Vm 2002, nappistartilla, 15 vuotta sitten joku sähkökela uusittu. Toimii edelleenkin hyvin.0ÄänestäKommentoi
Muuten hyvä pata mutta kylmäkäynnistys vähän heikko ja jos on pitempään seisonut niin käy vähän huonosti, vm 2021.0ÄänestäKommentoi
Eikö bensaletkun nännin lutkutus auta noihin vaivoihin? Minulla on Yammu F40:ssä samoja oireita jos tuo unohtuu.0ÄänestäKommentoi
Anonyymi kirjoitti:Eikö bensaletkun nännin lutkutus auta noihin vaivoihin? Minulla on Yammu F40:ssä samoja oireita jos tuo unohtuu.Kyllä se hiukan auttaa, mutta edellinen kone mikä oli Mercury ei näitä ongelmia ollut, eikä tarvinnut tehdä kyseisiä toimenpiteitä.0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 7
Vanhimmat
Ei tuosta ainakaan mitään pahaa ole laajasti kuulunut?
Vm 2002, nappistartilla, 15 vuotta sitten joku sähkökela uusittu. Toimii edelleenkin hyvin.
Muuten hyvä pata mutta kylmäkäynnistys vähän heikko ja jos on pitempään seisonut niin käy vähän huonosti, vm 2021.
Eikö bensaletkun nännin lutkutus auta noihin vaivoihin? Minulla on Yammu F40:ssä samoja oireita jos tuo unohtuu.
Kyllä se hiukan auttaa, mutta edellinen kone mikä oli Mercury ei näitä ongelmia ollut, eikä tarvinnut tehdä kyseisiä toimenpiteitä.
seos hieman laihalla.
Hyvin mahdollista.