eronnut vihjaili mulle että voisi mun antaa panna mutta että pikku housuja ei ottais pois. Takaa päin pikkareiden välistä voisin nuslaa. Mitä mieltä ootte?
Yxi vanhempi nainen,
9
8124
Vastaukset
- Anonyymi
No mikäs siinä anna mennä
- Anonyymi
Voi ollakkin se on kai puutteessa. Tuli jutskaa mulle bubin tiskillä ja yöllä laitto yöllä yv että kun ei ole pitkään aikaan sheivannu niin haluu pitää pikkarit jalas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ollakkin se on kai puutteessa. Tuli jutskaa mulle bubin tiskillä ja yöllä laitto yöllä yv että kun ei ole pitkään aikaan sheivannu niin haluu pitää pikkarit jalas
Jessus sentään mikä vajakki keksi parempi satu
- Anonyymi
Onhan se mahtavaa päästä pikkareiden syrjästäki paneen.
- Anonyymi
Niin on. Ja se sanoi ettei ollu seksiä sen eks miehen kanssa pariin vuoteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on. Ja se sanoi ettei ollu seksiä sen eks miehen kanssa pariin vuoteen.
Katos saakeli sentään ihanko totta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katos saakeli sentään ihanko totta
Niin se sano. Ja että tällä viikolla kun on päivä vuorossa niin sillä olis aikaa nähdä joku ilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se sano. Ja että tällä viikolla kun on päivä vuorossa niin sillä olis aikaa nähdä joku ilta.
No joko oot päässyt pikkareita hilaamaan alas?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6922734Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311376Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131294- 1131235
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2471208- 1041060
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?112963Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k105949Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50779- 64761