Muru puhu mulle

Anonyymi

Tapailetko muitakin?

129

1965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole muru enkä harrasta köykäistä tapailua, en sinun enkä muidenkaan.

    • Anonyymi

      En ikinä halua ketään muuta kuin ludemin

      • Anonyymi

        Kuka se ludem on? Jos minä niin ymmärrä tämä olen avioliitossa saat odottaa vaikka hautaan asti ludemiasi avioliitto on ikuinen. Olen juuri sen ihmisen kanssa jonka kanssa minun kuuluukin olla.
        Lopeta pakkomielteesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka se ludem on? Jos minä niin ymmärrä tämä olen avioliitossa saat odottaa vaikka hautaan asti ludemiasi avioliitto on ikuinen. Olen juuri sen ihmisen kanssa jonka kanssa minun kuuluukin olla.
        Lopeta pakkomielteesi.

        niinhan sen pitaisi olla kuulehan sina pasi on nyt muuttanut mikkeliin mutta eb ole sille viela soittanut ja taytyy vaan toivoa etta se ei keksi tulla tanne jos tulee niin tivottavasti ette vaan tule samaan aikaan tai muuten tanne tarvitsee taas erotuomarin jostakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niinhan sen pitaisi olla kuulehan sina pasi on nyt muuttanut mikkeliin mutta eb ole sille viela soittanut ja taytyy vaan toivoa etta se ei keksi tulla tanne jos tulee niin tivottavasti ette vaan tule samaan aikaan tai muuten tanne tarvitsee taas erotuomarin jostakin

        Empä ymmärrä tuosta yhtään mitään mutta ei varmaan tarvikkaan.


      • Anonyymi

        Pidä lutikkas, kuka sen nyt sulta veis


    • Anonyymi

      Kymmenien kanssa 😉😁

      • Anonyymi

        Mutta sinähän lukeuduit aikoinaan niihin kevyt....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinähän lukeuduit aikoinaan niihin kevyt....

        Eeppinen fail taas vaihteeksi, kuinkas sulla muutenkaan. Sen huomaa kun suksi ei millään kentällä luista.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys "ei-miasta" AINA ja jatkuvasti jauhavalle:

        Mitä tekee putkifirma biotekniikka alan yritysten joukossa?

        https://www.hs.fi/talous/art-2000002799933.html

        Sinä olet eimiaeiapmnainen. Kyllä sinun houriot tunnistaa. H ullu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinähän lukeuduit aikoinaan niihin kevyt....

        Ei se osattomien vika ole, jos sinua ei arvosteta työmaalla, kotona olet tossun alla eikä vaimoa kiinnosta olla sänkyhommat. Tuo sönköttäminen on sen verran päälleliimatun noloa, kuin joku keskiportaan pikkupäällikkö vähän hoitelisi turhautumiaan kuvittelemalla, että on joku oikea kohdehenkilö kenelle jossain s24:lla pillittää.


      • Anonyymi

        Olet kajahtanut ja tunnistin sinut.

        Hakeudu sinne tiedät kyllä mihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet eimiaeiapmnainen. Kyllä sinun houriot tunnistaa. H ullu.

        Ei se eimiahahmo ole edelleenkään kultapieni nainen, vaan ”Riston” eli m i e h e n sivupersoona. Mutta minkä sille mahtaa jos ei osaa tumppua hansikkaasta erottaa. Kaikilla ei vaan hoksottimet pelaa, varsinkaan kun on harhamaalitus päällä. Ei epäilystäkään, etteikö ”faktanaisella” olisi joku henkilö tähän rooliin nakata. Säälittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eeppinen fail taas vaihteeksi, kuinkas sulla muutenkaan. Sen huomaa kun suksi ei millään kentällä luista.

        Koita sinä stna munanjatke koittaa paremmin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kajahtanut ja tunnistin sinut.

        Hakeudu sinne tiedät kyllä mihin.

        Tunnistit siis saman trolliukon horinoineen jo moneen kertaan. Antaisin aplodit jos ymmärtäisit juonen kuvion. Sinä ja pistepistepistetapaus, yhtä heikkolahjaisia antimainoksia korkeakoulutuksen hankkimisen kannattavuudelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnistit siis saman trolliukon horinoineen jo moneen kertaan. Antaisin aplodit jos ymmärtäisit juonen kuvion. Sinä ja pistepistepistetapaus, yhtä heikkolahjaisia antimainoksia korkeakoulutuksen hankkimisen kannattavuudelle.

        Nauru 😂


      • Anonyymi

        Ei kyllä tasan ole tällaista naishahmoa olemassa, sillä on korkeintaan joku esikuva oikeasta elämästä tälle trollaukselleen. Joku entinen ahdistelemansa kollega varmaan. Sinä vaikutat sen verran moraalittomalta, että katsot tällaisiakin asioita läpi sormien ja puhumaan mitä tahansa parhain päin, että saat mitä haluat eli jonkun syyttömän nakitettua johonkin fantasioihisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä tasan ole tällaista naishahmoa olemassa, sillä on korkeintaan joku esikuva oikeasta elämästä tälle trollaukselleen. Joku entinen ahdistelemansa kollega varmaan. Sinä vaikutat sen verran moraalittomalta, että katsot tällaisiakin asioita läpi sormien ja puhumaan mitä tahansa parhain päin, että saat mitä haluat eli jonkun syyttömän nakitettua johonkin fantasioihisi.

        Itsestäsi puhut fantasioines. Syytön se ridtokin on sun hulluuteen kultapieni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsestäsi puhut fantasioines. Syytön se ridtokin on sun hulluuteen kultapieni.

        Kiitos tiedosta, allekirjoittanut😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsestäsi puhut fantasioines. Syytön se ridtokin on sun hulluuteen kultapieni.

        Sairasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairasta

        Nyt täytyy kyllä olla samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinähän lukeuduit aikoinaan niihin kevyt....

        Ekämme vuotta 2021. Kukaan ei puhu kevytkenkäisyydestä. Minäkin tapailen muutamaa. Kesä meni kiihkeästi.


      • Anonyymi

        kunsien kanssa parjaan oikein hyvin kun minulla ob patkakynnet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet eimiaeiapmnainen. Kyllä sinun houriot tunnistaa. H ullu.

        en kai tuo loukkasi minua suuresti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet eimiaeiapmnainen. Kyllä sinun houriot tunnistaa. H ullu.

        en ole pieleen meni heti


    • Anonyymi

      No enhän mä tapaile suakaan.

      • Anonyymi

        Etkö sinä käsitä, ettei mikään teksti täällä koske sua eimia.


    • Anonyymi

      Minä en tunnu piäsevän tästä nimittelystä mihinkään.

      ...

      Vaalea toinen puoli...keskiruskee kai toinen puoli??

      Joo,niin että mites nyt.

      Tyttö tai poikakin piteis kai tehdä,,,, jokatapauksessa syön sen kanssa yksin . En ole ainoa yksinhuoltaja tässä muassa.näin on ,että olen nyt sellainen jos tien pojan.

      Ja oikeastoon mielellään.

      Koska pojat ei ossoo tyttöjen juttuja . Tappelen pojan kanssa sitten jos niikseen kierto on. Näin se vain on.

      • Anonyymi

        minne sina luulet minun lahtevan viereltasi


    • Anonyymi

      Muitakin? Käsittääkseni en edes sinua. Vai olenko unohtanut jotain?

    • Anonyymi

      En mie tapaile kettää oon pikkasen sairas.

      • Anonyymi

        Mistä mä puhuisin

        No rakkaudesta tietty

        Puhun hiljaa. . .


    • Anonyymi

      Jos on aihetta epäilylle, silloin voi olla jo liian myöhäistä?

    • Anonyymi

      No eikö se oo deittailuvaiheessa vielä mun käsittääkseni ihan sallittua, ku ei varsinaisesti ole vielä alettu oleen.

      • Anonyymi

        mina en huolissani van siita etta paasisin sinne kaupunkiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina en huolissani van siita etta paasisin sinne kaupunkiin

        Missä maakunnassa ja mikä kaupunki? Tarkenna, niin sinua ehkä ymmärretään


    • Anonyymi

      En tapaile. Vihaan ihmisiä ja toivon että tallaatte leegoon.

      • Anonyymi

        Sinuako vai jotain toista? Se jäi hieman arvailujen varaan nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinuako vai jotain toista? Se jäi hieman arvailujen varaan nyt

        ei ole edelleenkaan enka meinaa hommatakkaan erosta en vaan tieda mitaan kai sekin tassa viela selviää


    • Anonyymi

      En tapaile ketään. Olen poistanut jopa deittiprofiilini.

      • Anonyymi

        Yhtä vanhaa tuttua näin kesällä muutaman kerran, mutta ei se mitään tapailua ollut. Vähän sellaista "Lähdetkö käymään terassilla?" ....... "Hmmm... no.... eipä tässä nyt mitään muutakaan tekemistä ole just nyt, vaihteluahan se kotona möllöttämiselle olisi" -tyyliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä vanhaa tuttua näin kesällä muutaman kerran, mutta ei se mitään tapailua ollut. Vähän sellaista "Lähdetkö käymään terassilla?" ....... "Hmmm... no.... eipä tässä nyt mitään muutakaan tekemistä ole just nyt, vaihteluahan se kotona möllöttämiselle olisi" -tyyliin.

        sama bika eilen mina taas kavin siina inr ssl


    • Anonyymi

      Kaikkia joita lähetät juonella iskeen mua tai muuten jututtaan udellen asioitani
      Se ”kati” oli huono valehteleen. Näki heti läpi

      Musta kannattais oikeesti opetella valehtelun taito ennen kuin sitä tekee.

      • Anonyymi

        kuule meilta meni sahkot juuri poikki saa nahba kuinka kauan kone toimii


      • Anonyymi

        mina rykkaan lukea ihmisten tarinoita vaikka en niira itse olekkaan taas kirjoitellut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule meilta meni sahkot juuri poikki saa nahba kuinka kauan kone toimii

        27 min


    • Anonyymi

      Emilia hannele koivu ku joo rakasttaa sinua hannele

    • Anonyymi

      Emilia niemi

    • Anonyymi

      Kyllä.

      T mies

      • Anonyymi

        Tuo asia oli jo kaikkien tiedossa. Entistä muijaasi käyt täällä vain haukkumassa ja solvaamassa viesteilläsi. Ne erottuu täältä selvästi. Vielä ilkesit nyrkkiäkin heiluttaa ja toinen joutui yön selkään lähtemään. Milloin kääntyy kelkka ? Saa nykyinen samanlaiset pas#at niskaan ? Tunnetusti et pitkään yhtä naista katsele!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo asia oli jo kaikkien tiedossa. Entistä muijaasi käyt täällä vain haukkumassa ja solvaamassa viesteilläsi. Ne erottuu täältä selvästi. Vielä ilkesit nyrkkiäkin heiluttaa ja toinen joutui yön selkään lähtemään. Milloin kääntyy kelkka ? Saa nykyinen samanlaiset pas#at niskaan ? Tunnetusti et pitkään yhtä naista katsele!

        mina kaperryn sinun viereesi nukkumaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo asia oli jo kaikkien tiedossa. Entistä muijaasi käyt täällä vain haukkumassa ja solvaamassa viesteilläsi. Ne erottuu täältä selvästi. Vielä ilkesit nyrkkiäkin heiluttaa ja toinen joutui yön selkään lähtemään. Milloin kääntyy kelkka ? Saa nykyinen samanlaiset pas#at niskaan ? Tunnetusti et pitkään yhtä naista katsele!

        en mina nuku


    • Anonyymi

      Niin Muru? Miten on..huomenta vaan!

    • Anonyymi

      En tapaile.

      Hän tapailee.

      • Anonyymi

        Jaa kuka tapailee ja ketä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa kuka tapailee ja ketä?

        Mies. Naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa kuka tapailee ja ketä?

        sinusta mina yritsán jotakin saada jotakin selville rkkaani mutta en halua kysell mitaab kun en vaan jaksa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies. Naisia.

        sinulle mina kirjoitan taalla koko ajan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa kuka tapailee ja ketä?

        mina en tapaile ainakaan yhtaan ketaan ja toiseksi mina en paase sinne kaupunkiin joten mulla ei ole ika tule puhelinta voihan roska sanon minä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina en tapaile ainakaan yhtaan ketaan ja toiseksi mina en paase sinne kaupunkiin joten mulla ei ole ika tule puhelinta voihan roska sanon minä

        Mihin kaupunkiin?


    • Anonyymi

      Parempi olla yksin kuin p*skassa parisuhteessa.

      • Anonyymi

        Jep


      • Anonyymi

        en mina valita yksinolosta ennemmin mina ole parisuhteessa ihmisen kanssa joka minua rakastaa


      • Anonyymi

        kuinkas nyt noin mirjoitat minusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en mina valita yksinolosta ennemmin mina ole parisuhteessa ihmisen kanssa joka minua rakastaa

        eiko se ole vaan hyva asia mina rakastan sinua ja sitten kun nahbaan niin sitten tulee lopullinen niitti tallekkin tarinalle meiban tarina joku jatkuu siita tai loppuu kuule elamaahan tama vain on eika sita kannata ottaa turhan vakavasti niin paasee paljon helpommalla mutta siihen osaa mia sanoa mitaan jos tunteet roihahtaa ja kunnolla sitten meille vasta tulikin pahkina ja suuri sita mietitaan sitten terv seija en mina sinua ubohba vaikka meista ei tulisikaan mitaan sitten vaan kirjoitellaan ja mennaan eteenpain muu ei auta sama


      • Anonyymi

        mika vika


      • Anonyymi

        👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼


    • Anonyymi

      Ihanaahan se ois Muru sulle puhua mut ei jaksa yksin jutskata, susta kun ei kuulu eikä näykään missään.

      • Anonyymi

        koko ajanhan mina sinulle kirjoitan taalla meilla voi olla sahkot pois jopa 3 tyntia joten tata pitaa taas jatkaa jossakin vaiheessa myöhrmmin eipa jaa sami rahojakaan kun ei ole sahkojö 8
        25 on viela jaljellä


      • Anonyymi

        Ois jos se vastapuolikin tietäis ketä tää koskee


    • Anonyymi

      Seksisuhteessa ikäiseni naisen kanssa.

      • Anonyymi

        Ja ikä oli?


      • Anonyymi

        Sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ikä oli?

        Näistä löpinöistä päätellen hyvä jos 15v


      • Anonyymi

        tuliko siita itsellesi muka ongelma


    • Anonyymi

      Tää oli M-miehelle?

    • Anonyymi

      No mulla on vähän outo palstasuhde röllin kaa.

      En tunne sitä mut se siis niinku on tuntevinaan mut. Oikeestaan se on luullu tuntevansa mut jo usean vuoden

      Nyt mä oon sillee niinku alistunu sen painostuksen alla pitään jotain random häiskään palstasuhdetta

      Jutustelen ja lirkkaan täällä sille höpöhöpöö kerran päiväs. Yleensä illalla. Tänään oon lässyttäny sille enempi.

      Ihan platonista tää on ku ehän mä tunne koko tyyppiä. Mut niin.. tää on vähän kun kulahtanees suhtees jossa ei enää liekkiä, mut toisen pakottamana yrittää selviytyä sänkyjutskista ettei toinen raivoo ja kiukkuu..

      Mä nyt orjallisesti pakotettuna vedän nää lirkuttelut et rölli pysyy tyytyväisenä

      • Anonyymi

        mina en ainakaan hauku


    • Anonyymi

      En tapaile ketään. En edeS sinua.

    • Anonyymi

      En ole harrastanut moneen vuoteen. Odotan vain "ihmettä" , eli sinua.

      • Anonyymi

        miten mina voin olla sinun ihme muka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten mina voin olla sinun ihme muka

        ajattelin etta sina mutta jos meni pieleen niin sille ei voi sitten mitaan nyt loperab kun virta kuluu jos on jotakin niin kirjoita kayn valilla katselemassa oletko kirjoittanut viisauksia koneelle tervwëisin seija hei hei


      • Anonyymi

        Miksi vain odotat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ajattelin etta sina mutta jos meni pieleen niin sille ei voi sitten mitaan nyt loperab kun virta kuluu jos on jotakin niin kirjoita kayn valilla katselemassa oletko kirjoittanut viisauksia koneelle tervwëisin seija hei hei

        hei hei


      • Anonyymi

        mina en ole ihme mina olen vaan seija joka sattui sinuun rakastumaan anna minulle anteeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina en ole ihme mina olen vaan seija joka sattui sinuun rakastumaan anna minulle anteeksi

        miksi et


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten mina voin olla sinun ihme muka

        pasi rakas muista puhelin


    • Anonyymi

      Vaikuttaisi, että moni tänne kirjoittelevista kärsisi akuutista dissosiaatiosta ja sen seurauksena depersonalisaatiohäiriöstä, tai osittain ainakin paranoidisen skitsofrenian puhkeamisoireista.

      • Anonyymi

        No nyt on viimeisen päälle👍 Eikä ole muuten ironiaa


    • Anonyymi

      onhan noita muutama kyl

    • Anonyymi

      Enää kolme kuukautta, niin pukki tulee. Vain otettu lääke auttaa.

      • Anonyymi

        Tai siis poistaa oireet


      • Anonyymi

        eiko ne aika nopeasti saa


      • Anonyymi

        nyt sanon sinullw etta voi hyvä pasi sinun kanssasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt sanon sinullw etta voi hyvä pasi sinun kanssasi

        kyllä pasi taas jaksaa olla hoponpopo koko mies en ymmarra miksi han tekee tavallisesta asiasta hirbittavan ongelman olisin vaan halunnut nahba ihmisen sen verran että tuleeko meistä mitaan vai ei mutta se on pasille vaan ylivoimaisen vaikea ajatus terv seija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä pasi taas jaksaa olla hoponpopo koko mies en ymmarra miksi han tekee tavallisesta asiasta hirbittavan ongelman olisin vaan halunnut nahba ihmisen sen verran että tuleeko meistä mitaan vai ei mutta se on pasille vaan ylivoimaisen vaikea ajatus terv seija

        pai miksi yksinertainen ajatus ob sinulle noin hirvea ongelma kerro mulle en min sinua syö mina haluan keskustella kanssasi asioista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pai miksi yksinertainen ajatus ob sinulle noin hirvea ongelma kerro mulle en min sinua syö mina haluan keskustella kanssasi asioista

        sita ei tieba ennenkuin nahbaan ja sina tiedat sen kanssa mita jos tuleekin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sita ei tieba ennenkuin nahbaan ja sina tiedat sen kanssa mita jos tuleekin

        juuri niin.


    • Anonyymi

      Kultainen oon tulossa luoksesi, poljen vimmatusti pyörällä 😴

      • Anonyymi

        ei minulla ole pyörää


      • Anonyymi

        Onko pitkäkin matka pyöräillä? ;) Ja miksi valitsit juuri pyörän kulkuneuvoksi?? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pitkäkin matka pyöräillä? ;) Ja miksi valitsit juuri pyörän kulkuneuvoksi?? ;)

        Jaa-a siinä sulle pohtimista


    • Anonyymi

      Onko tämä samalta henkilöltä jolla oli "pahimpana pelkona" se että hänen "kaivattunsa" seurustelisi jonkun muun kanssa?

      • Anonyymi

        Ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei.

        Tää oli T-miehelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei.

        Vastasitko sivusta vai oletko aloittaja?


      • Anonyymi

        ri minulla ole ketaan toista muista se


    • Anonyymi

      Oot sä sitä mieltä että me sitte tapaillaan?

      • Anonyymi

        En,koska et uskalla tavata


      • Anonyymi

        Uskallatko vastata ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskallatko vastata ?

        Fiksu vastaa aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksu vastaa aina.

        Löytykö uusi. Hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytykö uusi. Hyvä.

        Nykyisin olen niin ruma, että metsänpeikotkin pelkää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyisin olen niin ruma, että metsänpeikotkin pelkää

        En usko.


    • Anonyymi

      Miksi ihmiset vastaa anonyymeihin kyselyihin? Onko tänne vastaavat aikuisia ihmisiä? Ja jos nää tekstit liittyy jollain tapaa rikokseen, vielä moraalittomampaa.

    • Anonyymi

      Miestäni .

    • Anonyymi

      En tapaile

    • Anonyymi

      pienesta se o kyllä kiinni tamakn juttu ei voimuuta sanoa nyt en vaan jaksa kirjoittaa kun minua surwttaa tama asia palataan taas myöhemmin en mina sinua rakkaani unohba koskaan siita saat pitaa huolen mutta nyt en vaan viitsi paljoa kirjoittaa etta unohban sinut jotenkin seija

      • Anonyymi

        Kimmo olet aika napero :]


    • Anonyymi

      en tapaile muita

    • Anonyymi

      en tapaile muita

    • Anonyymi

      Kyllä ja kymmeniä tyyppejä monelta eri mantereelta, kiirettä pitää huh.

    • Anonyymi

      No ei kai tässä mitään kannata tehdä jos ei haluu loukata.

    • Anonyymi

      Muitakin? En tapaile tällä hetkellä yhtään ketään

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      816
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe