Enkeli/Naarassusi

Anonyymi

Keskustelualue viitta itseinhooni, hajoitan kaiken ympäriltäni. Tunteeni sinua kohtaan olivat paras asia viimeiseen vuosikymmeneen. Kaipa se puistonpenkillä yksin juominen on tehnyt tehtävänsä. Sosiaaliset taidot rajalliset lähtötasoltaan ja elämän tapahtumat vieneet viimeisemmätkin. Toivon, että saat rauhan ja minut mielestäni. Näytit hyvältä blondina tänään aamulla, kuten sinulle kirjoitin. Olet täysi kymppi, minä joukkohautaus materiaalia. Anna itsellesi rauha ja naura kuorossa minulle, sitä olen kuullut viimeiset vuosikymmenen. Sattuu vain kahtakauheammin kun se tulee sinulta, Olen täysin hukassa, löydä sinä oma vakaa tiesi ja rakastu johonkin muuhun joka osaa ottaa sinut huomioon. Tämä ei ole hätähuuto tai huomionhaku. Saa rauha, se miten sain tuoksusi jonossa ja sanasi ei ikinä unohdu. Tämä on anteeksipyyntö. Rakkaudella: Seonnut

7

702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En sä kyllä kovin terve ole? Mistä tarve kirjoittaa toisesta?

    • Anonyymi

      Tästä tulee surullinen olo. Aina kun ihminen aliarvioi ja mitätöi itseään ja elämäänsä se tuntuu pahalta sisimmässäni.
      Toisiin ihmisiin vertaaminen ei vie ketään elämässä eteenpäin. Oma ajatukseni on aina ollut se ettei ole olemassa toivotonta tapausta. Aina on mahdollisuus muutokseen. Niin kauan kuin on elämää. Toivon, että uskot ja tartut siihen, kuin ystävän käteen.

      Toisille ihmisille nauraminen tai selän takana pahan puhuminen on alhaisinta mitä tiedän. Puiston penkillä istujalla on ihmisarvo siinä kuin muillakin ihmisillä. Jos olet hukannut oman ihmisarvosi niin onko nyt oikea aika lähteä etsimään sitä? Voimia. Usko itseesi kaikesta huolimatta.

    • Anonyymi

      AP, Alamäki alkoi kun sanoit, että olet varattu työharjoittelu meni v-tuiksi potkin patterin irti pakkien jälleen, sitä ennen tehnyt duunia ilman taukoja. Ei syyllistystä, ihmisen teko on aina oma teko riippuen mitkä ovat välittäjä aineet aivoissa. Jatkan kuolaamistasi hamaan loppuun koska olen yksiavioinen ja ensinmäinen rakkauteni slaagin jälkeen. Sinun pitää vain tietää se, en katso mykkiiä ohikulkijoita silmiin koska siinä piilee synti,agressio, viekoitus, välinpitämättömyys tai sääli. Olen varmaan miljoona kertaa kulkenut ohitsesi ja maailma pysyy parempana paikkana kun ihmiset eivät etsi konfliktia, rationaalisuus sikseen et ole ensinmäinen nainen joka osoittaa kiinnostusta vaan HÄN jonka kanssa kuvittelen viettäväni elämäni viimeiset 30v, voi hyvin enkeli sanon sinulle tunteeni jos et käännä selkääsi kesken lauseen, ei siinä mitään. Kestän kaiken mitä tulevaisuus suo, toivoisin vain,että olet rinnallani. T. AP kuulle ulvoja

    • Anonyymi

      saat anteeksi jos mäki saan toilaluni kännnissä

      • Anonyymi

        En tiedä mistä on kyse, mutta anteeksi saat tietenkin. Niin pirunmoinen farssi ollut, snadein askelin vaikka voita kahviin kun kiinteä ei pysy sisällä (samaa tavaraa kuin kerma, mutta säilyvyys ja litrahinta eri luokassa) ei jumalauta, forumit kiinni.


    • Anonyymi

      Kannattaisiko hakea apua itselle sama ajatus kehä pyörii viikosta toiseen siellä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe