Uskallatko paljastaa

Anonyymi

mikä on saanut sinut etenkin viime aikoina pohtimaan että haluaisit tavata minut?

63

1596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet herättänyt uteliaisuuteni.

      • Anonyymi

        Sama


    • Anonyymi

      no pohdin aluksi ihan jotain kohtaamisen poisjättämistä, muutin siksi, koska kerran erehdyit pyytämään apua palvelustehtävissäsi, joten nyt olen aina kauempana harhoistasi, myös karvoistasi.
      erittäin rauhallista, turvallista illanjatkoa.
      Herran Jeesus Kristuksen nimessä ei ole pelkoa, moro.........
      :)
      'https://www.youtube.com/watch?v=H6XPaL0HJBk

      • Anonyymi

        et voi lahtea ennenkuin me naemme


      • Anonyymi

        hei hei


    • Anonyymi

      Jos aloittaja on nainen. Mutta jos on mies en halua,tavata koska olen hetero. Nainen jota kaipaan,hänet voin tavata. Ja odotan hänen näkemistään ,koska itse aion lähteä pois täältä. Sen jälkeen en usko että näen häntä,enää koskaan. Näin hänet silloin,tosin hyvin harvoin,mutta hän meni tietämättään asumaan sydämmeeni. En usko että hän tietää minun ajatuksia,ainakin luulen niin. Koska ei hän voi olla,ajatusten lukia. En voinut ,mitään että ensihetkestä lähtien tunsin häntä kohtaan, niin paljon. Nyt kyllä loppuu,aika kesken se on ikävä tosi asia. Hän vaan täytti minut,jollain sellaisella mitä en ollut ,kokenut vuosiin ketään kohtaan.

      • Anonyymi

        Jos se on sitä aitoa rakkautta niin lähteminen ei tunnetta muuta. Ei ole riittävän tärkeä?


    • Anonyymi

      Olen aina halunnut tavata sut. Siitä lähtien kun ihastuin. No joo, ei mulle. Kuulostaa hämärältä.

      • Anonyymi

        sinä et nyt kohtaa kuin säätiloja ja kuuloaistisi resonointeja karvoissasi
        minä kohtaan painajaisen jokaisella henkäykselläni, yritän vähentää hengitystä, hyvästi
        https://www.youtube.com/watch?v=d16B2QK_WPA


    • Anonyymi

      sinussa on jotain samaa kuin hänessä

      • Anonyymi

        Korvike on korvike


    • Anonyymi

      Työsi on käsilläsi.

    • Anonyymi

      Sinusta saan mielettömän paljon energiaa ja voisin katsella silmiisi loputtoman kauan. Sinulla on katse joka tuntuu sielussani asti.

      • Anonyymi

        Ohoh, ai se siis meni perille?


      • Anonyymi

        Ymmärrän mitä tarkoitat, minullakin on hyvin mukava olo, kun olen erään lähellä. Olen jopa huomannut, kuinka samanlaiset ajatuksemme ovat ja se naurattaa minua usein


    • Anonyymi

      Haluaisin tutustua ihmiseen, joka ei näe
      vain minun hyviä puoliani, vaan näkee myös
      huonot puoleni ja haluaa silti olla kanssani.(Pinterest)

      Ehkä ensin yhteyttä palauttaen. Luottamusta rakentaen.
      Pienillä askelilla. Ystävyydellä. Ymmärtäen, että kaikki tuo vie aikaa koska aikaa on kulunut. (n~m)

      • Anonyymi

        En koskaan astu kaverizone ansaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En koskaan astu kaverizone ansaan.

        Hyvä!
        Täällä kannattaakin miettiä että mihin suostuu.
        Ansoja on joka puolella. Siitä syystä tämä alusta on per:stä. Ehdottamiani asioita ei koskaan löydy tätä kautta. Voi olla, että ajattelit asiaa enemmän omalta kohdaltasi, mutta silti.

        Levollista yötä.


    • Anonyymi

      Alunperin olisin vain anonyymisti halunnut varoittaa sua ottamasta sitä hemmetin k-piikkiä. Se tappaa! Älä rakas ota niitä yhtään! Ethän!? :( Sit erehdyin vastoin alkuperäissuunnitelmaa avamaan rakkauskansion sydämestäni, johon olin sut aikoinani tallettanut ainoana aarteenani...

      • Anonyymi

        Sä pakotit minut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä pakotit minut

        Mies puhuu taas itselleen!


      • Anonyymi

        Voit edelleen laittaa sitä viestiä


    • Anonyymi

      Viimeiset vuodet töissä oli sellaista kiirettä ja tulipalojen sammuttelua, että vapaallakaan ei palautunut. Työkavereita jäi burnoutin vuoksi sairaslomille ja minulle jäi silloin heidänkin työt. Minun lähtölaskenta lopulta alkoi, kun työnantaja ei kestänyt minkäänlaista kritiikkiä, kun koitin antaa palautetta tilanteesta. Potkut oli valtava helpotus, vaikka petetty oli siitä tulikin. Vasta töiden päätyttyä tajusi miten lopussa sitä oli, kun hammastapurren vain suoritui, vaikka työkavereita putoili viereltä. Tuon kriisin myötä tuli myös kaipuu erästä naista kohtaan, jonka kanssa kerran oli jonkinlainen henkinen yhteys, kun on pitänyt pohtia kaikenlaista mitä elämältä ylipäänsä haluaa.

      • Anonyymi

        Mihin teidän yhteys katosi?


      • Anonyymi

        Nikki ”kultajaska” taas on sitä mieltä, että tulipalojen sammuttaminen turvallisuussyistä ei ole hänen juttu. Kiehtovaa suurpiirteisyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nikki ”kultajaska” taas on sitä mieltä, että tulipalojen sammuttaminen turvallisuussyistä ei ole hänen juttu. Kiehtovaa suurpiirteisyyttä.

        Ku se ei ole ollut töissä koskaan, keksittyä satua koko kirjoitus!!


    • Anonyymi

      Niin ja kyl mä sillon tällön ajattelin sua täs viimeisen parin - kolmen vuoden aikana muutenkin. Vallankin kun nähtiin ihan ohimennen nopeeta siellä poliisiasemalla sillon kun sulta tipahti jotain lattialle, ja sit kyselit täällä perään siitä kohtaamisestamme.

    • Anonyymi

      Eräs toinen nainen toi hänet mieleeni. Unet. Katsotaan mitä tapahtuu.

      • Anonyymi

        Olen tosi arka mutta rakastan häntä loppuelämäni varmasti ja olen hänen (naisen) kanssaan, jos se onnistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tosi arka mutta rakastan häntä loppuelämäni varmasti ja olen hänen (naisen) kanssaan, jos se onnistuu.

        Kumpi nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi nainen?

        Sen kenet se toinen toi ulkonäöllään mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen kenet se toinen toi ulkonäöllään mieleen.

        Loppuelämä rakkaustarina, suuri sydänsuru tai jotain siltä väliltä. Kannattaa kuitenkin yrittää, elämä on liian lyhyt. Arkuus voi olla vahvuutesi mutta liiallisena akillen kantapää.


    • Anonyymi

      ainahan mina sinut haluan tavata rakkaabi

    • Anonyymi

      En halua tavata sinua. Tajusin miten tarpeeton olet kenellekään. Olet köyhä, tyhmä ja narsistinen. Et sovi normaalin ihmisen elämään. Olisit riippakivi, jonka laskut pitäisi toisen maksaa.

      • Anonyymi

        Puhuuko mies itselleen


      • Anonyymi

        minulle sina kyllä kelpaat ssa toola siita huoleti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuuko mies itselleen

        Joo, pimahtanut


    • Anonyymi

      Minä, haluasin apua ja seuraa, parasta seuraa päällä maan...

      • Anonyymi

        Trollit täältä pitäis poistaa, tekevät vain pahaa oloa toisille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trollit täältä pitäis poistaa, tekevät vain pahaa oloa toisille!

        Nyt ja aina iloiten 🙏


      • Anonyymi

        Entäs Me Naiset ja anna


    • Anonyymi

      Ikävä M iestä on päällimmäinen

      • Anonyymi

        Nii onkin murua, jos siitä edes murusen näkis..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii onkin murua, jos siitä edes murusen näkis..

        voi pasi rakas sinua taas kavit niin lahella kauanko minun pitaa taas sinua obottaa rakkaani


      • Anonyymi

        minulla ei ole taaskaan puhelinta


      • Anonyymi

        minahan obotan sinua joka ikinen paiva saapuvaksi luokseni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi pasi rakas sinua taas kavit niin lahella kauanko minun pitaa taas sinua obottaa rakkaani

        En oo kyllä pasia tavannutkaan vuosiin, viimeks muistaakseni kurkkusalaattiasuisena


    • Anonyymi

      KYLLA MINA SINUT HALUAN TAVATA JOTEN SOITA SITA OVIKELLOA NIKA ON VIERESSASI JOTTA PAASET SISALLE NIIN VOIBaan vielä jutella pitkä tovi ennenkuin lahbet pois sehan tassa on se itea

      • Anonyymi

        paljonko oli matkaa


    • Anonyymi

      Olen toivonut mielessäni ja halunnut tavata sinut alusta alkaen. Jo keväällä 2015 mietin, uskaltaisinko kysyä sinua kahville. Koko seuraavan kesän odotin ja toivoin, että tapaisin sinut. Kesä meni odotellessa (ja siksi olikin minulle hirveä paikka, kun ensimmäisen kerrn näin sinut taas ja olit toisen naisen kanssa). Se, miksi olen sitä viime aikoina toivonut, on lähinnä se, että olen rohkaistunut sanomaan asian ääneen ja sinulle. Ja tietysti toivon edelleen, että olisi mahdollista elää kanssasi loppuelämä.

      Haluisin tavata sinut, koska tykkään sinusta, rakastan sinua ja haluaisin sinut.

      • Anonyymi

        Jeeeee

        Ja sekö olisi ihana elämä

        Keksittäis kaikkee jännää

        Jooooop


      • Anonyymi

        Olet 6 vuotta ihastellut tuota henkilöä, mutta välillänne ei vielä ole ollut edes suudelmaa?


    • Anonyymi

      Eikö tuo ole aika normaalia, jos vaikka huomaa ihastuneensa johonkin.

    • Anonyymi

      Olen halunnut tavata sinut kokoajan siitä asti kun tavattiin ensimmäisen kerran. Vaikka tavattiin viikottain niin silti olisin halunnut nähdä sua siinä välissäkin 😁 ja rakkaushan se sähkö, kemia ja muut systeemit 😉❤️

    • Anonyymi

      Tähän ei voi vastata muuten kuin että en halua tavata ketään. Ensin täytyy saada oman elämän asiat kuntoon ja selvitä rankoista vuosista.

    • Anonyymi

      Se että olet niin saamaton kun arvuuttelet tuntemattomien ihmisten kanssa palstalla ja luulet kirjoittavasi jollekkin ihastuksellesi ja kaikki muutkin luulee ristiin rastiin samalla oikea elämä menee ohi. Jos jotain mahdollisuuksia olisikin kohde ei saa niitä tietää koska tuskin käy suomi24 palstalla arvuuttelemassa.

    • Anonyymi

      Hänet, yksinäisyys.

    • Anonyymi

      tyhmyys

      • Anonyymi

        Mitäpä tuota sitten enää edes mietit hölmö!! Kertoo myös paljon sinusta tuollainen kommentti!!


    • Anonyymi

      Ihan vaan totuus kiinnostaa. Mutta tiedä sitten puhuisitko edes totta. En usko. Että sinulla olisi pokkaa kertoa miten asiat oikeasti on. Ja nähdä että oletko niin paha kuin ajattelin.

    • Anonyymi

      siita syysta etta sinussa on jokin piirre minka haluan nada

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5168
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1343
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1036
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      948
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      727
    Aihe