Haluatko sä vielä?

Anonyymi

Meidät? Se hurja tunne sun lähellä johtui siitä, että molemmat tunsi sen. Tähän olen nyt päätynyt kun sain pienen annoksen järkeä päähäni. Olisi pitänyt ottaa sut heti silloin pois kuljeksimasta. Missä sä kuljeksit nykyisin mies?

24

1144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menetin kaiken jopa itsenikin 🙍‍♂️

• Anonyymi

Mutta onhan sulla tuo kuva?

• Anonyymi

Samoissa maisemissahan sitä edelleen, jäin sinne haahuileen siinä toivossa, että joku kaunis päivä tulisit sieltä noukkimaan.

• Anonyymi

Älä katoa. Poimin sut kyllä kun tavoitan.

• Anonyymi

Taisit vähän haahuilla :) sivusta.

• Anonyymi

Pedissä odottelen sua jo kiireesti tulemaan... 😘

• Anonyymi

Onko siellä lämmin? Mulla on niin kylmä ilman sua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko siellä lämmin? Mulla on niin kylmä ilman sua.

Tampereen trollin kirjoitustapa ja vastausnopeus sinulla, eikä ihme kun olet se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tampereen trollin kirjoitustapa ja vastausnopeus sinulla, eikä ihme kun olet se.

En ole Tampereelta mutta nopea olen, se on totta. Meillä oikeasti on samanlainen kirjoitustyyli, jos tarkoitat sitä ketä luulen. No, älyköt ymmärtää sen että täällä on paljon saman tyylisiä. Tyhmemmät taas, no, ei niistä sen enempää :)

Minä olen paljon pienemmästä kaupungista kuten tuo mieskin ketä kaipaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole Tampereelta mutta nopea olen, se on totta. Meillä oikeasti on samanlainen kirjoitustyyli, jos tarkoitat sitä ketä luulen. No, älyköt ymmärtää sen että täällä on paljon saman tyylisiä. Tyhmemmät taas, no, ei niistä sen enempää :)

Minä olen paljon pienemmästä kaupungista kuten tuo mieskin ketä kaipaan

Kieltäjä myöntää. Olet siis Tampereelta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hanki oma elämä itsellesi äläkä elä täällä ventovieraiden elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla älyssä vikaa vai lukutaidossa?

• Anonyymi

Haluan edelleen meidät.

• Anonyymi

Onnea teille.

• Anonyymi

Uinut välistä turhankin syvissä vesissä viime vuodet. Niin paljon sattunu kaikenlaista täs elämässä. Haahuillut epämääräisissä sumuissa ja usvissa, ilman mitään päämäärää. Kuhan vain päivä kerrallaan on menty. Nyt jo parempaan päin. Onneks. Olen käsittänyt ajelehtiessani yksinäisyyden ulapoilla mikä elämässä lopulta on oikeasti tärkeää ja mikä toissijaista tavoiteltavaa. Kasvanut, oppinut, nöyrtynyt. Onneksi on nyt rakkaus rinnassa. Ja tahto viedä asioita jatkossa taas sinne parempaan päin. Kyl se siit suttaantuu kun vähän potkii! :)

• Anonyymi

Onnea, toivon ihan vilpittömästi, että onnistut, onnistutte, rakastutte oikeasti.

• Anonyymi

Ja haluan. Tottakai! Mä olen aina halunnut todellisuudessa vain sut! Höpsö. :)

• Anonyymi

Minä en taida olla tuo höpsö :( mutta erittäin höpsö olen kyllä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      73
      4956
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3359
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      20
      2645
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1717
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1566
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1336
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1322
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      219
      1103
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      1005
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      889
    Aihe