Etsinnässä hyvä lääkäri

Anonyymi

Olemme muuttamassa Jyväskylään ensi kuussa ja etsinnässä olisi, mielummin yksityinen lastenlääkäri. Myös aikuisille tarkoitettuja yksityisiä lääkäreitä voisi ehdottaa?

33

1870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ite saanut Pihlajalinnasta hyvää palvelua.

    • Anonyymi

      Huhtasuon terveyskeskus

      • Anonyymi

        Nyt vitsin murjasit oikea arvauskekeskus lääkärit vaihtuu yhtenään ja lausunnoissa lukee kaikkea muuta kuin pitäisi..
        En todellakaan suosittele!!!


    • Anonyymi

      Itse saanut Mehiläisestä hyvää ja asiantuntevaa palvelua.

    • Anonyymi

      Mie kyllä ossaan antaa jonkinlaisen diagnoossin ja sannoo että lisätutkimuksiin Mars! Oon lukenut paljon netistä tautien oireita.

      • Anonyymi

        Vain unelmissas


    • Anonyymi

      Mikäs tauti teissä pesii ?

    • Anonyymi

      Terveystalolla oon käynyt vuosia sitten yhdellä ihanalla lastenlääkärillä. Yritän etsiä paperit ja laitan nimen tänne. Jos nyt enää on siellä töissä.

      • Anonyymi

        Kun olet tasokas olevinaan niin katsopa yksityislääkäri asemia miksi vaivaudut tältä palstalta kysymään? olet tavisjuntti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun olet tasokas olevinaan niin katsopa yksityislääkäri asemia miksi vaivaudut tältä palstalta kysymään? olet tavisjuntti.

        Ooh nyt otti otsalohkoon köyhää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun olet tasokas olevinaan niin katsopa yksityislääkäri asemia miksi vaivaudut tältä palstalta kysymään? olet tavisjuntti.

        No on niissäkin suuria eroja ja mielellään en tk:ssa asioi ku haluan aina käydä samalla lääkärille....JUNTTI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun olet tasokas olevinaan niin katsopa yksityislääkäri asemia miksi vaivaudut tältä palstalta kysymään? olet tavisjuntti.

        No huonoin näytti arvosteluissa seppälääkäri. Eli sinne ei vissiin, sitten kannata mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huonoin näytti arvosteluissa seppälääkäri. Eli sinne ei vissiin, sitten kannata mennä.

        Sepässä ok lääkäri t,köyhänkin rahapussiin passaa ,koska tk ei usein tajua että pöpö ei paranekaan hunajateellä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepässä ok lääkäri t,köyhänkin rahapussiin passaa ,koska tk ei usein tajua että pöpö ei paranekaan hunajateellä!

        Sepässä Ari Koskinen...aivan ihana lääkäri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepässä Ari Koskinen...aivan ihana lääkäri

        No mun miehellä avissa ja valvirassa kantelu menossa sepästä....joten siksi en voi suositella!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mun miehellä avissa ja valvirassa kantelu menossa sepästä....joten siksi en voi suositella!!!

        Yksittäistapauksia aina jossain,riippuu lääkäristä. Seppää suositan senkin vuoksi että laskun laittavat kotiin jos rahatilanne ei salli kortilla maksaa,hyvää palvelua ja kahvia keksin kanssa.


      • Anonyymi

        Joopa joo ja titityy trallallaa korvies välissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepässä ok lääkäri t,köyhänkin rahapussiin passaa ,koska tk ei usein tajua että pöpö ei paranekaan hunajateellä!

        Yleisen käsityksen mukaan köyhät vaan juo yskänlääkkeet siksi niitä ei julkisella enää määrätä..?


      • Anonyymi

        No tuskin on kyse Jyväskylässä toimivissa paikoissa. Eikä oo varmaan edes Jyväskylässä oleva/ollut lääkäri, jos edes totta tuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun olet tasokas olevinaan niin katsopa yksityislääkäri asemia miksi vaivaudut tältä palstalta kysymään? olet tavisjuntti.

        Sillä tavisjuntillakin voi olla sairauskuluvakuutus jolla pääsee yksityiselle lääkärille eikä tarvii terveyskeskukseen jonottaa , toisin kuin sinä vielä juntimpi


    • Anonyymi

      2015 saapui Jyväskyläänkin useita lääketieteen ja eläinlääketieteen tohtoreita Venäjän puolelta. Monilla oli tuoreet, Moskovasta ostetut todistukset mukanaan.
      Kannattaa kysellä terveysasemilta.

      • Anonyymi

        😁😁😂😂😂🤔🤔🤔


      • Anonyymi

        Ei tervitse lääkäriä kun käyttäjä vihreää ruohoa tepsii vaivaan kuin vaivaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tervitse lääkäriä kun käyttäjä vihreää ruohoa tepsii vaivaan kuin vaivaan

        Valelääkäreitä siis? tk ssa ei törmää hurjiin lääkärikuntiin,siellä on ns omalääkäri systeemi.MUTTA jos rahalla saat ,niin kaikki yksityislääkärit netistä surffailemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valelääkäreitä siis? tk ssa ei törmää hurjiin lääkärikuntiin,siellä on ns omalääkäri systeemi.MUTTA jos rahalla saat ,niin kaikki yksityislääkärit netistä surffailemaan.

        Minä saan vaivat hoidettua kun pistän jointin huuleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä saan vaivat hoidettua kun pistän jointin huuleen

        Minä laitan botuliinia huuliin ja hieman punaa. Mustan parran keskellä se on kuin... no.
        Äijät lenkkisaunassa huokailevat.


    • Anonyymi

      Täytyy kyllä olla tosi sairas jos Jyväskylään muuttaa.

      • Anonyymi

        Se on totta, täällä on valtavan hyvät alan palvelut. Lääkärit soitteleva joskus jopa kotiin, että olisiko jotakin vaivaa, kun nyt olisi luppoaikaa vastaanotolla. Erilaisia leikkauksia mainostetaan somessa ja kova tinkijä saa pilkkahintaan vaikkapa uuden nenän.
        Parasta on perusterveydenhoidon puolella. Terveyskeskukseen voi kävellä vain sisään, ja aulassa on hoitaja kertomassa vapaista läkäreistä ja heidän erikoisaloistaan. Valinnanvaraa on myös etnisellä puolella.


    • Anonyymi

      Meillä Vaajakoskella lääkäri tulee myös mielellään kotiin tutkimaan ja keskustelemaan hoidoista. Usein hän tuo mukanaan lääke-edustajien jättämiä lääkkeitäkin, jotta ei tarvitse apteekkiin lähteä. Mukava rupatella kahvikupposen äärellä terveydenhoidosta. Ei noilla koskaan ole kiire ollut. Kerran lääkäri soitti Novaan ja vei omalla autollaan magneettikuvaan, jotta saatiin varmuus nopeasti.
      Ei paremmin voi enää terveydenhoito toimia.

      • Anonyymi

        Paljokas tämä kotona käyvä ja kuskaava tohtori ottaa maksua palveluksistaan?


    • Anonyymi

      Miksi näistä keskusteluista tulee aina sutta ja sikaa. Taas sivuutettiin sujuvasti alkuperäinen kysymys, joten voisiko joku vastata siihen?

    • Anonyymi

      Sitä on näillä main etsiskelty jo kymmeniä vuosia hyvää lääkäriä. Ovat yrittäneet ulkomailtakin tuoda, mutta huonommaksi on mennyt. Henkilökohtaisesti uskon että patologi on paras lääkäri. Se kaivelee raatoa niin kauan, että löytä viat.

      • Anonyymi

        päinvastoin kuin rapparilääkäri, joka kirjoittaa ihan mitä sanelet


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe