Olin laittanut vahingossa mun snapchatin tarinaan ihan normaalin silmäkuvan ja en ollu aluks ees tajunnu mut sitte tajusin jossain kohtaa ja sen oli kerennyt nähdä jo joku 70 ihmistä. En oo ikinä varmaan hävennyt näin paljon vaikka se oli vaan normaali silmäkuva mut varmasti monet ihmettelee et miks ihmeessä toi laittaa tollasen kuvan yhtäkkiä sen tarinaan koska yleensä en laita mun tarinaan ikinä mitään. Auttakaa nyt joku, kuolen häpeään!!!!!
Kuolen häpeään
10
1732
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä ihmeen silmäkuvan? Ei kuulosta kovin pahalta.
- Anonyymi
Silmästäni vaan kuvan vahingossa sinne. Eli silmäkuvan.
- Anonyymi
Joo, kannattaa tommosen mokan jälkeen jonku aikaa pitää ihan matalaa profiilia, ettet saa ihan hullun mainetta.
- Anonyymi
En ymmärrä tuosta mitään, Oletko jotain ala-asteikäinen? Onkohan tämä sopiva paikka sinulle. Eikö teidän ikäisille ole omat foorumit?
- Anonyymi
Ei kyllä se ihan aikuinen mies on.
- Anonyymi
Kamala häpeä. EI auta muu kun 10 punnerrusta ja 7 kertaa suolaa olkapään yli.
- Anonyymi
Joo vähän tyhmä olen kun tänne keskustelupalstalle tän kirjotin:D
T: tämän keskustelun aloittaja- Anonyymi
Ei ollut <3 Häpeä on suomalaisten kansansairaus kuulemma, et ole yksin sen kanssa...
itsemyötätunto vähentää ja parantaa häpeän tunnetta.
Ymmärrän et pienestä voi nousta häpeä <3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut <3 Häpeä on suomalaisten kansansairaus kuulemma, et ole yksin sen kanssa...
itsemyötätunto vähentää ja parantaa häpeän tunnetta.
Ymmärrän et pienestä voi nousta häpeä <3Hyvä sana tuo itsemyötätunto. Häpeän minäkin melkein joka päivä ja milloin mitäkin mokailujani. Niitä minulla riittää Kun osaisin leipäläpeni pitää kiinni enkä keksisi valkoisia valheita aina välillä.
Jos olisin julkkis, riittäisi minusta kirjoitettavaa milloin mistäkin törttöilystä Luojan kiitos en ole julkkis.
Mietin sitäkin, että varmaan kuolenkin jotenkin häpeällisesti. On se vaikeaa antaa itselleen anteeksi. Minulla ainakin.
- Anonyymi
Mä oon laittanut Facebookissa joskus alastonkuvan kun en tajunnut et se laittaa sen koko kuvan näkyville sinne omaan seinään, vaikka rajasin vaan kasvot profiilikuvaa varten. En ollut käyttänyt sivua aikoihin, niin en muistanut et siinä käy noin. Se kyl vähä hävetti, mut en jaksa stressata enää mistään tollasista edes jos vielä käviskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005207777- 2322692
- 262591
- 1611950
- 1141788
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?51612Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621188IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41165