Kuumaa huumaa! Sofia Belorf keimailee pienen pienessä kesämekossaan: "Nyt jo ikävä..."

No nyt ei ole kulunut paljoakaan kangasta tähän Sofian mekkoon. Mekko on nimittäin varustettu reilulla kaula-aukolla ja lyhyellä pituudella...
https://www.suomi24.fi/viihde/kuumaa-huumaa-sofia-bel-rf-keimailee-pienen-pienessa-kesamekossaan-nyt-jo-ikava?s24

82

11522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lyhyet jalat ja missä nilkat?
      Aika kaukana säihkysääristä....rinnat voi laitattaa, mutta
      jalkojen vaihtaminen edellyttäisi jo pikkaisen rankempia toimenpiteitä.

• Anonyymi

Pyllistelee ja vatkaa takamustaan, vihje miehille vai mikä on tarkoitus tuollaisella vatkaamisella.

• Anonyymi

Nilkat ovat siellä missä niitten kuuluukin olla ja jokaisella on oman mittaiset jalat.
        On ihan jalattomiakin ihmisiä, heillekö sinä rää'yt, jos jalaton vastaasi sattuu tulemaan, että" katsokaa, tuolla ei ole jalkoja" ja heti jollekin hörhöpalstalle rääkymään, sillä ei ollut jalkoja...
        En viitsi edes sanoa, mikä olet, mutta kaunis sana se ei ole missään nimessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyllistelee ja vatkaa takamustaan, vihje miehille vai mikä on tarkoitus tuollaisella vatkaamisella.

Peurat houkuttelee pariutumaan tuolla tavalla :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia on tottunut keimailee huume jätkien edessä sehän on sofian työtä

• Anonyymi

RUM - MO !

• Anonyymi

Höpöhöpö, ihan kauniit jalat on Sofialla ja nilkat myös.<3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, lankesitko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Kä sielläpä taas harjoitetaan luottamussuhteita virkamiehiin...

• Anonyymi

Edestä näytti hyvälle wou !!
        Mut miks toi suu täytyy työntää eteenpäin ?
        Tuo pylly oli karsee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia on tottunut keimailee huume jätkien edessä sehän on sofian työtä

Todellakin noin. Se on sen ammatti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen on eläin myös. Seksivietit liskoaivoista. Halut ja himot, penikset kovina kuolaamme pakaroiden vetkutusta.

• Anonyymi

Kiinnitin myös huomiota noihin nilkkoihin, nehän on paksut suorat holkit, joista sirous on kaukana. Sopisi paremmin varsisaappaat, kuin nuo bile-läpyskät.
      Voihan sille tietysti olla puhkeamassa elefanttitauti, tavallinen ihminen kun on ja yhtälailla altis kaikille sairauksille, vaikka miten olisi Alkolla marinoitu

• Anonyymi

Sofialla on ihan kauniit jalat, niitä turha yrittää muuksi väittää.
        Niinkö sinä sait elefanttitaudin vaikka alkolla marinoit itsesi? Mä kun luulen, että se alko on sinulla syynä, eikä mikään elefanttitauti.
        Ainakin nuo jutut on sinulla sitä tasoa, että on tainnut muukin tauti marinoinnista tulla.

• Anonyymi

Höpöhöpö mistä sua puristaa??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö sinä sait elefanttitaudin vaikka alkolla marinoit itsesi? Mä kun luulen, että se alko on sinulla syynä, eikä mikään elefanttitauti.
        Ainakin nuo jutut on sinulla sitä tasoa, että on tainnut muukin tauti marinoinnista tulla.

Kauniit sirot jalat on Sofialla.👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö mistä sua puristaa??

Siitäpä alusta..alusta...josta lapset saavat alkunsa ja viettävät vuosipäiviänsä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öö, ne jalat ei ole kauniit. Luonnoton look muutenkin. Vaikuttaa tosin fiksulta tytöltä, miksi mennä supermarkettiin töihin 2000 kuussa säkällä jos paiskii vkonloputkin töitä, kun voi vaan tehdä sitä mitä hän tekee ja viettää miljonäärielämää. Kunnes tietenkin ikä alkaa painaa ja uudet, terhakkaat tytöt hyppäävät jänösten tavoin Sofian rahoitajien eteen.

Noh, silloinhan 35v mennään naimisiin jo ja se raha-asiat ovat ok tuolla tapaa lopun elämää.

Sitten. Rakastutaan siihen unelmamieheen, ja tyrkky onnenonkiminen loppuu koska nyt ekaa kertaa elämässä tunne on mukana pelissä. Mut ongelma on se, et unelmamies ei kiihotu sukupuolitaudeista. Ne ei vain ole sen juttu.

..Hei oikeasti, kiinnostaako meitä kansakuntana todella tämä henkilö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö olekkin kiva että sohvi ja kaverit voitte kommentoida ihan anonyymisti täällä palstalla..

• Anonyymi

Pyrstö heiluu komiasti. Juurihan mainosti kylpytakissa emätinpuikkoja,,,

• Anonyymi

Hmm...ajanhammas on sitten tehnyt tehtävänsä...

• Anonyymi

Kaunis ja nuorihan Sofia on. Varmaan ulkonäöltään parempi, kuin moni sironilkkakommentoija.

• Anonyymi

Suloinen Sofia, on pieni ja siro❤️. Martina jossain kesämekossa, suonikkaine käsineen, kuin Venäläinen kuulantyöntäjä.

• Anonyymi

Sohvilla on joku fetissi omasta perästään.
      Sehän kuvaa sitä jatkuvasti. Tosin ei sen elämässä muuta sisältöä olekaan kuin miettiä vaippaperänsä kuvaamista. Narsistiset elämänarvot loistavat tästä naisesta kauas.

• Anonyymi

Kyllä stadissa hymyillään tolle kalsarityylille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä stadissa hymyillään tolle kalsarityylille.

Eikä osaa liikenne sääntöjä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo Mara ei osaa liikennesääntöjä ratikkakiskoille parkkeerasi auton ja kännissä ajoi. No tuomiohan siitä tuli onneksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkä sinä oikeinkirjoitusta. Liikennesääntö on yhdyssana.

• Anonyymi

100% narsistinen. Ja katso nyt lukija hänen elämää, onko tuo nyt sitten onnea?

• Anonyymi

Älykkyys kaunistaa, tyhmyys rumentaa.

• Anonyymi

Ei elämässä pärjää pelkän ulkonäön perusteella pitää tehdä myös töitä eikä elää huume rahoilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei elämässä pärjää pelkän ulkonäön perusteella pitää tehdä myös töitä eikä elää huume rahoilla

Kuka elää huumerahoilla ? Sinäkö??

• Anonyymi

Ihana Sofia!

• Anonyymi

Sofia on suomen kaunein nainen.
      Lihavia maatuskoja harmittaa kaunottaren elämä, ulkonäkö, matkat ja ihan kaikki.

• Anonyymi

Ja kuka ne matkat maksaa miehet tollasille naisille on kyllä nimi

• Anonyymi

Eihän siinä mitään jos matkustelee mutta kuka maksaa ei aina voi elää miehen siivellä mun miehen kanssa on sovittu että joka toisen maksan minä plus muut kulut ruoka huone

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kuka ne matkat maksaa miehet tollasille naisille on kyllä nimi

Mistä tiedät kuka kenenkin matkat maksaa?
        Mara leuhki oikein lehdessä, että Stefan.maksaa kaiken. Se asia ainakin oli selvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät kuka kenenkin matkat maksaa?
        Mara leuhki oikein lehdessä, että Stefan.maksaa kaiken. Se asia ainakin oli selvä.

Sofian fani täällä valehtelee jo heti aamutuimaan. Stefu se leuhki (lue valehteli) että on maksanut kaiken. Mutta valehtelijat fanittaa valehtelijoita. Näin se on. Sofiakin on kertonut pelkkiä totuuksia vuodesta 2019 lähtien. Kertomus muuttuu sitä mukaa kun uusia todisteita lyödään pöytään.

• Anonyymi

Suomen kaunein nainen 😂 mistä kohtaa kroppaansa, jos toi muija on kaunis niin silloin on ainakin kaunis eläin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen kaunein nainen 😂 mistä kohtaa kroppaansa, jos toi muija on kaunis niin silloin on ainakin kaunis eläin.

Sikakin kaunis .👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän siinä mitään jos matkustelee mutta kuka maksaa ei aina voi elää miehen siivellä mun miehen kanssa on sovittu että joka toisen maksan minä plus muut kulut ruoka huone

Mitä se sinulle kuuluu kuka maksaa, ei se sinulta eikä mieheltäsi pois ole. Eikä kiinnosta yhtään teidän ruokaostot. Opettele kirjoittamaan, eihän tuosta lauseesta meinaa saada mitään tolkkua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sikakin kaunis .👍👍

Kirurgin leikkelemää ”kauneutta” Blöröllä. Naama on pistetty täysin uusiksi ja takapuolikin on suurennettu 😂😤

• Anonyymi

Siis mikä elämä, se että kauhuissaan miettii et kelle olikaan nyt mitäkin kukakin velkaa ja mikä seuraava tuomio on? Ootsä ihan järjissäsi?

Sofia on ihminen, joka nauttii luksusesta, johon pääsee käsiksi ainoastaan sen vuoksi että on syntynyt sennäköiseksi mitä moni mies ihannoi vuonna 2021.

Ei, ei ja ei.

Ite en saa edes stondista aikaseks tuonoloisesta naisesta. Mieluummin vaikka kuulantyöntäjä Martinaa, sillä sentään on aivotoimintaa ja pilkettä silmäkulmassa. Marinikin jopa, ja se on jo todella kaukaa haettua, kuin tämä, olento.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sikakin kaunis .👍👍

Hahhaha, mulla on yksi tuttu joka sanoi saunaillassa kerran kännissä mutta silti vakavana että haluaa nussia kuollutta porsasta. Me naurettiin se saunasta vittuun.

Tää oli perjantaina.

Tuli sunnuntaina takas polaroid kuvan kanssa..

Sit ei enää nauranu kukaan.

Me todella elämme maailmanloppua.

• Anonyymi

Vlesh litti tahi käsityöt on parempi ratkasu jos vaan tyytystä pakottaviin tarpeisiin tarvii... kun tuommonen kumiankka pimatsu vaikka ns julkkis ei oikeen sovellu mihkään oikeeseen käyttöön ei huvitteluun eikä kotitöihin.. Ei kyllä hermo kestäs päivääkään elättää moista eikä raahata julkisille paikoille... Makusa kullilakin.. Aika turhia ns julkkiksia pitää suomesta keksiä hoooh.

• Anonyymi

Jäikö sinulta peruskoulu kesken?
        Ala-arvoinen kirjoitus täynnä kirjoitusvirheitä, eipä ole varaa arvostella muita!
        Kumma juttu, että nämä pahimmat arvostelijat eivät itse osaa edes suomen kieltä ja kirjoitustaito on vähän niin ja näin.
        Voi päätellä, että eivät ole kummoisessakaan työpaikassa. Tai sitten eivät ole työpäivää edes nähneet.
        Mutta onhan nämä kommentit suurta hupia.
        Ja syyslomalla ollaan, en kommentoi työajalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäikö sinulta peruskoulu kesken?
        Ala-arvoinen kirjoitus täynnä kirjoitusvirheitä, eipä ole varaa arvostella muita!
        Kumma juttu, että nämä pahimmat arvostelijat eivät itse osaa edes suomen kieltä ja kirjoitustaito on vähän niin ja näin.
        Voi päätellä, että eivät ole kummoisessakaan työpaikassa. Tai sitten eivät ole työpäivää edes nähneet.
        Mutta onhan nämä kommentit suurta hupia.
        Ja syyslomalla ollaan, en kommentoi työajalla.

suomenkieli on totah.. niinku yhdyssana... NARF

• Anonyymi

Suomen kuumassa kesässä 2021 ei ainuttakaan kuvaa Sofiasta pikkumekko päällään missään tilanteessa ja lomaa vietti koko kesän.
      Kuvissa ainaiset mustat tai harmaat pushup housut jalassa kun teko takapuolen lisäkkeet valahtaneet sikinsokin. Otattas pois ne lisäkkeet kun ne ei muuta kuin rumentaa vanhenevaa naista.

• Anonyymi

Sofia Blörf on turhis

• Anonyymi

Horolta näyttää

• Anonyymi

Stefu on viisas mies

• Anonyymi

Onko siis niin, että kyseistä henkilöä pidetään kauniina?
      Jos tällainen ajatus jollakin on, niin mihin se perustuu?

• Anonyymi

Hei kumma juttu joku liikuskelee niin ettei kukaan luulis.Tämö 69 ei uskalla laittaa ei mainoksia lappua.Kukakohan siellä oikeasti asuu.Ei ainakaan ???????????? Epäilen. Huume porukka haluaa raivata minut pois niiden tieltä. Sinä kiihdyttää muista et minun ystävät tietää sinun rek. Sanon et jos minulle tapahtuu jotain niin sukulaiset pitää huolen et nostaa metelin.Ettekö todella tiedä kuka Tomi on.Miettikää sukunimeä nyt teidän kannattaa katsoa yuo tube video kun se laulaa.Tiedättwkö kuinka paljon sillä on ystäviä ja kavereita. Muuten lahtelaiset olen sanonut jo hörölässä et minusta tulee laulaja ja nyt ensimmäinen keikka tiedossa. Ei kannata nauraa tämä on ihan totta Seurahuone odottaa minua. Siksi laulan kotona. Eli nyt kaikki pikkujoulut voin tulla laulamaan sinne. Ota hihasta kiinni ja sano paikka niin tulen. Tiedättekö netti kiusaajat nyt minut tietää todella moni eli olette antaneet minulle julkisuutta ,mutta väärää. Hei netti kiusaajat teidän kannattaa juosta yksi täyspitkä maratonin ja miettiä sitten uudestaan asioita.Ette kyllä kukaan pysty siihen. 42 km 195 m olisi edessä.Haluan nähdä tämän ihmeen. Mitä mua naurattaa kun olette todella ?????????? Ettekö tajua mikä teitä odottaa. Minulla todella hyvä lakimies eli nyt kerron et minun kanssa ei pelleile kukaan. Kaikille löytyy isompi johtaja. Laitan myös teidät ojennukseen. Kannattaako kiusata minua EI TODELLA KANNATTA sitä ei tee kukaan muukaan. Nyt kannattaa vaan myöntää ja maksaa ja pyytää julkisesti anteeksi. Kerään nimiä jos mukaan ei auta saan todella paljon niitä.MIETTIKÄÄ ASIAA???????

• Anonyymi

kaunis on sofia. ja suloinen. Kyllähän noita kateellisia haukkujia riittää kuten muillakin tosi kaunottarilla. joidenkin on vaan vaikea hyväksyä se, että jotkut vaan näyttää niin pirun paljon paremmalle.

• Anonyymi

Siis kehen vertaat? Tai no, voin kuvitella, ei ole tarvetta.

Tuo on 0-10 asteikolla 0.10/10, ja vain siksi koska hän on kuitenkin naisen eikä trans tai mies.

Siis miten tuollainen voi olla vetovoimainen. En voi ymmärtää, ellei todella ole pääasiallisesti kokenut vain ... sama se

• Anonyymi

Se mimmi taustalla ”tanssii” kuin siinä Kummelin sketsissä ne 2 nyrpeää muijaa baarissa, verratkaapa

• Anonyymi

Siinä vieressä on paljon kauniimpi nainen.

• Anonyymi

Tosiaankin noin, muttei se ole mitenkään vaikeeta

• Anonyymi

Pitääkö paikkansa, että tuo Sohvi olisi liittynyt feministiseen puolueeseen ja hakisi eduskuntaan ensi vaaleissa?

• Anonyymi

No just, eli Sohvi eduskuntaan. Siis jos tuo toteutuu niin.. on meillä kansakuntana todella arvomaailman ylösalaisin

• Anonyymi

Sofia on hyvännäköinen luonnossa.Ja puhuu ihan fiksujakin.Ei väkivaltainen,niinkuin muut,jos ymmärrätte..meikä diggaa...ja vielä-Sofialle on tehty SE! A-bleech !!! varma tieto. nimim.kateellinen Stefulle

• Anonyymi

Ai peräreijän valkaisu

• Anonyymi

joo näin on. minäkin olen kuullut.

• Anonyymi

Miksei se esittele niitä valkaisun tuloksia pienen hytkytyksen kera.
      Näyttääköhan lopputulos siistiltä veistokirveen ohilyönniltä, vai onkohan se kuin kantopommin jäljiltä

• Anonyymi

Sofia on niin kaunis, ja luotu kameran eteen! Sai ihan älyttömästi kehuja Discoveryn valokuvaajalta, eikä turhaan. S ja S❤️. Martina kuin drag Queen, rypeköön sen raiskaussyytetyn kanssa onnellista, kiitollista ja siunattua 😄

• Anonyymi

En yhtään ihmettele, jos on kehuttu.
        Kaunis on ja siro. Nähnyt olen Sofian livenä.👍

• Anonyymi

Todella mukavaa et ainoastaan hätäkeskus tajuaa mitä olen joutunut kestämään. Voin soittaa sinne ,vaikka väärä asia.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 536
      8672
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3708
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2231
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      170
      1260
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      926
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      794
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      762
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      744
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      725
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe