Risti vai Buddha

Anonyymi

Moi kaikki suomalaiset,mulle kävi taas että sairas Sebaotin suku(juutalainen ja sen faija)tuli taas häiriköimään elämääni.Asiahan on niin että ovat raiskanneet minut Jyväskylän maalaiskunnassa 50v.sitten jolloin olin alle 5v.ja siitä asti tämä sairas juutalainen eläin on kiusannut minua tavalla tai toisella taidekundinsa kanssa jolla on samallainen seksuallinen suuntaus kun tällä ns.tk:lla eli gay.No aikani asioitani mietiskeltyäni minä erosin kirkosta ja löysin todellisen uskontoni eli BUDDHAN ja olen lukennut kirjaa jossa on säkeitä Buddhalaisesta elämänviisaudesta.Esim:TULEE AIKA,JOLLOIN TOTUUS PALJASTUU SINULLE.JOS ET USKO SIIHEN,SE ON SINUN MENETYKSESI.Minun mielestä raamattu on valetta ja täysin turha kirja.Buddhalaisuus on vajaat 3000v. vanha uskonto ja on antannut minulle paljon enemmän kun joku juutalainen jeesus tai sen faija,sitä paitsi raamatun kertomukset ovat yli-arvostettua potaskaa.Ja tottavie onhan aasian tytöt aika nättejä sekä muut tytöt,toinen säe:ÄLÄ SUORITA YLEN MÄÄRIN HYVIÄ TEKOJA VAIN HYÖTYÄKSESI NIISTÄ.RAKASTA NIITÄ SEN ONNEN TÄHDEN,MITÄ NE TUOVAT TOISILLE. Eikö kirkossa juuri tämä sairas sebaotin perhe tavoittele hyötyjä sekä omia-kehuja(hahahaha nyt naurattaa).Onko kukaan oikeasti kirkossa käynneistä parantunut esin: syövästä tai mistään sairaudesta????kysympähän vaan.Minä kirjailen tän näin EROTKAA KIRKOSTA koska loppujen lopuksi voi vain todeta:kiitos kaikesta eli ei mistää.Säe:JOS ET TEE PAHAA KENELLEKÄÄ,LÖYDÄT ONNEN.JOS VAHINGOITAT TOISIA,LÖYDÄT KÄRSIMYKSEN. Kiitos että jaoit tämän hetken lukemalla edellä mainitun,jos koit samallaisen rauhan tunteen kuin minä tätä kirjoittaessani,niin ole HYVÄ sekä toimi niinkuin sinusta itsestäsi tuntuu sillä juuri sinä olet kaikkein tärkein tyyppi itsellesi.Kiitos

5

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sina siis palvot puusta tehtya budhaa, joka ei osaa kavella, ei puhua.
      Se on se kultainen vasiika josta raamattu varottaa.
      Ala tee itsellesi jmalan kuvaa, alaka palvele niita, silla sinun jumalasi on pyha joka kostaa jne.

      Toinen paikka sanoo: sina tyhma ihminen samasta puusta sina teet polttopuita ja jumalan itsellesi (budhan kuvan) jota sina itse kannat, koska jumalasi ei osaa liikkkua.
      Kuinka sellainen puujumala voisi olla maailman luoja.

      Hyva tytto, ota yhteytta oikeaan jumalaan, ja ei ole muuta valimiesta ihmisen ja jumalan valilla kuin jeesus kristus.

      Sanoudu heti jeesuksen veressa irti niiden taynna demonisia voimia sinuun lataavista okkultisista budhista, ne ei vie sinua taivaaseen
      Ja joudut kilvoittelemaan hirvittavasti ettet seuraavassa inkarnaatiossa tulisi maapallolle vaiika lehman lantaa syovana karpasena.

      Kaiiki se on budhan valhetta,
      Jumalalla on jokaiselle ihmiselle ihan oma erikoinen tarkoitus ja sita varten taivaan jumala on antanut sinulle ainoalaatuisen sielun, kuten seepran juovat.
      Miljoonassa seebrassa ei ole yhta ainutta samanlaista.
      Samoin on sieluissa, jokaisella on oma sielu annnettu,
      Koska sinulle on jumalalla tehtava jonka voi tayttaa vain sellainen sielu kuin sulla on.
      Jumalan ei tarvitse kierrattaa sieluja, ei ainakaan liskon, karpsen, rotan tai hiiren sielua ja elaimeksi tai virtahevoksi syntymusta seuraavassa elamassa.
      Naathan sie itekki, etta jumalalla on ollut taito tehda apinat ja ihmiset ihan omaksi lajikseen, saati karpaset ja torakat, joksi saatat syntya, ellet kilvotele elamaasi budhan valheiden mukaan.

      Jos haluat viisautta kysy sita jumalalta ja rukoile jumalaa ja jeesusta nayttamaan sinulle tie taivaaseen.
      Ala anna budhan tai katkeruuden jota joku synnin orja (nimikrisritty) teki sinulle 5 vuotiaana, vieda sua helvettiin,

      Vaan rukoile: sina galilean mies, mina tiedan etta ne naulat jotka lavisti katesi lyotiin seka minun etta sen raiskarin puolesta.
      Herra jeesus anna minulle anteeksi se etta en omin voimin pysty antamaan anteeksi raiskaajalleni
      Ja niin kauan olen sidottu haneen kunnes pystyn ja haluan antaa anteeksi.

      Rakas jeesus anna minulle voma antaa anteeksi.
      Mina itse en siihen kykene.
      Mytta sina golgatan mies pysyt siunaamaan raskaajaani
      Ja siksi mina pyydan sinua golgatan mestari siunaamaan raiskariani.
      Herra jeesus pyydan anteeksi etten aiemmin ole pyytanyt apuasi.

      Silla nyt tiedan etta ainoa tapa on vapautua haavoista on antaa raiskari kriatuksen siunaukseen, silla tavoin te kokoatte tulisia hiilia vihollistenne palle, outoa eiko totta, anteeksi anto panee tuliset hilet raiskarin paalle ja pyyda jeesusta siunaamaan hanta.
      Han oli synnin sokaisema, eika missaan tapauksessa kristuksen oma, vaikka liiikkuikin kristittyjen joukossa kuin susi lampaan vaattessa omaa itsekasta etuaaan etsen kuin juudas.

      Jos pyydat jeeesusta siunaamaan hanta, vapaudut sydammeesi kasvanesta suuresta katkeruden kivesta, joka hiertaa hiljaisuudessa, muistuttaa paivan valossa ja vihaat sita sukupuolta joka sen teki, vapaudut siitakin jeesuksen veressa, silla golgatan mies kun laittaa haavoitetun katensa paasi palle olet vapaa.

      Han ei tule vakisin, sinun tulee pyytaa hanet sydameesi.
      Jos katkeruuden kivi tulee sydameesi uudelleen ja uudelleen,
      Pyyda golgatan miesta siunaamaan uudelleen ja uudelleen raiskaria ja muita vaarintekijoita ja ahneita joita olet nahnyt,
      Tuntui milta tuntui, se pitaa vain paattaa tehda niin, silla golgatan mies ei ole sidottu meidan tunteisiin, han pystyy siunaamaan meidan pahmpia vihollisia ja taalla maan paalla sielumme vapautuu heidan kahleistaan, jota toset sanovat traumoiksi.

      Jos jumala on yksi, niin se on henki ja
      Sana oli jumalassa ja jumalan tykona ja se sana tuli lihaksi jeesuksen muodossa jumalan tahdoata pyhassa hengessa opettamaan meille tien taivaaseen.

      Etsit viisautta, sita loytyy sananlaskuusta ja saarnaajan kirjasta tuhat kertaa enemman kuin budhan kirjoista.
      Puhsista kotisi budhan eaineista ja pyyda anteeksi jeesukselta jos ne budhan okkultismi on tarttunut kuin takiainen sieluusi, se lahtee jeesuksen veressa ja pelkaa vain jeesus sanaa.

      Silla et voi palvella kahta herraa, Budhaa ja Jumalaa,
      Polta kaikk budhan kirjat, horosjoopit, pelikortit, epajumalan budhan patsaat (niita ei saa antaa tosille,) ja samalla rukoile sydammesi suoraan taivaaseen ojennettuna: jeesus vapauta minut sinun veressa kaikista naiden kirjojen mukana tulleista henkivalloista.

      Jos ne henkivallat palaa rukole uudelleen,
      Kun saasainen henki poistuu, se menee etsimaan toista sielua mihin asettua, ellei se loyda avointa ovea mihin pujahtaa sisaan, se ottaa seitseman vahvempaa demonia ja palaa takaisin siihen sieluun, josta se on lahtenyt.

      Silloin tulee sota, ja efesolaiskirje 6 kertoo, pitåå olla kupeet totuuteen vyötetty, vanhurskauden haarniska, jumalan sana hallussa, jolla voittaa pahan palavat nuolet.

      Siunausta sinulle ja raiskaajallesi.

      Vain sita kautta sielusi vapautuu kahleista heihin
      Ei jumala puhu sinulle

    • Anonyymi

      Meidan hyvyytemme on likainen vaate jumalan silmissa.
      Meillä on suku synteja, eli jos iso iso isani on raiskannut, niin 4 sukupolvea voi jumalan koston seurquksena kärsiå raiskauksista.

      Jumala ei kosta esi isen syntejä niille jotka rakaatavat häntå ja pitävät hänen käskynsä.
      Eli jumalan kosto loppuu siihen kun sina/mina rakastetaan jumalaa, hänen poikansa jokaista saaa, etta halaumme pitää hänen kaskyt ja säädökset.

      Silloin jumala siunaa tuhansia sukupolvia meidan jälkelasamme jos kuoljemme rukollen , niin slloin jumalan kosto muuttuu sinaukseksi,
      Eika han salli meita enaa raiskattavan, jos esi-isämme ovatkin raiskaneet, heidan syntinsa ei ole enää päällämme, ne on muuttuneet siunauksiksi.

      Siksi on hyva kantaa jeesuksen veripesuun kaikkien esivanhempen synnit, isan ja äidin puolelta neljänteen sukupolveen, ettå emme joutuis kärsmään samosta synnestå joita esivanhempamme ovat tehneet.

      Omat tunkustamattomat syntimme kaatuvat päällemme raamatun sanoin: joka toiselle kuoppaa kaivaa se itse siihen lankeaa.

      Sitä niität mitä kylvät.

      Sananlaskut 1
      Poikani jos pahan tekijat viekottelevat ja sanovat, lahde mukaamme, vaanikaamme viatonta verta, pitäkäämme yhteinen (mafan) kukkaro ja tayttäkäämme talomme luxurilla.

      Omaa vertnsa he vaanivat, silla rahan ahneus on kaiken pahan alku ja juuri, ja sita halutessaan monet ovat kietoneet itsensä verkkoon ja paulaan ja monenlaisiin juonitteluihin ja kiysauksiin, joka on kuin liukas polku pimeässa.

      Pokani älå lähde synnin tekijäin mukaan, vaan muista isäsi opetusta ja äitsi sanoja, jne.

      Miehen mielestä on oikea monikin tie, joka on lopulta kuoleman tie

    • Anonyymi

      > Minun mielestä raamattu on valetta ja täysin turha kirja.Buddhalaisuus on vajaat 3000v.

      Itse en usko Budhalaisuuden olevan 3000 v. Ja Raamattu on kokonaan totta, vaikka ehkä sinulle turha.

    • Anonyymi

      Buddhalaisuudessa ei ole kyse siitä, että palvotaan jotain jumalaa, jonka nimi on "Buddha". Kyseessä on ihmisen vapautumisen järjestelmä, jossa ei ole mitään ylintä jumal'olentoa.

      Vulgaariuskonnollisuus tavallisen kansan parissa tietysti saa aikaan vaikka mitä muotoja, mutta eikä se tee sitä täällä ns. kristityssä maassakin?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1753
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      219
      832
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe