Syy miksi en kysele perääsi

Anonyymi

Johtuu siitä että olen ns. Kaikkiruokainen. Voin kyllä ottaa toisenkin naisen jos sinua ei kiinnosta olla mun kanssa.
Odotan vain. Se on meinaan niin, että naisia ei kasva puissa.
T mies. -> naiselle

Kyllä se kohta tärppää. Sä jäät rannalle ruikuttamaan sit.

Eli meidän ongelmat oli, et hyväksyny mua sellaisena kuin olen, ja muutenki suutut ihan liikaa. Mä en jaksa raivohulluja. Rakastan hiljaisuutta yhtä paljon kuin lämpöä. Tiedät kyllä mitä lämpöä.
Tai ehkä et tiedä. Saatat olla vampyyri, sen verran etäistä on tämä yhteydenpito ollu viime vuodet. Vampyyrit tosin tulee lähelle edes sen kerran. Sinua ei ole näkyny edes sitä kertaa.

Ihme outolintu

Ensiksi raivoaa, ja sitten olettaa että oltaisiin vielä aktiivisia puolin ja toisin. Ite aloitit koko leikin. Olisit leikkiny paremmin. Paljastit todelliset karvasi liian aikaisin. Olisit tehny sen vasta aviossa, oltaisiin oltu jo yhdessä vuosia.

Ikähaarukka 20-30

En kyllä odota enää mitään.

Mut kyl mä sua välillä mietin lämpimästi. En tiedä miksi.
Säälistä varmaan.

99

1248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Odotatko, että tartun tähän? En tartu. Sinä itse tiedät, mitä haluat ja mitä tarvitset. Tiedät, mistä jäät paitsi, kun et kysele perään. Enkä minä itke sinun perääsi. Tiedät senkin, miksi en.

      • Anonyymi

        Oikeastaan en tiedä. Mut ihan sama. Teen sit onnelliseksi jonkun toisen.


      • Anonyymi

        Pitäis itkee. Mul on kuitenki 13-15cm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäis itkee. Mul on kuitenki 13-15cm.

        Riippuu siitä kuinka jäykkänä. Täysin jäykkänä ollu jopa vähän yliki 15cm


      • Anonyymi

        Sit jäät ite paitsi mun rahoista ja lämpimästä sylistä. Jep. Sä tässä häviät. Ei mua ärsytä.


    • Anonyymi

      Tämä ei ole minulta sitten, vaikka muutamat tunnisteet ( vaikkakin vähäisetkin ) osuvat. T

      • Anonyymi

        Kukas sinä olet? Jos saan kysyä. Mä olen täällä toista päivää. Mun nimi on T ja mä tykkään naisista, mun ikäisistä. Tai tykkäsin joskus. Nykyään tykkään käydä töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas sinä olet? Jos saan kysyä. Mä olen täällä toista päivää. Mun nimi on T ja mä tykkään naisista, mun ikäisistä. Tai tykkäsin joskus. Nykyään tykkään käydä töissä.

        Minä olen se tuuli joka pyyhkii pölytkin sinunkin jaloistasi. Minut kuulee kun minut tuntee, mutta Jäämeren tuuli on kylmä ja pureva. En tahdo kenenkään jäätyvän kun minua etsii ja siksi poistunkin yhtä nopeasti kuin tulinkin. Minusta jää vain tekstit sinun aloitukseesi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen se tuuli joka pyyhkii pölytkin sinunkin jaloistasi. Minut kuulee kun minut tuntee, mutta Jäämeren tuuli on kylmä ja pureva. En tahdo kenenkään jäätyvän kun minua etsii ja siksi poistunkin yhtä nopeasti kuin tulinkin. Minusta jää vain tekstit sinun aloitukseesi...

        Jäämeren tuuli... wau. Tuuli on kaunis, mut en mä oo ikinä kenestäkään Tuulista tykänny. Ei Tuulia t eikä Juuliat oo ikinä huomiOta kiinnitäny meikäläiseen. Seki harva joka kiinnitti huomion, en osannu silkkihansikkain käsitellä, muutenkaan en ole köyhänä rohjennut, kukkaan kauneimpaan, nyt huutelen voikukan perään. :D


    • Anonyymi

      Periaatteessa sanon tämän useammalle samaa aikaan. Koska ihan sama loppujen lopuksi kenen naisen kanssa on, koska kaikilla niillä on saman lainen dunneli.

      • Anonyymi

        Ainakin olettaisin niin, varmuudella en osaa sanoa. Se on kuitenkin ainut positiivinen asia naisen nykyversiossa 2.0 vuonna 2021. Kun on nämä tasaarvot ja muut alemmuuskombleksit


      • Anonyymi

        Osta sitte vaikka joku fleshlight , eikös ne ole nykyään hyvinkin aidon tuntoisia. Siinä sulle vähän dunnelia.
        Et tarvitse oikeaa naista.


    • Anonyymi

      Mä olen kans joten heihei!

      • Anonyymi

        Heippa vaan. Lämmöllä sua kerran kaipasin vaan. Et koskaan tullut. Nyt suljit oven yhdestä portista, sivun käänsit yhdestä kirjasta. Takaisin onko paluuta? Poltitko edelliset sivut? Paluuta ei ole, jos niin teit?
        Parempaan huomiseen. Heido.


    • Anonyymi

      Kamalan huvittavaa tiedätkös, tässä mies on tämä!
      Sinä luulet, kirjoituksesi perusteella, että odotan sinulta jotain hyvää.
      Itseasiassa en odota, koska et kuulu elämääni. Et ole kuulunut elämääni koskaan, enkä usko et siihen tulet koskaan kuulumaankaan.
      Vapaasti voit olla kaikkiruokainen, etsiä itsellesi sellaisen naisen joka täyttää toiveesi ja naisen joka on sinusta kiinnnostunut.
      Minua ei kiinnosta oletetut rahasi etkä sinä!
      Joten unohda minut ole hyvä!
      Näin pääset pois vankilasta, jossa pidät itseäsi.

      • Anonyymi

        Jaha, tämä muistetaan sinä päivänä kun vuodatat kyyneileitä jalkoihini. ✋Noin sinulle vastaan sitten. Sydämen särkijä.


      • Anonyymi

        No vähän kiinnostaa myönnä nyt


      • Anonyymi

        Et säkää kuulu mun elämää. Ihan jo siitäkin syystä että mulla ei ole elämää ja sama toistepäin. Sullakaa ei ole elämää, siks en kuulu siihen kun sitä ei ole.


      • Anonyymi

        Ja en varmasti unohda. Nyt ku sanoit. Varmasti muistelen joka päivä, ihan vaa sun kiusaks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et säkää kuulu mun elämää. Ihan jo siitäkin syystä että mulla ei ole elämää ja sama toistepäin. Sullakaa ei ole elämää, siks en kuulu siihen kun sitä ei ole.

        En tiedä, et onko sulla elämää en tiedä sitäkään, et millaista elämä elät?
        Itselläni on elämä ja vaikka se ei olisikaan sitä aivan, mitä haluan tai tarvitsen.
        Tiedän, et jonain päivänä voin vielä saada paremman elämän.
        Mutta sitä millaista elämäni on tai tulisi olla, ei voi toinen tuntematon ihminen määritellä.
        Täällä palstalla olemme ehkä risteilleet jokusen kerran ja ehkä vaihtaneet mielipiteitä.
        Muuten / muualla olemme vieraita toisillemme, ja aina tulemme olemaan.
        Koska täällä ei minkäänlainen suhde toteudu.


    • Anonyymi

      Kannattaa tutustua läheisriippuvuuteen ilmiönä. Sangen erikoista lukea tällaisia kirjoituksia täällä palstalla.

      • Anonyymi

        Sinun kannattaa tutustua päihderiippuvuuteen


      • Anonyymi

        Sangen erikoista lukea sinun tekstiäsi. Ilpo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kannattaa tutustua päihderiippuvuuteen

        Sama asia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kannattaa tutustua päihderiippuvuuteen

        Suositteletko siis päihderiippuvuutts tälle henkilölle, kenelle kommentoit? Taitaa olla omaa kokemusta siinä tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suositteletko siis päihderiippuvuutts tälle henkilölle, kenelle kommentoit? Taitaa olla omaa kokemusta siinä tapauksessa.

        en sano tuohon mitaan kun en osaa onko sulla viela pitkä matka tanne


    • Anonyymi

      Sick. Ei muuta sanottavaa.

      • Anonyymi

        llua Et tuu ikinä saamaa.


      • Anonyymi

        no sano


    • Anonyymi

      Sä oletat asioita joilla ei ole minkäänlaista totuuspohjaa. Hirvittävää henkistä väkivaltaa, oli provo tai ei.

      • Anonyymi

        Esim mikä lause oli oletusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim mikä lause oli oletusta?

        Kaikki toiseen ihmiseen liittyvä. Ihmisroska olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki toiseen ihmiseen liittyvä. Ihmisroska olet.

        :D. No roskan voi kuitenki kierrättää. Kyl se jollekki aina kelpaa, jos ei sinulle, jollekki toiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :D. No roskan voi kuitenki kierrättää. Kyl se jollekki aina kelpaa, jos ei sinulle, jollekki toiselle.

        Miksi puhut kuin tuntisit mut? Niinkuin voisit kommunikoida tätä kautta jollekin ihmiselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi puhut kuin tuntisit mut? Niinkuin voisit kommunikoida tätä kautta jollekin ihmiselle?

        Sinullehan nämä jutut ei kelvannu. Jollekki toiselle kelpaa. Täällä Suomi24 on muitakin kuin sinä. Sinulle olen roska. Jollekkin toiselle hauska tarina Seppo.

        Länkytä vähän vielä, tiiät kyllä mitä sit käy. En puhu mitää sulle enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinullehan nämä jutut ei kelvannu. Jollekki toiselle kelpaa. Täällä Suomi24 on muitakin kuin sinä. Sinulle olen roska. Jollekkin toiselle hauska tarina Seppo.

        Länkytä vähän vielä, tiiät kyllä mitä sit käy. En puhu mitää sulle enää.

        Tää on teatteria. Voidaan esittää että tunnetaan ja käydään se keskustelu mitä ei käyty oikeassa elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinullehan nämä jutut ei kelvannu. Jollekki toiselle kelpaa. Täällä Suomi24 on muitakin kuin sinä. Sinulle olen roska. Jollekkin toiselle hauska tarina Seppo.

        Länkytä vähän vielä, tiiät kyllä mitä sit käy. En puhu mitää sulle enää.

        Et osaa alkeellisestikaan asettua toisen asemaan. Väännät totuutta väkivaltaisesti joksikin muuksi. Tulee mieleen lapsuus kun äitini väitti isääni tehneen asioita jotka ei pitänyt paikkaansa. Teki isäni ja lapset, ainakin minut hulluksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et osaa alkeellisestikaan asettua toisen asemaan. Väännät totuutta väkivaltaisesti joksikin muuksi. Tulee mieleen lapsuus kun äitini väitti isääni tehneen asioita jotka ei pitänyt paikkaansa. Teki isäni ja lapset, ainakin minut hulluksi.

        Sit mä en osaa. Voit sä yksinki olla, jos en kelpaa tällaisena. Itseäni en ala muuttamaan. Olen mikä olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on teatteria. Voidaan esittää että tunnetaan ja käydään se keskustelu mitä ei käyty oikeassa elämässä.

        En ymmärrä sellaista itsensä huijaamista. Miten kukaan ihminen voi olla onnellinen vaiheessa? Ei se ole mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et osaa alkeellisestikaan asettua toisen asemaan. Väännät totuutta väkivaltaisesti joksikin muuksi. Tulee mieleen lapsuus kun äitini väitti isääni tehneen asioita jotka ei pitänyt paikkaansa. Teki isäni ja lapset, ainakin minut hulluksi.

        Juuri kirjoittamasi teksti on syy miksi jutustamme ei tullut mitään. En kelpaa tällaisena kuin olen. Piti muuttua erilaiseksi. En voi tehdä sitä. Mennä uudestaan äitini mahaan ja syntyä uudestaan parempana ihmisenä. En nyt puhu hengellisestä uudestisyntymisestä.

        Jos en kelpaa tällaisena ole ilman sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et osaa alkeellisestikaan asettua toisen asemaan. Väännät totuutta väkivaltaisesti joksikin muuksi. Tulee mieleen lapsuus kun äitini väitti isääni tehneen asioita jotka ei pitänyt paikkaansa. Teki isäni ja lapset, ainakin minut hulluksi.

        Sanon asiat kuin ne on. Jos ei kelpaa, etsi toinen mies niin kauan että kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanon asiat kuin ne on. Jos ei kelpaa, etsi toinen mies niin kauan että kelpaa.

        Et sä voi toisen puolesta sanoa yhtään mitään. Siinä ei ole sun kelpaamisen kanssa mitään tekemistä! Vääristelet nytkin toisen sanoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri kirjoittamasi teksti on syy miksi jutustamme ei tullut mitään. En kelpaa tällaisena kuin olen. Piti muuttua erilaiseksi. En voi tehdä sitä. Mennä uudestaan äitini mahaan ja syntyä uudestaan parempana ihmisenä. En nyt puhu hengellisestä uudestisyntymisestä.

        Jos en kelpaa tällaisena ole ilman sitten.

        En ole ikinä pyytänyt ketään ihmistä elämässäni muuttumaan. Pointtini on mua kohtaan ei käytetä henkistä väkivaltaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ikinä pyytänyt ketään ihmistä elämässäni muuttumaan. Pointtini on mua kohtaan ei käytetä henkistä väkivaltaa.

        No mutta Irmeli enhän minä väkivaltainen ole, kerroin vain syyt orastavan suhteemme päättymiselle. Tietenkin toivon että kaikki on pelkkää väärinkäsitystä ja voisimme aloittaa puhtaalta pöydältä kaiken alusta. Mutta tiedät itsekin että et pysty siihen. Olisithan muuten jo ottanu yhteyttä. Sen takia lauon sitten puolivillaisia totuuksia miettimättä sen enempää. Se johtuu ihan sinusta itsestäsi. Pitäisit enemmän yhteyttä tosi elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta Irmeli enhän minä väkivaltainen ole, kerroin vain syyt orastavan suhteemme päättymiselle. Tietenkin toivon että kaikki on pelkkää väärinkäsitystä ja voisimme aloittaa puhtaalta pöydältä kaiken alusta. Mutta tiedät itsekin että et pysty siihen. Olisithan muuten jo ottanu yhteyttä. Sen takia lauon sitten puolivillaisia totuuksia miettimättä sen enempää. Se johtuu ihan sinusta itsestäsi. Pitäisit enemmän yhteyttä tosi elämässä.

        Irmeli oli muutettu nimi*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ikinä pyytänyt ketään ihmistä elämässäni muuttumaan. Pointtini on mua kohtaan ei käytetä henkistä väkivaltaa.

        Kai ymmärrät että minullakin on tunteet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta Irmeli enhän minä väkivaltainen ole, kerroin vain syyt orastavan suhteemme päättymiselle. Tietenkin toivon että kaikki on pelkkää väärinkäsitystä ja voisimme aloittaa puhtaalta pöydältä kaiken alusta. Mutta tiedät itsekin että et pysty siihen. Olisithan muuten jo ottanu yhteyttä. Sen takia lauon sitten puolivillaisia totuuksia miettimättä sen enempää. Se johtuu ihan sinusta itsestäsi. Pitäisit enemmän yhteyttä tosi elämässä.

        Pidä kuule ihan itse vaan. Ei kuulosta kovin tasavertaiselta tilanteenne. Joku raja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai ymmärrät että minullakin on tunteet?

        En ole loukannut sun tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai ymmärrät että minullakin on tunteet?

        Teet oletuksia todella itsekkäistä, toista täysin huomioonottamattomista lähtökohdista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole loukannut sun tunteita.

        Eli myönnän että tykkäät musta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teet oletuksia todella itsekkäistä, toista täysin huomioonottamattomista lähtökohdista.

        Mikä oli itsekästä. Se etten kuuntele sekoamista tai se että en keskustele henkilön kanssa joka ei osoita mitään kiinnostusta? 2eri tapausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli myönnän että tykkäät musta?

        En tiedä kuka olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä oli itsekästä. Se etten kuuntele sekoamista tai se että en keskustele henkilön kanssa joka ei osoita mitään kiinnostusta? 2eri tapausta.

        En ole seonnut, enkä halua kenenkään kuuntelevan mua. En voi ”myöntää” kiinnostusta ihmistä kohtaan jota en tunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole seonnut, enkä halua kenenkään kuuntelevan mua. En voi ”myöntää” kiinnostusta ihmistä kohtaan jota en tunne.

        Öö. En puhunu tästä vaan aikaisemmasta. Sillon tosielämässä ku sekosit. Ja tosielämässä se toinen ei ollu kiinostunu. Droppasit kummatki. Olinko itsekäs? Miten he käyttäytyivät minua kohtaan sinun mielestäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö. En puhunu tästä vaan aikaisemmasta. Sillon tosielämässä ku sekosit. Ja tosielämässä se toinen ei ollu kiinostunu. Droppasit kummatki. Olinko itsekäs? Miten he käyttäytyivät minua kohtaan sinun mielestäsi?

        Droppasin*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole seonnut, enkä halua kenenkään kuuntelevan mua. En voi ”myöntää” kiinnostusta ihmistä kohtaan jota en tunne.

        Kyl mä sua kuuntelen kaunokki sä oot mukavan ärsyttävä positiivisella tavalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole seonnut, enkä halua kenenkään kuuntelevan mua. En voi ”myöntää” kiinnostusta ihmistä kohtaan jota en tunne.

        Myönnä vaa. Et sä muuten vastais mun viesteihin jos et tykkäis. Minkä ikäinen oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kuka olet.

        Haluutko tietää? Kerro ensin itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teet oletuksia todella itsekkäistä, toista täysin huomioonottamattomista lähtökohdista.

        Että toinen sekoaa hyvästä vitsistä. En mä tommosen hullun kanssa juttele. Tämä tosielämässä. Nii. Mikä siinä oli itsekästä? Ja miten olen tällä palstalla tehnyt henkistä väkivaltaa sinua kohtaan? Tämähän on pelkkää komediaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että toinen sekoaa hyvästä vitsistä. En mä tommosen hullun kanssa juttele. Tämä tosielämässä. Nii. Mikä siinä oli itsekästä? Ja miten olen tällä palstalla tehnyt henkistä väkivaltaa sinua kohtaan? Tämähän on pelkkää komediaa

        Rikos ja ihmisen oikeudet ei ole komediaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi puhut kuin tuntisit mut? Niinkuin voisit kommunikoida tätä kautta jollekin ihmiselle?

        Tämä on erittäin hyvä pointti ja sitä voisi muutama muukin kenties soveltaa, jos kuvittelee esimerkiksi, että joku nainen on täällä puhuteltavissa ja löydettävissä joka rivin takaa. Kyse on siinä tapauksessa yksinkertaisesti pakkomielteestä. Ei mulla muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on erittäin hyvä pointti ja sitä voisi muutama muukin kenties soveltaa, jos kuvittelee esimerkiksi, että joku nainen on täällä puhuteltavissa ja löydettävissä joka rivin takaa. Kyse on siinä tapauksessa yksinkertaisesti pakkomielteestä. Ei mulla muuta.

        Mutta ei tietenkään voi joka kellokaulalta kauhalla vaatia, ymmärtäähän sen, vaikka esimerkiksi toimenkuvan puolesta muuta voisi ajatella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole loukannut sun tunteita.

        on mulla tunteet mutta niista en nyt puhy mitaab


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö. En puhunu tästä vaan aikaisemmasta. Sillon tosielämässä ku sekosit. Ja tosielämässä se toinen ei ollu kiinostunu. Droppasit kummatki. Olinko itsekäs? Miten he käyttäytyivät minua kohtaan sinun mielestäsi?

        no en ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myönnä vaa. Et sä muuten vastais mun viesteihin jos et tykkäis. Minkä ikäinen oot?

        53


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        53

        53


    • Anonyymi

      Joo ja täytyy lopuksi sanoa. Että jos luet nainen tämän palstan joskus, älä ajattele että tämä on minun kirjoittamaa tekstiä. Nää on kirjoittanut joku toinen. Mä oon ollu koko päivän YouTubessa mul on alibi

      • Anonyymi

        Hieno alibi sulla 🙈


    • Anonyymi

      No säälistä sitten. Mutta tiedän sen. Vanhakin olen . Se vain on niin , että ,kuten taas kerran sanon, niin varmoon liian vanha sulle. Kaikesta huolimatta. Ei minua arvosteta .

    • Anonyymi

      ”Vampyyrit tosin tulee lähelle edes sen kerran. Sinua ei ole näkyny edes sitä kertaa. ” Onko sulla siinä tapauksessa mitään asiaa itkeä tälle 20-30 vuotiaalle? Et selvästi tunne häntä kuin etäisesti tarkkailtuna kun et edes ikää tuon paremmin tiedä, saati muuta osoitetta mihin ulista.

      • Anonyymi

        Puhuin useammalle samaa aikaa, koska naiset voi karkeasti jakaa samaan kategoriaan, jos yksi käyttäytyy näin, tod. Näköisesti muutkin naiset. Ja sit en mä ulise. Pärjään kyllä yksinki. Olen tähänkin asti pärjännyt. Kerroin vain miksi hän ei ja muut ei tule toimeen kanssani. Hän otti itse yhteyttä minuun vuosien ajan. Ja nyt kerroin miksi en vastannut hänelle. Koska hän on raivohullu. Suuttuu turhasta. En mä jaksa sellaista. Voin käyttää elämäni parempaakin kuin raivohullun purkauksien kuuntelemiseen.

        T mies 20-30 on oma ikäni ei hänen ikänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuin useammalle samaa aikaa, koska naiset voi karkeasti jakaa samaan kategoriaan, jos yksi käyttäytyy näin, tod. Näköisesti muutkin naiset. Ja sit en mä ulise. Pärjään kyllä yksinki. Olen tähänkin asti pärjännyt. Kerroin vain miksi hän ei ja muut ei tule toimeen kanssani. Hän otti itse yhteyttä minuun vuosien ajan. Ja nyt kerroin miksi en vastannut hänelle. Koska hän on raivohullu. Suuttuu turhasta. En mä jaksa sellaista. Voin käyttää elämäni parempaakin kuin raivohullun purkauksien kuuntelemiseen.

        T mies 20-30 on oma ikäni ei hänen ikänsä.

        Kyl mä voisin rakastaa, mut en hullua. Pitää pystyä tasapainoiseen kanssa elämiseen .

        T mies 20-30


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuin useammalle samaa aikaa, koska naiset voi karkeasti jakaa samaan kategoriaan, jos yksi käyttäytyy näin, tod. Näköisesti muutkin naiset. Ja sit en mä ulise. Pärjään kyllä yksinki. Olen tähänkin asti pärjännyt. Kerroin vain miksi hän ei ja muut ei tule toimeen kanssani. Hän otti itse yhteyttä minuun vuosien ajan. Ja nyt kerroin miksi en vastannut hänelle. Koska hän on raivohullu. Suuttuu turhasta. En mä jaksa sellaista. Voin käyttää elämäni parempaakin kuin raivohullun purkauksien kuuntelemiseen.

        T mies 20-30 on oma ikäni ei hänen ikänsä.

        Tämä kertoo orientaatoistasi todellisuuteen niinku kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl mä voisin rakastaa, mut en hullua. Pitää pystyä tasapainoiseen kanssa elämiseen .

        T mies 20-30

        Sinä olet se hullu tässä. Ei muuta kommentoitavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet se hullu tässä. Ei muuta kommentoitavaa.

        Perustele

        T mies 20-30


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuin useammalle samaa aikaa, koska naiset voi karkeasti jakaa samaan kategoriaan, jos yksi käyttäytyy näin, tod. Näköisesti muutkin naiset. Ja sit en mä ulise. Pärjään kyllä yksinki. Olen tähänkin asti pärjännyt. Kerroin vain miksi hän ei ja muut ei tule toimeen kanssani. Hän otti itse yhteyttä minuun vuosien ajan. Ja nyt kerroin miksi en vastannut hänelle. Koska hän on raivohullu. Suuttuu turhasta. En mä jaksa sellaista. Voin käyttää elämäni parempaakin kuin raivohullun purkauksien kuuntelemiseen.

        T mies 20-30 on oma ikäni ei hänen ikänsä.

        53 on minun ikani ja silla siisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        53 on minun ikani ja silla siisti

        etko sina osaa lukea mina olen 53 vuotias


    • Anonyymi

      No voi voi.
      Ota sit joku toinen jos kerran olet niin kaikkiruokainen. Et sinä kyllä rakkaudesta näytä ymmärtävän hölkäsen pöläystä.

      • Anonyymi

        En mä halua rikkoa hänen sydäntään. Jos se haluu vieläki tutustua muhun. Koska voisin olla sen kanssa. En vaa muista sen nimeä enkä puhelinnumeroa. "Voisin" niinku teoriassa ainaki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä halua rikkoa hänen sydäntään. Jos se haluu vieläki tutustua muhun. Koska voisin olla sen kanssa. En vaa muista sen nimeä enkä puhelinnumeroa. "Voisin" niinku teoriassa ainaki.

        No jopa on kehnot kertoimet jos pitäisi päästä parisuhteeseen naisen kanssa jonka nimeä ei edes tiedä…


    • Anonyymi

      Kyllä tarina kuitenkin on niin että NAINEN on se joka valinnan tekee et sinä .

      • Anonyymi

        Se kai hänen elämässään on se perustavanlaatuisin ongelma.


      • Anonyymi

        Saisin sen samantien jos haluaisin. En voi vaa soittaa koska en muista numeroa enää. Muuten olisin jo soittanut 2vuotta sitte. Siks odotan hänen viestiä. Ehkä hän tietää mun numeron.
        Sit mennään avioon ja pannaan menemään niin että huh hei.

        T mies 20-30


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kai hänen elämässään on se perustavanlaatuisin ongelma.

        Niinkö se mielestäsi että nainen päättää parisuhteen alkamisen. Hyvä On. Mä en tee sitä mitää sen eteen että tutustuttaisiin. Tee sinä vaa valintasi, ja jos et tee, ole yksin sitten. Sitähän sä haluat. Muuten olisit jo valinnan tehnyt.

        T mies 20-30


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö se mielestäsi että nainen päättää parisuhteen alkamisen. Hyvä On. Mä en tee sitä mitää sen eteen että tutustuttaisiin. Tee sinä vaa valintasi, ja jos et tee, ole yksin sitten. Sitähän sä haluat. Muuten olisit jo valinnan tehnyt.

        T mies 20-30

        mita sina olet jo tehbyt


    • Anonyymi

      Rva ”nykopp” on ollut kovin vaitonainen tänään

    • Anonyymi

      Niin, hyvähän se aviossa on näyttää ja sitten tulee ero.

      • Anonyymi

        Näyttää mikä?


      • Anonyymi

        se on sitten siina kaikkea ei voi tietaa etukateen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on sitten siina kaikkea ei voi tietaa etukateen

        kunhan kiusaavat vaan aikansa kuluksi ei kannata valittaa tuosta yhtaabn mitaan


      • Anonyymi

        Ei olis tullu eroa, koska avioliitto on elämän kestävä ja aviorikos on kadottava synti. Siksi olis kannattanu paljastaa karvat vasta aviossa. Nyt ku suuttu jo ennen avioliittoa, ei menty avioon.
        Aviorikosta en tee. Avioliitto on pyhä asia. Ihmisille ei ole nykyään mikään pyhää.

        T mies 20-30


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olis tullu eroa, koska avioliitto on elämän kestävä ja aviorikos on kadottava synti. Siksi olis kannattanu paljastaa karvat vasta aviossa. Nyt ku suuttu jo ennen avioliittoa, ei menty avioon.
        Aviorikosta en tee. Avioliitto on pyhä asia. Ihmisille ei ole nykyään mikään pyhää.

        T mies 20-30

        Olin niin kauan pelissä mukana kunnes aloitti raivoamisen. Näin kaikkien kanssa. Jatkossa kannattaa säästää ne sekoamiset avioliittoon. Nyky mies ei jaksa hullua, se oli trendissä joskus 80luvulla.

        T mies 20-25

        Uusimaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin niin kauan pelissä mukana kunnes aloitti raivoamisen. Näin kaikkien kanssa. Jatkossa kannattaa säästää ne sekoamiset avioliittoon. Nyky mies ei jaksa hullua, se oli trendissä joskus 80luvulla.

        T mies 20-25

        Uusimaa

        Jos haluaa saada nykymiehen; Nykäsen Matin sanoin:
        Ku mies on lomalla, nainen pitää turpansa kiinni, silloin ei tuu mitää ongelmia...

        Rakkaus on hienoa, hiljaisuus kaunista,

        Kauneus ja rakkaus kulkee käsi kädessä...

        T mies ???? Ikäni on salattu jatkossa pelkkä kysymysmerkki.


    • Anonyymi

      aika hyvää.....

      • Anonyymi

        Jäätelö? Mäki tykkään jäätelöstä. Mikä sun lempi jätski on? Mulle kelpaa kaikki jädet.


    • Anonyymi

      Eikä se ole mun vika jos ei hän lue näitä tekstejä. Olen esittänyt julkisesti syyt ja seuraukset tapahtumista. Jos hän vielä jatkossa elää epätietoisuudessa suhteessa minuun, syyttäkööt itseään. Täällä nämä kaikki lukee.

      T mies ?

      Sillä naisella on monta nimeä. Samassa kategoriassa olette kaikki. Siksi nämä viestit on yhteisesti teille kaikille.

      Jokatapauksessa toivotan hyvää vappua kaikille.

    • Anonyymi

      Tarkemmin ajateltuani ja asiaa tuumailtuani, perun kaikki puheeni. En halua parisuhdetta menneisyyden haamun kanssa.

      Ihan siitäkin syystä että en tiedä ikääsi.
      Ja olet menettänyt neitsyytesi tod. Näköisesti.

      Siinähän niitä syitä oli jo tarpeeksi.

      Keskustelu on päättynyt.

      T mies ?

      • Anonyymi

        En mä likaista ota yäk. Ja sit väärän ikäiset, pitää olla saman ikäinen.

        Loppu. Hyvästi kaikki eri ikäiset ja likaiset.

        Tämä mies otti lopputilin teistä.

        Jatkossa katson muita naisia.

        T mies ?


      • Anonyymi

        Mistäkö tiedän nämä kaikki, pikkulinnut lauloi, sano etiäiseks

        T mies ?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe