Kuntoportaat tuli juukaan, mutta eivät hyödytä mitään sairaita vanhuksia. Kyllä on varaa kuntoportaisiin ja terveydenhuollon supistamiseen.
Kuntoportaista haittaa monille
27
506
Vastaukset
- Anonyymi
Paljon ne maksoivat? Montako porrasta? Missä sijaitsevat? Onko talvikunnossapitoa ja valaistusta?
- Anonyymi
Saisiko lisäaskelmat kuntoportaisii koska ystävälläni maahisella on lyhyet jalat ja lepopaikan jossa lepuuttaa suuria kiveksiä.
- Anonyymi
Vähän riski kyllä jos kännissä kompuroi niissä. Kuka korvaa?
- Anonyymi
Pitäs saada hissi siihen viereen niin sairaat vanhuksetkin olis tyytyväisiä...
- Anonyymi
Portaiden alapäähän voisi laittaa pöydän jossa on niveaa ja nessu nenäliinoja jotta runkkarit voisi kulkea portaat ilman rakkuloita esinahkassa.
- Anonyymi
Kyllä on jonni joutava keskustelu.
- Anonyymi
Kuntoportaalla luokitellaan ihmisen kunto. Kuntoportaiseen kuuluu neljä tasoa. Huono kunto, kohtalainen kunto, hyvä kunto ja tosi hyvä kunto.
- Anonyymi
Itse menen portaat käsillä seisten ja muna seisten.
- Anonyymi
Minä taas menen portaat munalla kävellen ja kädet seisten.
- Anonyymi
Pieni munaisten hommaa. Tyypillistä tuppimunien puuhastelua
- Anonyymi
Kuntoportaat on korvattava liukuportailla.
- Anonyymi
Ei hyvä koska kivekset raapiutuu sinne väliin.
- Anonyymi
Kuntoportaista ei ole kenellekään haittaa. Toivoisi että ymmärettäisiin että portaista on hyötyä vain jos niitä käyttää, eli kävelee tai juoksee niitä ylös ja alas. Pelkkä portaiden katselu, netissä manailu tai lapsellisen hävyttömyyksien kirjoittelu ei paranna kenenkään kuntoa. Kuntoportaiden käyttämiselle on tarkoitus ennaltaehkäistä ihmisiä joutumasta terveyskeskusten vakiokäyttäjäksi. Silloin on peli jo menetetty. On miljoona kertaa halvempaa ja yhtä paljon elämänlaatua parantavaa jos liikkuisimme ja käyttäisimme vaikka niitä kuntoportaita.
- Anonyymi
Kuntoportaita saa ravata vaikka kivekset hiertyneenä ja silti oot kiepin asiakas.
- Anonyymi
Kunto tikkaat ois parempi vaihtoehto.
- Anonyymi
Kunto näkkileipä.
- Anonyymi
Ehkä noilla kuntoportailla ehkäistään sitä, että ei olisi jatkossa niin paljon niitä sairaita hoidettavaksi. Kaikki satsaus liikuntaan ja liikuntapaikkoihin vähentää terveydenhoidon kustannuksia tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Kiveslihasta olen treenannut ja sen treenaus vähentää vuodepaikkoja terveydenhuollossa koska voi nussia omassa sängyssä.
- Anonyymi
Niin ettäkö niillä ehkäistään kansalaisten sairauskuluja ja niinkuin terveenäkin säilyisi kun niistä olisi silloin hyötyä että.
- Anonyymi
Geokätköily on mieltä avartavaa liikuntaa ja kunto kohoaa sekä että tulee erektio ja jännetuppi peräsuoleen.
- Anonyymi
Ehkä jos otan miljoona askelta kuntoportaita niin sitten yhden kerran on vain polvet ja lohkat sökönä että tuota.
- Anonyymi
Ehkäisykeinona toimii kun laskee kivekset liukurina portaat alas
- Anonyymi
Kipu kiveksissä pidentää ikää.
- Anonyymi
Mällin roiskahdus pitää lääkärin loitolla.
- Anonyymi
Päättäjät ei juuri vanhuksia ajattele päätöksissään. Terveydenhuolto on siitä hyvä esimerkki.
- Anonyymi
Vanhuksille rakennellaan kuntoluiskat.
- Anonyymi
Niitä portaita ei voi kulkea että perseeseen kertyisi tippaakaan persehikeä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst234882- 2144368
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1473837Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1413308Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58361828Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.571668Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191668Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251415Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271368Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1271238