaisen. Hgin noloin ja säälittävin pelle, ei mitään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli paras kommentti tähän menessä ! Täysin samaa mieltä.
        Jotenkin aivan naurettava yhtälö, kun ala-astetasoinen sivistymätön moukka yrittää tehdä itsestään suuren luokan bisnessnaisen. Hgin noloin ja säälittävin pelle, ei mitään muuta.

        🤡🤡🤡


      • Anonyymi

        Et voi kehuskella kieliopillasi sinäkään. Melkoista puuroa ilman välimerkkejä. Nolo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli paras kommentti tähän menessä ! Täysin samaa mieltä.
        Jotenkin aivan naurettava yhtälö, kun ala-astetasoinen sivistymätön moukka yrittää tehdä itsestään suuren luokan bisnessnaisen. Hgin noloin ja säälittävin pelle, ei mitään muuta.

        Sun kommentillasi ei ole mitään merkitystä. Sen sisältö ei perustu mihinkään, eikä siinä ole yhtään ainoaa relevanttia aihetta. Pelkkä vihapuhe kääntyy aina itseään vastaan. Jos ymmärrät alkuunkaan mitä tarkoitan. Luultavasti kuitenkaan et.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli paras kommentti tähän menessä ! Täysin samaa mieltä.
        Jotenkin aivan naurettava yhtälö, kun ala-astetasoinen sivistymätön moukka yrittää tehdä itsestään suuren luokan bisnessnaisen. Hgin noloin ja säälittävin pelle, ei mitään muuta.

        Kyllä se titteli menee heittäen yhdelle S:llä alkavalle megahyllypyllyn pyörittäjälle, joka tekee itsestään suuren luokan kaunottaren ja businessnaisen ilman ajokorttia ajelemalla jopolla tuntematta edes liikennesääntöjä 😂


    • Anonyymi

      Onks mull vähä hieno kesämekko. Isiii, mä haluun lomalle!!!! Vie isi mut lomalle!!!!

      • Anonyymi

        Näitteks te? Mulla oli eilen uus takki. Olin tosi paljon nokka pystyssä koska siinä näkyi tosi hyvin logot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitteks te? Mulla oli eilen uus takki. Olin tosi paljon nokka pystyssä koska siinä näkyi tosi hyvin logot.

        Jumalauta nainen on 31 vuotias ja sovittee kesämekkoja,ei tee töitä koskaan Sofia vinkuu vaan etelän lämpöön pitäisi päästä.Laittaisi Stefan muijan kotimaahansa ja kyltin selkään,vastaanottaja maksaa henkilön matkat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalauta nainen on 31 vuotias ja sovittee kesämekkoja,ei tee töitä koskaan Sofia vinkuu vaan etelän lämpöön pitäisi päästä.Laittaisi Stefan muijan kotimaahansa ja kyltin selkään,vastaanottaja maksaa henkilön matkat.

        Stefullakin on jonkinlainen näyttämisen halu. Asunto pitää olla miljoonaluokkaa, auto kalliimpia mitä löytyy, nainen vierellä pitää olla näyttävä. Mutta uuups! kaikki on kaverilta saatu käyttöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefullakin on jonkinlainen näyttämisen halu. Asunto pitää olla miljoonaluokkaa, auto kalliimpia mitä löytyy, nainen vierellä pitää olla näyttävä. Mutta uuups! kaikki on kaverilta saatu käyttöön.

        Oikeasti rikkaat eivät leveile omaisuudellaan vaan ainoastaan henkilöt, ketkä haluaisivat olla varakkaita ,mutta eivät kykene siihen kyvyillään koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalauta nainen on 31 vuotias ja sovittee kesämekkoja,ei tee töitä koskaan Sofia vinkuu vaan etelän lämpöön pitäisi päästä.Laittaisi Stefan muijan kotimaahansa ja kyltin selkään,vastaanottaja maksaa henkilön matkat.

        Miehenä kyllä tekisin juuri noin naiselle, missä naisen oma kunnioitus itseään kohtaa oikein on.Ei teininä keikisteleminen, ole aikuisen naisen normi käytöstä koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalauta nainen on 31 vuotias ja sovittee kesämekkoja,ei tee töitä koskaan Sofia vinkuu vaan etelän lämpöön pitäisi päästä.Laittaisi Stefan muijan kotimaahansa ja kyltin selkään,vastaanottaja maksaa henkilön matkat.

        Ai, Sofiakin vain mielissä kiertää. Monta viestiähän tulikin ilman Sofiaa :D
        Onkin tosi nätti mekko Sofialla, kyllä kelpaa esitelläkin noin kauniin ihmisen päällä.
        Mikä on se työ, mitä Sofiankin pitäisi tehdä, että se olisi mielestäsi työtä?

        Nyt tekee suurinpiirtein samaa kuin Martina, pois jää vain nuo turhat riehumiset kuminauhoilla ja tennispalloilla.

        Sofian kotimaa sattuu olemaan Suomi ja sinä tollikka et sitäkään tiedä, mutta suuvärkki laulaa, kun kateus iskee kesken toisia koskevista keskusteluketjuakin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, Sofiakin vain mielissä kiertää. Monta viestiähän tulikin ilman Sofiaa :D
        Onkin tosi nätti mekko Sofialla, kyllä kelpaa esitelläkin noin kauniin ihmisen päällä.
        Mikä on se työ, mitä Sofiankin pitäisi tehdä, että se olisi mielestäsi työtä?

        Nyt tekee suurinpiirtein samaa kuin Martina, pois jää vain nuo turhat riehumiset kuminauhoilla ja tennispalloilla.

        Sofian kotimaa sattuu olemaan Suomi ja sinä tollikka et sitäkään tiedä, mutta suuvärkki laulaa, kun kateus iskee kesken toisia koskevista keskusteluketjuakin :D

        Kannattaa laskea jos osaa, paljonko Sofian pitää tehdä töitä ylläpitääkseen sen elintason jota instassa esittelee.
        Kamppiksella silloin tällöin ei kovin leveästi eletä.

        17 päivää duunia kuukaudessa, kuukausi lomaa, niin 11kk pitää tienata keskimäärin 5500€ kk siitä pois kulut niin saat 3000€ kk..ei taida riittää siihen luksuelämään mitä instassa kuvaa. 3000€ ei luksuslaukkuja ostella, istuta dinnereillä, eikä reissailla dubaissa jne viikkokausia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, Sofiakin vain mielissä kiertää. Monta viestiähän tulikin ilman Sofiaa :D
        Onkin tosi nätti mekko Sofialla, kyllä kelpaa esitelläkin noin kauniin ihmisen päällä.
        Mikä on se työ, mitä Sofiankin pitäisi tehdä, että se olisi mielestäsi työtä?

        Nyt tekee suurinpiirtein samaa kuin Martina, pois jää vain nuo turhat riehumiset kuminauhoilla ja tennispalloilla.

        Sofian kotimaa sattuu olemaan Suomi ja sinä tollikka et sitäkään tiedä, mutta suuvärkki laulaa, kun kateus iskee kesken toisia koskevista keskusteluketjuakin :D

        Heiluttaa tekopepuaan videolla, sekä hänen työnsä on siis oikeastikin.Miten Stefan oikein jaksaa enää moista edes sietää, hyppäsi muija koneeseen, eikä olisi pakotettu miehen rahoihin yksistään riippuvaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, Sofiakin vain mielissä kiertää. Monta viestiähän tulikin ilman Sofiaa :D
        Onkin tosi nätti mekko Sofialla, kyllä kelpaa esitelläkin noin kauniin ihmisen päällä.
        Mikä on se työ, mitä Sofiankin pitäisi tehdä, että se olisi mielestäsi työtä?

        Nyt tekee suurinpiirtein samaa kuin Martina, pois jää vain nuo turhat riehumiset kuminauhoilla ja tennispalloilla.

        Sofian kotimaa sattuu olemaan Suomi ja sinä tollikka et sitäkään tiedä, mutta suuvärkki laulaa, kun kateus iskee kesken toisia koskevista keskusteluketjuakin :D

        Oikein nätti mekko tytöllä, no pyörädä nyt isille ja äidille vähäsen.👏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa laskea jos osaa, paljonko Sofian pitää tehdä töitä ylläpitääkseen sen elintason jota instassa esittelee.
        Kamppiksella silloin tällöin ei kovin leveästi eletä.

        17 päivää duunia kuukaudessa, kuukausi lomaa, niin 11kk pitää tienata keskimäärin 5500€ kk siitä pois kulut niin saat 3000€ kk..ei taida riittää siihen luksuelämään mitä instassa kuvaa. 3000€ ei luksuslaukkuja ostella, istuta dinnereillä, eikä reissailla dubaissa jne viikkokausia.

        Yhyyyy, yhyyyyyy. Mutku Sofia, yhyyyyyy...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti rikkaat eivät leveile omaisuudellaan vaan ainoastaan henkilöt, ketkä haluaisivat olla varakkaita ,mutta eivät kykene siihen kyvyillään koskaan.

        Näin on. Todella rikkaat eivät omaisuudellaan ja rahoillaan leveile, pitävät todella matalaa profiilia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa laskea jos osaa, paljonko Sofian pitää tehdä töitä ylläpitääkseen sen elintason jota instassa esittelee.
        Kamppiksella silloin tällöin ei kovin leveästi eletä.

        17 päivää duunia kuukaudessa, kuukausi lomaa, niin 11kk pitää tienata keskimäärin 5500€ kk siitä pois kulut niin saat 3000€ kk..ei taida riittää siihen luksuelämään mitä instassa kuvaa. 3000€ ei luksuslaukkuja ostella, istuta dinnereillä, eikä reissailla dubaissa jne viikkokausia.

        Herranisä, miksi nuo kaikki pitäisi itse maksaa, kun rikas miesystävä haluaa maksaa ja hemmotella naistaan?
        Ihanko pitäisi laskea toisten tuloja ja menoja?
        Mulle riittää meidän omien tulojen ja menojen laskemiset.
        Toiset hoitakoon omansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhyyyy, yhyyyyyy. Mutku Sofia, yhyyyyyy...

        Jännä, miten noita Sofia vaan kaivertaa. Sofia on niin söpöläinen kuin olla voi ja kauniita kuvia postailee ja jotkut kiehuu raivosta ja kateudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalauta nainen on 31 vuotias ja sovittee kesämekkoja,ei tee töitä koskaan Sofia vinkuu vaan etelän lämpöön pitäisi päästä.Laittaisi Stefan muijan kotimaahansa ja kyltin selkään,vastaanottaja maksaa henkilön matkat.

        Kylläpä olikin Sofia upea kesämekossaan, tohon kroppaan sopii vaate, kuin vaate👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heiluttaa tekopepuaan videolla, sekä hänen työnsä on siis oikeastikin.Miten Stefan oikein jaksaa enää moista edes sietää, hyppäsi muija koneeseen, eikä olisi pakotettu miehen rahoihin yksistään riippuvaiseksi.

        Onko Sofia sanonut, että hänellä on tekopeppu? Eiköhän tuo ole ihan teidän keksimä juttu, kuten anusvalkaisut yms.
        Sofialla on peppu, kuten useimmilla naisilla, paljon paljon isompiakin on, joillakin miestä muistuttavilla on vain lattaperse, mitä ei voi edes heiluttaa, kaatuu itsekin, jos sitä yrittää.

        Itse ajattelen asiasta toisin päin, miten Sofia jaksaa sietää Stefua, saisi paremmankin.
        Varmaankin heidän oikea elämä on aika ihanaa, se mistä julkisuudessa ei kukaan tiedä mitään. Ainoa selitys asialle olisi tuo.
        Muutama lööppijuttu ja instakuva ei näes ole sitä, mitä elämä oikeasti on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalauta nainen on 31 vuotias ja sovittee kesämekkoja,ei tee töitä koskaan Sofia vinkuu vaan etelän lämpöön pitäisi päästä.Laittaisi Stefan muijan kotimaahansa ja kyltin selkään,vastaanottaja maksaa henkilön matkat.

        Sofia on suomalainen, syntynyt Suomessa.
        Perimältään puolet marokkolainen. Suomessa on syntynyt paljon henkilöitä, joilla isä tai äiti on eri maasta. Heidätkö pitäisi lähettää kotimaahan, hehän ovat jo kotimaassa!
        Jos joku haluaa elättää puolisonsa, onkoon sitten avo- tai aviopuoliso, se on pariskunnan oma asia. Onhan näitä pariskuntia, joista vain toinen tienaa ja toinen on kotona.
        Oli muuten kaunis mekko ja kaunis nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa laskea jos osaa, paljonko Sofian pitää tehdä töitä ylläpitääkseen sen elintason jota instassa esittelee.
        Kamppiksella silloin tällöin ei kovin leveästi eletä.

        17 päivää duunia kuukaudessa, kuukausi lomaa, niin 11kk pitää tienata keskimäärin 5500€ kk siitä pois kulut niin saat 3000€ kk..ei taida riittää siihen luksuelämään mitä instassa kuvaa. 3000€ ei luksuslaukkuja ostella, istuta dinnereillä, eikä reissailla dubaissa jne viikkokausia.

        Mitä ihmeen tekemistä Sofialla on Martina tekemisten kanssa? Martina on exä ja Sofia sattuu olemaan nyxä. Kyllähän se tietysti jätettyä naista kirpaisee, mutta siltikään en ymmärrä Sofian vetämistä joka rakoon, kun Martinasta kirjoitettu nega kiihtyy. Koville se ero näyttää ottavan vielä reilun 1,5 vuoden jälkeenkin, vaikka eukolla jo vähintään kolmas mies kierroksessa eron jälkeen. Kiitollinen, siunattu, onnellinen, itsenäinen, I adore you, en luovu susta koskaan... :D))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Anonyymi

        S❤S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalauta nainen on 31 vuotias ja sovittee kesämekkoja,ei tee töitä koskaan Sofia vinkuu vaan etelän lämpöön pitäisi päästä.Laittaisi Stefan muijan kotimaahansa ja kyltin selkään,vastaanottaja maksaa henkilön matkat.

        Aika "suorasanaista" kommenttia, mutta alan pikku hiljaa kallistua samaan ajatukseen. Tosin kotimaansa on Suomi, joten kunhan nyt lähettäisi tämän naislapsen kasvamaan ja seisomaan omilla jaloillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefullakin on jonkinlainen näyttämisen halu. Asunto pitää olla miljoonaluokkaa, auto kalliimpia mitä löytyy, nainen vierellä pitää olla näyttävä. Mutta uuups! kaikki on kaverilta saatu käyttöön.

        Stefu on Sofian myötä sairastunut samaan tautiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti rikkaat eivät leveile omaisuudellaan vaan ainoastaan henkilöt, ketkä haluaisivat olla varakkaita ,mutta eivät kykene siihen kyvyillään koskaan.

        Se on juuri näin. Nousukkaat kehuskelevat rahoillaan ja sellaisiksi itsensä mieltävät tai sellaisiksi pyrkivät kehuskelevat olemattomilla rahoillaan, jotka on jonkun toisen. Yleensä rahoituslaitoksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, Sofiakin vain mielissä kiertää. Monta viestiähän tulikin ilman Sofiaa :D
        Onkin tosi nätti mekko Sofialla, kyllä kelpaa esitelläkin noin kauniin ihmisen päällä.
        Mikä on se työ, mitä Sofiankin pitäisi tehdä, että se olisi mielestäsi työtä?

        Nyt tekee suurinpiirtein samaa kuin Martina, pois jää vain nuo turhat riehumiset kuminauhoilla ja tennispalloilla.

        Sofian kotimaa sattuu olemaan Suomi ja sinä tollikka et sitäkään tiedä, mutta suuvärkki laulaa, kun kateus iskee kesken toisia koskevista keskusteluketjuakin :D

        Sofia tehköön aivan mitä tahansa työtä, jolla elättää itsensä ja kustantaa järjettömät vaatimuksensa elintasonsa suhteen. Pahaa tekee katsoa Thermanin kiihtyvää ahdinkoa tämän yrittäessä järjestää Sofialle Ranta-aho-luokan elämää. Ranta-ahon rahoituksen taustoista tiedetään. Miten käy Thermanin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herranisä, miksi nuo kaikki pitäisi itse maksaa, kun rikas miesystävä haluaa maksaa ja hemmotella naistaan?
        Ihanko pitäisi laskea toisten tuloja ja menoja?
        Mulle riittää meidän omien tulojen ja menojen laskemiset.
        Toiset hoitakoon omansa.

        Missä tässä kuviossa näet rikkaan miesystävän ? ? ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tässä kuviossa näet rikkaan miesystävän ? ? ?

        No, kun väitätte niin "tietävänä", että Stefu elättää ja maksaa kaiken, niin täytyyhän hänen olla rikas, että noin hyvä elintaso säilyy.
        Toiset taas väittää, että molemmat ovat pers'aukisia, mutta rahaa kumminkin heillä
        on enemmän kuin normikansalaisen käytössä.
        Kukaanhan ei tiedä heidän tulojaan ja rahojaan, niin ei kannattaisi niistä höpistä.
        Pääasia, että itse tietävät ja elävät hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä olikin Sofia upea kesämekossaan, tohon kroppaan sopii vaate, kuin vaate👍

        Kyllä! 159 cm kabsainvälistä kaunotarta ja vähän silikonipalloa täytteenä siellä sun täällä. Tosi söpö! Frankensteinin morsian lähinnä 😂


    • Anonyymi

      Kaameeta nokittelua tämäkin kommenttilista, Mara-fanit ja Mara-ei-fanit. Yksi tyhjäpäinen tyhjätasku koko ämmä, ei muuta voi sanoa. Vaikka olisi sitten vuokrannut Rollsin, niin ei sitä fiksuutta sen litteästä pääkopasta löydy. Isoa autoa voi ajaa, koska alkuihmisen pitkät käsivarret ulottuvat metrin päähän :D

      • Anonyymi

        Oot kyllä hullu,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot kyllä hullu,

        Ja sinä lienet kylähullu :D Martinankin kustannuksella saa pilailla, vaikka se teille Martina-uskovaisille onkin Pyhä asia.


      • Anonyymi

        Toinen tyhjäpää , vaan voi haukkua toista henkilöä tyhjäpääksi .👄


      • Anonyymi

        Tämä kuvaus oli niin osuva !!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä lienet kylähullu :D Martinankin kustannuksella saa pilailla, vaikka se teille Martina-uskovaisille onkin Pyhä asia.

        Tämä on kyllä hauska palsta. Huvittavimpia ovat nuo Martina-fanit.
        Kunhan M muutaman vuoden perästä vetäisee konkan ja ulosotossa keikkuu, niin "ai, kun se on ihanaa, ulosotto on niin hieno ja upea asia, minäkin haluan sinne, maksaako se mitä?"
        Juuri tuolla tasolla liikkuvat nämä valkopesijät ja olemattomilla kehuskelevat.


      • Anonyymi

        Katsohan omaa kommenttiasi. Se on yksi kaameimmista. Tai no, moukkamaisimmista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä lienet kylähullu :D Martinankin kustannuksella saa pilailla, vaikka se teille Martina-uskovaisille onkin Pyhä asia.

        Juu, ihan oikeasti on kuin jokin "Pyhä asia". Naurattaa välillä nuo jutut.
        Vissiinkin lättäpääsukua kaikki, jotain puuttuu päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on kyllä hauska palsta. Huvittavimpia ovat nuo Martina-fanit.
        Kunhan M muutaman vuoden perästä vetäisee konkan ja ulosotossa keikkuu, niin "ai, kun se on ihanaa, ulosotto on niin hieno ja upea asia, minäkin haluan sinne, maksaako se mitä?"
        Juuri tuolla tasolla liikkuvat nämä valkopesijät ja olemattomilla kehuskelevat.

        Mä diggaan Sofua-faneista 👍 Aivan oma rotunsa. Ei nimittäin kovin montaa aivosolua anna elonmerkkejä ja arvomaailma on suunnilleen sama kuin Barbie-nukella.


    • Anonyymi

      On monella julkkiksella mersu, miksi heistä ei nosteta tälläistä melua koskaan. ?

      • Anonyymi

        Näin on. Eikä heitä kadehdita näin suorilla ulostuloilla. Mutta Martinalla on nämä muutamat maalittajat, jotka eivät pääse yli vuosien aikana keräämästään kateudesta ja tyytymättömyydestä omaa elämäänsä kohtaan. Eivät ressukat ymmärrä, että tämä pakkomielle solvata ei vie heitä mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Eikä heitä kadehdita näin suorilla ulostuloilla. Mutta Martinalla on nämä muutamat maalittajat, jotka eivät pääse yli vuosien aikana keräämästään kateudesta ja tyytymättömyydestä omaa elämäänsä kohtaan. Eivät ressukat ymmärrä, että tämä pakkomielle solvata ei vie heitä mihinkään.

        Siis, uskotko ihan tosissasi, että joku kadehtisi jostain Mersusta tai jostain muusta tätä onnetonta täti-ihmistä?
        Kova elämä on hänellä takana abortteineen, miesten hylkäämänä, eipä taida ystävätkään pysyä, mutta henkistä kasvua hänellä ei ole tapahtunut tippaakaan ja tuskin ehtii enää tapahtuakaan, alkaa ikä viedä senkin vähän alaspäin, mitä on elämän aikana oppinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis, uskotko ihan tosissasi, että joku kadehtisi jostain Mersusta tai jostain muusta tätä onnetonta täti-ihmistä?
        Kova elämä on hänellä takana abortteineen, miesten hylkäämänä, eipä taida ystävätkään pysyä, mutta henkistä kasvua hänellä ei ole tapahtunut tippaakaan ja tuskin ehtii enää tapahtuakaan, alkaa ikä viedä senkin vähän alaspäin, mitä on elämän aikana oppinut.

        Höpöä jankutusta tämäkin kommenttisi. Mikään muu kuin kateus ei selitä tätä maalittamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöä jankutusta tämäkin kommenttisi. Mikään muu kuin kateus ei selitä tätä maalittamista.

        Totuushan tuossa vaan on. Onko se vaikeaa kestää?

        Ihan oikeasti, mistä joku olisi Martinalle kateellinen?

        Ei ole kaunis, ei ole onnea elämässä, on pakkomielteinen tuon "urheilunsa" suhteen jne.
        Ei siis yhtään mitään.
        En häntä seuraa (en kyllä ketään muitakaan, Sofiaa joskus), mutta tuo kaikki on tullut julki näissäkin keskusteluissa ja lehtijutuissa.
        En edes maalita.
        Tähän ketjuun olen eniten kommentoinut koko henkilöstä tai enemmänkin ihmetellyt jotain autojuttua.


    • Anonyymi

      leasing autolla oli se mersu tai mazda ei kukaan leveile.
      Kaikilla töissäkäyvillä ihmisillä on mahdollisuus liisata auto jos haluaa.

      • Anonyymi

        Ajaa yli 100 000 euron arvoisella leasing autolla 🤡
        😂😂😂


    • Anonyymi

      Mulla on kylläkin ihan oma auto ja velaton, kun ostin sen autokaupasta kortillani. Sillä tilillä nimittäin on riittävästi rahaa... Toisin kuin Martinalla.

      • Anonyymi

        Niinpä, me, joilla löytyy massia, ostamme. Sitten on ne köyhät, jotka vuokraavat.


      • Anonyymi

        Onko se Mersu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se Mersu?

        Bemari ja sellainen uuden karhea :) Nyt eletään vuotta 2021, eikä yhdeksänkymmentälukua, kun Mersu oli hienouden huippu. Martina on jämähtänyt menneelle vuosituhannelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, me, joilla löytyy massia, ostamme. Sitten on ne köyhät, jotka vuokraavat.

        No höpsistä. Et ole liiketalouden guru, etkä ainakaan yrittäjä. Kommentistasi päätellen et ole myöskään menestynyt omalla työlläsi eli osaamisellasi, etkä ainakaan mitenkään kehuttavasti saati merkittävästi. Nimittäin jos olisit, ensinnäkään et heiluisi täällä arvostelemassa työtä tekevää ja työllään hyvin pärjäävää henkilöä, ja toisekseen et olisi ymmärtämätön leasing-kaluston hyvistä puolista yrityksen taloushallinnossa.
        Ja ennen kaikkea et olisi niin äärettömän kateellinen. Koska sinulla olisi kaikkea mitä himoitset, eikä pienintäkään mielenkiintoa siihen mikä auto jokun toisen yrittäjän takamuksen alla hyrrää. Näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bemari ja sellainen uuden karhea :) Nyt eletään vuotta 2021, eikä yhdeksänkymmentälukua, kun Mersu oli hienouden huippu. Martina on jämähtänyt menneelle vuosituhannelle.

        Bemari on mielletty egon jatkeeksi. Löytyypä tästä myös versio, jossa sitä sanotaan erään tietyn ruumiinosan jatkeeksi. Usein nuorempien ja ehkäpä jopa nousukkaiden suosikkimerkki. Vain jotkut selkeästi kalliimmat mallit on nykyään oikeasti varakkaiden käytössä. Puhutaan lähemmän 100k malleista. Kukin ajakoon autolla minkä tuntee sopivan omaan imagoonsa ja tietenkin tarpeisiinsa. Mutta Mersu on klassikko. Mersun kalleimmat mallit on hyvin tunnusomaista ihmisille, joilla on oikeasti rahaa, ja mikä raha on saavutettu työllä, usein älykkyyteen perustuvalla. Mersua ajavat ihmiset, joille näyttämisen tarve ei ole se kaikkein olennaisin asia, vaan oma nautinto ajomukavuudessa, samoin kuin tyylikäs ulkonäkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bemari on mielletty egon jatkeeksi. Löytyypä tästä myös versio, jossa sitä sanotaan erään tietyn ruumiinosan jatkeeksi. Usein nuorempien ja ehkäpä jopa nousukkaiden suosikkimerkki. Vain jotkut selkeästi kalliimmat mallit on nykyään oikeasti varakkaiden käytössä. Puhutaan lähemmän 100k malleista. Kukin ajakoon autolla minkä tuntee sopivan omaan imagoonsa ja tietenkin tarpeisiinsa. Mutta Mersu on klassikko. Mersun kalleimmat mallit on hyvin tunnusomaista ihmisille, joilla on oikeasti rahaa, ja mikä raha on saavutettu työllä, usein älykkyyteen perustuvalla. Mersua ajavat ihmiset, joille näyttämisen tarve ei ole se kaikkein olennaisin asia, vaan oma nautinto ajomukavuudessa, samoin kuin tyylikäs ulkonäkö.

        Voi höppänä, ei se auto tee ihmistä sen älykkäämmäksi tai paremmaksi, kuin mitä hän on ennen autoakin.
        Kyllähän siellä mersunkin ratin takanaa usein istuu täys mulkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi höppänä, ei se auto tee ihmistä sen älykkäämmäksi tai paremmaksi, kuin mitä hän on ennen autoakin.
        Kyllähän siellä mersunkin ratin takanaa usein istuu täys mulkku.

        * takana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi höppänä, ei se auto tee ihmistä sen älykkäämmäksi tai paremmaksi, kuin mitä hän on ennen autoakin.
        Kyllähän siellä mersunkin ratin takanaa usein istuu täys mulkku.

        Auto ei tee ketään paremmaksi tai älykkäämmäksi. Näin ei ole kukaan väittänytkään. Mutta tosiasia on, että usein valinta kylläkin kertoo jotain ihmisestä.


    • Anonyymi

      Sofia tuli tunnetuksi rikosyhteyksistä, pettäjänä ja salarakkaana. Nyt sitten niistä johtuen Seiskan ex-toimittajien ja pettämiskumppanin avustuksella, sai oman tv-sarjan ja ehkä jatkoakin.

      • Anonyymi

        Nikon, Suomen suurimman huumejutun päätekijän, Seiskan entisen toimittajan ja päätoimittajan tuotantoyhtiön ja Stefan Thermanin kaverin mahdollistamana syntyi Suomeen uusi julkkis ja tv-stara.


      • Anonyymi

        Sofia tuli tunnetuksi mm.miss Helsinkinä ja maailmanmestarina. Nykyisin hän eniten tunnettu kauneudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia tuli tunnetuksi mm.miss Helsinkinä ja maailmanmestarina. Nykyisin hän eniten tunnettu kauneudestaan.

        Ilman Martinaa, Eskoa ja Niko Nousiaista ei olisi edes noita. Sofian polttarit järjesti Martina, häät ja häämatkan maksoi Seiska ja taisi maksaa yhdet tai kahdet implantitkin. Niko N tienasi BB-voitosta rahaa ja sillä sitten rakennettiin Sofian uraa ja kolmannet rintaimplantit hankki tuotantoyhtiö ja takapuolen hankki Niko R-a. Ja maailmanmestariksi valmensi Tape Valkonen. Nyt sitten Stefu mahdollistaa luksuksen esittämisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman Martinaa, Eskoa ja Niko Nousiaista ei olisi edes noita. Sofian polttarit järjesti Martina, häät ja häämatkan maksoi Seiska ja taisi maksaa yhdet tai kahdet implantitkin. Niko N tienasi BB-voitosta rahaa ja sillä sitten rakennettiin Sofian uraa ja kolmannet rintaimplantit hankki tuotantoyhtiö ja takapuolen hankki Niko R-a. Ja maailmanmestariksi valmensi Tape Valkonen. Nyt sitten Stefu mahdollistaa luksuksen esittämisen.

        Samaa rataa menee kuin Martinakin. Erona on vain se, että Martinasta ei naisellisen kaunista saa millään konstilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman Martinaa, Eskoa ja Niko Nousiaista ei olisi edes noita. Sofian polttarit järjesti Martina, häät ja häämatkan maksoi Seiska ja taisi maksaa yhdet tai kahdet implantitkin. Niko N tienasi BB-voitosta rahaa ja sillä sitten rakennettiin Sofian uraa ja kolmannet rintaimplantit hankki tuotantoyhtiö ja takapuolen hankki Niko R-a. Ja maailmanmestariksi valmensi Tape Valkonen. Nyt sitten Stefu mahdollistaa luksuksen esittämisen.

        Eiköhän se Sofian oma ulkonäkö ole suurin tekijä missijutuissa ja oma itsekuri ja harjoittelu mm-kisoissa.
        Ei kukaan toinen voi tehdä noita asioita puolestasi, eikä olla kaunis puolestasi. Huvittavaa tuo, kun muka "tiedetään" kuka maksoi mitäkin,
        Onko Niko hankkinut takapuolen itselleen, johan sillä oli omakin. Kukahan on maksanut ja hankkinut noitten paljon leveempi peppuisten nuorten naisten pepun?
        Sofialla sattuu olemaan oma ja ihan sopiva peppu, ei yksi kuvanmuokkausmoka tee siitä tekopeppua.
        Kylläpä raastaa taas joitakin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se Sofian oma ulkonäkö ole suurin tekijä missijutuissa ja oma itsekuri ja harjoittelu mm-kisoissa.
        Ei kukaan toinen voi tehdä noita asioita puolestasi, eikä olla kaunis puolestasi. Huvittavaa tuo, kun muka "tiedetään" kuka maksoi mitäkin,
        Onko Niko hankkinut takapuolen itselleen, johan sillä oli omakin. Kukahan on maksanut ja hankkinut noitten paljon leveempi peppuisten nuorten naisten pepun?
        Sofialla sattuu olemaan oma ja ihan sopiva peppu, ei yksi kuvanmuokkausmoka tee siitä tekopeppua.
        Kylläpä raastaa taas joitakin :D

        Näinkö oikein? Joku yrittää väittää että Sofialla ei ole täytettä takapuolessa. Ihan oikeastiko yrittää väittää? Ja Niko N rahoitti että Sofia sai keskittyä juttuunsa. Niko N jäi suuriin ulosottovelkoihin kun Sofia lähti katselemaan rikkaampaa, ensin yritti Martinan miestä mutta ei saanut, mutta sitten löytyi suuri rakkaus toinen Niko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinkö oikein? Joku yrittää väittää että Sofialla ei ole täytettä takapuolessa. Ihan oikeastiko yrittää väittää? Ja Niko N rahoitti että Sofia sai keskittyä juttuunsa. Niko N jäi suuriin ulosottovelkoihin kun Sofia lähti katselemaan rikkaampaa, ensin yritti Martinan miestä mutta ei saanut, mutta sitten löytyi suuri rakkaus toinen Niko.

        Kyllä pitäisi olla huolissaan jos takapuoli on oma eikä ole täytteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pitäisi olla huolissaan jos takapuoli on oma eikä ole täytteitä.

        Miksi pitäisi olla huolissaan? Ihan nätti takapuolihan tuo on. Naisellinen vartalo, kaareva ja hoikka vyötärö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman Martinaa, Eskoa ja Niko Nousiaista ei olisi edes noita. Sofian polttarit järjesti Martina, häät ja häämatkan maksoi Seiska ja taisi maksaa yhdet tai kahdet implantitkin. Niko N tienasi BB-voitosta rahaa ja sillä sitten rakennettiin Sofian uraa ja kolmannet rintaimplantit hankki tuotantoyhtiö ja takapuolen hankki Niko R-a. Ja maailmanmestariksi valmensi Tape Valkonen. Nyt sitten Stefu mahdollistaa luksuksen esittämisen.

        Juuri näin. Koko elämänsä hortoillut toisten varassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa rataa menee kuin Martinakin. Erona on vain se, että Martinasta ei naisellisen kaunista saa millään konstilla.

        Ja millähän perusteella ? Martina nimenomaa on tunnettu siitä, että tekee itse (!) ahkerasti ja sitkeästi työtä päämääränsä eteen. Ei todellakaan fleguile muiden tekemisien ja varallisuuden siivellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja millähän perusteella ? Martina nimenomaa on tunnettu siitä, että tekee itse (!) ahkerasti ja sitkeästi työtä päämääränsä eteen. Ei todellakaan fleguile muiden tekemisien ja varallisuuden siivellä.

        Tähtäimenä jonkun kisan ja ikäluokkansa 20.s sija?
        Eiköhän tuo 9v toisen varallisuuden siivellä eläminen yhdelle siipeilijälle riitä. (vähäksi aikaa)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähtäimenä jonkun kisan ja ikäluokkansa 20.s sija?
        Eiköhän tuo 9v toisen varallisuuden siivellä eläminen yhdelle siipeilijälle riitä. (vähäksi aikaa)

        Tekee töitä elättääkseen itsensä ja perheensä ! Ei tullut mieleesi ? Eli perheensä kanssa. Ei ole siipeilemistä asua perheenä lapsensa isän kanssa tämän omistamassa kiinteistössä. Nyt vasta on kyseisellä isällä kintereillään se oikea siipeilijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia tuli tunnetuksi mm.miss Helsinkinä ja maailmanmestarina. Nykyisin hän eniten tunnettu kauneudestaan.

        ja Katiskasta 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekee töitä elättääkseen itsensä ja perheensä ! Ei tullut mieleesi ? Eli perheensä kanssa. Ei ole siipeilemistä asua perheenä lapsensa isän kanssa tämän omistamassa kiinteistössä. Nyt vasta on kyseisellä isällä kintereillään se oikea siipeilijä.

        Sinunko mielestäsi lapseton perhe ei ole perhe? Stefu ja Sofia ovat myös perhe, vaikka yhteistä lasta heillä ei olekaan.
        Itse tunnen montakin perhettä, jossa ei ole lapsia.

        Se ei ole sen enempää siipeilemistä kuin "lapsellisen" perheen siipeilyt.

        Mietihän vähän mitä hölmöyksiä päästelet julkisuuteen.


    • Anonyymi

      No nyt tuli Roopelta tekstiä...hahhhhaaa

      • Anonyymi

        Annella pitää kiirettä 😂😂😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi

        Hyvä kysymys !


    • Anonyymi

      Monia on ongelmia ihmisillä. Aloittajan ongelma on todella mustavalkoinen ja yksinkertainen maailmankatsomus. Tekstinsä kertoo enemmän hänestä kuin kirjoittamistaan henkilöistä.

      • Anonyymi

        Aloittaja ei ymmärrä, ettei Mersu ole ollut enää aikoihin ollut mikään menestyksen ulkoinen näyttö. Voi, voi. Martina olisi voinut liisata jonkun nykyajan koslan, eikä sellaista, mikä oli taksiautoilijoilla kymmeniä vuosia sitten. Minäkin vaihdan autoni uudempaan parin vuoden välein, eivätkä ne ole mitään vuokra-autoja.


      • Anonyymi

        Mulla on BMW 2-sarjan Active Tourer. Eli värivirheettömän auto :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei ymmärrä, ettei Mersu ole ollut enää aikoihin ollut mikään menestyksen ulkoinen näyttö. Voi, voi. Martina olisi voinut liisata jonkun nykyajan koslan, eikä sellaista, mikä oli taksiautoilijoilla kymmeniä vuosia sitten. Minäkin vaihdan autoni uudempaan parin vuoden välein, eivätkä ne ole mitään vuokra-autoja.

        Mersu on käyttömukavuudeltaan yksi parhaista. Kaikilla kolmella ajellut ja mese oli mukavin ajaa. Nyt Bemari ja ei ole niin hyvä. Audi oli kiva. Se oli hetken käytössä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mersu on käyttömukavuudeltaan yksi parhaista. Kaikilla kolmella ajellut ja mese oli mukavin ajaa. Nyt Bemari ja ei ole niin hyvä. Audi oli kiva. Se oli hetken käytössä

        Sama. Nämä samat kolme merkkiä kokeneena Mese on näistä ehdottomasti paras. Myös ulkonäkö miellyttää eniten. Siksi pysyttelen merkissä.


      • Anonyymi

        Kertoo vain siitä, että tuttava- ja lähipiiriisi ei kuulu Mersulla ajavia ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo vain siitä, että tuttava- ja lähipiiriisi ei kuulu Mersulla ajavia ihmisiä.

        Enpä tarkemmin tiedä, kun en kenenkään autoja tsiikaa sen tarkemmin. Jollainhan ne ajaa.
        Meillä on ihan muut ja tärkeämmät asiat mielessä, kun tavataan.
        Niin ja en liiku heimon seurueissa.


    • Anonyymi

      Taitaa olla rahoitus yhtiön auto. Lapsellista ökyillä pelti lootalla.

      • Anonyymi

        Kaikki eivät tarvitse rahoitusyhtiötä välikädeksi, kun on rahaa ja luottotiedot OK. Martinalla olisi tuskin vieläkään luottotietoja kunnossa, jos hänen äitinsä ei olisi pientä eläkettään vasten ottanut lainaa ja maksanut Martinan ulosottoja. Stefanhan ei suostunut maksamaan niitä. Eikä näköjään Sofiankaan ulosottoja. Sen verran fiksu hänkin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki eivät tarvitse rahoitusyhtiötä välikädeksi, kun on rahaa ja luottotiedot OK. Martinalla olisi tuskin vieläkään luottotietoja kunnossa, jos hänen äitinsä ei olisi pientä eläkettään vasten ottanut lainaa ja maksanut Martinan ulosottoja. Stefanhan ei suostunut maksamaan niitä. Eikä näköjään Sofiankaan ulosottoja. Sen verran fiksu hänkin on.

        Martinan luottotiedot ovat kunnossa. Ei asuntoja osteta eikä vuokrata ilman niitä, eikä myöskään liisareita anneta. Älä huoli! Kaikki kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki eivät tarvitse rahoitusyhtiötä välikädeksi, kun on rahaa ja luottotiedot OK. Martinalla olisi tuskin vieläkään luottotietoja kunnossa, jos hänen äitinsä ei olisi pientä eläkettään vasten ottanut lainaa ja maksanut Martinan ulosottoja. Stefanhan ei suostunut maksamaan niitä. Eikä näköjään Sofiankaan ulosottoja. Sen verran fiksu hänkin on.

        Kuka hullu ostaa auton? Olen sen verran exeleitä pyörittänyt, että hyöty loppujen lopuksi jää samalle tasolle. Lisäksi se miten firman kautta hoidettu vaikuttaa myös kirjanpitoon. Martinalla vaikuttaa olevan erinomainen kirjanpitäjä, fiksu.


      • Anonyymi

        Santander rahoittajaa Martta tädin luksusmersun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka hullu ostaa auton? Olen sen verran exeleitä pyörittänyt, että hyöty loppujen lopuksi jää samalle tasolle. Lisäksi se miten firman kautta hoidettu vaikuttaa myös kirjanpitoon. Martinalla vaikuttaa olevan erinomainen kirjanpitäjä, fiksu.

        Oma on aina oma. Niin auto kuin asuntokin. Omistaminen kuuluu suomalaiseen kulttuuriin, jotta koirat eivät pääse kuseksimaan kintuille. Ne, jotka eivät oikeasti omista mitään ja elävät kädestä suuhun, ovat tietynlaisia hylkiöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma on aina oma. Niin auto kuin asuntokin. Omistaminen kuuluu suomalaiseen kulttuuriin, jotta koirat eivät pääse kuseksimaan kintuille. Ne, jotka eivät oikeasti omista mitään ja elävät kädestä suuhun, ovat tietynlaisia hylkiöitä.

        Meillä on työsuhdeautopakko työpaikoilla eli pitäiskö ostaa kolmas auto seisomaan parkkiksella. Autoliisaus ja koko ala on nousussa, moni omistaja luopuu omistamisesta. Olen alalla ja tiedän mistä puhun. Samoin osa-omistus ja vuokralla asuminen on kovassa nousussa. Asunnon omistus ei ole välttämätöntä eikä edes järkevää esimerkiksi Helsingin keskustan alueella. Nousussa vuokraaminenkin. Nuori sukupolvi ei edes välttämättä halua omistaa - eikä tarvitse. Toki asunto on eri juttu kuin auto. Auton kohdalla omistaminen on väistämättä trendi, joka laskee. Kun liisaus tulee vaikka käyttöetuna palkan päälle - se on jo järkevää. Onneksi maailma muuttuu. Itselläni on sijoituksia ja tilillä n. 100 000 euroa pahan päivän varalle. Miten elän kädestä suuhun? Asunto on osa-omistus ja auto on liisattu. Sijoitan ja hankin tuottoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on työsuhdeautopakko työpaikoilla eli pitäiskö ostaa kolmas auto seisomaan parkkiksella. Autoliisaus ja koko ala on nousussa, moni omistaja luopuu omistamisesta. Olen alalla ja tiedän mistä puhun. Samoin osa-omistus ja vuokralla asuminen on kovassa nousussa. Asunnon omistus ei ole välttämätöntä eikä edes järkevää esimerkiksi Helsingin keskustan alueella. Nousussa vuokraaminenkin. Nuori sukupolvi ei edes välttämättä halua omistaa - eikä tarvitse. Toki asunto on eri juttu kuin auto. Auton kohdalla omistaminen on väistämättä trendi, joka laskee. Kun liisaus tulee vaikka käyttöetuna palkan päälle - se on jo järkevää. Onneksi maailma muuttuu. Itselläni on sijoituksia ja tilillä n. 100 000 euroa pahan päivän varalle. Miten elän kädestä suuhun? Asunto on osa-omistus ja auto on liisattu. Sijoitan ja hankin tuottoja.

        Liikkumisen palvelut ja julkinen liikenne myös loistava asia. Auto ei ole edes välttämätöntä. Turha kapistus, jonka voi vuokrata tai liisata silloin kun tarvitsee. Maalla voi tilanne olla erilainen, mutta ei esimerkiksi Helsingin keskustassa. Pyörällä. laudalla ja julkisilla pääsee mihin haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on työsuhdeautopakko työpaikoilla eli pitäiskö ostaa kolmas auto seisomaan parkkiksella. Autoliisaus ja koko ala on nousussa, moni omistaja luopuu omistamisesta. Olen alalla ja tiedän mistä puhun. Samoin osa-omistus ja vuokralla asuminen on kovassa nousussa. Asunnon omistus ei ole välttämätöntä eikä edes järkevää esimerkiksi Helsingin keskustan alueella. Nousussa vuokraaminenkin. Nuori sukupolvi ei edes välttämättä halua omistaa - eikä tarvitse. Toki asunto on eri juttu kuin auto. Auton kohdalla omistaminen on väistämättä trendi, joka laskee. Kun liisaus tulee vaikka käyttöetuna palkan päälle - se on jo järkevää. Onneksi maailma muuttuu. Itselläni on sijoituksia ja tilillä n. 100 000 euroa pahan päivän varalle. Miten elän kädestä suuhun? Asunto on osa-omistus ja auto on liisattu. Sijoitan ja hankin tuottoja.

        Sinä puhut asiaa. Tuo omistaminen on joku muinaisjäänne joittenkin aivosoluissa.
        Itse olen jo nuoresta asti omistanut asuntoja (taloja ja osakeasuntoja), nyt kumminkin muutimme vuokralle ja kaikki omistussunnot on myyty.
        Nyt on vapaus ja voi muuttaa mihin haluaa ja milloin haluaa, ei korjaus-ja myyntihuolia.
        Lomatkin ovat oikeita lomia.
        Ei pihatöitä, ei lumitöitä, ei mitään pakollista :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki eivät tarvitse rahoitusyhtiötä välikädeksi, kun on rahaa ja luottotiedot OK. Martinalla olisi tuskin vieläkään luottotietoja kunnossa, jos hänen äitinsä ei olisi pientä eläkettään vasten ottanut lainaa ja maksanut Martinan ulosottoja. Stefanhan ei suostunut maksamaan niitä. Eikä näköjään Sofiankaan ulosottoja. Sen verran fiksu hänkin on.

        Martinan luottotiedot on kunnossa. Mutta miksi ihmeessä sitoisi isoja pääomia kalliiseen autoon, kun toimialansa ei ole autojen omistaminen ? Leasingauto menee vuosittaisena kuluna yrityksen kirjanpidossa ja käyttäjä maksaa autoedusta veroa. Huoletonta autoilua ilman sidottua pääomaa. Ja kun yritys tekee tulosta, niin miksipä ei. Suurin osa liikenteessä olevista kalliimmista autoista on yritysten työntekijöilleen liisaamia työsuhdeautoja. Ja tämä on fakta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma on aina oma. Niin auto kuin asuntokin. Omistaminen kuuluu suomalaiseen kulttuuriin, jotta koirat eivät pääse kuseksimaan kintuille. Ne, jotka eivät oikeasti omista mitään ja elävät kädestä suuhun, ovat tietynlaisia hylkiöitä.

        Ei pidä enää niin itsestään selvyytenä paikkaansa. Ihmiset liikkuvat yhä enemmän mm töiden mukana ja toimivat globaalimmin kuin ennen. Nämä hyvin koulutetut ja hyvin ansaitsevat ihmiset arvostavat vapautta liikkua ja toimia nopeastikin, kun tilanne niin vaatii. Silloin asunnot ja autot vain mutkistavat tilannetta. Oikeasti. Kaikki raha ei näy ulospäin omistuksina ja rekvisiittana. Ja toisaalta ulospäin saatetaan näyttää hyvinkin varakkailta, vaikka totuus on aivan toinen. Vuositulot kertovat enemmän. Jo naapurimaassamme Ruotsissa erittäin hyvin toimeentulevat ihmiset asuvat ylellisissä ja hyvillä paikoilla sijaitsevissa vuokra-asunnossa huomattavasti yleisemmin kuin Suomessa. Ihmiset satsaavat elämän laatuun, ei hampaat irvessä omistamiseen. Tämä suuntaus on varmasti enenevissä määrin tulossa Suomeenkin, jossa joku omistaminen katsotaan olevan ainoa turvallinen tapa asua. Mutta jälleen kukin tyylillään. Ei kuitenkaan pidä arvioida kenenkään toimeentuloa tai taloudellista tilannetta pelkästään asumismuodon perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä enää niin itsestään selvyytenä paikkaansa. Ihmiset liikkuvat yhä enemmän mm töiden mukana ja toimivat globaalimmin kuin ennen. Nämä hyvin koulutetut ja hyvin ansaitsevat ihmiset arvostavat vapautta liikkua ja toimia nopeastikin, kun tilanne niin vaatii. Silloin asunnot ja autot vain mutkistavat tilannetta. Oikeasti. Kaikki raha ei näy ulospäin omistuksina ja rekvisiittana. Ja toisaalta ulospäin saatetaan näyttää hyvinkin varakkailta, vaikka totuus on aivan toinen. Vuositulot kertovat enemmän. Jo naapurimaassamme Ruotsissa erittäin hyvin toimeentulevat ihmiset asuvat ylellisissä ja hyvillä paikoilla sijaitsevissa vuokra-asunnossa huomattavasti yleisemmin kuin Suomessa. Ihmiset satsaavat elämän laatuun, ei hampaat irvessä omistamiseen. Tämä suuntaus on varmasti enenevissä määrin tulossa Suomeenkin, jossa joku omistaminen katsotaan olevan ainoa turvallinen tapa asua. Mutta jälleen kukin tyylillään. Ei kuitenkaan pidä arvioida kenenkään toimeentuloa tai taloudellista tilannetta pelkästään asumismuodon perusteella.

        Näin kirjoitti hän, jolla on yhtä vähän omaa kuin Martinallakin. Ei omistusasunnon tarvitse olla mikään kiviriippa. Minullakin on omistusta, mutta eivät ne minua sido mihinkään, vaan olen täysin vapaa liikkumaan missä haluan. Se omistaminen on vakuus siitä, että aina on takuu tiettyyn elintasoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä enää niin itsestään selvyytenä paikkaansa. Ihmiset liikkuvat yhä enemmän mm töiden mukana ja toimivat globaalimmin kuin ennen. Nämä hyvin koulutetut ja hyvin ansaitsevat ihmiset arvostavat vapautta liikkua ja toimia nopeastikin, kun tilanne niin vaatii. Silloin asunnot ja autot vain mutkistavat tilannetta. Oikeasti. Kaikki raha ei näy ulospäin omistuksina ja rekvisiittana. Ja toisaalta ulospäin saatetaan näyttää hyvinkin varakkailta, vaikka totuus on aivan toinen. Vuositulot kertovat enemmän. Jo naapurimaassamme Ruotsissa erittäin hyvin toimeentulevat ihmiset asuvat ylellisissä ja hyvillä paikoilla sijaitsevissa vuokra-asunnossa huomattavasti yleisemmin kuin Suomessa. Ihmiset satsaavat elämän laatuun, ei hampaat irvessä omistamiseen. Tämä suuntaus on varmasti enenevissä määrin tulossa Suomeenkin, jossa joku omistaminen katsotaan olevan ainoa turvallinen tapa asua. Mutta jälleen kukin tyylillään. Ei kuitenkaan pidä arvioida kenenkään toimeentuloa tai taloudellista tilannetta pelkästään asumismuodon perusteella.

        Niinpä, ei niitä asuntoja saa hautaan mukaan. Kyllä raha täytyy laittaa kiertämään, ja me olemme sen tehneet jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Santander rahoittajaa Martta tädin luksusmersun.

        Kuten hyvin monen muunkin pienen ja suuren suomalaisen yrityksen työsuhdeautot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on työsuhdeautopakko työpaikoilla eli pitäiskö ostaa kolmas auto seisomaan parkkiksella. Autoliisaus ja koko ala on nousussa, moni omistaja luopuu omistamisesta. Olen alalla ja tiedän mistä puhun. Samoin osa-omistus ja vuokralla asuminen on kovassa nousussa. Asunnon omistus ei ole välttämätöntä eikä edes järkevää esimerkiksi Helsingin keskustan alueella. Nousussa vuokraaminenkin. Nuori sukupolvi ei edes välttämättä halua omistaa - eikä tarvitse. Toki asunto on eri juttu kuin auto. Auton kohdalla omistaminen on väistämättä trendi, joka laskee. Kun liisaus tulee vaikka käyttöetuna palkan päälle - se on jo järkevää. Onneksi maailma muuttuu. Itselläni on sijoituksia ja tilillä n. 100 000 euroa pahan päivän varalle. Miten elän kädestä suuhun? Asunto on osa-omistus ja auto on liisattu. Sijoitan ja hankin tuottoja.

        Juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kirjoitti hän, jolla on yhtä vähän omaa kuin Martinallakin. Ei omistusasunnon tarvitse olla mikään kiviriippa. Minullakin on omistusta, mutta eivät ne minua sido mihinkään, vaan olen täysin vapaa liikkumaan missä haluan. Se omistaminen on vakuus siitä, että aina on takuu tiettyyn elintasoon.

        Olet väärässä. On kaksi asuntoa, joista toinen omassa käytössä ja toinen sijoitusasuntona vuokrakäytössä. Ja autokin on. Mersu. En kirjoittanut sinusta (!), vaan kirjoitin yhä yleistyvästä suuntauksesta, jossa ihmiset eivät sido itseään tiettyyn paikkaan ja omaisuuteen. Nämä nyt ovat faktoja riippumatta siitä, että sinä olet tämän perinteisemmän omistuskulttuurin kannattaja. Miksi ihmeessä siis hyökkäät totuutta vastaan, tai oikeammin sen kirjoittajaa ? Olisitko kuitenkin lievästi pettynyt omiin saavutuksiisi, jotka eivät aivan ylety haaveilemallesi tasolle ? Tai tasolle, jonka jotkut muut ovat harmiksesi saavuttaneet. Tämäkin on fakta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärässä. On kaksi asuntoa, joista toinen omassa käytössä ja toinen sijoitusasuntona vuokrakäytössä. Ja autokin on. Mersu. En kirjoittanut sinusta (!), vaan kirjoitin yhä yleistyvästä suuntauksesta, jossa ihmiset eivät sido itseään tiettyyn paikkaan ja omaisuuteen. Nämä nyt ovat faktoja riippumatta siitä, että sinä olet tämän perinteisemmän omistuskulttuurin kannattaja. Miksi ihmeessä siis hyökkäät totuutta vastaan, tai oikeammin sen kirjoittajaa ? Olisitko kuitenkin lievästi pettynyt omiin saavutuksiisi, jotka eivät aivan ylety haaveilemallesi tasolle ? Tai tasolle, jonka jotkut muut ovat harmiksesi saavuttaneet. Tämäkin on fakta.

        Osa kirjoittajista on kai alaikäisiä, eivätkä vielä ymmärrä asioita laajemmin.
        On vain minäminäminä-kulttuuri ja some kaikkine sekoiluineen päänupissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osa kirjoittajista on kai alaikäisiä, eivätkä vielä ymmärrä asioita laajemmin.
        On vain minäminäminä-kulttuuri ja some kaikkine sekoiluineen päänupissa.

        Ajatelle, kuinka Suomi 24:n keskustelut kasvattavat lapsia... nyt oikeasti pelottaa, mitä seuraavasta sukupolvesta tulee.


    • Anonyymi

      Myö mennää ain Mersulla. Se kuuluu meijän kulttuuriin.

    • Anonyymi

      Mersu on parhaita autoja käyttömukavuudeltaan. Nykyinen Bemari ei tunnu yhtä hyvältä, vaikka uusi onkin. Liisari sekin.

      • Anonyymi

        Mersut ovat menneen talven lumia ja vanhojen äijien kulkupelejä. Hyviä esimerkkejä ovat Huutokauppakeisari ja hänen renkinsäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mersut ovat menneen talven lumia ja vanhojen äijien kulkupelejä. Hyviä esimerkkejä ovat Huutokauppakeisari ja hänen renkinsäkin.

        Höpö höpö! Seuraava auto on sähkömersu tai hybridi. Musta tai valkoinen helmiäinen. Nainen olen. EAudikin on aika kiva. Katsotaan kumpi tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö! Seuraava auto on sähkömersu tai hybridi. Musta tai valkoinen helmiäinen. Nainen olen. EAudikin on aika kiva. Katsotaan kumpi tulee

        Mersu on pienillä ihmisillä. :D Semmoisilla vähän yksinkertaisilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mersu on pienillä ihmisillä. :D Semmoisilla vähän yksinkertaisilla.

        Kas kummaa. Aika monella yritysjohtajalla on. Ehkä ovat yksinkertaisia 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas kummaa. Aika monella yritysjohtajalla on. Ehkä ovat yksinkertaisia 👍

        Aika monet yritysjohtajat ovat erittäin vanhanaikaisia. Nuoremmat ajelevat Alfa Romeoilla, hybridi-Volvoilla ja -Audeilla. -Bemareilla. Valtiollakin on vielä niitä ministerien edustus-Mersuja, jotka autokuskien keskuudessa herättävät hilpeyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas kummaa. Aika monella yritysjohtajalla on. Ehkä ovat yksinkertaisia 👍

        Ei tarvita kallista autoa, kun on henkistä pääomaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mersu on pienillä ihmisillä. :D Semmoisilla vähän yksinkertaisilla.

        Musta tai valkoinen? Meille ei kelpaisi kumpikaan väri, niin upeaa autoa ei ole tehtykään.
        Mutta tuo on kin makuasia, siitä ei voi edes kiistellä.
        Sama koskee keittiötä, ei musta-valko-harmaata ikinä.
        Eikä mustia vaatteita kuin hautajaisissa.
        Miehellekään ei kelpaa mikään musta vaate.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvita kallista autoa, kun on henkistä pääomaa!

        Tämä niin totta, jos tämä henkinen pääoma puuttuu, niin tottahan siihen Mersu, BMW tai Audi, Premium tasoisena tietenkin tarvitaan....hahhhaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta tai valkoinen? Meille ei kelpaisi kumpikaan väri, niin upeaa autoa ei ole tehtykään.
        Mutta tuo on kin makuasia, siitä ei voi edes kiistellä.
        Sama koskee keittiötä, ei musta-valko-harmaata ikinä.
        Eikä mustia vaatteita kuin hautajaisissa.
        Miehellekään ei kelpaa mikään musta vaate.

        Musta mese nyt vaan on silmää hivelevän kaunis ja vaikuttava ilmestys. Sopivasti eleetön, kauniisti klassinen. Ei mitään ylimääräistä brassailevaa ja turhaa korostusta. Mesen tunnistaa aina. Olen nainen, en ole vanha ja seuraavakin autoni on Mese.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta mese nyt vaan on silmää hivelevän kaunis ja vaikuttava ilmestys. Sopivasti eleetön, kauniisti klassinen. Ei mitään ylimääräistä brassailevaa ja turhaa korostusta. Mesen tunnistaa aina. Olen nainen, en ole vanha ja seuraavakin autoni on Mese.

        Saanko sanoa, en tunnista liikenteessä Mersuakaan. Ja musta on ruma, ruumisautona hyvä, ei muuten. Mutta kuten sanottu, makuasia. Toinen tykkää ja toinen ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mersu on pienillä ihmisillä. :D Semmoisilla vähän yksinkertaisilla.

        No jopas ! Et taida liikkua tai asustella alueella, jossa näitä parempia mersuja pörrää enemmänkin. Ei se mitään haittaa, mutta jätä nyt kommentoimatta asiaa vailla parempaa tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monet yritysjohtajat ovat erittäin vanhanaikaisia. Nuoremmat ajelevat Alfa Romeoilla, hybridi-Volvoilla ja -Audeilla. -Bemareilla. Valtiollakin on vielä niitä ministerien edustus-Mersuja, jotka autokuskien keskuudessa herättävät hilpeyttä.

        Monet yritysjohtajat vanhanaikaisia ? Meillä Suomessa on paljon nuoria ja nuorehkoja yrittäjiä. Mersuja näkee näilläkin, jotka pärjäävät hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanko sanoa, en tunnista liikenteessä Mersuakaan. Ja musta on ruma, ruumisautona hyvä, ei muuten. Mutta kuten sanottu, makuasia. Toinen tykkää ja toinen ei.

        Saat toki sanoa. Mielipiteet vailla vastakkaisen mielipiteen omaavan kirjoittajan solvaamista on normaalia keskustelua. Sitä mitä soisi näkyvän näillä palstoilla enemmänkin.


    • Anonyymi

      Mara on " yritysjohtaja" pitää olla kallis Mersu, jonka arvon pitää olla yli 100 000 e.
      Kompensoi älyllisiä puutteita ja huonoa mainetta sillä.🤭

      • Anonyymi

        Martinalla ei ole rahaa ostaa omaa, joten pitää näytön vuoksi vuokrata. Se on niin yksinkertainen, että luulee määrän korvaavan laadun, nimittäin sen fiksuuden puutteen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinalla ei ole rahaa ostaa omaa, joten pitää näytön vuoksi vuokrata. Se on niin yksinkertainen, että luulee määrän korvaavan laadun, nimittäin sen fiksuuden puutteen :D

        Martinalla on itse vuokraamansa asunto. Itse ostama sijoitusasunto. Itse maksaa Mersustaan. Menestyvä yritystoiminta. Ei ulosottoja.
        Jos verrataan vaikka "miljonääri" Stefuun niin hänellä ei ole mitään noista - vieläkään. Asuu kaverin 3 miljoonan asunnossa mutta ei taatusti maksa käypää vuokraa. Ajaa kaverin autoliikkeen Bentleyllä. Ei omista kuin osuuden suvun perintönä tulleesta Hangosta. Velkainen firma ja ulosotossa 100 000 euroa. Jotkut tietää että firma olisi jäähyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinalla on itse vuokraamansa asunto. Itse ostama sijoitusasunto. Itse maksaa Mersustaan. Menestyvä yritystoiminta. Ei ulosottoja.
        Jos verrataan vaikka "miljonääri" Stefuun niin hänellä ei ole mitään noista - vieläkään. Asuu kaverin 3 miljoonan asunnossa mutta ei taatusti maksa käypää vuokraa. Ajaa kaverin autoliikkeen Bentleyllä. Ei omista kuin osuuden suvun perintönä tulleesta Hangosta. Velkainen firma ja ulosotossa 100 000 euroa. Jotkut tietää että firma olisi jäähyllä.

        Mitä Stefan enää Martinan elämiseen kuuluu? Oli miten hyvänsä, niin Martinalla ei ole mitään omistuksessaan. Uskotko todellakin johonkin Martinan heittoon, että hänellä on sijoitusasunto???? Eihän hänellä ole omaakaan asuntoa. Ei omaa autoa, ei mitään. Vaatteetkin ovat mainossellaisia. Kuuluisat ja maineikkaat vaatesuunnittelijat jäivät, kun Stefan veti lompakkonsa vetskarin kiinni. Viimeinen, mitä uusista kuteista on nähty, olivat Bahan ostamat pornosaappaat, mitä kuvattiin Tuomiokirkon rappusilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinalla on itse vuokraamansa asunto. Itse ostama sijoitusasunto. Itse maksaa Mersustaan. Menestyvä yritystoiminta. Ei ulosottoja.
        Jos verrataan vaikka "miljonääri" Stefuun niin hänellä ei ole mitään noista - vieläkään. Asuu kaverin 3 miljoonan asunnossa mutta ei taatusti maksa käypää vuokraa. Ajaa kaverin autoliikkeen Bentleyllä. Ei omista kuin osuuden suvun perintönä tulleesta Hangosta. Velkainen firma ja ulosotossa 100 000 euroa. Jotkut tietää että firma olisi jäähyllä.

        Täh, oma vuokraamansa asunto? Niin on sen sadallatuhannella muullakin tässä maassa. Onko se ITSE vuokrattu asunto joku ansio? Minulla oli Martinan iässä kokonaan maksettu rivarin pätkä Keski-Espoossa, ihan oma asunto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh, oma vuokraamansa asunto? Niin on sen sadallatuhannella muullakin tässä maassa. Onko se ITSE vuokrattu asunto joku ansio? Minulla oli Martinan iässä kokonaan maksettu rivarin pätkä Keski-Espoossa, ihan oma asunto.

        Martinalle jopa itse vuokrattu asunto taitaa olla luksusta....hahhhaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinalla on itse vuokraamansa asunto. Itse ostama sijoitusasunto. Itse maksaa Mersustaan. Menestyvä yritystoiminta. Ei ulosottoja.
        Jos verrataan vaikka "miljonääri" Stefuun niin hänellä ei ole mitään noista - vieläkään. Asuu kaverin 3 miljoonan asunnossa mutta ei taatusti maksa käypää vuokraa. Ajaa kaverin autoliikkeen Bentleyllä. Ei omista kuin osuuden suvun perintönä tulleesta Hangosta. Velkainen firma ja ulosotossa 100 000 euroa. Jotkut tietää että firma olisi jäähyllä.

        Ja Sofialla ei ole mitään muuta kuin Stefu. Kun Stefu lähtee niin Sofialla ei ole mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinalle jopa itse vuokrattu asunto taitaa olla luksusta....hahhhaaa

        Vertauksen vuoksi että "miljonääri" Stefulla ei ole edes sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Sofialla ei ole mitään muuta kuin Stefu. Kun Stefu lähtee niin Sofialla ei ole mitään.

        Martinalla ei ole mitään sijoitusasuntoa, koska hänellä ei ole varoja, mitä sijoittaa. Miten muuten Sofia ja Stefan liittyvät otsikon alle, jossa puhutaan Martinan vuokra-Mersusta? Eihän Marsullakaan ole kuin tuulen huuhtoma perse. Siis ei yhtään enempää kuin Sohvillakaan ja äiti maksoi Martinan ulosottovelat, kun se ei itse kyennyt maksamaan.


      • Anonyymi

        Tai sitten Mersu vain miellyttää Martinan silmää. Hyvä maku naisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh, oma vuokraamansa asunto? Niin on sen sadallatuhannella muullakin tässä maassa. Onko se ITSE vuokrattu asunto joku ansio? Minulla oli Martinan iässä kokonaan maksettu rivarin pätkä Keski-Espoossa, ihan oma asunto.

        Rivarin pätkä Keski-Espoossa on aivan eri juttu, kuin iso perheasunto Helsingin ytimessä. Kukin elää haluamallaan tavalla ja arvostaa mitä arvostaa. Itse asun meren rannalla omassa asunnossa, mutta aivan yhtä hyvin voisin asua myös vuokralla Hgin ytimessä. Rahaa mulla olisi saman verran käytettävissä, enkä olisi köyhempi enkä rikkaampi kuin nytkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä Stefan enää Martinan elämiseen kuuluu? Oli miten hyvänsä, niin Martinalla ei ole mitään omistuksessaan. Uskotko todellakin johonkin Martinan heittoon, että hänellä on sijoitusasunto???? Eihän hänellä ole omaakaan asuntoa. Ei omaa autoa, ei mitään. Vaatteetkin ovat mainossellaisia. Kuuluisat ja maineikkaat vaatesuunnittelijat jäivät, kun Stefan veti lompakkonsa vetskarin kiinni. Viimeinen, mitä uusista kuteista on nähty, olivat Bahan ostamat pornosaappaat, mitä kuvattiin Tuomiokirkon rappusilla.

        Hassuja höpiset. Kaikki Martinan vaatteet on laadukkaita ja kalliita. Mutta Martina ei esittele jokaista ostamaansa kenkää, laukkua ja takkia instassaan. Ja mikä parasta, Martina ostaa itse haluamansa ja ostaa sen mihin oma varallisuus riittää. Ja näyttää riittävän.
        Ja Martinalla on sijoitusasunto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinalla on itse vuokraamansa asunto. Itse ostama sijoitusasunto. Itse maksaa Mersustaan. Menestyvä yritystoiminta. Ei ulosottoja.
        Jos verrataan vaikka "miljonääri" Stefuun niin hänellä ei ole mitään noista - vieläkään. Asuu kaverin 3 miljoonan asunnossa mutta ei taatusti maksa käypää vuokraa. Ajaa kaverin autoliikkeen Bentleyllä. Ei omista kuin osuuden suvun perintönä tulleesta Hangosta. Velkainen firma ja ulosotossa 100 000 euroa. Jotkut tietää että firma olisi jäähyllä.

        Näin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassuja höpiset. Kaikki Martinan vaatteet on laadukkaita ja kalliita. Mutta Martina ei esittele jokaista ostamaansa kenkää, laukkua ja takkia instassaan. Ja mikä parasta, Martina ostaa itse haluamansa ja ostaa sen mihin oma varallisuus riittää. Ja näyttää riittävän.
        Ja Martinalla on sijoitusasunto.

        Kohta tulevat verotiedot, niin sekin sijoitusasunto näkynee sitten siellä. Jos sellaista on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinalle jopa itse vuokrattu asunto taitaa olla luksusta....hahhhaaa

        Onhan se varmaan luksusta, jos hän aiemmin ollut ulosotossa, niin eihän hän ole saanut vuokrakämppääkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinalla ei ole rahaa ostaa omaa, joten pitää näytön vuoksi vuokrata. Se on niin yksinkertainen, että luulee määrän korvaavan laadun, nimittäin sen fiksuuden puutteen :D

        Minkä "määrän" ? Keskity.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta tulevat verotiedot, niin sekin sijoitusasunto näkynee sitten siellä. Jos sellaista on.

        Näkyy pääomatuloissa, mutta vasta vuoden kuluttua, kun verotus 2021 valmistuu. Nyt on vain maltettava epäilijöiden odottaa. Minä tiedän, että sijoitusasunto on olemassa, juuri niin kuin on kertonut. Mutta oikeastaan mitä se kenellekään kuuluu, noin lähtökohtaisesti ?


      • Anonyymi

        Hekö ovat ainoa tuttavapiirisi ? Muulla tämä oletuksesi ei ole selitettävissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinalla ei ole mitään sijoitusasuntoa, koska hänellä ei ole varoja, mitä sijoittaa. Miten muuten Sofia ja Stefan liittyvät otsikon alle, jossa puhutaan Martinan vuokra-Mersusta? Eihän Marsullakaan ole kuin tuulen huuhtoma perse. Siis ei yhtään enempää kuin Sohvillakaan ja äiti maksoi Martinan ulosottovelat, kun se ei itse kyennyt maksamaan.

        Kaunis Sofia on kivenä kengässä ja kantona kaskessa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh, oma vuokraamansa asunto? Niin on sen sadallatuhannella muullakin tässä maassa. Onko se ITSE vuokrattu asunto joku ansio? Minulla oli Martinan iässä kokonaan maksettu rivarin pätkä Keski-Espoossa, ihan oma asunto.

        Minä en ainakaan halua asua jossain Espoossa. Haluan asua keskustassa eli stadin ytimessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh, oma vuokraamansa asunto? Niin on sen sadallatuhannella muullakin tässä maassa. Onko se ITSE vuokrattu asunto joku ansio? Minulla oli Martinan iässä kokonaan maksettu rivarin pätkä Keski-Espoossa, ihan oma asunto.

        Kuka haluaa asua Espoossa???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh, oma vuokraamansa asunto? Niin on sen sadallatuhannella muullakin tässä maassa. Onko se ITSE vuokrattu asunto joku ansio? Minulla oli Martinan iässä kokonaan maksettu rivarin pätkä Keski-Espoossa, ihan oma asunto.

        Jukra, on ihme nainen, ihan itse vuokrannut kämpän!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyy pääomatuloissa, mutta vasta vuoden kuluttua, kun verotus 2021 valmistuu. Nyt on vain maltettava epäilijöiden odottaa. Minä tiedän, että sijoitusasunto on olemassa, juuri niin kuin on kertonut. Mutta oikeastaan mitä se kenellekään kuuluu, noin lähtökohtaisesti ?

        Eivät nuo ymmärrä mitään verotusasioista ja milloin minkäkin vuoden tulot näkyvät.
        Paljonhan se olisi ymmärrettykin.


    • Anonyymi

      " ansaittua kateutta"? Miten joku peltiläjä ansaitsee kateutta?
      Esim. minä en edes tiedä millainen auto kenelläkin on, Martinan auton merkin olen nyt täältä lukenut, joku Mersu näitten juttujen mukaan.
      Ei kai nyt normaaleja ihmisiä kiinnosta tuollaiset asiat ja että niistä vielä joku kadehtisi, eikös niitä kaupasta saa, kuka niitä haluaa.
      Onko niin, että ne joilla ei koskaan ole ollut mitään, eivätkä koskaan saa mitään aikaiseksi (laiskoja ja saamattomia), kadehtivat jotain aivan toissijaista asiaa toisten ihmisten elämässä?
      En tiedä, en vain ymmärrä tuollaista asiaa.

    • Anonyymi

      Myö kyll muutetaankii useasti ja ain menojalka väpättää. Se kuuluu niinku meijän luonteeseen.

    • Anonyymi

      🤪Martina varsinainen miljönääri menestyjä. Feikkinääri lähinnä kuten myös S&S.

      • Anonyymi

        Olisi paljonkin sanottavaa tuosta Feikkilehdosta, mutta minulla on perintätoimistossa vaitiolovelvollisuus...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi paljonkin sanottavaa tuosta Feikkilehdosta, mutta minulla on perintätoimistossa vaitiolovelvollisuus...

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi paljonkin sanottavaa tuosta Feikkilehdosta, mutta minulla on perintätoimistossa vaitiolovelvollisuus...

        Pyh. Et takuulla ole minkään perintätoimiston palveluksessa. Nämä tyypit ymmärtävät sen, että näiden kommenttien kirjoittajat saadaan tarvittaessa aina selville. Syy siihen miksi joku haluaa selvittää kirjoittajan on juurikin tällainen perätön ja jonkun henkilön esim liiketoimintaa häiritsevä viestintä. Että alahan katsella itsellesi uutta työpaikkaa, sitä mielikuvitus sellaista. Autokauppiaaksi ehkä ? Voit sitten kertoilla ihmisten liisaamien Mersujen tarkat rahoitusjärjestelyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi paljonkin sanottavaa tuosta Feikkilehdosta, mutta minulla on perintätoimistossa vaitiolovelvollisuus...

        Sitä hieman arvelinkin !


    • Anonyymi

      Ikinuori? Tota termiä käytetään yleensä jo vanhoista ihmisistä.

      • Anonyymi

        Minullakin on leasing-Audi, pitäisikö laittaa someen kuvia? Yleensä ne joilla huono itsetunto, eikä koulutusta, keulivat autoilla ja matkoilla jne. Alkaa säälittää jo tuo esitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin on leasing-Audi, pitäisikö laittaa someen kuvia? Yleensä ne joilla huono itsetunto, eikä koulutusta, keulivat autoilla ja matkoilla jne. Alkaa säälittää jo tuo esitys.

        Tai sitten ihmiset, jotka nauttivat autoistaan. Ei se ole sen kummempaa, kuin jotkut kuvaavat huviloitaan, matkakohteitaan tai muuta omaa mieltään ilahduttavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin on leasing-Audi, pitäisikö laittaa someen kuvia? Yleensä ne joilla huono itsetunto, eikä koulutusta, keulivat autoilla ja matkoilla jne. Alkaa säälittää jo tuo esitys.

        Kerro vähän leasing audin hintoja
        Onko kalliimpi liisata kuin mersu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro vähän leasing audin hintoja
        Onko kalliimpi liisata kuin mersu?

        Otitko liisaukseen minkä Audin ja otitko ennekkoerällä vai ilman, yksityis vai yritysleasing auto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten ihmiset, jotka nauttivat autoistaan. Ei se ole sen kummempaa, kuin jotkut kuvaavat huviloitaan, matkakohteitaan tai muuta omaa mieltään ilahduttavaa.

        Eikös se ollut Seiska joka Martinan auton kuvan ja hinnan näkyville laittoi. Näytti Hannu olevan auton vieressä keväällä räntasateessa, eli kuva oli otettu kun paparazzi kyttäsi Martinan asunnon nurkilla.
        Harvemmin on Mersusta kuvia itse laittaneet. Aina liittyy jotenkin pesuun tai joskus näkyy kun ajavat jonnekin. Kun autolla kulkee niin kyllä se myös joskus näkyy stoorissa vaikka kateellisten takia ei saisi näkyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten ihmiset, jotka nauttivat autoistaan. Ei se ole sen kummempaa, kuin jotkut kuvaavat huviloitaan, matkakohteitaan tai muuta omaa mieltään ilahduttavaa.

        On kyllä meitäkin, joilla ei ole tarvetta kuvata oikeastaan mitään, eikä levitellä kuviaan nettiin. Esim. viime reissulla elokuussa en edes muistanut ottaa kuvia. Kun kaverini pyysi matkalta kuvia, piti sanoa ettei niitä nyt ole :), kun ei tullut mieleenkään kuvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se ollut Seiska joka Martinan auton kuvan ja hinnan näkyville laittoi. Näytti Hannu olevan auton vieressä keväällä räntasateessa, eli kuva oli otettu kun paparazzi kyttäsi Martinan asunnon nurkilla.
        Harvemmin on Mersusta kuvia itse laittaneet. Aina liittyy jotenkin pesuun tai joskus näkyy kun ajavat jonnekin. Kun autolla kulkee niin kyllä se myös joskus näkyy stoorissa vaikka kateellisten takia ei saisi näkyä.

        Seiskan "puskatoimittaja" oli kytännyt autoa ja onkinut tiedot trafilta.
        Voi luoja että on ihmisillä pienet ympytät vuosi kohta jankattu yhdestä autosta.
        Se on sitä kun ei ole omaa eläämää ja leikitään Ulla Taalasmaata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä meitäkin, joilla ei ole tarvetta kuvata oikeastaan mitään, eikä levitellä kuviaan nettiin. Esim. viime reissulla elokuussa en edes muistanut ottaa kuvia. Kun kaverini pyysi matkalta kuvia, piti sanoa ettei niitä nyt ole :), kun ei tullut mieleenkään kuvata.

        Ihan oikeasti tosissasi vertaat itseäsi sometyöntekijöihin joilla on paljon seuraajia ja seuraajat odottavat myös sisältöä? Voisi nyt sanoa että vertaat itseäsi Martinaan jolla on lähes 150 000 seuraajaa ja joka tekee työtään somen kautta. Millä tavalla te olette samanarvoisia?


      • Anonyymi

        No, käyhän tuo keski-ikäiseenkin, joka esittää teini-ikäistä..."niin siistii" ja "minun jengi" koolla taas. Taitaa vaan olla jo teineilläkin käytössä vähentyneet nuo sanat, uusia tulee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeasti tosissasi vertaat itseäsi sometyöntekijöihin joilla on paljon seuraajia ja seuraajat odottavat myös sisältöä? Voisi nyt sanoa että vertaat itseäsi Martinaan jolla on lähes 150 000 seuraajaa ja joka tekee työtään somen kautta. Millä tavalla te olette samanarvoisia?

        Ei millään, minä olen paljon arvokkaampi.


    • Anonyymi

      Martina haluaa ajaa samanlaisella autolla kuin ministerit. Tuntee itsensä " tärkeäksi", kun muuta ei ole.

      • Anonyymi

        No mutta, Martinalla on hyvin hyvin tärkeä työ, ihan ministeritasoa.....NOT


    • Anonyymi

      Vanhat varakkaat miehet ajavat Mersulla ja nousukkaat.

    • Anonyymi

      Auto on kulkuneuvo jolla pääsee paikasta A paikkaan B. Jos joku haluaa uhrata siihen valtavasti rahaa, niin se on hänen asiansa. Ei herätä mitään kateutta.

    • Anonyymi

      Kuka tämä Martti Aitolehto on?

      • Anonyymi

        Sama kuin Minna Kortelampi.


    • Anonyymi

      ...Jos minulla olisi Mersu niin möisin sen poies Shairahun paksulle Pekalle...ja ostaisin auton jossa olisi paljon parempi Iitun ja minunkin istuksella...

    • Anonyymi

      Leasing = vuokra - auto 😂😂😂

      • Anonyymi

        Rahoituksella ostettu auto on , osamaksulla ostettu.


    • Anonyymi

      Fiksuille ihmisille auto ei ole näyttelyesine sen kalliin arvon mukaan.

    • Anonyymi

      Tyhmää ajaa noin arvokkaalla autolla.
      Eiköhän auto ole vain siirtymistä paikasta toiseen.

    • Anonyymi

      247 vastausta tällä avauksella, enpä osannut odottaa.

      Kiitän kaikki teitä psykologiseen ihmiskokeeseen osallistuneita.

    • Okkoos kysynyt niiltä lapsilta että onko kiva aina harrastaa,vaikaa sinne pääsiskin sillä äitylin sähkömersulla.

    • Oon omistanut 4 Bemaria ja mun mielestäni-vaikka Mersu onkin ihan hyvä auto-niin se on Bemarin pappamalli

      • Anonyymi

        Tiiäkkö mitä yhteistä on bemarilla ja kylpyammeella?
        Kummastakaan ei kehtaa nousta kadulla pois.


    • Anonyymi

      Missä Mara ajaa tällä autolla?? Hyvät kulkuyhteydet on keskustassa.

    • Anonyymi

      En ole koskaan kadehtinut velkarahalla rahoitettuja laatuautoja, joita siis niiden "omistaja" ei oikeasti omista.
      Itsellä velaton Pirkka-Mersu eli Passat.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe