Kehotyytymättömyydestä kärsivä Niko Saarinen yllättää: "Oma kauneusihanne on jotain muuta kuin..."

Niko Saarinen on Olet mitä syöt uuden kauden 1. jaksossa. Saarinen on kertonut kärsivänsä kehotyytymättömyydestä. Aiotko katsoa Nikon elämäntaparemonttia? https://www.suomi24.fi/viihde/kehotyytymattomyydesta-karsiva-niko-saarinen-yllattaa-oma-kauneusihanne-on-jotain-muuta-kuin?s24

23

3208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niko saarinen löytäny taas uuden ohjelman johon tunkea ruman naamansa, mitäköhän hän ei olisi jo kolunnut läpi?

      • Anonyymi

        Mitä Nikon hampaille on käynyt🤔onko laittanut tekarit, on niin ylisuuret ja - leveät hampit😬


    • Anonyymi

      Katsoin eilen Olet mitä syöt -jakson ja kävi sääliksi tuota Niko poikaa. Eikö hän tajua, että omalla räävittömällä asenteellaan ärsyttää ihmisiä ja saa siksi niin negatiivista palautetta osakseen? Hän on kuitenkin jo yli 30-vuotias ja käyttäytyy kuin lapsi.

      • Anonyymi

        Niko on taas minun mielestäni oikein mukava ja symppis tyyppi. Nikolla omat hauskat jutut, aina kun on telkussa. Liikaa on noita totisia paasaajia. Kaikkea hyvää Nikolle!


      • Anonyymi

        Nikolla on iso fanikunta, podcast on maan suosituimpia. Osa vihaa, osa rakastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nikolla on iso fanikunta, podcast on maan suosituimpia. Osa vihaa, osa rakastaa.

        Yli 30 ja elämänhallinta hukassa,niin ruoan suhteen kuin taloudenkin.Tässäkö tulevaisuuden eläkkeenmaksaja? Ei todellakaan.


      • Anonyymi

        3-kymppinen on nykyään vielä lapsi ja nuoruus jatkuu tuonne 6-kymppiseksi.
        Ei ole mitenkään vaikea huomata tätä, jos vähänkin seuraa mediaa ja somea.


    • Anonyymi

      Olikos se Niko Saarelaisen ohjelma jo telkussa? Jäi katsomatta.

      • Anonyymi

        No et hävinnyt mitää.Turha julkkis menis töihin


    • Anonyymi

      Saarinen tyrkyttää itseään joka ainoaan realityyn, mihin yksin voi osallistua. Sitten kun nämä tempparit yms ohjelmat alkaa tuottaa homo/lesbo-formaatteja niin näkyvyyttä tarjolla moneksi vuodeksi.

    • Anonyymi

      Täys juntti sanon minä.

    • Anonyymi

      Itse kyllä nostan hattua Nikolle. Yrittänyt isolla työllä päästä pois bb-niko imagostaan , osittain onnistunut osittain ei.

      • Anonyymi

        Minä en, jätkä on jo 30 vuotias, aikooko se koskaan tehdä mitään järkevää.


    • Anonyymi

      Mihin vielä tunkee itsensä

    • Anonyymi

      onhan niko saarinen paljon fiksumpi kuin kaki persu tynkkynen.

    • Anonyymi

      Kehohäpeä yms. kuuluu osana moraaliposeeraajien, hyveposeeraajien, taktisesti uhriutuvien, sananvapaudenrajoittajien, suvakkien jne jne jne pyhään missioon "kitkeä maailmasta pahuus".

      Enää ei haluta julkiseen keskusteluun "vääriä" tosiasioita, "vääriä" mielipiteitä, eikä usein omiakaan mielipiteitä, vaan "yhteen hiileen puhaltaen" sopivia, yhdessä sovittuja mielipiteitä, näkemyksiä, tosiasioita. Itsesensuuri on hyvästä, jopa itselleen valehtelu. Näin meidän jokaisen tulee opetella punavihreän maailmankatsomuksen mukaiset sanat, ilmaisutavat, kasvojen ilmeet, ruumiinkieli, jopa pukeutuminen, korut, symbolit jne., jotka eivät saa muistuttaa pahasta, ei symboloida pahaa.

      Näin maailma kieroutuu kohti olosuhteita, joita yleisesti verrataan mm. Pohjois-Koreaan, Kiinaan, Venäjään, orwellianismiin jne. Tällaisissa olosuhteissa totalitarismi on puettu hyveiden viittaan. Itse aion normaalilla käytökselläni vastustaa tätä perseilyä hamaan tappiin asti. En tule jatkossakaan äänestämään ainuttakaan puoluetta, joka hyveitä omien luo olosuhteita, joissa heidät tulee nähdä "ainoina vaihtoehtoina", sillä muuten äänestät "noita pahoja", jotka ovat yleisesti demonisoitu mitä perversseimmillä tavoilla. Vain punavihreässä ideologiassa yritetään luoda tällaista utopiaa. Toivottavasti romahtaa pian ja mitä mahtavimmalla jylinällä, niin että tulevatkin sukupolvet vielä kuulee sen kaikuja.

      • Anonyymi

        Aamen


    • Anonyymi

      Nämä hybridihomot on kyllä hassuja, heh..

    • Anonyymi

      Minä tunnen aina suurta myötähäpeää kun näkee sen naaman missä milloinkin. Onhan sille kai joku yhteistyökumppani kustantanut luonnottoman vaalea Legot.

    • Anonyymi

      Kuka tämä on ja onko hänellä jotain
      isojakin meriittejä? Urheilija?

    • Anonyymi

      Todella lapsellinen ja ilkeämielinen tyyppi, ja vihaan noita heijastimen näköisiä feikkihampaitaan. Olen inhonnut Nikoa bb:stä lähtien. Ei oo paljoa muuttunut. Yks asia on, mitä en käsitä kun esimerkiksi sukulaisnaiseni fanittavat tuota!

    • Anonyymi

      Ihan kauhee turkky joka paikassa; keksinyt ovelasti millä elättää itsensä- mutta on myynyt itsensä! Turha julkkis valittaja

    • Anonyymi

      Tämä ketju nauratta...hohohoho

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      622
    Aihe