eronnut vihjaili mulle että voisi mun antaa panna mutta että pikku housuja ei ottais pois. Takaa päin pikkareiden välistä voisin nuslaa. Mitä mieltä ootte?
Yxi vanhempi nainen,
9
7477
Vastaukset
- Anonyymi
No mikäs siinä anna mennä
- Anonyymi
Voi ollakkin se on kai puutteessa. Tuli jutskaa mulle bubin tiskillä ja yöllä laitto yöllä yv että kun ei ole pitkään aikaan sheivannu niin haluu pitää pikkarit jalas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ollakkin se on kai puutteessa. Tuli jutskaa mulle bubin tiskillä ja yöllä laitto yöllä yv että kun ei ole pitkään aikaan sheivannu niin haluu pitää pikkarit jalas
Jessus sentään mikä vajakki keksi parempi satu
- Anonyymi
Onhan se mahtavaa päästä pikkareiden syrjästäki paneen.
- Anonyymi
Niin on. Ja se sanoi ettei ollu seksiä sen eks miehen kanssa pariin vuoteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on. Ja se sanoi ettei ollu seksiä sen eks miehen kanssa pariin vuoteen.
Katos saakeli sentään ihanko totta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katos saakeli sentään ihanko totta
Niin se sano. Ja että tällä viikolla kun on päivä vuorossa niin sillä olis aikaa nähdä joku ilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se sano. Ja että tällä viikolla kun on päivä vuorossa niin sillä olis aikaa nähdä joku ilta.
No joko oot päässyt pikkareita hilaamaan alas?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831236
Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121699- 25645
Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin
joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-88454- 3341
Puuilo pittäis tulla Haapaveelle
Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä38326Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090