Meidät? Se hurja tunne sun lähellä johtui siitä, että molemmat tunsi sen. Tähän olen nyt päätynyt kun sain pienen annoksen järkeä päähäni. Olisi pitänyt ottaa sut heti silloin pois kuljeksimasta. Missä sä kuljeksit nykyisin mies?
Haluatko sä vielä?
24
1137
Vastaukset
- Anonyymi
Menetin kaiken jopa itsenikin 🙍♂️
- Anonyymi
Mutta onhan sulla tuo kuva?
- Anonyymi
Samoissa maisemissahan sitä edelleen, jäin sinne haahuileen siinä toivossa, että joku kaunis päivä tulisit sieltä noukkimaan.
- Anonyymi
Älä katoa. Poimin sut kyllä kun tavoitan.
- Anonyymi
Taisit vähän haahuilla :) sivusta.
- Anonyymi
Pedissä odottelen sua jo kiireesti tulemaan... 😘
- Anonyymi
Onko siellä lämmin? Mulla on niin kylmä ilman sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siellä lämmin? Mulla on niin kylmä ilman sua.
Tampereen trollin kirjoitustapa ja vastausnopeus sinulla, eikä ihme kun olet se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tampereen trollin kirjoitustapa ja vastausnopeus sinulla, eikä ihme kun olet se.
En ole Tampereelta mutta nopea olen, se on totta. Meillä oikeasti on samanlainen kirjoitustyyli, jos tarkoitat sitä ketä luulen. No, älyköt ymmärtää sen että täällä on paljon saman tyylisiä. Tyhmemmät taas, no, ei niistä sen enempää :)
Minä olen paljon pienemmästä kaupungista kuten tuo mieskin ketä kaipaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole Tampereelta mutta nopea olen, se on totta. Meillä oikeasti on samanlainen kirjoitustyyli, jos tarkoitat sitä ketä luulen. No, älyköt ymmärtää sen että täällä on paljon saman tyylisiä. Tyhmemmät taas, no, ei niistä sen enempää :)
Minä olen paljon pienemmästä kaupungista kuten tuo mieskin ketä kaipaanKieltäjä myöntää. Olet siis Tampereelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kieltäjä myöntää. Olet siis Tampereelta.
Hanki oma elämä itsellesi äläkä elä täällä ventovieraiden elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kieltäjä myöntää. Olet siis Tampereelta.
Onko sinulla älyssä vikaa vai lukutaidossa?
- Anonyymi
Haluan edelleen meidät.
- Anonyymi
Onnea teille.
- Anonyymi
Uinut välistä turhankin syvissä vesissä viime vuodet. Niin paljon sattunu kaikenlaista täs elämässä. Haahuillut epämääräisissä sumuissa ja usvissa, ilman mitään päämäärää. Kuhan vain päivä kerrallaan on menty. Nyt jo parempaan päin. Onneks. Olen käsittänyt ajelehtiessani yksinäisyyden ulapoilla mikä elämässä lopulta on oikeasti tärkeää ja mikä toissijaista tavoiteltavaa. Kasvanut, oppinut, nöyrtynyt. Onneksi on nyt rakkaus rinnassa. Ja tahto viedä asioita jatkossa taas sinne parempaan päin. Kyl se siit suttaantuu kun vähän potkii! :)
- Anonyymi
Onnea, toivon ihan vilpittömästi, että onnistut, onnistutte, rakastutte oikeasti.
- Anonyymi
Ja haluan. Tottakai! Mä olen aina halunnut todellisuudessa vain sut! Höpsö. :)
- Anonyymi
Minä en taida olla tuo höpsö :( mutta erittäin höpsö olen kyllä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1673579Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi332774Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.12716Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem572672Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k172519Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️252489Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien872006Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill91958Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1721958Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31693