mikä on saanut sinut etenkin viime aikoina pohtimaan että haluaisit tavata minut?
Uskallatko paljastaa
63
1632
Vastaukset
- AnonyymiOlet herättänyt uteliaisuuteni. - AnonyymiSama 

- Anonyymino pohdin aluksi ihan jotain kohtaamisen poisjättämistä, muutin siksi, koska kerran erehdyit pyytämään apua palvelustehtävissäsi, joten nyt olen aina kauempana harhoistasi, myös karvoistasi. 
 erittäin rauhallista, turvallista illanjatkoa.
 Herran Jeesus Kristuksen nimessä ei ole pelkoa, moro.........
 :)
 'https://www.youtube.com/watch?v=H6XPaL0HJBk- Anonyymiet voi lahtea ennenkuin me naemme 
- Anonyymihei hei 

- AnonyymiJos aloittaja on nainen. Mutta jos on mies en halua,tavata koska olen hetero. Nainen jota kaipaan,hänet voin tavata. Ja odotan hänen näkemistään ,koska itse aion lähteä pois täältä. Sen jälkeen en usko että näen häntä,enää koskaan. Näin hänet silloin,tosin hyvin harvoin,mutta hän meni tietämättään asumaan sydämmeeni. En usko että hän tietää minun ajatuksia,ainakin luulen niin. Koska ei hän voi olla,ajatusten lukia. En voinut ,mitään että ensihetkestä lähtien tunsin häntä kohtaan, niin paljon. Nyt kyllä loppuu,aika kesken se on ikävä tosi asia. Hän vaan täytti minut,jollain sellaisella mitä en ollut ,kokenut vuosiin ketään kohtaan. - AnonyymiJos se on sitä aitoa rakkautta niin lähteminen ei tunnetta muuta. Ei ole riittävän tärkeä? 

- AnonyymiOlen aina halunnut tavata sut. Siitä lähtien kun ihastuin. No joo, ei mulle. Kuulostaa hämärältä. - Anonyymisinä et nyt kohtaa kuin säätiloja ja kuuloaistisi resonointeja karvoissasi 
 minä kohtaan painajaisen jokaisella henkäykselläni, yritän vähentää hengitystä, hyvästi
 https://www.youtube.com/watch?v=d16B2QK_WPA

- Anonyymisinussa on jotain samaa kuin hänessä - AnonyymiKorvike on korvike 

- AnonyymiTyösi on käsilläsi. 
- AnonyymiSinusta saan mielettömän paljon energiaa ja voisin katsella silmiisi loputtoman kauan. Sinulla on katse joka tuntuu sielussani asti. - AnonyymiOhoh, ai se siis meni perille? 
- AnonyymiYmmärrän mitä tarkoitat, minullakin on hyvin mukava olo, kun olen erään lähellä. Olen jopa huomannut, kuinka samanlaiset ajatuksemme ovat ja se naurattaa minua usein 

- AnonyymiHaluaisin tutustua ihmiseen, joka ei näe 
 vain minun hyviä puoliani, vaan näkee myös
 huonot puoleni ja haluaa silti olla kanssani.(Pinterest)
 Ehkä ensin yhteyttä palauttaen. Luottamusta rakentaen.
 Pienillä askelilla. Ystävyydellä. Ymmärtäen, että kaikki tuo vie aikaa koska aikaa on kulunut. (n~m)- AnonyymiEn koskaan astu kaverizone ansaan. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:En koskaan astu kaverizone ansaan. Hyvä! 
 Täällä kannattaakin miettiä että mihin suostuu.
 Ansoja on joka puolella. Siitä syystä tämä alusta on per:stä. Ehdottamiani asioita ei koskaan löydy tätä kautta. Voi olla, että ajattelit asiaa enemmän omalta kohdaltasi, mutta silti.
 Levollista yötä.

- AnonyymiAlunperin olisin vain anonyymisti halunnut varoittaa sua ottamasta sitä hemmetin k-piikkiä. Se tappaa! Älä rakas ota niitä yhtään! Ethän!? :( Sit erehdyin vastoin alkuperäissuunnitelmaa avamaan rakkauskansion sydämestäni, johon olin sut aikoinani tallettanut ainoana aarteenani... - AnonyymiSä pakotit minut 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Sä pakotit minut Mies puhuu taas itselleen! 
- AnonyymiVoit edelleen laittaa sitä viestiä 

- AnonyymiViimeiset vuodet töissä oli sellaista kiirettä ja tulipalojen sammuttelua, että vapaallakaan ei palautunut. Työkavereita jäi burnoutin vuoksi sairaslomille ja minulle jäi silloin heidänkin työt. Minun lähtölaskenta lopulta alkoi, kun työnantaja ei kestänyt minkäänlaista kritiikkiä, kun koitin antaa palautetta tilanteesta. Potkut oli valtava helpotus, vaikka petetty oli siitä tulikin. Vasta töiden päätyttyä tajusi miten lopussa sitä oli, kun hammastapurren vain suoritui, vaikka työkavereita putoili viereltä. Tuon kriisin myötä tuli myös kaipuu erästä naista kohtaan, jonka kanssa kerran oli jonkinlainen henkinen yhteys, kun on pitänyt pohtia kaikenlaista mitä elämältä ylipäänsä haluaa. - AnonyymiMihin teidän yhteys katosi? 
- AnonyymiNikki ”kultajaska” taas on sitä mieltä, että tulipalojen sammuttaminen turvallisuussyistä ei ole hänen juttu. Kiehtovaa suurpiirteisyyttä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Nikki ”kultajaska” taas on sitä mieltä, että tulipalojen sammuttaminen turvallisuussyistä ei ole hänen juttu. Kiehtovaa suurpiirteisyyttä. Ku se ei ole ollut töissä koskaan, keksittyä satua koko kirjoitus!! 

- AnonyymiNiin ja kyl mä sillon tällön ajattelin sua täs viimeisen parin - kolmen vuoden aikana muutenkin. Vallankin kun nähtiin ihan ohimennen nopeeta siellä poliisiasemalla sillon kun sulta tipahti jotain lattialle, ja sit kyselit täällä perään siitä kohtaamisestamme. 
- AnonyymiEräs toinen nainen toi hänet mieleeni. Unet. Katsotaan mitä tapahtuu. - AnonyymiOlen tosi arka mutta rakastan häntä loppuelämäni varmasti ja olen hänen (naisen) kanssaan, jos se onnistuu. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Olen tosi arka mutta rakastan häntä loppuelämäni varmasti ja olen hänen (naisen) kanssaan, jos se onnistuu. Kumpi nainen? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kumpi nainen? Sen kenet se toinen toi ulkonäöllään mieleen. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Sen kenet se toinen toi ulkonäöllään mieleen. Loppuelämä rakkaustarina, suuri sydänsuru tai jotain siltä väliltä. Kannattaa kuitenkin yrittää, elämä on liian lyhyt. Arkuus voi olla vahvuutesi mutta liiallisena akillen kantapää. 

- Anonyymiainahan mina sinut haluan tavata rakkaabi 
- AnonyymiEn halua tavata sinua. Tajusin miten tarpeeton olet kenellekään. Olet köyhä, tyhmä ja narsistinen. Et sovi normaalin ihmisen elämään. Olisit riippakivi, jonka laskut pitäisi toisen maksaa. - AnonyymiPuhuuko mies itselleen 
- Anonyymiminulle sina kyllä kelpaat ssa toola siita huoleti 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Puhuuko mies itselleen Joo, pimahtanut 

- AnonyymiMinä, haluasin apua ja seuraa, parasta seuraa päällä maan... - AnonyymiTrollit täältä pitäis poistaa, tekevät vain pahaa oloa toisille! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Trollit täältä pitäis poistaa, tekevät vain pahaa oloa toisille! Nyt ja aina iloiten 🙏 
- AnonyymiEntäs Me Naiset ja anna 

- AnonyymiIkävä M iestä on päällimmäinen - AnonyymiNii onkin murua, jos siitä edes murusen näkis.. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Nii onkin murua, jos siitä edes murusen näkis.. voi pasi rakas sinua taas kavit niin lahella kauanko minun pitaa taas sinua obottaa rakkaani 
- Anonyymiminulla ei ole taaskaan puhelinta 
- Anonyymiminahan obotan sinua joka ikinen paiva saapuvaksi luokseni 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:voi pasi rakas sinua taas kavit niin lahella kauanko minun pitaa taas sinua obottaa rakkaani En oo kyllä pasia tavannutkaan vuosiin, viimeks muistaakseni kurkkusalaattiasuisena 

- AnonyymiKYLLA MINA SINUT HALUAN TAVATA JOTEN SOITA SITA OVIKELLOA NIKA ON VIERESSASI JOTTA PAASET SISALLE NIIN VOIBaan vielä jutella pitkä tovi ennenkuin lahbet pois sehan tassa on se itea - Anonyymipaljonko oli matkaa 

- AnonyymiOlen toivonut mielessäni ja halunnut tavata sinut alusta alkaen. Jo keväällä 2015 mietin, uskaltaisinko kysyä sinua kahville. Koko seuraavan kesän odotin ja toivoin, että tapaisin sinut. Kesä meni odotellessa (ja siksi olikin minulle hirveä paikka, kun ensimmäisen kerrn näin sinut taas ja olit toisen naisen kanssa). Se, miksi olen sitä viime aikoina toivonut, on lähinnä se, että olen rohkaistunut sanomaan asian ääneen ja sinulle. Ja tietysti toivon edelleen, että olisi mahdollista elää kanssasi loppuelämä. 
 Haluisin tavata sinut, koska tykkään sinusta, rakastan sinua ja haluaisin sinut.- AnonyymiJeeeee 
 Ja sekö olisi ihana elämä
 Keksittäis kaikkee jännää
 Jooooop
- AnonyymiOlet 6 vuotta ihastellut tuota henkilöä, mutta välillänne ei vielä ole ollut edes suudelmaa? 

- AnonyymiEikö tuo ole aika normaalia, jos vaikka huomaa ihastuneensa johonkin. 
- AnonyymiOlen halunnut tavata sinut kokoajan siitä asti kun tavattiin ensimmäisen kerran. Vaikka tavattiin viikottain niin silti olisin halunnut nähdä sua siinä välissäkin 😁 ja rakkaushan se sähkö, kemia ja muut systeemit 😉❤️ 
- AnonyymiTähän ei voi vastata muuten kuin että en halua tavata ketään. Ensin täytyy saada oman elämän asiat kuntoon ja selvitä rankoista vuosista. 
- AnonyymiSe että olet niin saamaton kun arvuuttelet tuntemattomien ihmisten kanssa palstalla ja luulet kirjoittavasi jollekkin ihastuksellesi ja kaikki muutkin luulee ristiin rastiin samalla oikea elämä menee ohi. Jos jotain mahdollisuuksia olisikin kohde ei saa niitä tietää koska tuskin käy suomi24 palstalla arvuuttelemassa. 
- AnonyymiHänet, yksinäisyys. 
- Anonyymityhmyys - AnonyymiMitäpä tuota sitten enää edes mietit hölmö!! Kertoo myös paljon sinusta tuollainen kommentti!! 

- AnonyymiIhan vaan totuus kiinnostaa. Mutta tiedä sitten puhuisitko edes totta. En usko. Että sinulla olisi pokkaa kertoa miten asiat oikeasti on. Ja nähdä että oletko niin paha kuin ajattelin. 
- Anonyymisiita syysta etta sinussa on jokin piirre minka haluan nada 
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset716473
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845674
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut393806
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1122927
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral952774
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422750
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132051
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161786
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2361654
- 1561404