Eilisessä koosteessa Jassu päiväkirjahuoneessa mollasi Samia oikein antautumuksella. Mitä tekee Kimmo ja Jarkko? Kehuvat kilpaa Jassua, kuinka viihdyttävä asukas onkaan.
Voi olla, mutta olisin odottanut edes vähän paheksuntaa tuollaista käytöstä kohtaan.
Onhan Jassu välillä hauska, mutta tuo selkeän inhon osoittaminen toista asukasta kohtaan on jotenkin karmeaa. Ei kaikkien kanssa voi tullakkaan toimeen, mutta antaisi toisen olla.
Big Brother hyväksyy kiusaamisen
6
53
Vastaukset
- Anonyymi
Nämä juontajat ,näillä on tapana ottaa aina jokin lempilapsekseen,ja sitä kehua mielensä mukaan,teki se sitten mitä vain.,näin se näkyy olevan .Minä olen nii'iin kyllästynyt tuohon Alman mielistelyyn ja teko nauruun noiden vieraiden kanssa ,oksettavaa.🤮
- Anonyymi
Tuotanto on kiusaiken puolella.No se Jasmin tarvii kehuja,kun on usein niin ärsyttävä henkilö.
- Anonyymi
Nyt Jarkko hehkuttaa Nooraa. Aivan kuin muita asukkaita ei olisikaan.
- Anonyymi
Siinä kans yhdenlainen kommentaattori🤣 onko kukaan pannu merkille ,että onko ollenkaan ollu jotain niin sanottua (järkevää )kommentoijaa ollu mukana ,eilis-iltainen oli huippu muiden mukana..Ja miksi Alma on niin tekonaurua imelää täynnä yrittää saada aikaan jotain hauskaa.katsojaa hävettää ja ihan pahaa tekee. Ryhdistäydy ja ole normaali.
- Anonyymi
Ja per...Le jo on kumma että noita kahta ei saada talosta ulos Jasmin ja Pekka ulos!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031655
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271432En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k831268- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20708