Onhan selvää että nuoret naiset hakee täältäkin vain uhreja jokka maksaa panosta, pahimmassa tapauksessa uhrilta viedään koko omaisuus.
Neitoset muka mainostaa pitävänsä vanhemmista miehistä,ja miehet uskoo,ei ne teitä haluu rahanne na haluu.
Puhun kokemuksesta olen aikuinen mies ja tuolla deitti ,net puolella juttelin nuoremman naisen kans joka halus vain vanhempaa mies seuraa eikä mitään muuta,juttu jatku niin pitkään et sovittiin tapaaminen ,ja minun olisi maksettava juna lippu,no lupasin kyllä sen hoitaa,sit tuli pyyntö kun hänen tarvis maksaa 500 velkoja ennen kun voi lähteä oikein mihinkään,no en tietenkään suostunut,enkä kyllä ehtinyt sitä lippuakaan maksaa. Eikä tää ole ainut tapaus,muitakin vastaavia on ollut.Joten olkaa miehet tarkkana,menkää rehdisti huoran tykö maksakaa se satanen tai pari mitä pyytävät ja homma on ohi,ei soittele perään eikä kysele miks tai minne menet.
Nuoret naiset /haluu vain rahat
21
63
Vastaukset
Voi veljet. Nytköt tuon vasta huomasit. Kyllähän ne naiset kautta aikain on ne rahat halunneet ja vieneet. 😄 sinne on mennyt talot, maar ja mannut, kaivinkoneet ja traktorit ja vaikka mitä.
- Anonyymi
Sipulit ja lentokoneet
Ajattelin kun ovat tännekkin pesityneet,en kovin kauaa täälä vielä ollu,mut missäpä ne ei olis kytiksellä😀
- Anonyymi
Kyllä ottaa retkua pattiin ei edes rahasta tipu pesää mene muualle ruikuttaan hupiukko
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ottaa retkua pattiin ei edes rahasta tipu pesää mene muualle ruikuttaan hupiukko
Sinä vaan jaksat ja jaksat ,eikö avohoidossa kukaan valvo lääkkeiden ottoa,sillä et tosiaan ole terve,Lobotomia tai 4.7 burana taitaa olla ainoo mikä tyohon olioon auttas.
- Anonyymi
retku kirjoitti:
Sinä vaan jaksat ja jaksat ,eikö avohoidossa kukaan valvo lääkkeiden ottoa,sillä et tosiaan ole terve,Lobotomia tai 4.7 burana taitaa olla ainoo mikä tyohon olioon auttas.
Osui ja upposi 🤣 😂 Puhu vaan omasta puolestas tyhjäpää luuseri..
- Anonyymi
retku kirjoitti:
Sinä vaan jaksat ja jaksat ,eikö avohoidossa kukaan valvo lääkkeiden ottoa,sillä et tosiaan ole terve,Lobotomia tai 4.7 burana taitaa olla ainoo mikä tyohon olioon auttas.
Itsepähän tuonkin tiedät mikä sinuun itsellesi auttaisi 💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsepähän tuonkin tiedät mikä sinuun itsellesi auttaisi 💩
Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣 😂
Jäi sulla levy pyörimään pyöromään kjäh kjäh tais jäädä muutama pilleri ja lääke ottamatta amulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣 😂
Jäi sulla levy pyörimään pyörimään kjäh kjäh tais jäädä muutama pilleri ja lääke ottamatta amulla?
Anonyymi kirjoitti:
Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣 😂
Seurailkaahan tätä vajakkia josta tekovaiheessa paras osa on valunut äitinsä reisiä pitkin ,sehän puhuu itelleen tuolla, oiskohan tuo joku ihmisen ja vähä älyisen elukan sekotus.
- Anonyymi
retku kirjoitti:
Seurailkaahan tätä vajakkia josta tekovaiheessa paras osa on valunut äitinsä reisiä pitkin ,sehän puhuu itelleen tuolla, oiskohan tuo joku ihmisen ja vähä älyisen elukan sekotus.
Ihan samanlainen aivovamma ku sinäkin retku
- Anonyymi
Kyllä nekin täällä rahaa kyttäävät naiset voisi tutustua HEINOLAN SETÄÄN.
Sedältä sais sentään spermaa joka paikkaan vaikka joka päivä ja sedän mummokin tarjoaisi sapuskat ja pullakahvit niin ei nälkäkään tulis. Ja majoituskin olisi ilmainen, sedän kanssa uuninpankolla. Ei siinä likat enää mitään rahaa tarttis.- Anonyymi
Näin kertoo itse Heinolan setä
- Anonyymi
Naiset on kalliita puhekavereita. Siis todella kalliita.
- Anonyymi
No juttele äitis kanssa ei maksa mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No juttele äitis kanssa ei maksa mitään
Täältä persettä ilmaiseksi 👉 http://8740299.com/z/2fuckE 👈
- Anonyymi
mitäs sun ikäne vanhus nuoria naisia kattelee
- Anonyymi
retku kirjoitti:
Pilluahan niiltä haluun, mityä niilä muuta tekee?
Eihän kukaan sulle nyt koskaan yhtään mitään anna
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603