Nuoret naiset /haluu vain rahat

Onhan selvää että nuoret naiset hakee täältäkin vain uhreja jokka maksaa panosta, pahimmassa tapauksessa uhrilta viedään koko omaisuus.

Neitoset muka mainostaa pitävänsä vanhemmista miehistä,ja miehet uskoo,ei ne teitä haluu rahanne na haluu.

Puhun kokemuksesta olen aikuinen mies ja tuolla deitti ,net puolella juttelin nuoremman naisen kans joka halus vain vanhempaa mies seuraa eikä mitään muuta,juttu jatku niin pitkään et sovittiin tapaaminen ,ja minun olisi maksettava juna lippu,no lupasin kyllä sen hoitaa,sit tuli pyyntö kun hänen tarvis maksaa 500 velkoja ennen kun voi lähteä oikein mihinkään,no en tietenkään suostunut,enkä kyllä ehtinyt sitä lippuakaan maksaa. Eikä tää ole ainut tapaus,muitakin vastaavia on ollut.Joten olkaa miehet tarkkana,menkää rehdisti huoran tykö maksakaa se satanen tai pari mitä pyytävät ja homma on ohi,ei soittele perään eikä kysele miks tai minne menet.

21

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi veljet. Nytköt tuon vasta huomasit. Kyllähän ne naiset kautta aikain on ne rahat halunneet ja vieneet. 😄 sinne on mennyt talot, maar ja mannut, kaivinkoneet ja traktorit ja vaikka mitä.

      • Anonyymi

        Sipulit ja lentokoneet


    • Ajattelin kun ovat tännekkin pesityneet,en kovin kauaa täälä vielä ollu,mut missäpä ne ei olis kytiksellä😀

      • Anonyymi

        Kyllä ottaa retkua pattiin ei edes rahasta tipu pesää mene muualle ruikuttaan hupiukko


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ottaa retkua pattiin ei edes rahasta tipu pesää mene muualle ruikuttaan hupiukko

        Sinä vaan jaksat ja jaksat ,eikö avohoidossa kukaan valvo lääkkeiden ottoa,sillä et tosiaan ole terve,Lobotomia tai 4.7 burana taitaa olla ainoo mikä tyohon olioon auttas.


      • Anonyymi
        retku kirjoitti:

        Sinä vaan jaksat ja jaksat ,eikö avohoidossa kukaan valvo lääkkeiden ottoa,sillä et tosiaan ole terve,Lobotomia tai 4.7 burana taitaa olla ainoo mikä tyohon olioon auttas.

        Osui ja upposi 🤣 😂 Puhu vaan omasta puolestas tyhjäpää luuseri..


      • Anonyymi
        retku kirjoitti:

        Sinä vaan jaksat ja jaksat ,eikö avohoidossa kukaan valvo lääkkeiden ottoa,sillä et tosiaan ole terve,Lobotomia tai 4.7 burana taitaa olla ainoo mikä tyohon olioon auttas.

        Itsepähän tuonkin tiedät mikä sinuun itsellesi auttaisi 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsepähän tuonkin tiedät mikä sinuun itsellesi auttaisi 💩

        Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣 😂

        Jäi sulla levy pyörimään pyöromään kjäh kjäh tais jäädä muutama pilleri ja lääke ottamatta amulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣 😂

        Jäi sulla levy pyörimään pyörimään kjäh kjäh tais jäädä muutama pilleri ja lääke ottamatta amulla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣 😂

        Seurailkaahan tätä vajakkia josta tekovaiheessa paras osa on valunut äitinsä reisiä pitkin ,sehän puhuu itelleen tuolla, oiskohan tuo joku ihmisen ja vähä älyisen elukan sekotus.


      • Anonyymi
        retku kirjoitti:

        Seurailkaahan tätä vajakkia josta tekovaiheessa paras osa on valunut äitinsä reisiä pitkin ,sehän puhuu itelleen tuolla, oiskohan tuo joku ihmisen ja vähä älyisen elukan sekotus.

        Ihan samanlainen aivovamma ku sinäkin retku


    • Anonyymi

      Kyllä nekin täällä rahaa kyttäävät naiset voisi tutustua HEINOLAN SETÄÄN.
      Sedältä sais sentään spermaa joka paikkaan vaikka joka päivä ja sedän mummokin tarjoaisi sapuskat ja pullakahvit niin ei nälkäkään tulis. Ja majoituskin olisi ilmainen, sedän kanssa uuninpankolla. Ei siinä likat enää mitään rahaa tarttis.

      • Anonyymi

        Näin kertoo itse Heinolan setä


    • Anonyymi

      Naiset on kalliita puhekavereita. Siis todella kalliita.

      • Anonyymi

        No juttele äitis kanssa ei maksa mitään


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      mitäs sun ikäne vanhus nuoria naisia kattelee

      • Pilluahan niiltä haluun, mityä niilä muuta tekee?


      • Anonyymi
        retku kirjoitti:

        Pilluahan niiltä haluun, mityä niilä muuta tekee?

        Eihän kukaan sulle nyt koskaan yhtään mitään anna


    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe