Mitä tilalle.

Anonyymi

Sanokaa suoraan uskooko kukaan aidosti voittavansa mitään ? Itsellä on jokin käsittämätön mielihyvän tunne, kun saldoon päivittyy siirretty summa ja on aika laittaa kiekot pyörimään. Tässä huomasin, että oma ajattelu on kutakuinkin pelaanpa 200. Kunpa saisi jostain saman fiiliksen muualta. Pelaaminen tuhoaa, koko muun elämän.

5

1040

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laitan tähän kommentin vuosien takaa, silloin kun pajazzot olivat vielä olemassa. Kaveri hakkasi sinne rahaa, ja voittikin jotain. Pelasi kuitenkin ne kaikki voittorahatkin ja lähti tyhjin taskuin pois. Lähtiessään kuitenkin voitonriemuisesti totesi " voitin 50 markkaa"!

• Anonyymi

Osakesäästäminen tilalle. On mukava harrastus jossa pääosaa näyttelee lukeminen, tiedon analysointi, sekä ennustaminen. Pitkäjänteistä touhua ainakin niin etten ole koskaan kuullut että joku olisi tullut riippuvaiseksi osakkeilla puljaamisesta.

• Anonyymi

Kyllä osakkeilla treidaaminen on koukuttavaa. Ja niihin voi hävitä suuriakin summia rahaa, paljon enemmän kuin hedelmäpeleihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä osakkeilla treidaaminen on koukuttavaa. Ja niihin voi hävitä suuriakin summia rahaa, paljon enemmän kuin hedelmäpeleihin.

Kaikkeen mihin rahaa käytetään voi hävitä rahansa. Itse lopetin pelaamisen ja ryhdyin muutama vuosi takaperin osakesäästäjäksi. En koe koukuttuneeni osakesäästämiseen. Osakesäästäminen on terveellinen harrastus, toisin kuin uhkapelaaminen. Osakesäästämistä ei tarvitse hävetä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkeen mihin rahaa käytetään voi hävitä rahansa. Itse lopetin pelaamisen ja ryhdyin muutama vuosi takaperin osakesäästäjäksi. En koe koukuttuneeni osakesäästämiseen. Osakesäästäminen on terveellinen harrastus, toisin kuin uhkapelaaminen. Osakesäästämistä ei tarvitse hävetä.

"Hävetä" Kukaan ei puhu, missään ei lue osakkeilla tehdyistä suurista tappioista. Ainoastaan voitoista ja tuotoista puhutaan. Jos osakkeilla olisi helppoa tehdä rahaa kaikkihan sitä tekisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      617
      1633
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      887
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      487
      753
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      743
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      672
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      566
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      543
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      161
      498
    Aihe