Otsikon mukainen yhdistelmä kulkee noin 35solmua ja kirrokset 3400 eli liian iso potkuri kyseessä. Potkuri alkuperäinen ilman merkintöjä joten löytyykö täältä apuja potkurin valintaan.
Sunbird 174 + yamaha 140 2-t
5
88
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo kone on sellanen tehopakkaus ja bensarosmo, että voi olla myös ihan hyvä noin ;)
Veikkaan, että tollakin potkurilla/kierroksilla voisi kulkee yli 40 solmua. Osaatko trimmata keulan ylös?- Anonyymi
Kun et tiedä nykyisestä potkurista mitään niin on aika turha veikkailla mitään ! Kokeile vaikka lottoa !
- Anonyymi
Otat potkurin irti ja marssit sen kanssa Yamaha-kauppaan.
Siellä verrataan potureita ja sitten ostat sen, mitä myyjä suosittaa.
Toki potkuri maksaa enemmän kuin "internetissä", mutta samalla maksat myös siitä tiedosta.- Anonyymi
Jos kaikki on kunnossa ja tuo kiertää noin niin täysillä kierroksilla tuolla ropelilla pitäisi päästä joku 50..60 solmua.
Uuden potkurin voisi sitten mitoittaa jollekkin 44 -3 solmua vauhdille? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kaikki on kunnossa ja tuo kiertää noin niin täysillä kierroksilla tuolla ropelilla pitäisi päästä joku 50..60 solmua.
Uuden potkurin voisi sitten mitoittaa jollekkin 44 -3 solmua vauhdille?No ei päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762