Tiedän että kirjoitit tänne illalla ja että sinä tiedät minun vastanneen sinulle.
Silti se ei muuta sitä että sinun on astuttava se askel minun suuntaani.
Minä tiedän
89
2426
Vastaukset
- Anonyymi
Et tiedä vaan luulet. Itse en ole tänään edes luullut oikein mitään. Pelkkää arpomista. Siitä on kauan kun oikeasti tuntui, että hän oli täällä.
- Anonyymi
Sinä olet aktiivinen ja minä passiivinen, jos nyt kyse on minusta ja sinusta.
- Anonyymi
Tämä osuisi myös minuun ja häneen. Mä olen se aktiivinen ja hän passiivinen.
- Anonyymi
tää sopii kumpaanki
- Anonyymi
Ja miten se askel astutaan sinun suuntaan?
- Anonyymi
Yritän kuvailla. Seiso suorassa, sitten nostat toista jalkaa ja ojennat sen etupuolellesi noin metrin päähän, sitten nostat toisen jalan etujalan tasalle. Sellainen on askel.
Ymmärrätkö nyt? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritän kuvailla. Seiso suorassa, sitten nostat toista jalkaa ja ojennat sen etupuolellesi noin metrin päähän, sitten nostat toisen jalan etujalan tasalle. Sellainen on askel.
Ymmärrätkö nyt?Tossa lentää kyllä takapuolelleen kun noin levottomasti jalkojaan heittelee melkein yhtä aikaa..
sivusta - Anonyymi
Hän tietää että voi soittaa minulle koska tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrätkö nyt?"sitte nostat takajala etujala vierehe" enmä ny sunkas mikkä hevone ole sanos Hietane..
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrätkö nyt?Entä jos otan sen askeleen kolmannella jalalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrätkö nyt?En yhtään ihmettele miksi sinä olet täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrätkö nyt?Tää ei ollut sitten mulle, kun en kykene metrin askeliin. Johan siinä hameen helmatkin repeisi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrätkö nyt?En.
- Anonyymi
Naiset ensin, M'lady?
- Anonyymi
Vaikka heikoille jäille... 🕳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka heikoille jäille... 🕳
On muuten niin ylevän aateliston tapa ollut aikoinaan laittaa naiset ensin snaippereiden varalle, että se niistäkin ritarillisuuksista ja tämän päivän etikettitavoista. Fakta.
- Anonyymi
Minä kuvittelin tunnistaneeni erään tänään. Kuvittelin, kuvittelen, uskon luulen toivon epäilen. Vaikea sanoa mitää juu jaa tyhjiä poissa hallelujaa.
- Anonyymi
Niin, elämän väistämättömyydet ja niin eespäin, nyt on kyllä eksyneempi olo kuin koskaan, ja raina pyörii päässä taukoamatta.
- Anonyymi
Ei kun rahna, niin kuin kunnon ortodoksilla demarilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun rahna, niin kuin kunnon ortodoksilla demarilla.
Rahnaa se vaan on.
- Anonyymi
Huomaatko ap, täällä ihan kaikki tietää tuon saman. Joten ei se oikein osu.
- Anonyymi
Oli jokin outo vimma pitää tätä yllä niin kauan kuin oli elämää, tuntui antavan virtaa myös sen hoitamiseen. Hänen mukanaan kuoli jotenkin toivo, oli joy de vivreni.
- Anonyymi
Ketä täällä nyt siis kaivataan?
- Anonyymi
Minuako?
- Anonyymi
Mitä jos astuttaisiin molemmat askel kohti toisiamme?
- Anonyymi
Jeeee
Ja siä se olit ekana aktiivi
- Anonyymi
Astun elämääsi nainen, jos haluat minut miehen.
- Anonyymi
Minä olen lähestynyt sua ja olet sanonut ei, niin se on sun vuoro lähestyä..
- Anonyymi
Ei tarkoittaa ei. Ei se siitä jooksi muutu.
- Anonyymi
Joo, mä tiesin että se olit sinä.
Vihataan myö.
Meillä on niin kova jännite siun kanssa ettei se vuoan onnistu.
Ja myönnän, ja tiedän että olen liian vanha sulle...
Olen vain.
Suru sinänsä mutta minäkun vain vanhenen.- Anonyymi
Et ole liian vanha minulle, olet ihana!
- Anonyymi
Autokaupoille kun pimenee..
- Anonyymi
No jopas sun kaupat on myöhään auki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jopas sun kaupat on myöhään auki
🙃 yövalinta
https://m.youtube.com/watch?v=DNzxwwdakEU - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🙃 yövalinta
https://m.youtube.com/watch?v=DNzxwwdakEUEihän vaan kortti ole kuivumassa?
- Anonyymi
Kenelle tämä aloitus on? Saako jonkun tunnisteen, niin olisi helpompaa ottaa se askel?
- Anonyymi
Huomenta. Täällä on nyt joka paikassa kommentteja jotka ei ole multa. Olen kommentoinut vain muutaman kerran. Koska olen sanonut ei?
- Anonyymi
Et koskaan mutta antanut ymmärtää ei.
- Anonyymi
Oletko aloittaja? Ja jos olet, niin kirjoititko tuon kommentin, että nainen voi soittaa sinulle koska tahansa? Jos olet hän, niin mietin, että soiteltaisiinko viimein nyt viikonlopun aikana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko aloittaja? Ja jos olet, niin kirjoititko tuon kommentin, että nainen voi soittaa sinulle koska tahansa? Jos olet hän, niin mietin, että soiteltaisiinko viimein nyt viikonlopun aikana?
Hän ei ollut aloittaja vaan minä olen. Minulle saa soittaa vaikka jo nyt viikonloppuna.
- Anonyymi
Jaa. Minusta tuntuu ainakin, että eräs mies herjaisi minua vain täällä. Jotenkin sellainen olo. En tiiä 🤨 Ja suutuin sitten. Laitoin kauhean tekstin.
- Anonyymi
Niin ja todennäköisesti se oli naiselta eikä edes naiselle.
- Anonyymi
Mutta tieto katoavaista
https://m.youtube.com/watch?v=ZEFs21BHBHo - Anonyymi
Tää ei oo ainakaan mulle. Ollaan pojun kanssa vastailtu toisillemme jo monet kerrat..
Heli
https://youtu.be/M8Bdw2USpPk- Anonyymi
Höpö höpö. Sinähän kirjoittelet aina yksin. Lukeeko niitä edes muut?
- Anonyymi
joo, kiitos tuosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Sinähän kirjoittelet aina yksin. Lukeeko niitä edes muut?
Voi sinua, täällä tapahtuu paljonkin sellaista, mistä sulla ei oo mitään hajua.
Heli
- Anonyymi
Oletko ollut tämän viikon lomalla?
- Anonyymi
Nainen ei välttämättä tajua että todella komea ja mukava mies voisi olla hänestä kiinnostunut
- Anonyymi
Joo ei ei tietenkään tajua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei ei tietenkään tajua
Ja vaikka tajuaisikin, niin ei meinaa millään uskoa.
- Anonyymi
Tajunnat eivät kohtaa, vaikkakin harppauksia ottanut vikasuuntaan. Annettava ajan kulua kirjoituksissa ja askeleissa, en lähde enempää koikkelehtimaan.
- Anonyymi
Vieläkö niitä pomppukenkiä myydään??
- Anonyymi
Meidän täytyy jutella. Mennään vaikka metsään joku päivä.
- Anonyymi
Todellakin, jutella täytyy!
- Anonyymi
Jos olet hän, niin soitellaanko viikonlopun aikana? Nainen Helsingistä kysyy.
- Anonyymi
Olen nyt sienestämässä, se vähän häiritsee tänne kirjoittelua🙂
- Anonyymi
Pieni pakkomielle kun pitää koko ajan olla luurissa? Rentoudu. Nämä viestit ei täältä katoa minnekään.
- Anonyymi
Tämä ei ole multa vaikka tiedän yhtä jos toistakin. En ajattele, että sen on oltava sinä joka ottaa en askeleen. Voisin sen tehdä itsekin kun keksisin miten.
Ei Helsinkiin.- Anonyymi
Aika hyvä hämmennys tämä🤣
- Anonyymi
Siis mitä tiedät?
- Anonyymi
Eli mitä sä nyt haluat että mä teen???
- Anonyymi
Joo , muaki kiinnostais tietää
- Anonyymi
Nyt en kyllä ymmärrä enää mistään mitään!
- Anonyymi
Tai sinun minun suuntaani? Ehkä molempien?
- Anonyymi
Niin, olisinhan minä sen kiitoksen velkaa ainakin, ilmaannuit oikealla hetkellä. Ehkä olet se kaksoisliekki sitten. https://youtu.be/AdKNlGfkyhc
- Anonyymi
Nopeammin käy tapaaminen kun molemmat ottaa sen askeleen..ja useampiakin toistensa suuntaan.
- Anonyymi
Hei mies! Onko sulla kaikki ihan hyvin? Nyt ei kyllä vaikuta siltä!
- Anonyymi
Koska haluat jutella?
- Anonyymi
Miksi et vastaa enää?
- Anonyymi
Unohin sähköpostini salasanan ja joo, ei uskoisi mutta totta se on. Ituttaa.
- Anonyymi
Otappa yhteyttä sähköpostini kautta. Sama osoite kun viimeksikin. Olen odottanut milloin kirjoittaisit minulle. Yritin sinulle kirjoittaa, mutta olet poistanut omasi. Ei mene viestit perille.
Sun puhelinnumerosi katosi vanhan puhelimeni myötä ja mulla on uusi puhelin numero. En muista ulkoa sun puhelinnumeroasi.....
Muutoin ei homma etene mihinkään suuntaan... Mulla on sua kamala ikävä :( terv. A- Anonyymi
Ja Bee
- Anonyymi
siis kenellä on
- Anonyymi
Tässä sinulle mjussukkaiseni http://www.youtube.com/watch?v=kqi82tk0Lvk :* Ota yhteyttä sähköpostini kautta. Jos enää edes muistat minua :(
- Anonyymi
kuule sita paivaa en osaa sanoa uboh sinutvarmasti muistan ole sina vaan siita huoletibanko sinua koskaan ja kulla min
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuule sita paivaa en osaa sanoa uboh sinutvarmasti muistan ole sina vaan siita huoletibanko sinua koskaan ja kulla min
kyllä me vielä tavataab bytten menen mina nukkumaab
- Anonyymi
Joo ottakaa yhteyttä. Ihan heti nyt.
- Anonyymi
kerro etta millä
- Anonyymi
Voin kyllä astua, kunhan ensin sanot mihin suuntaan. Ei tässä vehkeet mitään metrilenkkiä ole, joten sijainnin määritys on hyvin tärkeää ja eksaktia
- Anonyymi
juu niinpä
- Anonyymi
Ap sä voit soittaa mulle, lähettää viestiä tai s-postia jos sulla on jotain asiaa. Ai kaksoisliekki? No se selittäisikin paljon, oikeastaan kaiken.
- Anonyymi
Tiedän, todellisuus on nyt kuitenkin saanut polvilleen. https://youtu.be/T2YLLlHPO0g
- Anonyymi
oon yritäny jo monta vuotta tuloksetta
- Anonyymi
Yhdellä puhelinsoitolla tai tapaamisella se askel olisi otettu.
- Anonyymi
Ootko s nainen?
- Anonyymi
en tiedä, onko mussa enää sitä mihin ihastuit, taisin menettää sen tossa viime viikolla
- Anonyymi
Ihmettelinkin mitä täällä tapahtui viime viikolla. Mitä on siis sattunut? Haluan olla sun olkapäänä. Hali*
- Anonyymi
Pelkkää sekavaa astunnan toivomista tämäkin ketju. Huaaah...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741329Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391214- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2521006Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901