Säästettiin äiteen kanssa mulle lento lippuun rahaa. Olin silloin vasta 48 v.
Äiti sanoi että haet siltä thaimaasta nainen itellesi kun hän ei jaksa enää kerätä niitä koppuraisia frodee sukkia sängyn alta eikä kuunnella kun itken öisin. Äitillä oli sitten lippu rahat lompakossa ja enomies lähti heittämään meitä Seutulan lento kentälle, josta lippu piti ostaa.
Minulla oli matka laukussa pakattuna muna voi leipiä, kala kukkoa, omenia, sivu raita verkkarit, kesäinen filapaita jonka setä toi kanarialta 1981 vuonna. Thaimaissa kun on kuuma ilmaston muutos. Jännitti tosi paljon ja piti pysähdellä huoltsikoilla että pääsin vessaan. Tulin vessasta siinä lentoaseman tien nesteellä niin auton takapenkki oli täynnä tuuli lasin pyyhkijöitä. Kysyin äitiltä mitä nää on ni Saabin sulat oli kuulema tarjouksessa ja äiti oli ostanu niitä neljät kymmenet, vaikka enolla on Lada.
Lento asemalla hyvästeltiin, äiti itki, enomies itki ja taputti selkään, piti puheen missä neuvoi miten naisen kanssa ollaan ja näytti kongreettisesti mallia vessassa. Lippu luukulla tajuttiin ettei äitillä ole enää rahaa lento lippuun kun melkein kaikki meni tuuli lasin pyyhkijöihin. Oli meillä pensa rahat kotiin kuitennii. istuin uima renkaan päällä koti matkan ja äiti osti Kuopion torilta meille lörtsy kahvit paitsi mulle kaagaoa. Oli tosi hyvää.
S
Vaimon hakumatkalla Thaimaassa
10
53
Vastaukset
Lienee tarpeetonta sanoa että siinä lippu luukulla totuuden valjettua meinasin tulla hulluksi...
- Anonyymi
Olen aina sanonut että sensei on paras naistenmies.
- Anonyymi
Kerrankin numerosensei puhuu totta. Onnittelut siitä! Kauanko tuosta thaimaanmatkasta on aikaa?
T 2010 - Anonyymi
Olipa koskettava tarina, hyvä kun uskalsit avautua Numerosensei. Varmasti helpottaa oloasi.
- Anonyymi
SenssuChlangMai ja 2010 on sama henkilö...
- Anonyymi
2010 joka itseään kympiksi kutsuu on myös monen monta muuta henkilöä yhden sairaan päänsä sisällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010 joka itseään kympiksi kutsuu on myös monen monta muuta henkilöä yhden sairaan päänsä sisällä.
Chlangi on minun mielestäni se versio senseistä joka puhuu totta. Sensei ei puhu koskaan totta eikä ole mitään hajua onko hän pikkuinen vammautunut tyttö vai seksuaalirikoksen kohteeksi joutunut teinipoika.
Sensei ei missään nimessä ole aikuinen heteromies. Lisää vaan Chlangilta hienoja tarinoita! Paljon kivempi noita on lukea kuin numerosensein satuja.
T 2010
- Anonyymi
On kyllä niin aitoa senssua kun olla ja voi..
- Anonyymi
Olen tämän joskus kertonut. Oltiin muistaakseni 2016 kesällä saatu yksi duuniprojekti valmiiksi ja oli kesäloman eka päivä. Ajelin Tuusulanväylää pitkin kotiin kun kaveri soitti lentoasemalta että arvaapas minne olen lähdössä. Eipä ollut vaikeaa arvata että Pattayalle. Kaveri sanoi että lähe messiin koneessa on varmaan vielä tilaa. Koneen lähtöön oli reilu tunti aikaa. Sanoin kaverille että mietin vähän aikaa.
Ajelin siitä kotiin 10 minuuttia ja istahdin keittiön tuolille. Siitä ryntäys vaatehuoneeseen, cabin class laukku lattialle, sinne äkkiä kalsareita ja t-paitoja ja parit shortsit. Lenkkarit oli jo valmiiksi jalassa ja ne riittää kengiksi. Hyppäsin autoon ja soitin Tuusulanväylältä Finskille ja kysyin vieläkö ehtii ja onko tilaa? Vielä ehti ja tilaa oli. Virkailija järjesti ystävällisesti terminaalin ovelle parkkifirman kaverin, joka ajoi autoni siitä parkkihalliin ja minä suoraan finskin jo miltei tyhjälle luukulle.
Ehdin vielä juoda kaverin kanssa yhdet bisset ennen kuulutusta viimeiselle tsekkaukselle. Kaveri oli muistaakseni kaksi viikkoa Pattayalla ja minä kuukauden. Otan aina muutoskelpoisen paluulipun kun koskaan ei tiedä kauanko matkassa vierähtää. Se tulee halvemmaksi kuin ostaa liput erikseen.- Anonyymi
Vinkki: Jos muutatte muutoskelpoisen paluulipun päivää myöhemmäksi niin se täytyy tehdä se muutos muistaakseni viimeistään 24 tuntia ennen lentoa. Kerran muistin paluun päiväyksen väärin ja muutos ei sitten enää onnistunutkaan eli maksoin tyhjästä jakkarasta. Pelkkä paluu nopeasti otettuna maksaa yleensä 750-110 euroa, eli enemmän kuin menopaluu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä2449513Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.517691Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1986292- 1693586
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2831958- 1041945
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny81738- 1001475
Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll871404Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202191397