Iloitus vain että et saa puhelinta kuin korkeintaan viikko lisää odottamista. 13 pro max 1 T.
Liekkö vielä kellään .
Millähän periaatteella elisa jakaa asiakkaalle puhelimet?
3
250
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös niillä ole julkaisupäivä jollain niitä saa alkaa kamaan ja laitteiden määräkin vaikuttanee. Tuskin niitä on kerralla 10000 kpl varastossa yhdellä operaattorilla saati tilausta. Jos itse olisin nyt hankkimassa, niin hakisin sen ensin kaupasta ja tekisin 36kk diilin ja maksaisin sen järkevässä ajassa huomattavan paljon nopeammin kuin sopimus on. Näin olen tehnyt nyt ja tulen tekemään aina. Nyt on vajaan 900€ puhelin kahdeksan kuukauden jälkeen 40 pinnaa maksettuna ja vuoden vaihteessa ollaan jo yli puolenvälin. Tarkoitus maksaa kahdessa vuodessa.
- Anonyymi
Voi kärsimystä, onko entinen iphone jo niin romu, olisit vaihtanut merkkiä.
- Anonyymi
Niin just, hommaa esim Nokian suosiolla ei tarvitse hikoilla ja jännittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3742046Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751326Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831310- 1361193
- 851087
- 90956
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro129909- 48880
- 48818
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60760