No olihan se aika ihanaa. Se tunne, kun mulla oli vaikeuksia pitää itseni erossa susta. Se, kun mun oli pakko hymyillä, kun näin sut. Se, kun halusin sua niin, että koski. Ihanaahan se oli kokea se kaikki, vaikka olikin yksipuoleista. Tajunhan mä sen, varmaan aina tajusin, että me ollaan kuin öljy ja vesi. Me ei sovittais yhteen, ollaan liian erillaisia arvoiltamme eikä mikään pano ole niin hyvä, että meidän sen takia olisi kannattanut nähdä vaivaa.
Sinä öljy, minä vesi
8
705
Vastaukset
- Anonyymi
Himo toista kohtaan ja samaan aikaan jarrut jarruttaa.
- Anonyymi
En itse kyllä käy jarruttelee,tässä elämässä yhtään,sillä tää matka voi päättyy milloin vain. Oon tarpeeks jarrutellut elämässä,nyt en jarruttele yhtään. Ehkä jo senkin takia,kun elän sinkku elämää,en oo sidottu kehenkään.En tiedä,oliko aloittaja nainen vai mies. Ei aloittaja, kannata,liikaa jarrutella,antaa vaan palaa. Ehkä mulla nää elämän arvot on vähän erillaise kuin keskiverto duunarilla. Aina menny elämässä, omien tunne tilojen mukaan. Vaikka järkevyyden,kannalta ois voi jotkut asiat,tehdä eri tavalla. Mutta mitään en kadu,elämä on elämistä varten!
- Anonyymi
Välimerkit kiitos, tuo on liian psykööttista tekstiä.
- Anonyymi
Se on sitten fwb.
- Anonyymi
Friends with benefits. https://www.urbandictionary.com/define.php?term=friends with benefits
- Anonyymi
Ehkä ei pano, mutta rakkaus on.
- Anonyymi
Aloittaja on kyllä jo pannut sitä vaikka toisella ei ole muuta tunteita kuin himo naista kohtaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on kyllä jo pannut sitä vaikka toisella ei ole muuta tunteita kuin himo naista kohtaan?
Jaa mikä himo ja missä se näkyy ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja13014310Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va295944SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545505Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3014349HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.394107"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1053671Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant63592Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan223548Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan632645Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.931438