Minä tiedän

Anonyymi

Tiedän että kirjoitit tänne illalla ja että sinä tiedät minun vastanneen sinulle.

Silti se ei muuta sitä että sinun on astuttava se askel minun suuntaani.

89

2426

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et tiedä vaan luulet. Itse en ole tänään edes luullut oikein mitään. Pelkkää arpomista. Siitä on kauan kun oikeasti tuntui, että hän oli täällä.

• Anonyymi

Sinä olet aktiivinen ja minä passiivinen, jos nyt kyse on minusta ja sinusta.

• Anonyymi

Tämä osuisi myös minuun ja häneen. Mä olen se aktiivinen ja hän passiivinen.

• Anonyymi

tää sopii kumpaanki

• Anonyymi

Ja miten se askel astutaan sinun suuntaan?

• Anonyymi

Yritän kuvailla. Seiso suorassa, sitten nostat toista jalkaa ja ojennat sen etupuolellesi noin metrin päähän, sitten nostat toisen jalan etujalan tasalle. Sellainen on askel.
        Ymmärrätkö nyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritän kuvailla. Seiso suorassa, sitten nostat toista jalkaa ja ojennat sen etupuolellesi noin metrin päähän, sitten nostat toisen jalan etujalan tasalle. Sellainen on askel.
        Ymmärrätkö nyt?

Tossa lentää kyllä takapuolelleen kun noin levottomasti jalkojaan heittelee melkein yhtä aikaa..

sivusta

• Anonyymi

Hän tietää että voi soittaa minulle koska tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrätkö nyt?

"sitte nostat takajala etujala vierehe" enmä ny sunkas mikkä hevone ole sanos Hietane..

sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrätkö nyt?

Entä jos otan sen askeleen kolmannella jalalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrätkö nyt?

En yhtään ihmettele miksi sinä olet täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrätkö nyt?

Tää ei ollut sitten mulle, kun en kykene metrin askeliin. Johan siinä hameen helmatkin repeisi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrätkö nyt?

En.

• Anonyymi

Naiset ensin, M'lady?

• Anonyymi

Vaikka heikoille jäille... 🕳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka heikoille jäille... 🕳

On muuten niin ylevän aateliston tapa ollut aikoinaan laittaa naiset ensin snaippereiden varalle, että se niistäkin ritarillisuuksista ja tämän päivän etikettitavoista. Fakta.

• Anonyymi

Minä kuvittelin tunnistaneeni erään tänään. Kuvittelin, kuvittelen, uskon luulen toivon epäilen. Vaikea sanoa mitää juu jaa tyhjiä poissa hallelujaa.

• Anonyymi

Niin, elämän väistämättömyydet ja niin eespäin, nyt on kyllä eksyneempi olo kuin koskaan, ja raina pyörii päässä taukoamatta.

• Anonyymi

Ei kun rahna, niin kuin kunnon ortodoksilla demarilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun rahna, niin kuin kunnon ortodoksilla demarilla.

Rahnaa se vaan on.

• Anonyymi

Huomaatko ap, täällä ihan kaikki tietää tuon saman. Joten ei se oikein osu.

• Anonyymi

Oli jokin outo vimma pitää tätä yllä niin kauan kuin oli elämää, tuntui antavan virtaa myös sen hoitamiseen. Hänen mukanaan kuoli jotenkin toivo, oli joy de vivreni.

• Anonyymi

Ketä täällä nyt siis kaivataan?

• Anonyymi

Minuako?

• Anonyymi

Mitä jos astuttaisiin molemmat askel kohti toisiamme?

• Anonyymi

Jeeee

Ja siä se olit ekana aktiivi

• Anonyymi

Astun elämääsi nainen, jos haluat minut miehen.

• Anonyymi

Minä olen lähestynyt sua ja olet sanonut ei, niin se on sun vuoro lähestyä..

• Anonyymi

Ei tarkoittaa ei. Ei se siitä jooksi muutu.

• Anonyymi

Joo, mä tiesin että se olit sinä.

Vihataan myö.

Meillä on niin kova jännite siun kanssa ettei se vuoan onnistu.

Ja myönnän, ja tiedän että olen liian vanha sulle...

Olen vain.

Suru sinänsä mutta minäkun vain vanhenen.

• Anonyymi

Et ole liian vanha minulle, olet ihana!

• Anonyymi

Autokaupoille kun pimenee..

• Anonyymi

No jopas sun kaupat on myöhään auki

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Kenelle tämä aloitus on? Saako jonkun tunnisteen, niin olisi helpompaa ottaa se askel?

• Anonyymi

Huomenta. Täällä on nyt joka paikassa kommentteja jotka ei ole multa. Olen kommentoinut vain muutaman kerran. Koska olen sanonut ei?

• Anonyymi

Et koskaan mutta antanut ymmärtää ei.

• Anonyymi

Oletko aloittaja? Ja jos olet, niin kirjoititko tuon kommentin, että nainen voi soittaa sinulle koska tahansa? Jos olet hän, niin mietin, että soiteltaisiinko viimein nyt viikonlopun aikana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko aloittaja? Ja jos olet, niin kirjoititko tuon kommentin, että nainen voi soittaa sinulle koska tahansa? Jos olet hän, niin mietin, että soiteltaisiinko viimein nyt viikonlopun aikana?

Hän ei ollut aloittaja vaan minä olen. Minulle saa soittaa vaikka jo nyt viikonloppuna.

• Anonyymi

Jaa. Minusta tuntuu ainakin, että eräs mies herjaisi minua vain täällä. Jotenkin sellainen olo. En tiiä 🤨 Ja suutuin sitten. Laitoin kauhean tekstin.

• Anonyymi

Niin ja todennäköisesti se oli naiselta eikä edes naiselle.

• Anonyymi

Mutta tieto katoavaista
      https://m.youtube.com/watch?v=ZEFs21BHBHo

• Anonyymi
      • Anonyymi

Höpö höpö. Sinähän kirjoittelet aina yksin. Lukeeko niitä edes muut?

• Anonyymi

joo, kiitos tuosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö. Sinähän kirjoittelet aina yksin. Lukeeko niitä edes muut?

Voi sinua, täällä tapahtuu paljonkin sellaista, mistä sulla ei oo mitään hajua.
        Heli

• Anonyymi

Oletko ollut tämän viikon lomalla?

• Anonyymi

Nainen ei välttämättä tajua että todella komea ja mukava mies voisi olla hänestä kiinnostunut

• Anonyymi

Joo ei ei tietenkään tajua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ei ei tietenkään tajua

Ja vaikka tajuaisikin, niin ei meinaa millään uskoa.

• Anonyymi

Tajunnat eivät kohtaa, vaikkakin harppauksia ottanut vikasuuntaan. Annettava ajan kulua kirjoituksissa ja askeleissa, en lähde enempää koikkelehtimaan.

• Anonyymi

Vieläkö niitä pomppukenkiä myydään??

• Anonyymi

Meidän täytyy jutella. Mennään vaikka metsään joku päivä.

• Anonyymi

Todellakin, jutella täytyy!

• Anonyymi

Jos olet hän, niin soitellaanko viikonlopun aikana? Nainen Helsingistä kysyy.

• Anonyymi

Olen nyt sienestämässä, se vähän häiritsee tänne kirjoittelua🙂

• Anonyymi

Pieni pakkomielle kun pitää koko ajan olla luurissa? Rentoudu. Nämä viestit ei täältä katoa minnekään.

• Anonyymi

Tämä ei ole multa vaikka tiedän yhtä jos toistakin. En ajattele, että sen on oltava sinä joka ottaa en askeleen. Voisin sen tehdä itsekin kun keksisin miten.

Ei Helsinkiin.

• Anonyymi

Aika hyvä hämmennys tämä🤣

• Anonyymi

Siis mitä tiedät?

• Anonyymi

Eli mitä sä nyt haluat että mä teen???

• Anonyymi

Joo , muaki kiinnostais tietää

• Anonyymi

Nyt en kyllä ymmärrä enää mistään mitään!

• Anonyymi

Tai sinun minun suuntaani? Ehkä molempien?

• Anonyymi

Niin, olisinhan minä sen kiitoksen velkaa ainakin, ilmaannuit oikealla hetkellä. Ehkä olet se kaksoisliekki sitten. https://youtu.be/AdKNlGfkyhc

• Anonyymi

Nopeammin käy tapaaminen kun molemmat ottaa sen askeleen..ja useampiakin toistensa suuntaan.

• Anonyymi

Hei mies! Onko sulla kaikki ihan hyvin? Nyt ei kyllä vaikuta siltä!

• Anonyymi

Koska haluat jutella?

• Anonyymi

Miksi et vastaa enää?

• Anonyymi

Unohin sähköpostini salasanan ja joo, ei uskoisi mutta totta se on. Ituttaa.

• Anonyymi

Otappa yhteyttä sähköpostini kautta. Sama osoite kun viimeksikin. Olen odottanut milloin kirjoittaisit minulle. Yritin sinulle kirjoittaa, mutta olet poistanut omasi. Ei mene viestit perille.
      Sun puhelinnumerosi katosi vanhan puhelimeni myötä ja mulla on uusi puhelin numero. En muista ulkoa sun puhelinnumeroasi.....
      Muutoin ei homma etene mihinkään suuntaan... Mulla on sua kamala ikävä :( terv. A

• Anonyymi

Ja Bee

• Anonyymi

siis kenellä on

• Anonyymi
      • Anonyymi

kuule sita paivaa en osaa sanoa uboh sinutvarmasti muistan ole sina vaan siita huoletibanko sinua koskaan ja kulla min

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuule sita paivaa en osaa sanoa uboh sinutvarmasti muistan ole sina vaan siita huoletibanko sinua koskaan ja kulla min

kyllä me vielä tavataab bytten menen mina nukkumaab

• Anonyymi

Joo ottakaa yhteyttä. Ihan heti nyt.

• Anonyymi

kerro etta millä

• Anonyymi

Voin kyllä astua, kunhan ensin sanot mihin suuntaan. Ei tässä vehkeet mitään metrilenkkiä ole, joten sijainnin määritys on hyvin tärkeää ja eksaktia

• Anonyymi

juu niinpä

• Anonyymi

Ap sä voit soittaa mulle, lähettää viestiä tai s-postia jos sulla on jotain asiaa. Ai kaksoisliekki? No se selittäisikin paljon, oikeastaan kaiken.

• Anonyymi
    • Anonyymi

oon yritäny jo monta vuotta tuloksetta

• Anonyymi

Yhdellä puhelinsoitolla tai tapaamisella se askel olisi otettu.

• Anonyymi

Ootko s nainen?

• Anonyymi

en tiedä, onko mussa enää sitä mihin ihastuit, taisin menettää sen tossa viime viikolla

• Anonyymi

Ihmettelinkin mitä täällä tapahtui viime viikolla. Mitä on siis sattunut? Haluan olla sun olkapäänä. Hali*

• Anonyymi

Pelkkää sekavaa astunnan toivomista tämäkin ketju. Huaaah...

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2109
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1557
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1329
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      239
      1214
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1180
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1096
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1041
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      252
      1006
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      926
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      901
    Aihe