Mitä tilalle.

Anonyymi

Sanokaa suoraan uskooko kukaan aidosti voittavansa mitään ? Itsellä on jokin käsittämätön mielihyvän tunne, kun saldoon päivittyy siirretty summa ja on aika laittaa kiekot pyörimään. Tässä huomasin, että oma ajattelu on kutakuinkin pelaanpa 200. Kunpa saisi jostain saman fiiliksen muualta. Pelaaminen tuhoaa, koko muun elämän.

5

973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laitan tähän kommentin vuosien takaa, silloin kun pajazzot olivat vielä olemassa. Kaveri hakkasi sinne rahaa, ja voittikin jotain. Pelasi kuitenkin ne kaikki voittorahatkin ja lähti tyhjin taskuin pois. Lähtiessään kuitenkin voitonriemuisesti totesi " voitin 50 markkaa"!

• Anonyymi

Osakesäästäminen tilalle. On mukava harrastus jossa pääosaa näyttelee lukeminen, tiedon analysointi, sekä ennustaminen. Pitkäjänteistä touhua ainakin niin etten ole koskaan kuullut että joku olisi tullut riippuvaiseksi osakkeilla puljaamisesta.

• Anonyymi

Kyllä osakkeilla treidaaminen on koukuttavaa. Ja niihin voi hävitä suuriakin summia rahaa, paljon enemmän kuin hedelmäpeleihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä osakkeilla treidaaminen on koukuttavaa. Ja niihin voi hävitä suuriakin summia rahaa, paljon enemmän kuin hedelmäpeleihin.

Kaikkeen mihin rahaa käytetään voi hävitä rahansa. Itse lopetin pelaamisen ja ryhdyin muutama vuosi takaperin osakesäästäjäksi. En koe koukuttuneeni osakesäästämiseen. Osakesäästäminen on terveellinen harrastus, toisin kuin uhkapelaaminen. Osakesäästämistä ei tarvitse hävetä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkeen mihin rahaa käytetään voi hävitä rahansa. Itse lopetin pelaamisen ja ryhdyin muutama vuosi takaperin osakesäästäjäksi. En koe koukuttuneeni osakesäästämiseen. Osakesäästäminen on terveellinen harrastus, toisin kuin uhkapelaaminen. Osakesäästämistä ei tarvitse hävetä.

"Hävetä" Kukaan ei puhu, missään ei lue osakkeilla tehdyistä suurista tappioista. Ainoastaan voitoista ja tuotoista puhutaan. Jos osakkeilla olisi helppoa tehdä rahaa kaikkihan sitä tekisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2314
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1559
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1372
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1310
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      268
      1293
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe