Tilanne on siis se, että masturboin eilen uudella seksilelulla, jossa klitoriskiihotin ja pyörivällä päällä varustettu dildo. Kostutin itseni kiihottimella ensin, liukkaria en käyttänyt. Työnsin sitten dildon sisääni, ja olin siis neitsyt! Sen jälkeen olen alkanut vuotaa hieman verta, näinä parina päivänä. Menkkojen pitäisi alkaa vasta reilu viikon päästä. Hjälp! Kiitos vastauksista :)
Auttakaa naista hädässä!
8
62
Vastaukset
- Anonyymi
Moi. En kylläkään lääkäri ole , mutta voisin kyllä vilkaista mikä on vikana...
- Anonyymi
Suksi hevon vittuun hönö 😡
- Anonyymi
Yleensä neitsyt ei vuoda kun on ollut kunnolla kostea.
Jos ei ole tarpeeksi liukas voi pienen pieniä repeytymiä tulla, varsinkin jos jännittää liikaa voi sisätilat olla liian kuivat.
Jos vuotaa reilusti mene lääkäriin. Jos vaan häivähdyksen niin ei hätää, lisää liukkaria ens kerralla.
Jotkut harvat voi olla liian tiukat tai omaa liian jäykkää kudosta, joskus lääkärit joutuu leikkaa auki että säästyy liiallisesta kivulta yhdynnässä. - Anonyymi
Itselläkin startannut menkat viikkoa aikaisemmin kuin harrastin seksiä eka kerta.
- Anonyymi
Jösses sentään ihanko totta niihh
Immenkalvo alkoi v
uotaa- Anonyymi
Se nimetty kalvo ei kyllä ole muuta kuin venyvä läppä, ei peitä kaikkea kalvomaisesti kuten moni vieläkin kuvittelee, eikä ole tielläkään millään lailla jos oot edes vähäsen liikkunut elämäsi aikana.
- Anonyymi
Sinne meni immenkalvo ja neitsyys tolle dildolle. Oisit ny säästäny sen vaikka Heinolan sedälle.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174736
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2002578Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731677Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291605- 211369
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221305Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217- 1461081
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42952- 171924