eli miten oksentaa ruoka ulos ja kauanko syömisen jälkeen on aikaa oksentaa ennenkuin ruoka imeytyy ja sitä ei saa enää oksennenttua? osastolla pitää syyä liikaa ja en haluu painoni nousevan ja lepo aika ruuan jälkeen on 30min jonka jälkeen pääsen vasta vessaan niin voinko oksentaa sen 30min jälkeen vai onko se ns turhaa ja vaikeaa? ja vinkkejö oksentamiseen!! mulla tulee oksennus refleksi mutta okdennusta en saa koskaan tulemaan, kiitos vadtatkaa😩😩
miten oksentaa?
Anonyymi
2
124
Vastaukset
- Anonyymi
miksi sä haluat pilata sun hampaat,nielun ja ruokatorven.Olet nähtävästi vielä nuori ja sä haluat pilata sun elimistön.Sun ruuansultaus voi vahingoittua ja ruokatorvi tulehtua.Haluatko oikeesti pilata sun elimistö,Noihin ei saa varaosia.eli elät sitten vahinkojen kanssa.Mieti vielä haluutko tuhota sun elimistön.
- Anonyymi
Sua tullaan osastolla vahtimaan tarkasti ja jos oksennat tarkoituksella niin et pääse enää yksin vessaan tai suihkuun, toivottavasti saat kivan vierihoitajan eikä tarvii nm letkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725