Inglesiin Joulukuussa

Anonyymi

Jos sais kivaa matkaseuraa Joulukuun alussa Inglesiin viikoksi niin ois kiva juttu-vielä en oo varannut matkaa joskus sit lähempänä.Voit olla mies tai nainen -mennään yhdessä ja erikseen jos siltä tuntuu-iltaseura ois kiva juttu aina-oman hotellin huoneen kyllä haluan-ikätoivomus noin 45-60 v

8

800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei! Olen varannut viikon matkan Inglesiin, lähtö ma 06.12. Olin siellä vähän ennen korona-aikaa. Olis kiva saada seuraa juurikin samalla ajatuksella mitä olet kirjoitellut. Olen nuorekas 60 mies ja kaikin puolin ok. Mites Sinut tavoittaisin?

      • Anonyymi

        Hei vaan ! täällä lähdön on oltava viikonlopun aikana 3 tai 4 .12 laitatko s postios niin laitan viestiä:-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei vaan ! täällä lähdön on oltava viikonlopun aikana 3 tai 4 .12 laitatko s postios niin laitan viestiä:-)

        Heipä hei! Tavoitat minut aluksi niin että laitat gmailin eteen laurinmatkat, kiitos ;).


    • Anonyymi

      Kiinnostaa sama kohde. Mistä päin Suomea? Voitko soittaa?

      • Anonyymi

        niin minnuukkiin kiinnostaa ja murteestä päätellen oon itäsuomesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin minnuukkiin kiinnostaa ja murteestä päätellen oon itäsuomesta.

        Miten saan yhteyden?


    • Anonyymi

      no sitä piitää miettiä, harmi kun tämän saitin sähköposti män mykäks.
      vaikka facebookin matkaseuraa 40 ryhmän kautta.

    • Hei sinä, miten saat yhden viestin kirjottaja, jospa jollain tapaa tulis viesti perille...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe