Eräretkellä peseytyminen

Anonyymi

Miten pesydytte eräretken aikana. Kesällä se on helppoa kun on lämmintä mutta miten talviaikaan?

7

760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En peseydy mitenkään. Kosteuspyyhkeitä olen jossain mitassa harrastanut ja niillä takaosastoa pyyhkinyt. Jos tupia harrastaa niin joissakinhan niissä on myös saunat. Ei ihminen viikkoon pariin peseytymistä tarvitse... Tosin ei sitä kotimatkalla haluta välttämättä yleisissä paikoissa pysähdellä jos on rymynnyt metsässä toista viikkoa ilman peseytymisiä; Istunut tervastulilla illat ja naama on yhtä musta kuin kongolaisella gorillalla.

    • Anonyymi

      Puunoksa pyllyyn se on hygienian merkki.

    • Anonyymi

      Tokmannilla ja Lidlissä halpoja nuo vauvojen kosteuspyyhkeet ja niissä pakkauksissa kohtuu hyvin sitä tavaraa. Pari pakettia ja johan pärjää, pieniä pakastepusseja mukaan ja likaiset tiiviisti niihin ja sitten roskikseen, kun sellaisen kohdalle sattuu. Eivät vie paljon tilaa ja sopivan mietoja, kun vauvoja varten. Yksi kasvoille, toinen kainaloille, muutama intiimialueille ja pari varvasvälien/jalkojen putsaukseen ja ihmeen hyvin pärjää, aika raikas olo tuollakin konstilla. Talvella olen työntänyt paketin paidan alle niin pyyhkeet eivät jäädy.

    • Anonyymi

      Ei kans pahemmin tule peseydyttyä, ellei osu johonkin paikkaan, jossa avoin sauna. Alapäähygienia kannattaa kyllä pitää kunnossa, eli esim. nuo kosteuspyyhkeet hyviä.

    • Anonyymi

      Savet toilet tai intim toimii todella hyvin. Yksi per päivä muutama varalle (jos suoli innostuu taajamiin toimimaan). Aamupesu aamukakkosen jälkeen/aikaan. yhdellä kosteuspyyhkeellä naama, kädet, ykkönen, kakkonen (järjestys toki vapaa- itse teen noin päin).
      Kotimatkalla jossain pesulla vuokramökki, hotellihuone, uimahalli.

      Tietty uimareissu, jos mahdollista. Monesti kuitenkin vedet niin raikkaita, että eipä sinne tee mieli mennä. Jos on vedet uimakelpoisia /lämpimiä, tahtoo olla itikoita ja silloin meillä poika on muissa / muualla ulkoilemassa.

      Hyvin toimii, kalsarit pitää vaihtaa kahden tai kolmen päivän välein. Muu lika on vain hajuja.

    • Anonyymi

      Ei tarvii pestä.

    • Anonyymi

      Mistähän tämä vouhotus tulee, että sillä muutaman päivän retkellä pitäisi peseytyä? Ainiin, kantaahan jotkut vettäkin mukana maassa jossa vesi ei tod lopu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      273
      2288
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1041
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      690
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      669
    Aihe