No olihan se aika ihanaa. Se tunne, kun mulla oli vaikeuksia pitää itseni erossa susta. Se, kun mun oli pakko hymyillä, kun näin sut. Se, kun halusin sua niin, että koski. Ihanaahan se oli kokea se kaikki, vaikka olikin yksipuoleista. Tajunhan mä sen, varmaan aina tajusin, että me ollaan kuin öljy ja vesi. Me ei sovittais yhteen, ollaan liian erillaisia arvoiltamme eikä mikään pano ole niin hyvä, että meidän sen takia olisi kannattanut nähdä vaivaa.
Sinä öljy, minä vesi
8
721
Vastaukset
- Anonyymi
Himo toista kohtaan ja samaan aikaan jarrut jarruttaa.
- Anonyymi
En itse kyllä käy jarruttelee,tässä elämässä yhtään,sillä tää matka voi päättyy milloin vain. Oon tarpeeks jarrutellut elämässä,nyt en jarruttele yhtään. Ehkä jo senkin takia,kun elän sinkku elämää,en oo sidottu kehenkään.En tiedä,oliko aloittaja nainen vai mies. Ei aloittaja, kannata,liikaa jarrutella,antaa vaan palaa. Ehkä mulla nää elämän arvot on vähän erillaise kuin keskiverto duunarilla. Aina menny elämässä, omien tunne tilojen mukaan. Vaikka järkevyyden,kannalta ois voi jotkut asiat,tehdä eri tavalla. Mutta mitään en kadu,elämä on elämistä varten!
- Anonyymi
Välimerkit kiitos, tuo on liian psykööttista tekstiä.
- Anonyymi
Se on sitten fwb.
- Anonyymi
Friends with benefits. https://www.urbandictionary.com/define.php?term=friends with benefits
- Anonyymi
Ehkä ei pano, mutta rakkaus on.
- Anonyymi
Aloittaja on kyllä jo pannut sitä vaikka toisella ei ole muuta tunteita kuin himo naista kohtaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on kyllä jo pannut sitä vaikka toisella ei ole muuta tunteita kuin himo naista kohtaan?
Jaa mikä himo ja missä se näkyy ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu747369Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2127214Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä675216K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1334970Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju734764Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1104598PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *394510Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko824216Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1023998- 1571630