Eilisessä koosteessa Jassu päiväkirjahuoneessa mollasi Samia oikein antautumuksella. Mitä tekee Kimmo ja Jarkko? Kehuvat kilpaa Jassua, kuinka viihdyttävä asukas onkaan.
Voi olla, mutta olisin odottanut edes vähän paheksuntaa tuollaista käytöstä kohtaan.
Onhan Jassu välillä hauska, mutta tuo selkeän inhon osoittaminen toista asukasta kohtaan on jotenkin karmeaa. Ei kaikkien kanssa voi tullakkaan toimeen, mutta antaisi toisen olla.
Big Brother hyväksyy kiusaamisen
6
58
Vastaukset
- Anonyymi
Nämä juontajat ,näillä on tapana ottaa aina jokin lempilapsekseen,ja sitä kehua mielensä mukaan,teki se sitten mitä vain.,näin se näkyy olevan .Minä olen nii'iin kyllästynyt tuohon Alman mielistelyyn ja teko nauruun noiden vieraiden kanssa ,oksettavaa.🤮
- Anonyymi
Tuotanto on kiusaiken puolella.No se Jasmin tarvii kehuja,kun on usein niin ärsyttävä henkilö.
- Anonyymi
Nyt Jarkko hehkuttaa Nooraa. Aivan kuin muita asukkaita ei olisikaan.
- Anonyymi
Siinä kans yhdenlainen kommentaattori🤣 onko kukaan pannu merkille ,että onko ollenkaan ollu jotain niin sanottua (järkevää )kommentoijaa ollu mukana ,eilis-iltainen oli huippu muiden mukana..Ja miksi Alma on niin tekonaurua imelää täynnä yrittää saada aikaan jotain hauskaa.katsojaa hävettää ja ihan pahaa tekee. Ryhdistäydy ja ole normaali.
- Anonyymi
Ja per...Le jo on kumma että noita kahta ei saada talosta ulos Jasmin ja Pekka ulos!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292158
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu251666Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121279Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121147- 88982
- 83866
- 17847
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16751Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107691