eronnut vihjaili mulle että voisi mun antaa panna mutta että pikku housuja ei ottais pois. Takaa päin pikkareiden välistä voisin nuslaa. Mitä mieltä ootte?
Yxi vanhempi nainen,
9
7207
Vastaukset
- Anonyymi
No mikäs siinä anna mennä
- Anonyymi
Voi ollakkin se on kai puutteessa. Tuli jutskaa mulle bubin tiskillä ja yöllä laitto yöllä yv että kun ei ole pitkään aikaan sheivannu niin haluu pitää pikkarit jalas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ollakkin se on kai puutteessa. Tuli jutskaa mulle bubin tiskillä ja yöllä laitto yöllä yv että kun ei ole pitkään aikaan sheivannu niin haluu pitää pikkarit jalas
Jessus sentään mikä vajakki keksi parempi satu
- Anonyymi
Onhan se mahtavaa päästä pikkareiden syrjästäki paneen.
- Anonyymi
Niin on. Ja se sanoi ettei ollu seksiä sen eks miehen kanssa pariin vuoteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on. Ja se sanoi ettei ollu seksiä sen eks miehen kanssa pariin vuoteen.
Katos saakeli sentään ihanko totta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katos saakeli sentään ihanko totta
Niin se sano. Ja että tällä viikolla kun on päivä vuorossa niin sillä olis aikaa nähdä joku ilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se sano. Ja että tällä viikolla kun on päivä vuorossa niin sillä olis aikaa nähdä joku ilta.
No joko oot päässyt pikkareita hilaamaan alas?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273343- 402197
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352148Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71887Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421518- 381329
- 1251222
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451145- 131099