Haluatko sä vielä?

Anonyymi

Meidät? Se hurja tunne sun lähellä johtui siitä, että molemmat tunsi sen. Tähän olen nyt päätynyt kun sain pienen annoksen järkeä päähäni. Olisi pitänyt ottaa sut heti silloin pois kuljeksimasta. Missä sä kuljeksit nykyisin mies?

24

1171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menetin kaiken jopa itsenikin 🙍‍♂️

• Anonyymi

Mutta onhan sulla tuo kuva?

• Anonyymi

Samoissa maisemissahan sitä edelleen, jäin sinne haahuileen siinä toivossa, että joku kaunis päivä tulisit sieltä noukkimaan.

• Anonyymi

Älä katoa. Poimin sut kyllä kun tavoitan.

• Anonyymi

Taisit vähän haahuilla :) sivusta.

• Anonyymi

Pedissä odottelen sua jo kiireesti tulemaan... 😘

• Anonyymi

Onko siellä lämmin? Mulla on niin kylmä ilman sua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko siellä lämmin? Mulla on niin kylmä ilman sua.

Tampereen trollin kirjoitustapa ja vastausnopeus sinulla, eikä ihme kun olet se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tampereen trollin kirjoitustapa ja vastausnopeus sinulla, eikä ihme kun olet se.

En ole Tampereelta mutta nopea olen, se on totta. Meillä oikeasti on samanlainen kirjoitustyyli, jos tarkoitat sitä ketä luulen. No, älyköt ymmärtää sen että täällä on paljon saman tyylisiä. Tyhmemmät taas, no, ei niistä sen enempää :)

Minä olen paljon pienemmästä kaupungista kuten tuo mieskin ketä kaipaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole Tampereelta mutta nopea olen, se on totta. Meillä oikeasti on samanlainen kirjoitustyyli, jos tarkoitat sitä ketä luulen. No, älyköt ymmärtää sen että täällä on paljon saman tyylisiä. Tyhmemmät taas, no, ei niistä sen enempää :)

Minä olen paljon pienemmästä kaupungista kuten tuo mieskin ketä kaipaan

Kieltäjä myöntää. Olet siis Tampereelta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hanki oma elämä itsellesi äläkä elä täällä ventovieraiden elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla älyssä vikaa vai lukutaidossa?

• Anonyymi

Haluan edelleen meidät.

• Anonyymi

Onnea teille.

• Anonyymi

Uinut välistä turhankin syvissä vesissä viime vuodet. Niin paljon sattunu kaikenlaista täs elämässä. Haahuillut epämääräisissä sumuissa ja usvissa, ilman mitään päämäärää. Kuhan vain päivä kerrallaan on menty. Nyt jo parempaan päin. Onneks. Olen käsittänyt ajelehtiessani yksinäisyyden ulapoilla mikä elämässä lopulta on oikeasti tärkeää ja mikä toissijaista tavoiteltavaa. Kasvanut, oppinut, nöyrtynyt. Onneksi on nyt rakkaus rinnassa. Ja tahto viedä asioita jatkossa taas sinne parempaan päin. Kyl se siit suttaantuu kun vähän potkii! :)

• Anonyymi

Onnea, toivon ihan vilpittömästi, että onnistut, onnistutte, rakastutte oikeasti.

• Anonyymi

Ja haluan. Tottakai! Mä olen aina halunnut todellisuudessa vain sut! Höpsö. :)

• Anonyymi

Minä en taida olla tuo höpsö :( mutta erittäin höpsö olen kyllä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      417
      5024
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      160
      2906
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      91
      2479
    4. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      41
      1704
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      54
      1668
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      47
      1633
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      87
      1477
    8. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      10
      1197
    9. MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."

Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim
      Tv-sarjat
      15
      1117
    10. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      164
      1107
    Aihe