Mitenkä ton E5 mankin saisi kulkemaan enemmän kuin 50 viri ecuja ei ole.
Efi manki 2021 viritys
9
2857
Vastaukset
- Anonyymi
Jos se on 20- vuosimalli tai uudempi niin osta Mctimppa Racingin rajoittimen ohituksen. Sillä saa nopeusrajoittimen pois itsellä meni sen jälkeen 60kmh. Kierrosrajoitinta se ei poista.
- Anonyymi
Miten sä asensit sen koska mulla ei löydy sen värisiä johtoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sä asensit sen koska mulla ei löydy sen värisiä johtoja
pakko olla jos on 50 efi 2021-
- Anonyymi
Kyllä viri ecuja on E5 efille mutta niitä ei saa suomesta tilattua itsellä meinaan on viri ecu E5
- Anonyymi
Tiiätkö mistä saa ostettua Viri ecuja
- Anonyymi
Mistä sait tilattua e5 viri ecun
- Anonyymi
Mihin kyseinen boksi asennetaan
- Anonyymi
Johtojen päähän tietysti.🤩
- Anonyymi
Siis mitenkäs se rajoittimen ohittaja asennetaan ja miten? Pistetäänkö se kiinni johtoihin vai itse ecu ja jos se asennetaan johtoihin niin miten se liitetään itse ecu:hun? Alkaa tässä vituttaa ku rajotin leikkaa kii 50km/h
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991498Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37943Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29879Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38831Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37740Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56738Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720