Haluatko sä vielä?

Anonyymi

Meidät? Se hurja tunne sun lähellä johtui siitä, että molemmat tunsi sen. Tähän olen nyt päätynyt kun sain pienen annoksen järkeä päähäni. Olisi pitänyt ottaa sut heti silloin pois kuljeksimasta. Missä sä kuljeksit nykyisin mies?

24

1097

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Menetin kaiken jopa itsenikin 🙍‍♂️

      • Anonyymi

        Mutta onhan sulla tuo kuva?


    • Anonyymi

      Samoissa maisemissahan sitä edelleen, jäin sinne haahuileen siinä toivossa, että joku kaunis päivä tulisit sieltä noukkimaan.

      • Anonyymi

        Älä katoa. Poimin sut kyllä kun tavoitan.


      • Anonyymi

        Taisit vähän haahuilla :) sivusta.


    • Anonyymi

      Pedissä odottelen sua jo kiireesti tulemaan... 😘

      • Anonyymi

        Onko siellä lämmin? Mulla on niin kylmä ilman sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siellä lämmin? Mulla on niin kylmä ilman sua.

        Tampereen trollin kirjoitustapa ja vastausnopeus sinulla, eikä ihme kun olet se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tampereen trollin kirjoitustapa ja vastausnopeus sinulla, eikä ihme kun olet se.

        En ole Tampereelta mutta nopea olen, se on totta. Meillä oikeasti on samanlainen kirjoitustyyli, jos tarkoitat sitä ketä luulen. No, älyköt ymmärtää sen että täällä on paljon saman tyylisiä. Tyhmemmät taas, no, ei niistä sen enempää :)

        Minä olen paljon pienemmästä kaupungista kuten tuo mieskin ketä kaipaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole Tampereelta mutta nopea olen, se on totta. Meillä oikeasti on samanlainen kirjoitustyyli, jos tarkoitat sitä ketä luulen. No, älyköt ymmärtää sen että täällä on paljon saman tyylisiä. Tyhmemmät taas, no, ei niistä sen enempää :)

        Minä olen paljon pienemmästä kaupungista kuten tuo mieskin ketä kaipaan

        Kieltäjä myöntää. Olet siis Tampereelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kieltäjä myöntää. Olet siis Tampereelta.

        Hanki oma elämä itsellesi äläkä elä täällä ventovieraiden elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kieltäjä myöntää. Olet siis Tampereelta.

        Onko sinulla älyssä vikaa vai lukutaidossa?


    • Anonyymi

      Haluan edelleen meidät.

      • Anonyymi

        Onnea teille.


    • Anonyymi

      Uinut välistä turhankin syvissä vesissä viime vuodet. Niin paljon sattunu kaikenlaista täs elämässä. Haahuillut epämääräisissä sumuissa ja usvissa, ilman mitään päämäärää. Kuhan vain päivä kerrallaan on menty. Nyt jo parempaan päin. Onneks. Olen käsittänyt ajelehtiessani yksinäisyyden ulapoilla mikä elämässä lopulta on oikeasti tärkeää ja mikä toissijaista tavoiteltavaa. Kasvanut, oppinut, nöyrtynyt. Onneksi on nyt rakkaus rinnassa. Ja tahto viedä asioita jatkossa taas sinne parempaan päin. Kyl se siit suttaantuu kun vähän potkii! :)

      • Anonyymi

        Onnea, toivon ihan vilpittömästi, että onnistut, onnistutte, rakastutte oikeasti.


    • Anonyymi

      Ja haluan. Tottakai! Mä olen aina halunnut todellisuudessa vain sut! Höpsö. :)

      • Anonyymi

        Minä en taida olla tuo höpsö :( mutta erittäin höpsö olen kyllä.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe