Kävin anopilla kylässä(vaimo pakotti) ja anoppi kertoi jostakin jenkkien ryhmästä jossa harrastetaan vaihtoehtoisia ja osin vaarallisia "lääketieteellisiä "kokeiluja. Sieltä sitten tuo pentele oli saanut reseptin yrttijuomaan.
Resepti on seuraavanlainen. ALÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA KOKEILE TÄTÄ.
Kattilaan kuumaa vettä jossa haudutetaan nokkosen uusia lehtiä. Hetkenpäästä lisätään huom. latinankielinen nimi on Digitalis purppurea:n kukkia väriäantamaan.
Lopuksi tarjoillaan kuumana hunajan kanssa. Vaikka en anopista niin hirveesti välitäkkään niin keskeytin kokeilut. Tajusin pienen riskin juomassa.
No anoppi se suuttui niin maan perustteellisesti mutta toivottavasti on jo rauhoittunut.
Ensikerralla kun käyn kylässä ja pitää juoda jotakin mielenkiinnosta kysyn että mitäs herkkua se anoppi nyt oikein on laittanut.
Voihan se olla että eka resepti olikin minulle....??
Vaihtoehtojuomat
Anonyymi
1
208
Vastaukset
- Anonyymi
Sormustinkukasta saadaan siis digitalista eli digoksinia.
Yliannostus voi aiheuttaa näköhäiriöitä, pahoinvointia, rytmihäiriöitä, sekavuutta ja kuoleman.[1]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_side_effects_of_digoxin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7203030Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622722Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o562506Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312447Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581998Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181529Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121522- 751470
- 491469
- 571409