Iloitus vain että et saa puhelinta kuin korkeintaan viikko lisää odottamista. 13 pro max 1 T.
Liekkö vielä kellään .
Millähän periaatteella elisa jakaa asiakkaalle puhelimet?
3
157
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös niillä ole julkaisupäivä jollain niitä saa alkaa kamaan ja laitteiden määräkin vaikuttanee. Tuskin niitä on kerralla 10000 kpl varastossa yhdellä operaattorilla saati tilausta. Jos itse olisin nyt hankkimassa, niin hakisin sen ensin kaupasta ja tekisin 36kk diilin ja maksaisin sen järkevässä ajassa huomattavan paljon nopeammin kuin sopimus on. Näin olen tehnyt nyt ja tulen tekemään aina. Nyt on vajaan 900€ puhelin kahdeksan kuukauden jälkeen 40 pinnaa maksettuna ja vuoden vaihteessa ollaan jo yli puolenvälin. Tarkoitus maksaa kahdessa vuodessa.
- Anonyymi
Voi kärsimystä, onko entinen iphone jo niin romu, olisit vaihtanut merkkiä.
- Anonyymi
Niin just, hommaa esim Nokian suosiolla ei tarvitse hikoilla ja jännittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354243- 552945
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462848- 302633
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3322583Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382179
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541925Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527