Onko kenelläkään haisua näistä Korean pommeista ja minkälaisia kokemuksia Hki:n Cycle World yrityksestä? Milläköhän rahoitusyhtiön kautta järjestävät rahoituksen kun antavat vehkeitä ulos ilman käsirahaa?
Hyosung Aquila 250
4
2276
Vastaukset
- Jammu
Kokemusta ei ole, mutta sen mitä netistä olen tuosta AQUILA GV250:sta lukenut, niin pelkkiä kehuja ovat olleet. Mm. alla olevassa oli kovasti testijoukon mieleen, vaikka samassa testissä olivat Honda, Suzuki, Yamaha ja Kymco.
http://www.motorcyclecruiser.com/roadtests/250s03/- mie vaan
Sen verran voin maisnostaa, että meillä pojalla ollut Hyosung 125 syksystä, ajettu nyt n 5000km eikä minkäänlaista vikaa!!!
- korealainen
Ostin tuollaisen pyörän alkuvuodesta ja tarttee todeta, että pelaa kuin unelma. Ja on muhkea & komeakin. Aliarvostettu merkki mielestäni!
- mopomies
Merkkiä vain outo. mulla on nyt tollainen 250 aquila ja hemmetti sehän on hyvä pyörä kuin mikä. kaikki toimii, kulkee isompien matkassa ja ei vie bensaa. ja ihan komeakin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292835- 951079
- 58921
- 66885
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6867olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26857Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65814Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37810Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75744Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136739