Kyse on facebook ryhmien valvojien toimista. Jouduin yllättäen ja täysin odottamatta alueellisen facebookryhmän valvojan hampaisiin. Keskustelin aihepiiristä, josta keskusteli moni muukin, en millään lailla yksilöinyt ketään. Ensin aihe l"lakkautettiin" ja sitten myös seuraava aihe ,joka koski tiettyjen tietyn alueen työpalvelujen saantia ja hintoja. Minut heitettiin ulos koko facebook ryhmästä, en tiedä miten muiden kävi, heidän, jotka olivat aloittaneet em. keskustelun. Uusi yllätys tuli, kun en päässyt edes lukemaan em. ryhmän ilmoitustauluja ja viestejä, mikä oikeus on kaikilla facebookin jäsneillä koko maassa, eli kyse on ryhmästä ,jonka viestejä voi kaikki lukea. Vielä suurempi yllätys ja pelästys syntyi kun liityin erääseen facebookin sisällä toimivaan aihepiiriltään ihan toiseen ryhmään, jossa en ollut koskaan ollut, minulle tuli tietona ( siellä jo valmiina olevana) erään mökkinaapurini tarkka osoite. Samoin kun sain tiedon koneeltani, jonka kautta voisin tarkastella omia aikaisempia facebook yhteyksiäni. Olin em. tietojen mukaan hiljattain käynyt facebookissa sekä kotikaupungistani että Kuopiosta. Kuopio on taas paikkakunta, josta minut hyllyttänyt facebook-ryhmän valvoja on kotoisin ja mahdollisesti muuttanut pikkukuntaan, jonka alueryhmän valoja hän nyt on. Tai en tiedä, mutta voiko kyse olla jonkinlaisesta hakkeroinnista ja onko koneeni vallattu samalla kun minut on estetty pääsemästä tietyn ryhmän sekä keskusteluihin että lukemaan ryhmän vietsejä.. Olin käynyt kyseisenä päivänä Facebookissa 4 kertaa sekä tietokoneella että puhelimella, mutta kaikkien käyntien osalta istuin saman pöydän ääressä isohkossa kaupunkikunnassa. kaukana Kuopiosta ja kymmenien kilometrien päässä mökkipaikkakunnaltani.
Valvooko kukaan valvojien laillisuutta ja moraalia facebookissa ?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833970
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992243Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301930- 311770
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231762Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell571699Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271537Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91497- 281491