Naista ottamaan suihin

Satakunnasta naista ottamaan suihin mukavalta 38v varatulta mieheltä? Plussaa jos annat laueta myös kasvoille, mutta se ei tietenkään ole pakollista. Kiinnostuneet naiset voi laittaa postia osoitteeseen [email protected]. Kerro vaikka mitä haluaisit vasiteenksi palveluksesta tms.

25

2107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kovin hiljaista on

      • Anonyymi

        Sinähän voisi tarjota sitä niilin krokotiilin suutasi!?


    • Anonyymi

      Satakunnan naiset on kadonnut jonnekin?

    • Anonyymi

      Oletko löytänyt?

      • Ei ole löytynyt. Palstan kyylä kyllä kommentoi heti vaikka ei minua tunne edes


    • Laittakaa vain rohkeasti sähköpostia tulemaan :)

      • Anonyymi

        Eihän sulla ole mihinkään varaakaan edes


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sulla ole mihinkään varaakaan edes

        Täällä on hauskoja mentalisteja kyllä, jotka luulevat tietävänsä asioita. Todellisuudessa ovat elämäänsä kyllästyneitä eivätkä halua kenellekään mitään hyvää 😅


    • Taas ollut tovin hiljaista, mutta joko sitä kohta löytyis?

      • Anonyymi

        Ehkä naiset ei halua imeä jotain vanhaa ja varattua lerssiä.


    • Hiljaista edelleen

    • Vieläkin olis hakusessa

    • Anonyymi

      Huomenna klo 13:00 voisin imeä!!

      • Anonyymi

        Hyi olet mies!


      • Anonyymi

        Katsos kun on kaveri nopeesti vaihtanu paikkakuntaa :D. Vielä pari päivää sitten oli Tapiolan Torilla Espoossa ja nyt jo jossain päin Satakuntaa :D


    • Anonyymi

      Ei kasvoille, mutta vasempaan korvaan käy.Kun se on jo valmiiksi kuuro!

    • Mahtaisko sitä saada ihan fiksuja kommenttejakin?

      • Anonyymi

        Ei mahtaisi. Sinä ainakaan.


    • Anonyymi

      Ilmeisesti blowjobia ei ole paljo muualla kuin normipornossa, mutta ehkä Porista löytyisi joku Gay_kerho tai gloryhole tms. niin ehkä voisi auttaa asiaa. Ja samalla tietenkin voisit ottaa suihin niin monelta G'lta kuin tukehtumatta jaksat ja leukaperät kestää. Enjoy.

      • Anonyymi

        Puhut siis itsestäsi taas kerran palsta kyyläri ukko64


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhut siis itsestäsi taas kerran palsta kyyläri ukko64

        Ainsaatana kun pystyt anonyymistä nimimerkistä päättelemään kuka täällä on 😂. Itse en sentään vielä noin vanha ole kun ukko64 ja aika harvoin viitsii mitään kirjoittaa kun väki on aika urpoa täällä. 1-3 vakio kyylää ja siinä se ja sit sama määrä trolleja 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut siis itsestäsi taas kerran palsta kyyläri ukko64

        Ei kun ystävän neuvo ystävällisesti toimitettuna, ehkä joudut käyttään kouraasi kinttaalla tai ilman, ainakin se on aina lähellä, portaattomasti säädettävä puristus, ei paristojen vaihtoa, toisinaan uskollinen yms.


    • Anonyymi

      Käykö tänään klo 13:00? Mulla majava märkänä odottaa!

      • Anonyymi

        Kannattaa sit varmaan kuivata se majava. Ei eläinparka pärjää jos on märkänä pakkasessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa sit varmaan kuivata se majava. Ei eläinparka pärjää jos on märkänä pakkasessa

        Menkääs nyt pilipali pojat muualle leikkimään


    Ketjusta on poistettu 78 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe