Haluatko sä vielä?

Anonyymi

Meidät? Se hurja tunne sun lähellä johtui siitä, että molemmat tunsi sen. Tähän olen nyt päätynyt kun sain pienen annoksen järkeä päähäni. Olisi pitänyt ottaa sut heti silloin pois kuljeksimasta. Missä sä kuljeksit nykyisin mies?

24

1145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menetin kaiken jopa itsenikin 🙍‍♂️

• Anonyymi

Mutta onhan sulla tuo kuva?

• Anonyymi

Samoissa maisemissahan sitä edelleen, jäin sinne haahuileen siinä toivossa, että joku kaunis päivä tulisit sieltä noukkimaan.

• Anonyymi

Älä katoa. Poimin sut kyllä kun tavoitan.

• Anonyymi

Taisit vähän haahuilla :) sivusta.

• Anonyymi

Pedissä odottelen sua jo kiireesti tulemaan... 😘

• Anonyymi

Onko siellä lämmin? Mulla on niin kylmä ilman sua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko siellä lämmin? Mulla on niin kylmä ilman sua.

Tampereen trollin kirjoitustapa ja vastausnopeus sinulla, eikä ihme kun olet se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tampereen trollin kirjoitustapa ja vastausnopeus sinulla, eikä ihme kun olet se.

En ole Tampereelta mutta nopea olen, se on totta. Meillä oikeasti on samanlainen kirjoitustyyli, jos tarkoitat sitä ketä luulen. No, älyköt ymmärtää sen että täällä on paljon saman tyylisiä. Tyhmemmät taas, no, ei niistä sen enempää :)

Minä olen paljon pienemmästä kaupungista kuten tuo mieskin ketä kaipaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole Tampereelta mutta nopea olen, se on totta. Meillä oikeasti on samanlainen kirjoitustyyli, jos tarkoitat sitä ketä luulen. No, älyköt ymmärtää sen että täällä on paljon saman tyylisiä. Tyhmemmät taas, no, ei niistä sen enempää :)

Minä olen paljon pienemmästä kaupungista kuten tuo mieskin ketä kaipaan

Kieltäjä myöntää. Olet siis Tampereelta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hanki oma elämä itsellesi äläkä elä täällä ventovieraiden elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla älyssä vikaa vai lukutaidossa?

• Anonyymi

Haluan edelleen meidät.

• Anonyymi

Onnea teille.

• Anonyymi

Uinut välistä turhankin syvissä vesissä viime vuodet. Niin paljon sattunu kaikenlaista täs elämässä. Haahuillut epämääräisissä sumuissa ja usvissa, ilman mitään päämäärää. Kuhan vain päivä kerrallaan on menty. Nyt jo parempaan päin. Onneks. Olen käsittänyt ajelehtiessani yksinäisyyden ulapoilla mikä elämässä lopulta on oikeasti tärkeää ja mikä toissijaista tavoiteltavaa. Kasvanut, oppinut, nöyrtynyt. Onneksi on nyt rakkaus rinnassa. Ja tahto viedä asioita jatkossa taas sinne parempaan päin. Kyl se siit suttaantuu kun vähän potkii! :)

• Anonyymi

Onnea, toivon ihan vilpittömästi, että onnistut, onnistutte, rakastutte oikeasti.

• Anonyymi

Ja haluan. Tottakai! Mä olen aina halunnut todellisuudessa vain sut! Höpsö. :)

• Anonyymi

Minä en taida olla tuo höpsö :( mutta erittäin höpsö olen kyllä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      34
      2200
    2. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      92
      1995
    3. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      88
      1961
    4. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1673
    5. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      1637
    6. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      491
      1527
    7. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      1
      1514
    8. Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?
      Lieksa
      49
      1330
    9. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      76
      1228
    10. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      35
      1199
    Aihe