Olen vähän kahden vaiheilla

Anonyymi

Odottaisinko vielä jos meistä tulee jotain. Vai tekisinkö toisenlaisen ratkaisun ja keskittyisin hetkeksi siihen. Ei sekään meitä täysin poissulkisi. Mutta veisi huomion muuhun. Mitä mieltä lukija? Kannattaako sua odottaa?

82

1597

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Teet ratkaisusi itse.

• Anonyymi

Loppujen lopuksi teenkin. Nyt olen kahden vaiheilla kuten jo sanoin. Asiasta on hyvä keskustella palstalla, jossa hänkin joskus käynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Loppujen lopuksi teenkin. Nyt olen kahden vaiheilla kuten jo sanoin. Asiasta on hyvä keskustella palstalla, jossa hänkin joskus käynyt.

Tää oli hiton hyvä 👌

• Anonyymi

jos sua mietityttää nyt jotain on vielä tekemättä muuten sulla olisi jo vastaus

• Anonyymi

Siis kaikki on vielä tekemättä. Enkä tiedä mitä hän haluaa.

• Anonyymi

Ei kannata odottaa. Meistä ei ikinä tule mitään.
      Mulle on ihan yks ja sama mitä teet ja kenen kanssa oot. Terve.

• Anonyymi

En puhunut toisen ihmisen kanssa olemisesta. En aio ketään toista ihmistä ajatellakaan kuten häntä. Turhaan kiukuttelet siellä. Eikä tuo sinulle edes ollut.

• Anonyymi

Kyllä tulee.

• Anonyymi

Saattaa tullakin. Ja tuleekin.

• Anonyymi

Jos täällä pitää jaaritella kenen hyvänsä niin kenestäkään ei tule mitään keskenään, surullinen tosiasia mutta täysin totta.

• Anonyymi

Miksi täällä jaarittelu olisi muualta pois?
        Käythän sinä paskallakin ja silti muu elämäsi ei jää tauolle kokonaan.

• Anonyymi

joo, älä jätä tekemättä mitään mitä myöhemmin katuisit, kyllä siihen aina aika hyvä perstuntuma on

• Anonyymi

Perstuntuma on hyvä sana.

• Anonyymi

Ota vaan ketä saat. Et kelpaa mulle. T. P.

• Anonyymi

En halua ketään peetä. Mulle ei kukaan P kelpaa :)
        Ja tietysti otan vaan sellaisen jonka saan. En aio kaapata ketään verkkokellariini. Vaikka siellä lämmitys onkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua ketään peetä. Mulle ei kukaan P kelpaa :)
        Ja tietysti otan vaan sellaisen jonka saan. En aio kaapata ketään verkkokellariini. Vaikka siellä lämmitys onkin.

Sinä terve ei.

• Anonyymi

Minua kannattaa aina odottaa.

• Anonyymi

Varmaan häntäkin.

• Anonyymi

Sinua juoppoa, lääkkeitten ja huumeiden käyttäjää ei kenenkään kannata odottaa🙉.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan häntäkin.

No hän on varattu mies, enkä usko ettsua haluis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hän on varattu mies, enkä usko ettsua haluis.

Ei ole, sulla vaan on pahat harhat päällä.

• Anonyymi

Sinä sen sanoit, teet mitä teet niin meistä tulee me. Turhaan taistellaan tätä vastaan, tähtiin kirjoitettu.

• Anonyymi

On. Kun vaan näkisi lukea mitä siellä tähdissä lukee. Tähtiaapinen tänne.

• Anonyymi

Ei muuten tule. Paljo vetoo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On. Kun vaan näkisi lukea mitä siellä tähdissä lukee. Tähtiaapinen tänne.

Haluaisin tietää milloin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin tietää milloin

En osaa siihen vastata sua enempää. Vai osaatko sinä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En osaa siihen vastata sua enempää. Vai osaatko sinä?

Tähtiaapinen vaan kauniiseen käteen.. tai sitten edistäisi asiaa jotenkin eikä jättäisi tähtien varaan?

• Anonyymi

Ei teistä tule ikinä mitään, tajua se! Kiusaaja trolli.

• Anonyymi

Lopeta o. T tuo höpötys

• Anonyymi

Tai sitten vaan lähestyt häntä jollain tavalla/verukkeella? Siis ellei hän ole suoraan ehdottanut, että häntä voit odottaa? Tai jos on torjunut sinut suoraan?
      Jollei ole mitään suoraan sanonut, muttei vaikuta tekevän mitään, ehdottaisin, että teet sen aloitteen itse?

• Anonyymi

En kirjoittaisi sanaakaan sellaiselle joka torjui mut. Torjunta on torjunta eikä siitä jää mitään mietittävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kirjoittaisi sanaakaan sellaiselle joka torjui mut. Torjunta on torjunta eikä siitä jää mitään mietittävää.

Millon torjui?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millon torjui?

Ei torjunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei torjunut.

Mutta? Miksi joudut odottamaan

• Tjaa, jos joku minulta kysyisi, että jäänkö odottelemaan sua (eli minua varattua), niin kehottaisin elämään eteenpäin. Jos joku päivän takia ei kannata uhrata mahdollista hyvää elämää ja mahdollista hyvää parisuhdetta, jonka voi saada kun ei jää varttumaan.

Ja olla sitten katkera, jos joku päivää ei koskaan tullutkaan. Ja varttui turhaan.

• Anonyymi

Elämäsi on selvästi alkanut tuntumaan tylsältä. Pohdit ja jahkailet ajatuksilla. Tiedätkö sanonnan, että aikansa temppuiltuaan luu voi jäädä jahkailijan käteen.
      Pirullinen väliaikainen ratkaisu voi jäädä lopulliseksi. Ei kannata luottaa liikaa omaan charmiinsa. Palstalla onnistuu kaikki, muttei ulkomaailmassa.

• Anonyymi

En minä mitään jahkaile. Olen se joka kaipaa täällä. Viestisi on sille joka ei kaipaa täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä mitään jahkaile. Olen se joka kaipaa täällä. Viestisi on sille joka ei kaipaa täällä.

Aloittaja pähkäilee toista ratkaisua, eli silloinhan hän jahkailee. Ei mun viesti ei kaipaajalle oo, vaan kaipaan sun lailla enkä jahkaile aloittajan lailla.

• Anonyymi

Ko sitä charmia ei edes ole! Teko peliä kaikki! Taidat olla se mies, jolle alkoholi ja huumeet maistuu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ko sitä charmia ei edes ole! Teko peliä kaikki! Taidat olla se mies, jolle alkoholi ja huumeet maistuu!

Sinä taidat olla ihminen, jonka jutuissa ei ole mitään järkeä koskaan. Miten tyhmä olet kun et sitä itse ymmärrä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla oikeilla jäljillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä taidat olla ihminen, jonka jutuissa ei ole mitään järkeä koskaan. Miten tyhmä olet kun et sitä itse ymmärrä?

Pitäisitkö sellaista ihmistä loogisempana, joka käy netissä jäpättämässä naisesta samoja asioita, vaikka ei selvästi tunne riittävästi yrittääkseen heittää sellaista? Tai on alko-ongelmainen itse ja siirtää sitä häpeää muihin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisitkö sellaista ihmistä loogisempana, joka käy netissä jäpättämässä naisesta samoja asioita, vaikka ei selvästi tunne riittävästi yrittääkseen heittää sellaista? Tai on alko-ongelmainen itse ja siirtää sitä häpeää muihin?

Mistä sinä sait päähäsi että minä puhun naiselle? Ja nuo alkoholijutut on ihan sairaan pääsi tuotoksia. En käytä kuin todella harvoin. Olisiko aika hankkia oma elämä tuon sairaalloisen ja väärinmenevän tunnistelusi sijaan? Tunnistelusi ei koskaan osu niin kannattaakohan sitä jatkaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla oikeilla jäljillä.

Tajuatko yhtään miten tyhmä oikeasti olet noiden tunnistelujesi kanssa? Sitä sinä nimittäin olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tajuatko yhtään miten tyhmä oikeasti olet noiden tunnistelujesi kanssa? Sitä sinä nimittäin olet.

Entä ne muut vai minäkö faktafakiiri vain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sinä sait päähäsi että minä puhun naiselle? Ja nuo alkoholijutut on ihan sairaan pääsi tuotoksia. En käytä kuin todella harvoin. Olisiko aika hankkia oma elämä tuon sairaalloisen ja väärinmenevän tunnistelusi sijaan? Tunnistelusi ei koskaan osu niin kannattaakohan sitä jatkaa?

Ehkä tässä ei puhuttukaan sinun kulutuksestasi, ellet välttämättä siten halua tulkita. Mikä kenenkin terveempiä elämäntapoja mahdollisesti edistää.

• Anonyymi

Hyvää kannattaa aina odottaa ja minä olen hyvä.. *hymy*

• Anonyymi

Pahoin pelkään että tää tyyppi on oikeessa…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahoin pelkään että tää tyyppi on oikeessa…

Enpä ehtinyt nähdä mitä se tyyppi oli mieltä. Eikä kiinnosta.

• Anonyymi

Jos olisit hän niin tiedoksi tämä: Hän on paras :)

• Anonyymi

Jos ap toista rakastat ja olette asiasta puhuneet, toinen on kertonut tilanteensa ja fiiliksensä ja tunnette molemminpuolisesti niin miksi et odottaisi, ehkä kantsis selvittää vähän aikajanaa toisen kanssa. Mutta jos mielessäsi vaan kuvittelet, niin eihän toinen välttämättä edes tykkää sinusta. Kantsii puhua.

• Anonyymi

Älykön vastaus. Hah.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älykön vastaus. Hah.

Itsekö kirjoitit? Hah hah

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsekö kirjoitit? Hah hah

Siis tuo heh tarkoitti, että ei todellakaan älykkö vaan yrittää olla. Et tunnistanut sarkasmia?
        En vastaile itselleni, en ole täällä keräämässä irtopisteitä anonyymina anonyymeilta kuten pari muuta.

• Anonyymi

En minä ossoo sannoo tulisko meistä jotain vielä?

Hankalalla tuulella ainahhiin oon nyt mutta normaalia.

Jos nyt joku mielitietty olisitkin mulle niin se olet vain sinä.

Taitoo nimittäin olla, että vaikka ikkee on tullut niin myö taidetaan jäädä kahdestaan ihmettelemään tätä mu aliman menoa.

Minä ainakkiin ajattellen niin.

Perheitä ei ole ennee samanlailla kuin ennen.

Ei kyllä naisia ja miehiäkään ...

Joten olen sitä mieltä että kyllä minä olisin se tyttöosapuoli.

• Anonyymi

TULE SISALLE NYT JA SOITA SITA OVUKELLOA RAKKAANI

• Anonyymi

Odotin todella pitkään, vuosikausia ja kun oli mahdollisuus, et siihen tarrannut. Mitä tässä pitäisi enää odotella ja ihmetellä?

Jos en kelpaa silloin kun olen tulossa, miksi edes viitsisin antaa uuden mahdollisuuden? Sinille annoin niitä mahdollisuuksia useampia.

Mn

• Anonyymi

Nyt ei taida olla meidän aika. Tai jos siltä alkaa tuntua, on edessä vaikeita ja suuria tilanteita. Kuitenkin, sydämessäni salaa toivon että joskus meidän aika koittaisi, vaikka sitten eläkepäivinä. Eli elän elämääni, mutta sydän ei lakkaa odottamasta (sille en minkään voi).

• Anonyymi

Musta on kai tullut ruma ja lihava ku en enää kelpaakkaa naisille nykyää.

• Anonyymi

Ku en kelpaa ees lihavalle naiselle.. sit mussa on vaa vikaa.

• Anonyymi

Vaikka omasta mielestä en ole ruma ja pitäisi helposti kelvata tavis lihavalle.. mut en näytä ollenkaa kelpaavan. Enkä jaksa enää. Kai mun kohtaloa olla erakko.

• Anonyymi

Pysy kaukana naisesta, josta ajattelet noin.

• Anonyymi

Muutit yht'äkkiä mieheks voi sinua raukkaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutit yht'äkkiä mieheks voi sinua raukkaa!

Kuka muutti ja mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka muutti ja mitä?

Aloittaja ei ole muuttunut mieheksi. Tuo massapostittaja ei liity aloitukseen mitenkään Minä vaan lueskelen tätä sivusta itse, jos joku normaali sattuisi palstalle. Ei satu.
        t. ap

• Anonyymi

Hmm...vika ei ole aina lihassa vaan uuninarinassa...ellei liha tunnu eikä maistu kypsältä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka muutti ja mitä?

Hmm..Elämä muutti muotoaan ja ajatus tahtoaan...

• Anonyymi

Oon ollut kyl joskus lahempi ja tukkaki päässä. Sillon sain naisia.. nyt lihonu ohentunut tukka ei kelpaa.

• Anonyymi

NYT MENEN SINUA TAKAPIHALLE VASTAAN JOTEN SOITA KELLOA NIIN PAASET SISALLE SINA OLET NYT NIIN LAHELLA ETTA EI AUTA MIKAAN

• Anonyymi

LOPETA ITSENSA MOLLAAMINEN

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TULEN OVEN VIEREEN VASTAAN JOTENSOITA SINA JO SITA JKELLOA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TÄMÄ HOITOA TARVITSEVA MASSAPOSTITTAVA TRULLI EI SITTEN OLE ALOITTAJA.

-sivusta aloittajalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TULEN OVEN VIEREEN VASTAAN JOTENSOITA SINA JO SITA JKELLOA

EI SINUA NAKYNYT TYÖSSA KELLON LUONA KUN KAVIN KATSOMASSA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PAINA SIITA PUNAISESTA NAPISTA NIIN PAASET SISALLE

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PAINA SIITA PUNAISESTA NAPISTA NIIN PAASET SISALLE

SOITA JO

• Anonyymi

MIKSI MUKA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäähän jonkun olla Molla-Maijakin kun leikitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Prrr...Ei näkynyt ei...mutta kuulit varmaan jotain hajua...

• Anonyymi

oota ihmeessä. mä tosin en aio oottaa enää sua.
      on jo toinen katottuna.

• Anonyymi

Aloitus on perjantailta. En ole enää hänestä kiinnostunut.

• Anonyymi

Kahden muikun välissä 🥰

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      91
      7452
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3602
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1836
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1040
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      913
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      901
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      797
    8. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      722
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      652
    Aihe