Sinä öljy, minä vesi

Anonyymi

No olihan se aika ihanaa. Se tunne, kun mulla oli vaikeuksia pitää itseni erossa susta. Se, kun mun oli pakko hymyillä, kun näin sut. Se, kun halusin sua niin, että koski. Ihanaahan se oli kokea se kaikki, vaikka olikin yksipuoleista. Tajunhan mä sen, varmaan aina tajusin, että me ollaan kuin öljy ja vesi. Me ei sovittais yhteen, ollaan liian erillaisia arvoiltamme eikä mikään pano ole niin hyvä, että meidän sen takia olisi kannattanut nähdä vaivaa.

8

520

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Himo toista kohtaan ja samaan aikaan jarrut jarruttaa.

• Anonyymi

En itse kyllä käy jarruttelee,tässä elämässä yhtään,sillä tää matka voi päättyy milloin vain. Oon tarpeeks jarrutellut elämässä,nyt en jarruttele yhtään. Ehkä jo senkin takia,kun elän sinkku elämää,en oo sidottu kehenkään.En tiedä,oliko aloittaja nainen vai mies. Ei aloittaja, kannata,liikaa jarrutella,antaa vaan palaa. Ehkä mulla nää elämän arvot on vähän erillaise kuin keskiverto duunarilla. Aina menny elämässä, omien tunne tilojen mukaan. Vaikka järkevyyden,kannalta ois voi jotkut asiat,tehdä eri tavalla. Mutta mitään en kadu,elämä on elämistä varten!

• Anonyymi

Välimerkit kiitos, tuo on liian psykööttista tekstiä.

• Anonyymi

Se on sitten fwb.

• Anonyymi

Ehkä ei pano, mutta rakkaus on.

• Anonyymi

Aloittaja on kyllä jo pannut sitä vaikka toisella ei ole muuta tunteita kuin himo naista kohtaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja on kyllä jo pannut sitä vaikka toisella ei ole muuta tunteita kuin himo naista kohtaan?

Jaa mikä himo ja missä se näkyy ?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tuksu pakenee poliisia!

Tuksu on kaapannut lapsensa, jonka huoltajuuden hän menetti ja pakenee poliisia ilmeisesti Veijo Lallin kanssa. Lalli myi vastikään Loviisasta talonsa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      9528
    2. Iik! Suosikkijuontaja Vappu Pimiä jakoi hyytävät kuvat lomareissulta: "Sydän meinas pysähtyä..."

Yksi Suomen suosituimmista juontajista, Vappu Pimiä, on jakanut kuvia etelän lomaltaan. Pimiä on lähtenyt lomareissulle juuri ennen uuden Tanssii Täht
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      5039
    3. Jussi Hakulinen on kuollut - YÖ yhtyeen hittien tekijä

https://www.is.fi/viihde/art-2000008994171.html Vielä ei ole kerrottu kuoleman syytä. Jussi Hakulinen loi YÖ yhtyeen kuuluisimmat hit
      Maailman menoa
      197
      3931
    4. Miksi ihmiset katsovat Salkkareita?

Miksi ihmiset katsovat Salkkareita? Onko syynä aina uudet julkkisnäyttelijät, kuten Esko Eerikäinen tai Konsta Hietanen vai dramaattiset juonenkuviot
      Julkkikset
      89
      1957
    5. Rakastan sut ja sua

Oma turvallinen nallekarhuni. Kivaa alkavaa viikkoa parhaalle toivottaa se susta hehkuva..
      Ikävä
      226
      1823
    6. Loiri on kuollut.

Poistui kuvioista.
      Maailman menoa
      126
      1732
    7. Miksi sinä tykkäät minusta

Syitä tykkäämiseesi? Vastaa kuin omalle kaipauksen kohteellesi.
      Ikävä
      99
      1632
    8. Yön Jussi Hakulinen on Kuollut

Näin kertoo lehdet, esim satakunnankansa. R.I.P. Jussi. Olit hyvä laulaja ja sanoittaja.
      Pori
      128
      1270
    9. Olit iso virhe J

Joka olisi pitänyt vain ohittaa. Sinusta seurasi vain pelkkää surua ja harmia. Olisinpa ollut viisaampi. Onneksi se on nyt ohi.
      Ikävä
      54
      1250
    10. Sam Cannon

Näytellyt emmerdalessa jotain Keviniä. En saa mieleen tätä hahmoa.
      Emmerdale
      8
      1153
    Aihe