Saukontien vaaralliset metallitolpat

Anonyymi

Varokaa ja varottakaa lapsianne Saukontiellä autotien ja kevyenliikenteenväylän välissä olevista metallitolpista! Varsinkin muutama on todella vaarallisesti kohti pyörätietä. Siinä ei isoa virhettä tarvita, kun huonolla tuurilla osuu sellaiseen ja käy todella huonosti. Kuntaan, kun kerroin asiasta, niin siirsivät vastuun tienhoidosta vastaavalle taholle, joka on mikä lie. No, mitään ei ole tapahtunut. Ne tolpat ovat hengenvaaralliset!!!

20

1196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Virkavaltaan yhteys, jos kävisivät tarkistamassa. Olisiko aihetta parantaa turvallisuutta.

• Anonyymi

Joko on turvallista liikkua, metallitolpat on tutkittu, vai?

• Anonyymi

Kunnassa sanottiin, että ei oo niiden hoidossa.

• Anonyymi

Jos se soittaja vois soittaa jollehhiin tutulle

• Anonyymi

Kuka on tien hoidosta vastaava? Retuperällä touhu. Mikä mättää, ettei asiaa saa kuntoon, jos aihetta on!

• Anonyymi

Luulisi että kunnan virkamiehet saa siitä palkkaa että hoitavat asian eteenpäin, ei kait se ole yksittäisten kuntalaisten asia huolehtia työntekijät korjaamaan tilanne. Tietääköhän kunnanjohtaja, laittaisitko hän asiaa eteenpäin vai onko hänkin samaa mieltä ettei kuulu kunnan hoitoon.
      Ihmetellä saa touhua kun niin on p***e kiinni pehmeässä tuolissa ettei jaksa nousta. Kuitenkin kännykkä kourassa istutaan ja rääkätään sitä.
      No poliisille ilmoitus, auttaisiko se.

• Anonyymi

.....siis räplätään sitä kännykkää kaiket päivät tärkeän näköisenä.. siinähän se päivä meni fb-insta-twitter linjalla. Olipa raskasta. Nyt sitten kotiin makaamaan sohvalle ja ootellaan vaimon kutsua ruokapöytään.
      Ihmetellä saa mitä näin pienessä kunnassa on hommia, ei ole isoja rakennustöitä........

• Anonyymi

Olipa huimat tolpat. Ei ole tullut ennen katottua niitä. Ne on ihan tappajia, jos niihin pyöräilessä törmää!

• Anonyymi

Siellä ne törröttää vieläkin. Eii taida auttaa täällä kirjottelu.

• Anonyymi

Jatketaan kirjoittelua ehdottomasti. Ketkä päättävät täällä meillä? Ihana paikka asua muuten Ristijärvellä.

• Anonyymi

Ens viikolla poistuu. Talvella ne vasta vaarallisia onkin. Näkyy hangen alta vähän tai ei ollenkaan.

• Anonyymi

Tulen ensi viikolla katsomaan, hyvä jos näin tulee toteutumaan.

• Anonyymi

Tänään oli kunnan paku parkissa kevyenliikenteenväylällä. Liekö asia etenemässä?

• Anonyymi

Toivottavasti etenee ja hoidetaan asiallisesti.

• Anonyymi

Ei kai se mene nuin helposti,soitettava ensin Timolle Sotkamoon josko vois ottaa ton ojanpohjan hyvinvointialueeseen

• Anonyymi

Kyllä Paavo hoitaa. Kiitosta paljon. Kyllä olet ansainnut tältä kuulta 2500 €.

• Anonyymi

Mikä kestää ettei ne lähe?

• Anonyymi

Sähköyhtiön merkintä pylväitä, ei taida olla kunnan tai paikallisten asia mennä koskemaan.

• Anonyymi

Mutta näyttävätkö turvallisilta? Yksi ainakin sojottaa niin pahasti kohti pyörätietä, että oikein hirvittää.

• Anonyymi

Siirtäkää pyörätie kulkemaan kauemmaksi pylväästä. Ei pitäisi olla kummoinen homma. Herätys asiasta vastuussa olevat!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      330
      5281
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2676
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1692
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      113
      1556
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      122
      1443
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1403
    Aihe