Aikaisemmin kaikkia uutisia pystyi kommentoimaan. Nykyään enää ei. Miksikähän näin?
Miksi Media blokkaa kommentoinnin?
5
161
Vastaukset
- Anonyymi
Koska valtamedia on atanut kommentiojille sananvapautta ??? ;)
Niin kauan kuin muistan Sanoma on jättänyt kaikki faktankorjaukset , perustellut ja viittein varustetut , julkaisematta.- Anonyymi
Laatumedia oikaisee kaikki todetut asiavirheet.
Mielipidekirjoitukset ovat eri asia. Niiden julkaisemisen ratkaisee toimitus.
- Anonyymi
Is blokkasi keskustelun eurojackpotin päävoitosta siirtämällä etusivulle jutun jota ei voi kommentoida. Iso mainostaja, tässä tapauksessa peliyhtiö, sanelee sananvapauden säännöt tässä julkaisussa.
Faktahan on, postinumeron, evästeiden ja ip osoitteen kautta päävoittojen ohjautuminen ei ehkä ole täysin sattumanvaraista.- Anonyymi
Myöskin toinen ip lehti on sulkenut kommentoinnin.
Onko se nyt niin kauhiaa että kaikki suurimmat voitot menivät jälleen länsirannikolle, onnittelu kielletty?
- Anonyymi
Aloitin keskustelupalstalla kommentoinnin aikanaan HS. Kuinka ollakkaan, jossain vaiheessa kriittisten kommentien lisääntyessä koko palsta lopetetiin kuulemma kepulaisten painostuksesta. Sietten siirryin iltapäivälehtien palstoille. Kas kummaa, siellä kävi samalla tavalla, vaikka parhaansa yrittivät. Kepu vaati palstojen lopetusta. Nyt on siten tämä Suomi24 sivusto. Olen varma, että tätäkin palstaa yrittää kepu lakkautaa.
Muistakaa kehua kepua, sen saavuttamattomia saavutuksia, ideoita ja muuta hömppää, mutta älkää arvostelko kepun tekoja niin kirjoitus oikeus säilyy.
Kepu ja vihervasemmsito kunniottavat sananvapautta, mutta sanat on asetettava aina oikeassa heidän haluamassa järjestyksessä. Natsi ja neekeri ovat hyväksyttäviä sanoja, jos niitä käyttää oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt344301Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.492283Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö471395- 851220
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381178Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251146Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501090Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161955- 59891
Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175889